- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- R.I.P. Aláírások
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- gerner1
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Ingyen kellene, de tegnapra
-
LOGOUT.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fall-N
veterán
válasz
fulton #321094 üzenetére
Sajnos tényleg hideg van. A száraz hideg sosem zavart, csak ez az átkozott északi szél ami rohadtul adja a fagyos érzést.
Viszont ma összeszedtem a bátorságot így 2+ hónap után és lementem végre az edzőterembe. Még egyelőre nem terheltem túl a bal csuklóm, de szerencsére majdnem teljesen helyrejött. Egyedül álló egykezes súlyzós bicepszezés közben éreztem enyhén egy kis tompa nyomást, mert nem fájdalom volt. A régen használt súlyok kébé 70 %-áig mentem el, simán bírta. Utána sem kezdett el fájni, ahogy most sem, így tudom pár hét alatt rehabilitálni. A sportorvosok szerint is akkor jön teljesen helyre, ha terheli az ember és van vérkeringés az adott testrészen.
[ Szerkesztve ]
-
szacsee
nagyúr
válasz
fulton #321094 üzenetére
Megkérdezhetem, hogy melyik nadrág az ahol a gyártó -5 fokot ad meg még határon?
Itthoni webáruházakban 5-15 fokra ajánlott a legtöbb nadrág, kabát.
Ma voltam egy kicsit tekerni de már dél körül, itt 1-2°C volt, a lábujjam már az első 5 kilóméter után kezdett fázni és az ujjaim is éreztem már 10-15km után, hogy jobb lenne egy melegebb kesztyű.
5-10km tekerés után sétáltam 1-1 percet, ez valamennyire segített a fázós lábamon, de a térdem is éreztem, igaz azt már csak 20-25km után.
Holnap jön egy jobb kesztyű, de nadrágra nincs tippem, max egy aláöltözetet veszek fel a melegítő alá. Cipő orrára rendelek egy fél kamáslit és egy téli zoknit, de -5°C-ban hogy lehet tekerni azt nem tudom felfogni. -
ReFleXx
addikt
válasz
lsebestyen #321078 üzenetére
Karoo-hoz van mar virtual powermeter extension, meg kell adni egy valag parametert es emulal egy powermeter-t ami ugy jelenik meg mintha egy rendes powermetert csatlakoztattal volna pl ANT+on.
Ha neked van rendes powermetered, osszevethetned a ket erteket[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
most tényleg téli hidegeket írunk. De ezt is élvezem, szeretem
-10enpárfok is volt hajnalban. napközben sem enyhül sokat. A -2 fok közt is van különbség nem kevés.
Most érzem azt hogy érdemes odafigyelni, és meggondolni milyen távot is vállalunk be. Én most karikáztam egy 42km , -2, -3 fok, de mellé ez az iszonyat csípős hideg légtömeg+szél, mikor hazaértem éreztem kicsit a tüdőmön hogy nah..hideg van kint, és odafigyelősebb (sál végig előtte volt szinte). A terd védelme nem kérdés már erősítve fut (hiába a gyártói -5 fok alsó vég a nadrágra). Meg fejpánt (pont a sisak szellőző nyílláshoz). Kamásli kombó yoooez alatt a cirka 1.5 ora alatt nem azt mondom melegem volt benne fél óra után, de jó volt. Kesztyű is oké még...
[ Szerkesztve ]
-
(ex)Cat
senior tag
válasz
zsola32 #321091 üzenetére
Szerintem ezek az appok egyszerűen nem windows-ra vannak kihegyezve. Ami valahol lehet érthető is, de én is inkább nézem a 27"-es monitoron, mint 6.3-as mobilon.
Persze megoldás lenne egy tablet, de most csak ezért vegyek egyet, amikor egyébként nem használnám semmire?
Mondjuk nekem nagy bajom nincs a Zwift Core - Rouvy párossal, talán csak az, hogy nem stabil a watt mérése, azaz elég nagy ingadozást mutat, annak ellenére, hogy megítélésem szerint megközelítőleg uazt tekerem pedig. De ezzel alapvetően együtt tudok élni, mert nem ezen múlik a felkészülés.
-
eddie1978
senior tag
válasz
Hasaggymeg #321086 üzenetére
Nekem egy darabos mintám van. Vagyis kettő, mert egy pár kerék van a bringában. Mavic Allroad SL. Működik. Nincs felniszalag. A küllőanya menetek még bírják. Nem látok problémát. Pedig át kellett centíroznom a Cannondale Ai miatt. Felni az hookless. Nem mindegyik külső tömít jól rajta. Nekem a Mitas X-Field eresztett sima Stans tejjel. Bőven bringázható volt, de ersztett. A Stans Race tejjel már ok volt. Most Maxxis Allterrane van. Ezzel jó. Ami tettszik az, hogy nem érnek egymáshoz a küllők, nincsen furat a felniben. Ami nem, hogy rugós a csapágy előfeszítés. Ebben a DT szerintem jobb volt ami nálam volt. Annak a küllői nyiszogtak egymáson. Hiába volt kalibrált feszesség mérő alapján beállítva a küllő feszesség.
-
Peet19
csendes tag
Még egy kérdés. A Sunringlé Mtx31-es vagy 33-as felniről mi a véleményetek? Van valakinek ezzel kapcsolatban tapasztalata? XC-re szeretném használni leginkább.
-
zsola32
őstag
Sziasztok
Használ valaki D100 / Rouvy combót?
Hétvégén jött egy frissítés a Rouvyra, többek között a Zwift Cog is benne van.
Innen kezdődnek a problémáim...
Nekem a sima, kazettás D100-am van, frissítésig tökéletesen működött minden. Mióta az új program fut, nem reagál a görgő a domborzati viszonyokra, olyan mint egy butagörgő.
Ha jön egy emelkedő, csak a sebesség változik, a Watt folytonos marad. (ha váltok akkor a Watt is változik, illetve nem érzed hogy nehezebb lenne tekerni)Újratettem már a programot, illetve leválasztottam a D100-at, semmi nem vezetett eredményre.
Belefutott még valaki ebbe a problémába, vagy csak nálam jött elő?Milyen progit tudnátok ajánlani a Rouvy helyett, erre a 6 hétre?
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
ZolkoW #321081 üzenetére
Kérdés milyen lehet ez a Fore tapeless lyukmentes felni.
...vagyis az a küllőrögzítés mennyire faxa.🤔
-
dom1n0
senior tag
válasz
flash- #321080 üzenetére
Illetve még a rövidebb ilyen sprintek (5-10s, de akár a 30s is) a robbanékonyságot is nagyon jól edzi, növeli, ami egyéni tekeréseknél kevésbé lényeges talán, de ha többen mentek esetleg verseny van, és lószolgatás megy, ott hálás dolog, a fiamra én is rászoktam próbálni, de nem akar leszakadni nagyon a kis majom
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
ZolkoW
őstag
válasz
Hasaggymeg #321022 üzenetére
van egy fain(nak tűnő) puklis Mavic felnim, kerékhez kaptam. Alu, de aminek erősített a lyukak mellett.
Biztos súly is, de ugye olyan a kialakítás, hogy a 6 lyukú tárcsarögzítésre szépen rímel a 24 küllő, más számmal, ami nem osztható 6-tal, nem műküdne. -
flash-
veterán
válasz
fulton #321075 üzenetére
versenyen le tudj szakadni,végső sprintet meg tudd nyerni, meg hogy ilyen szegmenseketn komolj
[ Szerkesztve ]
-
lsebestyen
addikt
válasz
Dark Archon #321050 üzenetére
Nem kell az intervalsnak 1 órás menés, eFTP (estimated) alapján be tudja lőni. Oldalsó menü - settings - középtájt ride fül (bár azon van alapból) - power settings alatt (zónáid) van egy eFTP min duration érték, nálam most 600secre van állítva, ebből ki tudja számolni hozzávetőlegesen. 5 perc alatti értéknél nekem túlbecsülte kicsivel.
