Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz DonThomasino #83651 üzenetére
Az attól függ mikor volt szervizelve a másik és hogyan működik.Ha tökéletes és nem rég volt szervizelve akkor nincs miért foglalkozni vele,de ha már ideje szervizelni,és nem is tökéletes,csak te éppen lassan megszoktad,hogy picit gyengébb,puhább stb. akkor megtörténik,hogy zavaró lesz a kettő között a különbség és jobb lenne egy füst alatt mind2re ránézetni ha már ott van.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz DonThomasino #83655 üzenetére
Egyszerű,ha tökéletesnek érzed szólj ne nyúljon hozzá és kész!
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz DonThomasino #83658 üzenetére
Nem olyan bonyolult az,hogy csak úgy elrontsák.
(#83656) haarmaan...kinézetre egyértelműen a Canyon,ugyanakkor érdekes az a videó a Giant rugózási előnyeiről.Még fuss egy kört hátha találsz teszteket mindkettőről,meg esetleg meg lehet nézni ki versenyezik egyik,vagy másikkal.Amúgy meg amatőr szinten nem valószínű,hogy egy ilyen technológia érdemben annyit javítaná az élményt,mint pl. súly,vagy a megkapó külső.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Runner_fxr
Ármester
válasz DonThomasino #83651 üzenetére
Az olajat nem csak azért kell cserélni egy fékben, mert idővel fellevegősödhet, elforrhat, hanem azért mert az olaj cirkulálása közben kerülhet bele némi szennyeződés, ami belülről tönkreteheti a féket. Akár még némi fémforgács is magából a féktestből. Ha rendszeresen van használva a bringa, fél évente ajánlott egy olajcsere, de mondjuk évente mindenképp. Tudod, hogy tud kinézni az olaj a fékben ha évekig nem foglalkozol vele? Az áttetsző olajból fekete dzsuva lesz. Ilyenkor hiába cserélik ki az olajat, kb 3 szor kell áttolni a rendszeren a friss olajat, mire tiszta olaj jön ki a túlvégen. Ez a művelet valószínű többe is lesz, mint egy sima olajcsere.
Egyébként hol ereszt a féked? A fékkábel tövében? Vagy valamelyik dugattyúnál? -
Runner_fxr
Ármester
válasz DonThomasino #83667 üzenetére
Az még a jobbik eset ha csak a kábelnél, ez esetben kicsit levágnak a vezetékből, új fuvola és roppantógyűrű aztán valószínű jó is lesz. De azért legközelebb ne hanyagold el ennyire.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz DonThomasino #83669 üzenetére
Jó emberrel húztál ujjat! ...amúgy megoszlanak a vélemények,van aki szerint 5 évente kell,mint az autónál,más éves cseréről beszél. Józan paraszt ésszel egyértelmű,hogy felhasználás,bringatárolás stb. függő,hisz pl. egy versenyző pár óra alatt olyan kopásos és hőterhelésnek teszi ki a fékrendszert,melyet az átlagfelhasználó egy év alatt sem tud. Így nem csoda,hogy a sok fékezéstől fémpor kerül az olajban és még jól fel is forrósodik,majd lehűl,ami rontja tulajdonságait.A Shimano oldalán azt írja,hogy amikor az olaj elszíneződése már számottevő,így már csak átlátszó olajtartállyal kellene készítsék fékjeiket.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
őstag
válasz DonThomasino #83669 üzenetére
Az éves szerviz egy ajánlás. Ha valaki 200 km-t teker aszfalton, annak nem kell, de ha valaki 10.000-et megy erdőben, annak meg 3-6 havonta sem árt. Minden felhasználás függő.
A "mindent szét kell szedni az új bringán is" hozzáállással én is így voltam, aztán jól be is szoptam. A gyári RS teló sem volt jó, a gyári Shimano agy se volt jó. Ha akkor megcsinál(tat)om, akkor nem lett volna pár nyűgös napom ezek miatt. Nekem még szerencsém volt, mert pénzben kb ugyanott vagyok, de járhattam volna rosszabbul is.De 1 hónap állás után ismét járóképes a Focus!
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz DonThomasino #83671 üzenetére
Van olyan gyártó,mely azt mondja,hogy úgy kábé sohánként cseréld.
(#83672) 6030D...az meg tényleg elkeserítő,hogy van olyan gyári közép-felső kategóriás termék ami nem úgy jön ki ahogy kellene.Új telót,vagy agyat szétszedni?! Milyen kategóriáig? Mondjuk vásárolsz egy Leftyt,egy RS 1-et,vagy valami puccos agyat és elviszed szétszedetni?! Röhej!
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Runner_fxr
Ármester
válasz DonThomasino #83669 üzenetére
Fentebb már írtam én is, hogy ez felhasználás függő. Meg azt sem árt szem előtt tartani, hogy milyen értékű, mennyire bonyolult kerékpárról van szó. Általában minél olcsóbb a bringa, annál igénytelenebb a szervizre.
A sok alkatrészből álló, precíz műszerek törődést igényelnek, nem is keveset.
Tehát már csak ezért sem állja meg a helyét az a kijelentés, hogy az éves szervizek lehúzást jelentenének.
A Fox pl 30 üzemóra után már ajánlja a kis szervizt, ha keveset használod akkor is max 1 év után. a Rock Shox meg úgy 50 óránként. Azért ez sem viccből van.
De még ha a legolcsóbb bicajról is van szó, évente legalább egyszer, a szezon előtt érdemes ránézni egy szakinak, vagy ha ért hozzá a tulaj, akkor neki. Ez alapvető biztonsági szempont, ennyinek bele kell férnie, azért ez is egy közlekedési eszköz.Autókra visszatérve, aki igényes az autójára az ugyan úgy törődik vele, és 8000km után lecseréli az olajat, nem megy el vele 20 ezert meg 30 ezret mint jó páran.
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz DonThomasino #90404 üzenetére
26-os kerekekkel, viszonylag rövid felsőcsővel el tudom képzelni, de ha ráülsz hamar kiderül. Nekem 168cm magassággal 44cm 29-es kerekű montim van és ehhez a magassághoz szvsz ha egy picivel nagyobb lenne, már kényelmetlennek tűnne, így még pont belefér.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz DonThomasino #90407 üzenetére
Ha nagyon tetszik és olcsó... másképp szvsz kissé rizikós. De várd meg a szakik véleményét is.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
6030D
őstag
válasz DonThomasino #90407 üzenetére
Mérjetek egy belső lábhosszt.
Ha ül a nyergen, és "ki van nyújtva a lába", ez a távolság lesz a pedál és a nyereg között.
Általában 170 mm-es a hajtókar. 17+47 cm + mondjuk 10-12 cm nyeregcső+nyereg és már 80 cm-nél járunk.
Szerintem nagy neki az a váz.
De lehet hosszú is a váz, akkor nagyon fekve fog rajta tekerni. Ha van otthon olyan bringa, amit használt és nagyjából jó, akkor annak mérjétek meg a nyeregcső-kormány közötti távolságát, majd kérjétek be a vásárolni kívánt bringáét is, és hasonlítsátok össze.Elég nagy tapasztalat kell ahhoz, hogy valaki a megfelelő bringát megvegye látatlanban.
Van linked a kiszemelt bringáról?Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz DonThomasino #214642 üzenetére
Tudtommal még nem, talán prototípus valahol.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Because
őstag
válasz DonThomasino #214642 üzenetére
sram automatix
sturmey archer-nek pedig kickshiftes megoldása
ezeket ismertem meg régebben amikor még iylenben gondolkodtam -
Ringman
nagyúr
válasz DonThomasino #214642 üzenetére
2 sebességes sram automatix az biztos ilyen.
+ebike-nál is van ilyen lehetőség ha jól tudom.
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
ggg666
őstag
válasz DonThomasino #214642 üzenetére
Én az enviolo heavy duty-val szemezgetek, ez ha jól tudom tudja. 250kg a teherbírása, nekem ideális lenne a gepida alboin 900-am akarom átépíteni erre.
