Hirdetés
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Bambanő háza tája
- Asszociációs játék. :)
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- Gurulunk, WAZE?!
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szólánc.
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
-
LOGOUT.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
[link] ...bár bringán nem nagyon láttam. Nekem ilyen volt és nem is Alis, hanem minőségi dzsegvájör, mégis a végén az volt ami jobban hangoskodott (pattogott a feszüléskor) mint maga a vezetékek egymáshoz kocogása, így eldobtam őket.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Kro
tag
Valaki nem tudna linkelni ilyen bowden rendszerező spirált, vagy mit is az aliról.
Amivel 2 egymás mellett futó vezetéket össze tudok rögzíteni.
Valami ilyesmire gondolok [link] . -
Hasaggymeg
Topikgazda
Sehogy, aligha ez a napi köre.
#274294Ringman...pl. 1 vs. 2....ja, és nem kerül semmibe, sőt, te "kapsz" 30 eurót, hogy könnyebb légy.
#274295Ringman...ja, aztán egy hét múlva jön a "how it was made" videója ahol 3x cserél kereket amíg leér. ...természetesen ez semmit sem von le tudásából mely mint minden ilyen tartalomkészítő, reklámarc stb. esetén, neki is rendkívüli.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #274293 üzenetére
attól függ mennyi löttyöt öntesz bele, egy hagyományos mtb-belső van vagy 120g. meg ha vmi cube-féle drótperemes alsópolcos külső van, akkor abból is lehet faragni.
+ féktárcsáról is, ha bevállalod mondjuk az ashimát.Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Ixion77 #274276 üzenetére
Gumik?...amúgy korábban nézegettem én is, de nem emléxem lenne ott 200gr...de lehet rosszul emléxek.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Napfénysüti
nagyúr
válasz Dark Archon #274290 üzenetére
Karoonál én a webes felületen már próbáltam és az használható. Ott megtervezem aztán wifin pikk-pakk átdobom a kütyüre.
Garmin felületén még nem próbáltam mert az előző órám nem tudott navigálni. De majd a komoylabb Garmin órások megmondják ott mennyire jó a tervező.Més que un club!
-
addikt
válasz Napfénysüti #274289 üzenetére
Azért az nem mindegy, hogy egy 200Ft-osnyi vackon tervezel útvonalat, vagy egy 27"-os monitoron Bár, gondolom, lehet a webes alkalmazással is csinálni.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7
-
Napfénysüti
nagyúr
válasz Dark Archon #274287 üzenetére
Az jól jöhet annak akinek az órája nem tud ilyet. De nálam ez se lényeges. Még lehet valami kisebb összegért bevállalnám a prémiumot de a jelenlegi ára nekem totál pénzkidobás lenne. Kipróbáltam ezt a szegmens dolgot de engem inkább zavart mint motivált.
Més que un club!
-
itouchfan
senior tag
válasz Napfénysüti #274281 üzenetére
Hogy ellenvélemény legyen a fiatalabb generáció képviselőjétől (tőlem ), én szeretem a Stravát és a prémium funkciókat is. Persze, reklám van benne (miben nincs manapság), de nem kell minden csoportba meg challengebe belépni és akkor minimálisra csökken. Nekem az elmúlt év 14.990 Ft volt, azaz havi 1250 Ft nagyjából, én szeretem nézegetni a szegmenseket is, de ahogy írták mások is, számomra a fő plusz az útvonaltervező, a heatmap (ismeretlen helyre tervezésnél látható, hogy mik a népszerű, járható utak, mik a kevésbé azok), és hogy a megtervezett útvonalaknál bedobja az ott készült felhasználói képeket, ami nekem tökre inspiráló. Emellett, a csoportokba belépve mások aktivitásai egyrészt nekem motiválóak, másrészt csomó útvonalat, ötletet lehet meríteni belőle. Nekem ennyit bőven megért az elmúlt két-három évben, ez a havi díj jobb helyen egy fél ebéd ára. Instagramot nem használok (tudom, boomer vagyok), Facebookot csak az események és Marketplace miatt, illetve sporthírek, blogok olvasására, szóval nekem ez a social media. És akkor már inkább sporttevékenységeket, erdőben, vagy szép helyeken készült sportos képeket nézegetek, mint minden mást.
[ Szerkesztve ]
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
addikt
válasz Napfénysüti #274281 üzenetére
De, az útvonaltervezése jó. Én csak azért fizetek elő.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7
-
jjeahh
nagyúr
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
kuntics
aktív tag
Amikor kb 1 éve elkezdtem biciklizni én is regeltem stravara. Gondoltam jó lesz nekem mobil+strava kombó, aztán nagyon hamar rájöttem, hogy jobb lenne egy dedikált computer. Az alap 20k környéki órákhoz inkább hozzácsaptam pár évnyi stava premiumot, így lett 50ért egy edge explorer. Connect app is írogat vmi jelvényeket, de azok sem érdekelnek. Nekem bőven elég ha látom a megtett távot,időt meg a pulzust.
-
Napfénysüti
nagyúr
válasz parandroid #274256 üzenetére
Én konkrétan kipróbáltam az ingyenes 2 hónapot aztán le is mondtam, semmi olyat nem ad amiért hajlandó lennék pénzt áldozni.
Més que un club!
-
nagyúr
válasz Oktaan #274237 üzenetére
megjöttek a kereekek nekem is, a kupakot máshonnan rendeltem, és az egy hete héderel a szállítónál, mert a zemberek képtelenek kiszedni a szarjaikat az automatákból.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Mezga Aladár
veterán
válasz Csokicsibesz #274272 üzenetére
"Garmin készüléknél van olyan opció, hogy ki tudod választani a tevékenység zípust (és a hozzátartozó profilt is) amikor indítasz egy tevékenységet"
Nálam minkét bringa outi. Manuálisan kell a Connect-ben beállítani hogy melyik bringa volt az aktuális, függetlenül attól melyik bringát indítom el.
-
Ixion77
addikt
válasz Hasaggymeg #274269 üzenetére
Nem szorzóval kell nézni, hanem összeggel. 50€. Annak, aki most vált 1x-re, az 511-hez képest csak 30€.
Mondj bármi mást egy átlag MTB-n amivel 200g-t tudsz nyerni 50€-ért."Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
mauimagic
senior tag
válasz Csokicsibesz #274272 üzenetére
Garmin készüléknél van olyan opció, hogy ki tudod választani a tevékenység zípust (és a hozzátartozó profilt is) amikor indítasz egy tevékenységet.
Vagyis akkor a Garminnal is megy több bringa alapból? Nem mintha érintene, mióta szanáltam a gravelt, de anno egyesével kellett átállitgatni a geart, nem túl felhasználóbarát módon.Strava szapulást nem igazán értem, főleg ha van mellette Connect is a usernek... nincs ingyenebéd...ha kell a like, meg a többi BS virtuális vállveregetés, "Leggyorsabb Hegyi Szakasz Teljesítő Hős a 41-42 Éves Férfiak Között (TM)" kitűző, akkor fizess, ha edzeni szeretnél és nem az egót ápolni, akkor meg ott a Connect.
Majd max fizetős lesz az egész, vagy becsődöl. A legszarabb azoknak a usereknek lesz, ahol nincs normális gyártói felhasználói felület, majd elválik mennyire jó Strava nélkül a Xianhoeng GPS 475 Super Plus az Aliról, ahol egy felhő alapú kínaiból fordított app van, a szecsuáni kommunistapárt szerverén
Na de nem akarom a GTK-t (Garmin Tagatók Klubja) magamra haragítani, befejeztem.[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Csokicsibesz #274272 üzenetére
Köszi, így egyszerűbb volt mint kikutatni...
beraktam a görgős gépet Virtual ride defaultnak, ma ki is próbálom..............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
Csokicsibesz
tag
válasz vallas #274271 üzenetére
Strava profil, My gear , My bikes és van egy olyan h default sports.
Garmin készüléknél van olyan opció, hogy ki tudod választani a tevékenység zípust (és a hozzátartozó profilt is) amikor indítasz egy tevékenységet. (Más gyártónál is lehet hogy van ilyen). Így amikor montizok akkor montit indítok, görgőzésnél indoort és így tovább.
Amikor feltöltöm a tevékenységet már hozzárendeli azokat a meghatározott bringához (és ezzel együtt az alkatrészekhez is).[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Csokicsibesz #274263 üzenetére
Ez hol merre, mert még nem is hallottam róla?
automatikusan érzékeli, hogy melyik bringát mire használom. Nem kell mindig manuálisan beállítanom, hogy melyikkel tekertem mert tudja melyik a monti, országúti, melyikkel görgőzöm. Ez új feature.
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
dom1n0
senior tag
válasz Hasaggymeg #274267 üzenetére
Jaja olyasmi Ide nem merem beírni, félek ban lenne a vége
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Ixion77 #274262 üzenetére
semmi hátránya nem lenne...az 1,6-1,8x-os ára?
#274268
parandroid...kerékenpárzók, bringások ide.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
parandroid
félisten
válasz Hasaggymeg #274267 üzenetére
Ja, nejednek mindenképpen mutasd meg, imádják az ilyen honlapokat. Meg a másik nagy kedvenc a cuki hörcsögös: xhamster pont com. El fog olvadni a cukiságoktól.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
parandroid
félisten
válasz Csokicsibesz #274263 üzenetére
A fejlesztések, amiket említettél, most kerültek bele, cserébe vagy 5-6 évvel le vannak vele maradva. Inkább az a gáz, hogy eddig nem volt benne, és ez tökéletesen mutatja, mennyit foglalkoztak az appal. Amúgy az sem véletlen, hogy most kezdenek el fejlesztgetni rajta: egyrészt már vérciki volt, hogy hogy el vannak maradva technológiailag, másrészt a lé meg évek óta dőlt a prémiumból. Azt meg mindenképpe le kell szögezni, hogy nem azzal van a problémám, ha egy szolgáltatás fizetős, hanem az, amikor madárnak néznek, és ezt a szart akarják annyi pénzért rám sózni, amennyit egyszerűen nem ér. Közben meg megy az álszenteskedés a reklámmentességgel - ami nincs, nem létezik náluk. És ezek a szponzorált cuccok évek óta benne vannak. Előfizetésem amúgy van bőven, anyilván az összeset revideálom magamban időnként, hogy megéri-e még mindig, vagy nem, pillanatnyilag a zwift alatt pl billeg a léc, de ez nem rajtuk múlik, egyszerűen én nem jrom rávenni magam, hogy használjam. Netflix, Amazon Prime, Spotify meg marad, néha elgondolkozom rajta, hogy megéri-e, de aztán mindig van valami érv mellette - többnyire az, hogy ezek mind családi előfizetések, amit többen is (ki)használunk. Ja, office365 ugyanez. Youtube-ra pl fegyverrel nem bírnál kényszerjteni, hogy fizessek elő - na az még egy legalja platform, amit még a fizetős stravánál is sokkal jobban gyűlölök.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
dom1n0
senior tag
válasz Ixion77 #274261 üzenetére
Ha az ember nagyban gondolkozik akkor saját vassal is tökéletesen és olcsón lehet szolgáltatni, csak jól kell megtervezni, lásd pl. livejasmin
Egy bérelt felhő mindig drágább lesz mint egy saját felhő felépítése saját vasakkal, mert megkell fizetned annak a cégnek a hasznát is, nem csak az alap költségeket vele.
Inkább egészen kis méretekben van értelme, ahol még nem éri meg befektetni saját vasba