-
dom1n0
senior tag
válasz
semmiho #321073 üzenetére
Nem vettem annak, épp ellenkezőleg, nagyon szeretek ilyenekről beszélgetni, csak nem sok embert érdekel sajnos
Én ezt a CP kalkulátort, és abból ftp számítót ismerem és használom: [link]
Illetve az ő bibliájuk alapján tanultam (remélem) sok hasznos dolgot most télen, érdemes szerintem mindenkinek megvenni és végigolvasni akit ezek érdekelnek.
Na és a CP számítás: Én alapvetően a 3,8,20 értékeket szoktam nézni és foglalkozni vele, és az abból számított FTP-t még hozzá, ami meglepően pontos számokat tud adni.
Ezzel talán elég jól le van fedve a görbe.
Még hasznos a 10-30sec sprint érték is nyilván. -
semmiho
tag
válasz
dom1n0 #321071 üzenetére
Nem kötekedésképpen, csak fontos: egy "rendes" FTP-teszt is CP-teszt, méghozzá egyszerre kettő! Mindkét fajtája. A 2x8 perces, azaz 2x CP8 hasonlóan, mint a CP5 + CP20 variáns.
A CP3-5-6-10-12-15 és társait én akkor használnám, ha ismert például a CP5+CP20 érték, mert egy viszonylag széles tartományt lefedő görbe és jó kiindulópont lehet. Persze ez csak a saját véleményem, a saját és közvetlen környezetem tapasztalatai alapján. 1-2 "klasszikus" teszt után már lehet dolgozni és finomhangolni szépen akár pár napon belül végzett CP3+CP10-zel (GoldenCheetah és free webes toolok már 10+ éve tudtak 2 CP-érték alapján FTP-számítást).
-
ZavaBalazs
őstag
válasz
Dark Archon #321070 üzenetére
Miért nem? Max 4-et visszaküldesz belőle
-
dom1n0
senior tag
válasz
Dark Archon #321070 üzenetére
Érdemes elsőre egy ramp test-et csinálni, majd azt megpróbálni tartani elsőnek 20 percet, ha sikerült 40-60 percet. Ha az is megvan akkor az AZ FTP. minden más csak számított bohóckodás.
De amúgy CP-t érdemes nézni már inkább, hasznosabb, jobban is lehet edzéstervet írni hozzá magadnak. -
-
-=RelakS=-
veterán
-
fulton
addikt
válasz
Napfénysüti #321066 üzenetére
majd megtér ő is eCCer
-
fulton
addikt
válasz
f_sanyee #321064 üzenetére
Köszi, közben én is ovlastam. Nem is lényeg, MM ben volt még 1, meg is vettem, jó áron is ment. Legalább már az úszásból is fel lesz töltve minden automata, meg az adatokkal együtt, jobban tetszik így a garmin ökoszisztéma egyben
(egyébként úgy fest behót a másik óra, szerettem azt is, de ha már veszek legyen garmin)[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz
parandroid #321055 üzenetére
nem tudja valaki, ha németben veszem meg, idehaza tudom érvényesíteni a garit?
Garmin termék ugye[ Szerkesztve ]
-
chubby2o6
senior tag
válasz
lsebestyen #321012 üzenetére
Lehet kapni külön is [link] .
-
dom1n0
senior tag
válasz
Hasaggymeg #321057 üzenetére
Csak azoknak a stisztikaknak hiszek, amiket en hamisitok meg
Viccet felreteve nem hiszem egyebkent hogy a Mucoff lenne a legjobb, sot nekem a Milkit-et ajanlottak, de ez a csomag nagyon megtetszett, aztan mostmar vendor lock-in van ugye szerintem
Ez tenyleg olyan hogy berakok 2 gumit meg egy ilyet es tul van targyalva TL kerdes, es tetszik.
Bikefit utan egyebkent szerintem marciusban rendelem is a koczkara -
fulton
addikt
válasz
parandroid #321055 üzenetére
off: Nem, ami fontos, mikrofon hívás fogadás (BT), és garmin pay. meg tudjon mérni úszást (uszoda) ennyi. Futás bicózás nem lényeges. Ezért esett rá a választás, meg szép óra.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
dom1n0 #321049 üzenetére
Anno Stan'sre mondták, hogy megfog mindent így nekem az volt/van, most éppen egy 900ml-es palack további 1/3-a, és nem is tervezek váltani másra, hisz amióta tyúkbelezek csakis saját hibámból volt (1-2) "defektem" mint pl. tejhiány és időszerű szalagcsere elkummantása.
Statisztikám beszédes 2021.01-04 között 9 szúrásos defekt, 2021.04-2025.02 között 2, egyik tejhiány, másik régi, tapadását vesztett szalag.[ Szerkesztve ]
-
f_sanyee
senior tag
válasz
Dark Archon #321050 üzenetére
én a másodikat próbáltam.
-
parandroid
félisten
válasz
fulton #321053 üzenetére
Ezek alapján most 380-400 körül van, a közelmúlt trendjei alapján a jó r valahol 350 körül kezdődik. Nem tudom, mire kell, de ha komolyabban vett sportra (főleg futás, biciklizés), akkor én inkább a Forerunner 265-öt céloznám meg. Alternatíva a Forerunner 255, ami jó áron egy jó óra, még ha már kifutott modell is (vőnk most kap egyet szülinapjára, azt 180 euróért lőttem MM-ban, ami igen jó ár érte).
p
-
fulton
addikt
Tudom off: bocsi: hol erdemes Garmin Venu 3 orat venni? Valami kinti webshop ahol jó aron forog? (Csak tudom vannak itt garmin oras sportolok is )
-
dom1n0
senior tag
válasz
Dark Archon #321050 üzenetére
Nekem teljesen bejott, hogy egy csomagban megkapom a szalagot, matricat hozza, lotyit, minosegi szelepet, nem kell osszevadaszni innen-onnan ezeket. De ha valaki szeret varialni, azt is megertem.
Van aki szeret es van turelme mindennel tokolni, en szeretem ha valami minel kevesebb kuzdelemmel csak mukodik -
Gyula84
veterán
Köszi mindkettőtöknek
-
válasz
Toobee #321042 üzenetére
Ez is egy hobbi, na
dom1n0: tökre megéri a zacskóért kiadni ezreket, miközben egy fecskendőt kapsz egy százasért
Inkább azt mondd meg, honnan tudjam a tényleges FTP-met merthogy attól függ minden.
Ez a 204W, amit a TrainerRoad-on mértem a ramp teszten, 20 percre, ha igaz. Az intervals 196-ot mutat, a Rouvy 168-at automatikuson. Ugyanakkor az intervals mintha az 1 órásat igényelné, vagy nem tudom. Eléggé ettől függ, hogy éppen piros vagy zöld zónában vagyok. Érzésre sok egyébként...
[ Szerkesztve ]
-
dom1n0
senior tag
válasz
Hasaggymeg #321047 üzenetére
Mucoff ilyen szempontbol nagyon okos rendszer, pont olyan a zacsi feje ami belemegy a presta szelepbe ha kiszeded a magot.
Egyszeru de nagyszeru -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Toobee #321042 üzenetére
Dark Tékitbekk Archon.
#321044Gyula84...kábé felsoroltad ami kell hozzá...én még hozzátenném: egy jobb álló pumpa, esetleg búszter/kompresszor (nekem utóbbik eddig nem kellettek), gumileszedő (gondolom van), jó sok törlőrongy (esetleg papír), fecskendő (én a szelepen keresztül szoktam feltölteni), szelepmagkiszedő (gondolom ez is van). Kábé ennyi...
[ Szerkesztve ]
-
Gyula84
veterán
tubeless gumit kéne cserélnem mit vegyek hozzá? pl tömítő folyadékot, szelepet meg az a szalag ami az abroncsra megy elég?
-
Toobee
veterán
válasz
Dark Archon #321041 üzenetére
De te a jót is visszaviszed
-
-
Sziasztok!
Dura Ace SL-BS79 kormányvégbe való váltókart vettem, és minden jó is vele, de olyan brutál nehezen jár, hogy majd' letörik az ujjam.
Nem súrlódik, vagy ilyesmi, simán brutál szoros.Ez normális a típusnál?
Amint lesz időm, nekiállok darabokra szedni, hogy megzsírozzam, de addig is érdekelne, hátha valaki már próbálta a típust, vagy hallott róla.
Kössz!
-
Toobee
veterán
válasz
flash- #321033 üzenetére
magene zero calibrate FAIL - ez gyakorlatilag a D100.
+ kommentből kiszedve:
1.Do not pedal before hitting spin down button.
2.Speedup to 37-40, then slowly reach to 42.
3.Take note of the spin down time. max out at 45.50s.
4.Use 5mm CCW to unlock. but dont rotate too much. it wil move the 3mm to the left.
5.Use 3mm to adjust.
-CCW to bring spin down time Down.
-CW to bring spin down time UP.
6.Make sure to lock ( 5mm ) properly before redo test.
7.Do 2 test just to be sure.
8.Keep spin down time around 40-43 for more accurate reading
This is note to myself. as i always forget how to do this.[ Szerkesztve ]
-
szuszinho
őstag
válasz
Hasaggymeg #321032 üzenetére
Gyalogosan is kihívás a túraút. Kövek, sziklák... Van olyan pl., ahol gyerekkel azt hiszem tilos is menni.
-
flash-
veterán
Van rysel D100 okosgörgőben valaki tud segíteni?
nem engedi kalibrálni.azt írja kalibrálási tekerés után hogy calibration failed. valami 3mm-es imbusz kulcsot ír hogy óramutatóval megegyező irányba tekerjek, hát én dugdosom hátul a lukába de nem érzem hogy csavart találna. vagy ilyen 15cm-20cm hosszú imbusz kéne?
egyáltaán egy 3 hónapos görgőn már kellene állítgatni? nekem fura...[ Szerkesztve ]
-
-
szuszinho
őstag
válasz
Hasaggymeg #321028 üzenetére
Sok a vágásos defekt, nagyon elveszi az élményt...
dom1n0:
Össze fogok dobni majd egy videJót, addig ott a Strava[ Szerkesztve ]
-
krisz4b70
aktív tag
válasz
Hasaggymeg #321028 üzenetére
Annyiban más, hogy nem szabályos henger alakú, úgyhogy nem tudom hogy a bilincset meg lehet-e úgy húzni, hogy stabil legyen és ne forogjon el oldalirányba.
-
szuszinho
őstag
Na akkor egy kis Tenerife leginkább csak bringás szemszögből:
Röviden: kibebaszottfaszavót
Filóztam, vigyem-e a saját gépet, vagy béreljek. Lett volna kedvezmény a bérleti díjból, de inkább vittem a kockát.
Doboz, hungarocell, szivacsok minden adott volt, plusz a doboz tartalma 32 kg lehetett, így a bringa mellé még jó pár cucc befért. A bringa épp bőrrel túlélte az oda-vissza utat.
Mivel családdal mentem, szorosabb volt a bringára szánt idő beosztása, de teljesen jó volt így is.
Vízszint nincs!
Első nap hárman mentünk (én voltam a legutolsó). Tetszett a pozíció
Egy laza tengerparti kör volt: 56 km, 1052 szinttel
A többi napokon leginkább egyedül ment mindenki, saját tempóban. Én még egyszer azért húzattam magam egy darabigMeg egyszer elfelejtettem órát indítani, de nem is ez a lényeg
Az időjárás, az utak minősége, a környezet, a látvány, a közlekedési morál mind-mind tökéletes volt.
Egyik nap nyírtam csak ki magam: tekerés után, még elmentünk kirándulni. Másnap nem is volt bringázás, hogy az utána következő nap fel tudjak mászni a Teide-re.Na, az egy külön kategória volt számomra, mindenféle szempontból. Az utolsó településig "semmi" különös, már megjártam azt a részt a kockával és kocsival is. Aztán indult a kihívás, és itt már találkoztam lefelé, de felfelé száguldozó profikkal is. Ők nem emberek, az tuti
Egyre csökkent a hőmérséklet, de rövidben sem fáztam. Amikor 1-1 kisebb felhőn kellett átmenni, és nem volt napsütés, ott azért elég hűvös volt már.
Nem csak a folyamatos mászás, de az egyre ritkuló levegő is nehezítette a dolgom, még nem volt részem hasonlóban. Már kezdtem nagyon várni a végét...
Kétezerhez közeledve újra szikrázó napsütés fogadott, ha jól emlékszem, ~ 12 fok volt. Viszont fent, mikor a folyamatos mászásnak vége, még van egy jó kis hullámvasút, és kurva nagy szél, mivel kopár az egész, mint a MarsEzt nem is nyomtam le végig. Egy parkolóban várt a család. Evés-ivás, elmentünk a felvonóhoz, majd a családi program végeztével felvettem a meleg ruhát, hogy ne fagyjak rá a bicóra lefelé.
Fura, de nem sokat kellett fékezni. Ha felegyenesedtem, kb. elég volt, csak a kanyarok előtt lassítottam egy keveset. Az ereszkedés jóval rövidebb idő alatt megvoltAz etap közben elég sok mindent átértékeltem, sok minden kavargott a fejemben. Gondolom, ez elsőre természetes
A többi nap még jobban élveztem az utakat, valahogy elkapott a flow. Már-már megszoktam, hogy milyen körülmények között tekerek, mire, hogy vagyok képes...
Számomra az is különös élmény volt, hogy együtt tölthettem a napjaim Andrissal. Jó volt első kézből hallani a sztorikat Olimpiákról, versenyekről, A bukásról, stb.
Jókat ettünk-ittunk (jól is főz)
Még visszatérek!
Bocsi, ha unalmas lett, kicsit hosszúra sikeredett... -
PELLE
tag
-
krisz4b70
aktív tag
Sziasztok,
van egy Giant Fastroad SL2 bicóm [link] . A gyári csomagtartó ára elég húzós (28 ezer kb). A d-fuse nyeregcső miatt a nyeregcsőre felszerelhető nem jöhet szóba.(?)
Van esetleg valami használható univerzális csomagtartó ami feltehető?Köszi!
-
6030D
őstag
válasz
Hasaggymeg #321022 üzenetére
Tudjuk ki a Z. De februári 1-én ki volt a Z3, aki előtt tekerni kellett egyet?
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
ZolkoW #321019 üzenetére
Ja, a zé-s rájdok nagyon megterhelők mert azokon nem emelem fel nehéz seggem a nyeregből, így nagyobb a hátsó kereken a terhelés, ráadásul ha ezeken a hosszú körökön picit elszökök jobbik felem mellől vadulni, akkor már túlzásba viszem
...vagyis igen, a Z az a ZúZós menet.
Ami a küllőszámot illeti valszeg. így faragnak az egy amúgy nem túl könnyű kialakítású keréknek a súlyán.
Amúgy vonz tőlük ez a lyukmentes perem melyhez szalag sem kell, pl Crosssmax SL. -
szacsee
nagyúr
válasz
Csápájev #320907 üzenetére
2XL mérettel meg sem próbálkozom, 3-4 ami rámjön. Pocak is van, de a hátam miatt vagyok gondban és a combom miatt. Dekás cuccokat beraktam könyvjelzőbe ha esetleg lenne készleten újra megpróbálom, addig meg van egy HH aláöltözet felső testre és egy ziener kabátféleség + fölé egy kapucnis pulóver. Nadrág alá pedig van itthon egy aláöltözet + meleg zokni, technikai kesztyű és csősál + sisak alá sapka.
Valahogy kihúzom vele a hideg idő amíg tart és télre már előre rákészülök, nem várom meg míg vége lassan a szezonnak és lerabolják a készletet. -
zsocy
őstag
válasz
Hasaggymeg #321017 üzenetére
Köszi a TL tippeket, amúgy igen, a Schwalbe-nak pont vannak TLR (tubeless ready) és TLE (tubeless easy) kerekei, gondolom utóbbi a gumisabb, még jobban illeszkedő darab.
A Nobbyk szerencsére hajtogatós kevlárosak, szerintem menni fog velük a tubeless, de mindenképp megpróbálom. Nem is a súlycsökkentés miatt, inkább kiváncsi vagyok az alacsony nyomásra és az azzal járó előnyökre. Belső eddig is volt nálam, ezután is lesz, szóval ha eldurran legalább használhatom a jó kis Cyclami pumpát, ami szintén velem utazik idénHasaggymeg, főleg országúti vonalon, de a Mavic pont ezek miatt a repedések miatt "híres", sokszor már típushibának is mondják ezt mert szinte mindig előjön.
Ha nagyon beindulok akkor idén egy szélesebb felni is felugrik a montira, de Mavic-ot nem mernék venni bármilyen jó akcióban is van éppen.
Dagadt ridernek nem jó a repedős felni -
ZolkoW
őstag
válasz
Hasaggymeg #321017 üzenetére
jujj. mert annyit vadulsz. Különösen a Z-vel kezdődő rájdok alkalmával. Ez a Crossmax, ugye? Egyre több Mavic kerekem van otthon, szóval remélem, ez nem általános jelenség. De persze, a neten sok képet láttam előtte is repedt felnikről, meg a 24 küllő biztos nagyobb terhelést jelent 1-1 ponton.
-
ZolkoW
őstag
válasz
dom1n0 #321005 üzenetére
ja, meg ha külön kezeljük ezt, a Schwalbénél van egy gumis réteg a peremen is, ami segíti a tömítést, de sikeresen raktam már össze TL módon hajtogatós, hivatalosan nem TL kompatibilis (annyira régi!), és drótos, természetesen szintén nem TL külsőt. Nem azért, mert ilyet vettem, hogy majd jó lesz, hanem rég megvoltak, és gondoltam mi baj lehet.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Hú basszus, a tárcsát nem is számoltam! 😱...az +165gr rögzítőanyával együtt.
Ez a Mavic kerék nem egy súlybajnok, de engem nem is érdekelt, az ID360 tácsás reteszelés+tartósság érdekelt mikor másodszorra is mellette döntöttem. Ugyanakkor úgy fél éve észrevettem, hogy egyik küllőfejnél repedt picit a felni.
Nincs benne tojás, vagy nyolcas és csak egy helyen láttam, de egyértelmű 5-5 mm-es repedés van 2 irányba ott ahol a felnit húzza a küllőfej.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz
dom1n0 #321005 üzenetére
Nem kell a peremnek is támogatnia a tubelesst? Sokan pont amiatt szívnak, hogy nem tökéletesen ugrik a helyére és ereszti a levegőt. Persze a tej segít valamennyit, de azért nem árt ha alapból alkalmas a külső hozzá.
Én mondjuk csak kevlár peremessel állnék neki azaz hajtogatóssal. A drótperem egy plusz szivási faktor.
-
Toobee
veterán
válasz
Toobee #321009 üzenetére
Most nézem, beltéri edzés kategóriában is nagyon jó(nak kinéző) termékeik vannak. Szimpi gyártó gyors reddit keresés + képek alapján a KOM Cyclingnak.
Már csak egy bajom van: 60 dolcsi a szállítás. Groupbuy, ha érdekel valakit, akkor írjon.
[ Szerkesztve ]
-
dom1n0
senior tag
válasz
lsebestyen #321012 üzenetére
Meglássuk majd, mennyire stabil hosszú távon.
Próbáltam (egész pontosan nekem az volt fent most pár tekerésig) a Gardia radart azzal a cuccal, jól működött az is. -
Toobee
veterán
válasz
Toobee #321009 üzenetére
Még ezt akartam linkelni, csak már nem tudom szerkeszteni (Fulton megoldásának roncsolás nélküli verziója):
BININIU Anti-Lost Case for Garmin Varia -
dom1n0
senior tag
válasz
lsebestyen #321008 üzenetére
-
Toobee
veterán
válasz
lsebestyen #321008 üzenetére
Engem is érdekel a TCR miatt. Nekem egyelőre ez a KOM Cycling Varia tartó a legszimpatikusabb.
-
Seep
senior tag
válasz
Hasaggymeg #321004 üzenetére
Koszi, szepen. Akkor kb ugyanitt vagyok a Schwalbe Racing Ralph Addix Performance Line, TLR, 29" x 2.25" +DT Swiss X1900 kerek+SRAM XG-1275 kazetta+Magura MDR-C tarcsa + butil belsovel. Megnyugtattal.
-
dom1n0
senior tag
Megjött Aliról a nagy reménységem Garmin radar rögzítés ügyben, komoly 3.2$ értékben, és első blikkre úgy tűnik szuperálni is fog
Így érzésre fasza erősen fogja a nem standard csövön is
Egyik oldalról nagyon teszik ez a fajta kialakítás a cube-on, aero, fix jól áll így az ülés, hát sajnos az Orbeás radar mountot nem tudtam átrakni rá, de majd ez..
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Hasaggymeg #321000 üzenetére
...sőt, ha a beleszáradt tejet is figyelembe veszem van az 2400 is, főleg, hogy a szalag+szelep is több lehet azért 20 grammnál.
Vagyis ha azt mondom 2400 akkor nagyon közel lehetek a valósághoz.
#321001zsocy...bár szakértőnek nem mondanám magam, az oldalfal színének aligha van köze ahhoz, hogy tartja-e a levegőt tejjel is, vagy csak belsővel...nekem volt mind2-ből.
[ Szerkesztve ]
-
mauimagic
senior tag
válasz
zsocy #321001 üzenetére
Több mint 15 éve tyúblesszezek, az elején gettó tyúblessz is volt, 24-es belsőből vágtam körbe egy csíkot a 26-os felnire.
Működött az is, csak szar vótSzerintem mindegy a jelölés, viszont ha drótperemes a külső, akkor nem szarakodnék vele, az nehezebben tömít és ha rossz helyen száll el, akkor csúnya vége lehet.
Tanwall gumi (barna csík) is van tubelessben, nem rosszabb az sem. A nagyon könnyű, papírvékony oldalfalú régi XC gumik eresztettek még, de a NN nem az a kategória
[ Szerkesztve ]
-
zsocy
őstag
Idén szeretném tubelessre alakítani a montim. Azt tudom hogy a legtöbb felni már alkalmas erre, kell bele szalag, szelep és tej, aztán jó lesz az.
A gumim viszont kérdéses. Nobby Nic 2.4 széles barna oldalú van rajta. Ezen nincs sehol jelölve hogy TLR, a weboldal is belsősnek írja. Viszont ugyanezt a gumit, csak fekete oldallal már TLR-nek jelöli.
Szakértőket kérdeznék hogy meg lehet ezt kockáztatni, vagy ezzel a külsővel tényleg nem megy a tubeless? Lehet a barna rész eresztené a levegőt mert más az anyaga?
Csináltatok már nem TLR jelölésű gumiból tubelesst?
Új hozzászólás Aktív témák
- Windows 10
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Google Pixel topik
- Ukrajnai háború
- Energiaital topic
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Telekom mobilszolgáltatások
- További aktív témák...