-
parandroid
félisten
válasz DonThomasino #289312 üzenetére
Persze, cross trekkinget, vagy fitnesst keresel. Canyon, Cube vonalon biztosan van még választék is ezen belül.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Ringman
nagyúr
válasz DonThomasino #289312 üzenetére
V-fekkel nem hiszem, a legalsobb polcon es a nagyon kis gyartokon kivul nincs mar felnifek
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
Roland861010
addikt
-
HEAHEA
aktív tag
-
Friczy
senior tag
válasz DonThomasino #289953 üzenetére
nella.hu
-
Piftuka
veterán
válasz DonThomasino #290066 üzenetére
"Mi a vélemènyetek , esetleg pròbálta e valaki ?
[link]"
Jelzem, hogy én nem vagyok "kerékpár guru", de láttam a kérdésedet, és hogy ne maradj válasz nélkül...Első blikkre, és másodikra is egy korrektül összerakott, pofás, letisztult dizájnnal rendelkező városi bringának tűnik. Figyelembe vége, hogy itthon milyen városi bringákat adnak ebben az árkategóriában, még az ára is korrekt szerintem.
A nyereg típusának, a rugós villának és állítható kormánynak köszönhetően valószínűleg a kényelemmel nem lesz probléma, ha ilyet veszel.
A kérdés, hogy mennyibe kerül postával együtt? Van-e kipróbálási (és ha nem jó a mérete, akkor visszaküldési) garancia rá?
A komolyabb észrevételeket majd megteszik a témához itt nálam sokkal jobban értő fórumtársak...
"Aquila non captat muscas."
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz DonThomasino #290766 üzenetére
Igen, látszólag a lájfsztájl ektív alá gondolták...óvörkill lenne, de egymást tulajdonképp nem zárják ki. Én még nem láttam.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
emilll
tag
válasz DonThomasino #290773 üzenetére
Nem törvényszerű. Van olyan agyváltó, aminek van kontrás és anélküli változata is.
[ Szerkesztve ]
-
Ringman
nagyúr
válasz DonThomasino #290831 üzenetére
mármint újra v régire? tárcsafék, felnifék?
mit raknál milyen vázra?Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
Ringman
nagyúr
válasz DonThomasino #290834 üzenetére
a váz megfelelő legyen a papucstávolságú legyen és fogadja a menetes agyat (átütős váz nem lesz jó) és jól jön az állítható dropout vagy láncfeszítőt (ezek rögzíthetők a váltótartófülre) is kell használnod.
a másik fontos, amire figyelned kell a láncvonal, hogy egy vonalban legyen a hátsó fogaskerék és a lánctányér.
szerintem sheldon brown oldalát érdemes átnézned: [link]
nem tudom, hogy milyen alkatrészed van hozzá, de biztos nem éri meg ezt összelegózni alkatrészekből (ha csak nem ez a hobbid)
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
Friczy
senior tag
válasz DonThomasino #290773 üzenetére
Egyáltalán nem. Agyváltóból létezik kontrás és nem kontrás is.
-
Fall-N
veterán
válasz DonThomasino #290834 üzenetére
Milyen az a Nexus 8 trekking váz? Nexus 8 agyváltó van a Shimanótól, váz nem hiszem, hogy létezne ilyen. Jelenleg milyen agy van hátul? Kontrás egy sebességes vagy valamilyen láncváltó?
-
Maximum1
őstag
válasz DonThomasino #290843 üzenetére
Nem tudod mi a méreted, de pont tettek fel egyet nevetségesen olcsón, 11 alfine igen ritka és drága holmi.
Van egy Fész csoport is, ott is nézz szét.[ Szerkesztve ]
-
parandroid
félisten
válasz DonThomasino #290849 üzenetére
Valószínűleg kicsi lesz, de megpróbálhatod. S-es ehhez a magassághoz sok gyártótól jó, de valszeg a számozott méretezésben inkább 48-52 között lennél, de gyártótól függ. Meg testarányoktól, végtagok hosszától, ilyesmiktől.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
mauimagic
senior tag
válasz DonThomasino #291053 üzenetére
Ugyanabban a tízmilliós kínai zsákfaluban varrják a vázaikat az óvodások, a garis ügyintézésük meg a zárérték arányuk korrekt, úgyhogy szerintem ok.
BTW kátéem azért kicsit kilóg a sorból (lefelé)
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz DonThomasino #291065 üzenetére
Szerintem semennyire sincs köze a Trekhez. Régen azt írták, hogy valami német áruházi bringa, egy helyen készül, mint az Intersportos Nakamura. Igaz Nakamura nem nagyon van, manapság Genesist látok náluk.
Ha a felszereltség jó, akkor ne törődj a matricával.
-
Fall-N
veterán
válasz DonThomasino #291076 üzenetére
A vázak 99 %-a Tajvanban készül, egy része Kínában. Például a világ legnagyobb OEM gyártója a Giant, ami szintén tajvani.
chubby2o6: Én is erre gondoltam, de nem írtam le. Ha acél a váz, akkor valami kis festék kell oda, hogy ne rozsdásodjon.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz DonThomasino #291081 üzenetére
Ha nem saját tervezésű a váz, akkor katalógusból választ a gyártó. Minőségre nincs gond velük, csak sablon a váz a geometria is általános. Ha saját tervezésű, akkor jobb a geometriája, hatékonyabb a tekerés velük, kisebb lehet a tömege a váznak, meg vannak erősítve a kritikus pontokon pluszban stb. Bakik még a neves gyártók egyedi vázaival is előfordulhatnak, így nem garancia, hogy jobb. Lásd Cannondale.
Karbonnál viszont majdnem mindegyik gyártó maga tervezi meg a vázat és sokan nem adják ki a terveket sem. Vannak karbonból is nyílt tervek, amit bárki használhat.
-
parandroid
félisten
válasz DonThomasino #291065 üzenetére
Canyon ajánlott, Diamant felejtős.
Vázak kb annyira készülnek egy helyen, mint az elektronikai cuccok (TV panelek, HDD-k, chipek, stb). Van egy-két nagyobb hub, akik bbérbe gyártanak, nyilván a vevő elvárásai, meg a fizetett ár alapján, így az sem mérvadó, hogy mi hol készült. Meg van pár kisebb manufaktúra, de ők nem tényező ezen a szinten.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
emilll
tag
válasz DonThomasino #291090 üzenetére
A szíjhajtás és agyváltó kombináció igényli a legkevesebb karbantartást. Cserébe ha valami elromlik, akkor drága a javítása.
A szíjat nem kell cserélni, nagyon sokáig bírja.Rengeteg infot találsz a neten, ez csak egy, amit most egy gyors kereséssel találtam: https://boodabike.com/hu/szijhajtas-szakertoi-gates-carbon-szijhajtas-alkatresz-szijhajtasos-kerekpar-rendszereket-a-booda-bike/
-
Friczy
senior tag
válasz DonThomasino #291090 üzenetére
Megázástól nem lesz baja. Időről időre az agyváltót (típustól függően másként) olajozni kell. A Gates CDX hajtás esetén a szíj élettartama nagyon hosszú, várhatóan nem kell cserélni.
-
chubby2o6
senior tag
válasz DonThomasino #291451 üzenetére
Kb. a legalján, a Tourney fölött eggyel [link]
-
itouchfan
senior tag
válasz DonThomasino #291451 üzenetére
Az alján, de teljesen használható. Tiagra, új 105 vagy éppen az új 12-es XT után kicsit darabos nekem, de nem zavaró.
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
parandroid
félisten
válasz DonThomasino #293565 üzenetére
A Tektro nem egy Shimano fajta, hanem egy külön gyártó. Van nekik is jobb fékük, meg rosszabb, de általában inkább rosszabb...
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Fall-N
veterán
válasz DonThomasino #293565 üzenetére
Nem értelmezhető a kérdés. Deoreból is több fajta van, több évjárat, 2 és 4 dugattyús, ahogy Tektro fékekből is több kategória. Konkrét fékeket lehet összehasonlítani, nem márkákat. De azonos árkategóriában a Shimano általában jobb.
-
addikt
válasz DonThomasino #293660 üzenetére
Még létezik a Cateye, vehetsz tőlük vezeték nélkülit. De a Bikefun alap órái sem rosszak, a Sigmát viszont kerüld.
Ugyanakkor egy GPS-essel lehet, hogy jobban jársz, mégiscsak 2024 van.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7
-
Fall-N
veterán
válasz DonThomasino #293660 üzenetére
Vehetsz Cateye Padrone-t vagy alap GPS-es, monokróm kijelzős komputert (iGPSPORT, Bryton stb.). De egy Sigma Rox komputerrel sem lősz mellé. Azt kell eldöntened, hogy kell-e GPS vagy sem.
Szerk.: Mi a baj a Sigmával?
[ Szerkesztve ]
-
parandroid
félisten
válasz DonThomasino #293666 üzenetére
Nincs. *
Igen. **
Igen. **** Vehetsz hozzá kiegeszítő kerékszenzort, az segít neki számolni, kicsit pontosabb lesz.
** Kerékszenzornal azon múlik, sikerül-e eltalálni mm-re pontosan a kerékméretet. Többnyire nem. GPS-nél meg számít a beepitett hardver minősége. Csodák nincsenek, a drágább jobb.
*** Azaz nem. Vagyis nem kell, igen, az.p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
addikt
válasz DonThomasino #293666 üzenetére
Nincs érzékelő, de ki lehet egészíteni sebességérzékelővel, akkor pontosabb. Nem kell neki telefon.
Autóban Ez nem navigáció. De a navigációs computerek sem autóhoz valók.
Kis fogalomzavart véltem felfedezni. Ezek GPS alapú órák. Ezeken belül van, ami nem képes navigálni, van, ami korlátozottan. Van, ami rendes, térképes navigálós, de az már 100eFt kategória.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7
-
Ringman
nagyúr
válasz DonThomasino #293680 üzenetére
megbízható, de a szállítási időt fenntartással kell kezelni
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
mauimagic
senior tag
válasz DonThomasino #293680 üzenetére
Igen, jópáran. Szállítási idő lutri, csak raktáron lévő terméket érdemes rendelni, de akkor is belefuthatsz várakozásba.
-
Friczy
senior tag
válasz DonThomasino #293660 üzenetére
Jó lehet a Cateye, nekem Sigma óráim vannak a bringáimon, azokkal is elégedett vagyok.
Szeretem ezeket az alap órákat, nem kell folyton tölteni, GPS-t akkor teszek fel, ha hosszabb útra megyek, vagy navigálni akarok. -
Ixion77
addikt
válasz DonThomasino #293875 üzenetére
Ha ki tudod cserélni, cseréld ki. Nem bonyolult művelet.
De ha nem cseréled ki, az se fog gondot okozni. Ezen a keréken rengeteg küllő van, úgyhogy ha nem vagy nehézsúlyú, akkor az se nagyon számítana ha egy hiányozna.
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Ixion77
addikt
válasz DonThomasino #293904 üzenetére
"Lehet csak 1 db küllőt cserélni ?"
Persze, simán. Gumi és felniszalag leszedés, küllőanya letekerés, küllő kihajlítgatás és kihúzás, új küllő betolás, óvatos hajlítgatással helyére fonás, küllőanya rátekerés, igény szerint centírozgatás, felniszalag és gumi vissza, kész.
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- DJI Mavic 2 Pro drón két távirányítóval- 2 akku +Smart Controller +szűrőkészlet +táska +landing pad
- DJI Mavic 3 Pro RC - drón szett új állapotban - Garanciával
- DJI FPV Racer FMC drón - Fly More Combo
- DJI AVATA 2 drón akkumulátor
- DJI Mini 2 - 4k drón szett hibátlan állapotban - távirányító, akku, táska
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest