Hirdetés
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Asszociációs játék. :)
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Egy korszak vége
- ATI vs. NVIDIA kezdetektől napjainkig II.
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Csalók a Facebookon. De ennyi???
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Szólánc.
-
LOGOUT.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
6030D
őstag
válasz Hasaggymeg #289991 üzenetére
Ez nem arany, ez inkább ződ élőben. Racse! Kb ennek a színnek a sárgább verziója. [link]
Bicón azért jól néz ki. [link]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
jjeahh
nagyúr
válasz (ex)Cat #289995 üzenetére
Itt már többen használnak ilyent, ha ez számít, a versenysportban is jelen vannak, GCN-t is ők szponzorizálják, nem lennék meglepve ha idén elkezdenék árulni az európai webshopokban is, bár az valszeg növelné az árukat. Én sem mernék bármilyen alis márkától karbon alkatrészt rendelni, mert ha szétmegy, az életembe kerülhet, de tőlük igen. Sőt, egy belépő Hunt vagy Fulcrumnál jobban kéne. Ha nem muszáj karbon legyen, akkor csakamavic
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Weareus
addikt
válasz (ex)Cat #289995 üzenetére
Egy itteni kolléga ajánlotta, azt mondta Elitewheelstől vehető bármi.
Én nem tudom.[ Szerkesztve ]
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Ha jól csalódok az X drágább az X bridge-nek nevezett (állítólag) váltáskönnyítő oldallapok (meg egyebek) miatt.
#289994
jjeahh...Jagwire-ből is van egy féltucat féle, gondolom az sem mind1. Enyémen is az van, legalábbis a ház XEX SL (gondolom a bowdenszál benne az a váltókarral jövő Shimi ), de kutya baja...onnan tudom, hogy már a meghibásodott, később a cserélt darab letört, majd most a visszaszerelt SLX váltókarok bowdenjei mind faxák voltak. 2021 és ~20e km után úgy, hogy én az átlagosnál többet váltok (autóval is! ) Persze vannak rossz konstrukciók is váltókaroknál, meg xar bowdenvezetések amik befolyásolhatják.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Friczy #289992 üzenetére
Nálam a pöcögtetőbe szakadt bele, pedig nem noname, hanem Jagwire. Ma csere Capgora. De én vagyok a hibás, mert több, mint 2 éves, szerintem már elöregedett. 5 évessel én csak akkor mernék terepre elindulni, ha 10.000km-nél kevesebb van benne .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Friczy
senior tag
válasz jjeahh #289970 üzenetére
Váltóbowden nálam még sose szakadt el, pedig nem hogy évente, de ötévente sem szoktam cserélni, legfeljebb akkor, ha nem mozog szépen. Sokszor még akkor is elég egy tisztogatás. A mostani bringáimon (az idősebbik öt éves, ez van gyakrabban használva) néha kellett egy kis finombeállítás és kész.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #289979 üzenetére
Néhány éve pl. ezt a metálaranyt is csak Bronxban, vagy itt keletebbre az avasi lakótelephez hasonlókon lehetett volna elképzelni, minimum egy másfél kilós arany fuksszal a nyakban.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Tin
veterán
válasz Fall-N #289965 üzenetére
Jól még ez se néz ki, talán napfényben jobban, de a világoskéknél mondjuk tényleg jobb Láttuk azt élőben, az meg valahogy olyan fakó világoskék, nem az a menő világoskék, mint a Nulane SLX-é. De ehhez a színhez meg a barna oldalfalú gumi nem megy, egyszerűen elüt tőle, nincs meg a feeling. Ellenben az eggyel kisebb felszereltségű, bordó Nulane Race-hez kifejezetten passzol ugyanez a gumi, annak a színe is dögösebb valamivel. (zárójel: olcsóbb is, GRX800 hajtás, de a Tektro fék miatt nem azt vettem)
Viszont lenne kérdésem is. A Riverside 500-on KMC Z9 lánc van a hirdetett KMC X9-el ellentétben. Utóbbiból van 3 bontatlan doboznyi itthon (a Hyde-ból maradt), csak nem tudom: mi a különbség a Z9 és az X9 között? Mert ha jobb az X9, akkor inkább felraknék rá egy olyat.
-
Weareus
addikt
válasz Dark Archon #289980 üzenetére
Hát nagyon köszi, ebből végre értek valamit. Hasaggymegnek is köszi a leírást, végre oszlik a köd.
Akkor ezekkel a gumikkal ez a felni még jó is lehet. Célszerű lesz a 28 mm w x 25 mm d opciót kiválasztani a felni esetében, feltételezem.
Első Ali-s rendelésem lesz, ott majd nyilván meg kell adni a felni egyéb paramétereit, lyukszám, etc.[ Szerkesztve ]
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Friczy
senior tag
válasz DonThomasino #289953 üzenetére
nella.hu
-
Lacerta
aktív tag
válasz Dark Archon #289921 üzenetére
Love, Peace Bro.
A navigálás összefügg a térképpel, mert ugyanaz az adatbázis van mögötte.
Sőt, ha van valami orbitális típus-, vagy kapcsolati hiba az adatbázisban ( OSM-nél viszonylag gyakran előfordul ), akkor simán történhet olyan, hogy a térkép még lefordul, de az útvonaltervező már meghal vagy szimplán csak elképesztő marhaságokat produkál. -
Lacerta
aktív tag
válasz Maximum1 #289920 üzenetére
Van szintvonalas OSM kimenet is, de a TuHu-é ( itt a kék színű garminok, illetve az android és IOS kimeneteken ) pontosabb és részletesebb.
Ahogy mondtam, az OSM nem erős helyszíni bejárásban, míg a TuHu arra építi a térképeit. Az OSM-nek azóta van terepen használható turistatérképe magyarország területére, amióta kb. 10 éve addig kavartak, amíg sikerült elérniük, hogy lenyúlhassák a TuHu adatbázisát. Hogy ennek tükrében mennyire mekkora feature a sokkal több berajzolt ösvény az OSM-en, azt mindenki döntse el maga.
-
addikt
válasz Weareus #289972 üzenetére
A 26-27,5-28-29" nem a felni mérete. Emberi mértékegységre lefordítva, felni átmérőben járatos:
559 mm (ősmonti kerekei)
584 mm (27,5"-nek hívott)
622 mm (országúti / MTB kerekek)Létezik még néhány vadhajtás, de azokkal végképp nem akarlak összezavarni. A 28" (711 mm) vagy 29" (736 mm) már úgy jön ki kerék (külső) átmérőben, hogy milyen vastag az adott külső. Normál jelöléssel egy külső mérete is úgy néz ki, hogy pl. 32-622. Ebből a 32 mm a szélessége, a 622 mm a felni átmérője, amire jó. A teljes átmérő adódó méret, ebből kifolyólag alkalmatlan bármiféle azonosításra.
Bele kéne tenni már az összefoglalóba.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #289973 üzenetére
lassan a touron is 22 mm fölött lesz a felniszélesség
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
Weareus
addikt
válasz Hasaggymeg #289973 üzenetére
milyen kerékpár ez?! Csak mert ezt a gumit látni rajta így elsőre nekem a szentségtörés szó jut eszembe
Reméltem is!
Ez amúgy egy budget gravellé átalakítódó cross country, ahol a hangsúly az országúti menetelen lesz, földes út nélkül.Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Speedy007
őstag
válasz Hasaggymeg #289962 üzenetére
Ésszel csináltam a gumi kalapácssal nem mint egy ideg beteg figyeltem arra hogy egyenletesen egyforma erővel egyengessem.Tárcsát még nem sikerült égetni, betétekkel kínlódtam mint utólag kiderült és ide is írtam hogy a kémia nem működött és csak fényesedtek a betétek. Bár a tárcsafék esetén mai napig nem bírtam meg szokni a változó fogás pontot , ha 10C° vagy az alatti hőmérséklet van teljesen más mint mikor 10C° feletti, ilyet a mechanikus fékek esetén nem tapasztaltam ott ha olyan merev volt a bowden mint a szög úgy megfagyott ugyanaz volt a fogás pont maximum lassabban működött.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #289970 üzenetére
Ez leginkább akkor történik meg, ha rosszul (vagyis többször egymás mellett, esetleg túlzottan) van becsípve a váltónál, átlagosnál jobban súrlódik valahol, vagy ugye gagyi a minősége. Nálunk egyszer szakadt el nejem első váltójánál (első hibaok miatt), de az könnyen kezelhető volt, a határoló csavarral a középső tányérra kényszerített váltóval élhetően lehetett kerékpározni még néhány további órát, aszfalton. Nálam ilyen nem volt, én mindig még meghibásodás előtt cseréltem bowdenezést a váltás minőségének már akár enyhe romlása miatt.
#289972
Weareus...milyen kerékpár ez?! Csak mert ezt a gumit látni rajta így elsőre nekem a szentségtörés szó jut eszembe.
Ami a felnit illeti, 29"-os felni nem létezik, 29"-os a kerék, mert a 28"-os felnin bumszli terepgumi van. Tény, hogy szélesebbek a 29"-os nak nevezett felnik, hisz fogadniuk kell a széles gumikat, vagyis 20, de inkább 22 mm fölött vannak mind belső felniszélességben, sőt manapság egyre szélesebbek.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Weareus
addikt
Megjött a gumi. Irgum-burgumi!
Le is szedtem a Stevensről a 28-as felniket, rápattintottam a gumit és bepróbáltam a készülő budget gravelembe.
Nekem tetszik.
Hátulról.
Oldalról.
Extralite agyak rendelése tervezés alatt, előre biztos Lefty 1.0-ás agy kell. (Küllő vagy polylight vagy aero titanium, ha straight pullos agyak lesznek, akkor szóba jöhet karbon, még nem tudom).
Az világos, hogy aerothan belső gumi kell majd és az is, hogy az Elitewheels felnikkel bepróbálkozom.
Szóval a lényeg, hogy 28"-as felnik elférnek a vázban ezekkel a "virsli" gumikkal.
Kérdés: ha ez 28"-as felni, amit linkeltem az Ali-ről, akkó' m'ér' 29-esként árulják, is ki fog rendet rakni a fejemben a felni-kerékméretezést illetően?
Minél több írást olvasok róla, annál zavarosabb a kép.
Brrrr.Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
6030D
őstag
válasz jjeahh #289970 üzenetére
Ma már géppel tudnak színkódot nézni, úgyhogy semeddig nem tartana lemásolni, csak gondolom le van védve. De ez nem azért drága, mert valamelyik sushimoto san kitalálta ezt a színt, hanem gondolom több réteg rajta a szín és a lakk is.
Ha már kedvenc szín, ez jöhetne, bringára is.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
jjeahh
nagyúr
válasz 6030D #289968 üzenetére
Az tényleg sok. A vicces amúgy az, hogy nagyon sok autógyártó próbálja lemásolni a színt, de senkinek nem sikerül valamiért .
Más: mostanában egészségügyi okok miatt nem igazán tekerek, de a városban azért bringázok és tegnap először elszakadt a bovdenem. Szal ilyen is megtörténhet, érdemes lehet évente cserélni akkor is, ha szépen vált, mert ha terepen történik meg, az annyira nem kellemes.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #289966 üzenetére
Nekem is ez tetszik a legjobban a Cube kínálatból, vagyis ha sok felesleges pénzem lenne és újra Cube mellett döntenék (első nem valószínű míg második nem biztos ) akkor ma nagy valószínűséggel ez lenne az.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
őstag
válasz jjeahh #289966 üzenetére
Ezért kapni fogsz a parától. Amikor 2019-ben utoljára néztem az árakat, akkor 600e ft volt a Mazdabordó felára egy 6-os mazdára. Egy Ceedre 100e volt a színes metál. 600e-ért anno elég sok mindent tudtál még kérni a kocsiba, de ahhoz is magas összeg, hogy csak úgy beixeld. Az olyan hülyeségeket felejtsük el, hogy akinek volt pénze 10M-s kocsira, annak a 600e nem számít. Ezt azok mondják, akinek sose volt pénze, vagy ami van, azt kapta.
Fall-N: azt a szürkét először valami német prémium nevezte el először csatahajó szürkének, durvàn feláras extra volt, aztán elterjedt. Nekem más jut róla eszembe.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Fall-N
veterán
válasz Speedy007 #289960 üzenetére
Ahogy Hasaggymeg írja azért óvatosan szabad a tárcsával bánni, mert rosszabb is lehet a végeredmény, mintha hozzá se nyúlna az ember.
YouTubeon meg sok margaság van, azt is inkább a látvány miatt csinálják. Láttam már az a rövid videót, amikor rommá hajolt felnit a fejével egyenesítette ki a buhera "mester". De azt a kereket sem fogja senki sem használni az biztos.
jjeahh: Nekem mindig jobban tetszett a sárga Ferrari, de az meg a Lambo színe.
Jól néz ki tényleg ez a Cube. Van nekik egy szürke - mentazöld festésük is, az sem rossz.
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz Fall-N #289965 üzenetére
Cube-nál a Mazda szín a legjobb! . Ha már Mazda, sosem értem, miért vesz valaki szürke Mazdát. Vagy akár fekete Bianchi-t, fekete Alfa Romeo-t, fekete Pinarellot stb. Szentségtörésnek számít .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Fall-N
veterán
A kép csalós volt tényleg, ez a sötétkék már jól néz ki. Nekem mondjuk bejön a világoskék is belőle.
Amúgy nem csak az élénk színek jönnek be, van a szürkének is olyan árnyalata, ami nagyon jól mutat. Például sok új Skodán és BMW-n látni csak nem ennyire fényes kivitelben. Például: [link] De bejön Hasaggymeg Cubeja is a fehér kék részletekkel, csak az baromi kényes, bár nála ez nem akadály, mert extrém tisztán tartja.
Azt viszont nem értem miért nincs több színválaszték a gyártóknál. Az Orbea narancs színe is, ami itt pár tagnak van, az is baromi szép élőben.
Akkor vettem a vázat akkor elgondolkodtam a szürke változatán, de az nem ilyen szép szürke volt, hanem sötétebb, így elvetettem az ötletet és lett "láthatósági" sárga.
Hasaggymeg: Ahogy írod. Múltkor a parkolóban néztem, az összes autó vagy ezüstmetál vagy betonszürke volt, semmi szín. Csoda , hogy megtalálják a parkolóban a kocsijukat. Utóbbi tetszik, de az ezüstmetál annyira elcsépelt lett, a 2000 években nagyon ment a szín. Szerintem meg baromi unalmas. Persze használt autó vásárlásnál már engem sem érdekelne a szín, inkább az állapot lenne fontosabb. Örül az ember ha abból jót talál.
parandroid: Jól is néz ki mindkettőtök biciklije. 👍
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz szuszinho #289963 üzenetére
Egy dolog helyesen leírni és más helyesen meg is csinálni.
#289958
gordonfreemN...ha lemaradtam valamiről elnézést kérek, de miért érte meg neked fűzni most, mikor itt-ott mintegy gombokért is lehet jó kerékszettet venni?[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
szuszinho
őstag
válasz gordonfreemN #289958 üzenetére
Centrír
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Fall-N #289956 üzenetére
Kerékpároknál most éppen a színes, vagyis inkább a világos a divat, barna oldalfalú gumikkal, de pár éve emléxem mindenkinek matt fekete kellett, az volt a menő. Az tény, hogy a nőknek általában inkább világosabb tetszik, ugyanakkor az is jól mutatja a divat szeszélyességét ami az személygépkocsiknál is megy mostanság vagyis, hogy csili-millióba kerülő Porsche-ok vagy Jaguárok olyan betonszürkék melyekre néhány éve kábé rá sem nézett volna senki.
#289954Speedy007...van néhány dolog melyben egyedülálló vagy itt a témakörben, mint egyenes pl. aszfalton tárcsaégetésben, vagy most újabban a tárcsakalapálásban. ...tárcsában finom elhajlások lehetnek kisebb megnyomódástól, ütéstől amit óvatosan vissza lehet hajlítgatni, leginkább a 2x nézem 1x hajlítom módszerrel, vagyis pontosan kideríted hol és merre hajlik el és szépen hajlítgatod visszafelé figyelve az eredményt, amíg jó nem lesz. Ha azt megütöd valahol jobban mint kellene akkor olyan rövid és hangsúlyos görbülést okozhatsz benne melynek tárcsacsere lesz a zsoldja.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
parandroid
félisten
válasz Fall-N #289956 üzenetére
Asszony trekkingje fekete/sötétszürke nálunk is, de jobban fel van dobva itt-ott fém/alu színű alkatrészekkel, kicsit világosabb az összkép. Az új bringa azért neki is narancssárga lett, meg ugye az enyém is az.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Speedy007
őstag
válasz Fall-N #289956 üzenetére
De szerintem még nem a kokány kat. tiktokon távol keleti kerékpárosok a ház falán csiszolják le a szennyezet betétet és után szerelik vissza, de láttam olyan videokat is hogy valami löttyel öntik le a rotort és a betétet és felgyújtáják ami kékes lilás lánggal ég amíg a folyadék elnem párolog. De volt olyan kerék centírozás is hogy a 120Kg-s pali a térdén hajtogatta egyenesre a felnit és utána szerelte vissza a kerékpárra
-
Tin
veterán
válasz Fall-N #289956 üzenetére
Egyrészt sötétkék, másrészt senki sem mondta, hogy annyira bejönne, de a világoskék meg határozottan nem tetszett neki. Ez olyan mint az autó, abból sem mindig azt veszed, amit akarnál, hanem azt, ami van, és megszokod. Élőben amúgy nem rossz ez a szín, napfényben végképp nem olyan sötét. Cserébe jó áron volt.
Amúgy a Nulane világoskék, a Hyde meg sötétszürke volt. A Nulane-en sokkal feltűnőbb, hogy poros. A totál feketén valóban nagyon meglátszik a por, de a sötétszürkén, vagy ezen a sötétkéken kevésbé.
-
-
Fall-N
veterán
válasz parandroid #289927 üzenetére
Csodálom is, hogy a párjának bejön. Én sem vagyok a híve a fekete biciklinek (főleg, hogy mennyire látszik rajta a por). Az én páromnak a narancssárga és a lilás szín jött be, végül az utóbbira fújtam a vázat. (Az előző Bianchi Celeste kékes zöld volt). Nekem meg a sárga a gyagyám most, az új Csepel vázam is marha jól néz ki a sárga alapon világoskék betétekkel. Az elöző vázam hátsó részén fekete volt, állandóan látszott rajta a por. A kék szín is bejön még, meg a narancs.
Alkatrészek terén viszont bejön a fekete, igaz nálam abból is a narancssárga van túlsúlyban.
Speedy007: Akkor már inkább satuba szorítanám, perzse két pofa közé papírt tennék vagy valamit.
[ Szerkesztve ]
-
HEAHEA
aktív tag
-
Speedy007
őstag
válasz ftamas0201 #289926 üzenetére
Lehet hogy hülyeséget csináltam vagy túl barbár vagyok, én próbálgattam fogóval , cél szerszámmal egyengetni a rotort több kevesebb sikerrel inkább utóbbi nálam az vált be hogy sík felületre tettem rongyot utána a rotort rá (Center Lock-s esetén) úgy helyzetem rá hogy síkban legyen a felületettel és a másik oldalát gumi kalapácssal finoman elkezdtem ütni körbe jobban ki bírtam így egyenesíteni mint a hajtogatással.
[ Szerkesztve ]
-
DonThomasino
veterán
A Treknek hivatalos magyar màrkakereskedèse?
Az offical oldalon nem talaltam." I'm going to make him an offer he can't refuse."
-
Tin
veterán
válasz Hasaggymeg #289949 üzenetére
Mázli, hogy a Hyde-hoz rendeltem pár KMC X9 láncot meg patentszemet, ezen meg pont az van, szóval mehet az olaj, ha le is nyújtja, van még vagy 3 bontatlan doboz
Amúgy ránéztem erre a fényes Microshift 11-36 kazettára, na mondom ez tuti valami egydolláros cucc, erre 5€-val drágább, mint a Shimano HG400 11-36-osa.
#289948Land: neten érdemes keresgélni, kínaiban tuti van mindenféle. De mihez kell, kirándulás?
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Azt mondta amúgy, hogy nem Smoove-ozhatom
...rendes asszony az, olajat neki!...mármint a láncnak."Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
parandroid
félisten
válasz f_sanyee #289935 üzenetére
Nope, a 830 később jelent meg, erősebb hardverrel, mint a 1030. Volt is ebből felháborodás, garmin kénytelen volt kiadni egy 1030 Plust. Amúgy nekem is a 1030 van, nem olyan rossz az, mai napig teljesen jól használható, a 110k meg kimondottan jó ár érte a szenzorokkal (csak a pulzusöv maga 40-50 eur, speed + cadence szenzor együtt szintén annyi). Én 4 éve vettem 300 euróért, csak a komputert (aero tartó volt hozzá azért), de annyiért gyakorlatilag azóta sem láttam akciózni, utána szálltak el az árak. Akkoriban volt a 130 Plus is 100 eur körül, most azért is 160-200 eurókat kérnek, lol.
Mondjuk ha a 830 újan 120k, az nem annyira rossz. Amúgy meg: [link]. Csak az árhasonlítás végett. Érdemes a keresőbe beütni fent a többi modellt is. A webshopok közül egy csomó szállít magyarba is.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
monster95
tag
válasz Napfénysüti #289940 üzenetére
120k-ért van.
-
f_sanyee
senior tag
válasz lsebestyen #289938 üzenetére
2019 nem 5 éve volt?
-
monster95
tag
válasz lsebestyen #289938 üzenetére
Akkor a 830 válalható?
-
Tin
veterán
-
monster95
tag
-
monster95
tag
válasz parandroid #289930 üzenetére
Pulzusövet nem is használták.Gyári bontatlan csomagolásában van.Elméletileg 2018ban vásárolták és az elmondásuk szerint 2szer használták.Nem tudom mennyire hihető ez.Furcsa hogy 2 szer használták és még csak most hirdetik 2018tól.
-
parandroid
félisten
válasz monster95 #289929 üzenetére
Attól függően, mi van a bundle-ben, szerintem igen, de neked kell tudnod, hogy neked megéri-e. Mondjuk pulzusövet én nem szívesen vennék használtat, bár tudom, hogy elvileg mosható...
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
monster95
tag
Garmin edge 1030 bundle használtan megérhet 110k-t?
-
Tin
veterán
válasz parandroid #289927 üzenetére
A világoskék nem tetszett neki. Nekem még mindig fura az a hajlítás a felsőcsőben, de amúgy nem néz ki rosszul. Majd a kerékprizmával feldobom
-
ftamas0201
senior tag
válasz Hasaggymeg #289922 üzenetére
Áhh értem így már a lényeget, mindig tanulok valamit
Elképzelhető hogy ahogy vettem le a kereket, véletlenül megfeszíthettem a tárcsát, akkor finoman megpróbálom visszaegyengetni egyszer csak kézzel (kesztyűben) mert szemre nem olyan vészes, ha nem megy akkor marad a kulcsos dolog rongy a tárcsa és a pofák közé, célszerszámot csak nagyon végszükség esetén veszek, kézügyesség szerencsére megvan, megpróbálom ésszel csak finoman egyengetni akkor.
Köszönöm szépen nektek, rendesek vagytok, jó kis csoport "ez".[ Szerkesztve ]
-
Tin
veterán
válasz Dark Archon #289915 üzenetére
Nem valószínű, viszont a Karoo 2-k használtpiaci ára lemegy, mivel valószínűleg váltani fognak az emberek. De amúgy a neten most is lehet kapni, újat is, és nem olyan drágán: például. Mindegy, fuss egy kört a Wahoo-val, de elállással vedd, mert lehet, hogy egy ride után küldöd vissza.
-
Tin
veterán
Tegnap megjött asszony Riverside 500-a, csak összeraktam és nagyjából beállítottam, ma meg felraktam a sárvédőket és a kulacstartót. A sárvédők méretpontossága itt sem tökéletes, de egészen jól fel lehet rakni (és gyorsabban, mint a Cube-ra, bár ott művészkedtem ). Próbakör hétvégén, még a váltást kell majd beállítanom addig, meg még egyszer lehúzkodni a csavarokat. Ja meg a bovdenes tárcsafék beállításának kell majd utánanéznem, bár elsőre jónak tűnik.
A villán semmilyen márkajelzés nincs (gondolom valami olcsó Suntour), elvileg van valami tekerentyű rajta hogy puhább vagy keményebb, de én körbetekertem párszor, annyira nem éreztem nagy különbséget. A hajtása is sajátmárkás, de az tudhatóan átcimkézett Microshift.
A váz hegesztésének varratai meglepően korrektek, még húsvét környékén próbált egy világoskéket a Decathlonban, azon elég csúnya volt a hegesztés. Masszívnak tűnik, és egyáltalán nincs gagyi érzete, persze nem valami nagy márka, de az árát röhögve éri (persze a mai árhelyzetben). Súlyra nem könnyű, 14 kiló felett van, a Nulane után fura is volt megemelni. Ja, és tök pozitív, hogy a hátsó váltónál fel van csavarozva egy ilyen védőkeret, így nem tudod leütni egy nekitámasztással.
M-es a méret, asszony meg 170 centi, így kicsit olyan chopperes a kormánymagasság, mert a stucni is felfelé áll, de mondtam neki, hogy egyelőre így hagyom, mert úgyis a dereka szokott fájni, szóval először lőjünk kényelmes üléspozícióra. Úgyis kell idő a nyereg beállítására, aztán később majd utána lehet állítani az apróságoknak.
Azt mondta amúgy, hogy nem Smoove-ozhatom -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ftamas0201 #289913 üzenetére
A fogaskerék imbolygása nem befolyásolja a tárcsáét, vagyis a tárcsa nem imbolyog mert az fixen az agyra van rögzítve míg a sort hordozó szabadonfutó az agytól függetlenül elforog így az agy megmunkálási minőségének (esztergálás) függvényében kisebb-nagyobb imbolygást végezhet. Hagyd a sort és a tárcsa "imbolygására" koncentrálva egyengesd meg ha szükséges ezzel, vagy ha ügyes vagy ezzel...de én húztam helyre nem túl görbét már kesztyűs kézzel is.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
addikt
-
Maximum1
őstag
válasz Ringman #289817 üzenetére
Fent van, holnap FTP teszt.
Lacerta
Ahogy írod, mindenki az OSM-et használja, csak szétszkinezi és telerakja dolgokkal, ami vagy érdekel vagy nem, mindenki eldöntheti melyiket használja.
Én szeretem az egyszerű átláthatót, csak a turistajelek legyenek rajta, a többi nem érdekel.
A Tuhu tud szintrajzot is, az hasznos lenne, de sajna rengeteg ösvényt nem ismer.[ Szerkesztve ]
-
Lacerta
aktív tag
válasz Dark Archon #289915 üzenetére
Ha neked írom, akkor neked címzem.
Azért nem címeztem senkinek, mert az egész korábbi, melyik a legf*szább térkép és legtutibb navi" vakarózásra reakció.A lényeg az, hogy térkép olyan jó, mint az adatbázis, amiből készül, és mivel szinte minden OSM kimenet, ami itt felmerült, nincs értelme azon törpölni, hogy melyik jobb, mert ugyanabból az adatbázisból készülnek.
A gyártás módja, és az eszközön alkalmazott útvonaltervező algoritmus ezen már csak rontani tud, javítani semmiképp.
( Igen, a Garmin is feladta a saját térképeit, már OSM-ből csinálja a sajátjait.
Az OSM lett a térképezés Microsoftja. ) -
jjeahh
nagyúr
válasz f_sanyee #289916 üzenetére
Ahhoz képest mekkora dög, annak is viszonylag kicsi . Gondolom az igpsport igs800 és talán a karoo 3 is elindítja a káva vékonyítás trendet és majd a következő generációs wahoo is elkezd csinosodni. Addig viszont a roam egy batár marad.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
f_sanyee
senior tag
válasz Dark Archon #289883 üzenetére
nekem tetszik a wahoo, de inkább roam v2, mert nagyobb a kijelzője. ha nem számított volna a garmin connect, akkor sztem erre esett volna a választás.
-
addikt
Azon egyszerű oknál fogva, hogy nem hiszem, hogy a nyitó ára 100eFt körül lenne. Inkább a duplája, annyit meg nem adok érte.
Lacerta: mit nem lehet EZEN érteni? Vagy nem nekem írtad? Nehéz megállapítani.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7
-
ftamas0201
senior tag
válasz Runner_fxr #288574 üzenetére
Nos.. Végül sikerült úgy néz ki a művelet, szétszedtem mindent, tárcsát levettem a felniről, alatta mindent szépen kitisztítottam féktisztítóval és Isopropyllal utána, szépen le is száradt, patyolat lett minden. A féknyerget is leszedtem, azt is kitakarítottam, szerencsére ott nem láttam és éreztem olajszármazékot, de azért kitisztítottam amennyire hozzáfértem az előbb említett módszerrel.
Végül úgy döntöttem, hogy ha már szétszedem és vennem kellett néhány alkatrészt akkor a tárcsát is cserélem, hiába volt alig 40-50km benne, legyen már okés, kapott egy Shimano SM-RT56S tárcsát fékbetétnek pedig XLC BP-O07-re esett a választásom, átböngésztem jónéhány ajánlás, véleményeket és ilyesmiket egyelőre tökéletesen teszik a dolgukat.
Most mint a satu, mint mikor a hülyeségem előtti pillanatokban fogott a fék, végre rendes. Kell egy hosszabb próbakör, hogy biztosan sikerült-e mindent eltávolítani, egyelőre a folyamatos eső meg hideg idő miatt (torkom kis hidegtől is kikészül sajna, nem tudok szinte 10 fok alatt tekerni) nem tudtam hosszabb távra menni.Amit észrevettem, igaz azt már nem most hanem szinte vásárlás után már. Hátul a váltó "fogaskerekei" vagy lánckerekek vagy minek is nevezik ( ), illetve másik oldalt a féktárcsa, ha megforgatom a kereket látszik, hogy imbolyognak. Emiatt a féknyerget szinte be sem tudom állítani pontosra, hogy egy bizonyos ponton ne súrlódjon az egyik oldali betét. Pár mm kilengés biztosan van mindkét alkatrésznél. Ez tengely probléma lenne vagy esetleg más?
Alig használtam ezt a nyüves dögöt és bosszant rendesen
-
monster95
tag
Sziasztok
Megér szerintetek a garmin edge 830 120k forintot?
Vagy melyik kerékpár computer ár/érték arányban a best buy most? -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz xyzikeee #289902 üzenetére
Ahogy írod...autóban vigyázz ne kend össze a tárcsát, illetve ne nyomódjon meg, na meg a fék véletlenül se húzódjon be, mert akkor nem fog visszamenni a tárcsa a betétek közé...egy-egy ilyen segíthet.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
peetie1
aktív tag
válasz parandroid #289897 üzenetére
Én vettem egy makita akkus pumpat, azzal fujom 7.5 barra a 25os gumit.(Ridenow tpu belső) Másnap lemegy kB 7.1re harmadik nap 6.8, utána napon pumpa újra. Így közben már nem is nézegetem én se h mennyin van. És télen nyáron így fujom, tojok rá hány fok van kint
-
gabro0
őstag
válasz Hasaggymeg #289835 üzenetére
Az is OSM
-
Sleek
senior tag
Szerintem olyan ,hogy mindenre jó készülék az nincs . Mindennek van előnye hátránya... Meg kell nézni mire kell első sorban a készülék. Ha tényleg a navigálás az elsődleges akkor kell venni egy ilyent. Garmin eTrex 32x
Mondjuk én elvagyok a telefonnal és a locusra töltött offline térképekkel a bryton meg rögzíti a többit és nem volt még olyan ,hogy eltévedjek. Igaz általában megnézem előtte otthon Basecampban is . Sok offline térképben az a jó ,hogy lehet állítani a részletességet . Akkor nem jelöl meg minden kis kavicsot. De az utakat lehet látni.<OLYMPUS E-M10II VÁZ + EZ-M1442 II ,Canon R8 EF 24-70mm f/4L IS USM , TAMRON 70-210mm f/4 Di VC USD , SIGMA 150-600MM><Kross Level A2 Merida Scultura 300 ,Wilier GTR Team Rim Giant Xtc Slr 2 >
-
mauimagic
senior tag
válasz fulton #289894 üzenetére
Nem értek az űrsiklókhoz, de úgy kezdeném, hogy szerzek egy kompresszort, egy 100 literes tágulási tartályt puffernek, majd abból tölteném a gumit egy nagy pontosságú szervizcsaptelepen keresztül (persze kell egy egyedi Presta szelep átalakítót esztergáltatnod) a szükséges nyomásra.
Gondolom mondanom sem kell, hogy a hőmérséklet változással is kalkulálj, hiszen ha szobahőmérsékletű levegőt töltesz és 30 fokos az aszfalt, akkor korrekció nélkül gányolàs lesz az egész.
Szerencsére a Testo mér hőmérsékletet is, úgyhogy már csak egy hitelesített aszfalthőmérséklet szonda hálózatra lesz szükséged és mehet is a kerék nyomás alá helyezése. -
xyzikeee
aktív tag
Sziasztok!
Kezdő vagyok bicikli szerelésben és hétvégi bicajozás maitt szeretnénk a kocsiba betenni a kerékpárt első kerék nélkül.Hidraulikus tárcsafékes bicikli, első kerék leszerelésénél majd visszarakásnál van valami amire extrán figyelni kell? Vagy csak kinyitom a gyorsszárat, kitekerem kicsit és kiveszem, majd ha kell visszarakom?
Köszi és bocsi az amatőr kérdésért!
-
Ringman
nagyúr
válasz parandroid #289897 üzenetére
Ha ez segít, én 6 és 8 bar között (tudja a bánat, ez psiben mennyi) szoktam mindenféle értéken menni, persze az is lehet, hogy a pumpám egy egész bart téved néha, mert nem egy mérnöki pontosságú darab. Őszintén szólva leszarom, ha érzem,hogy kicsit úszik, akkor legközelebbre felpumpálom, de minden tekerés előtt még csak ellenőrizni sem szoktam, mennyi van benne.
na kiderül, hogy nem csak én vagyok ilyen (csak más nyomással, 32c-nél azért 2 bar alatt ránézek a nyomásra )Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest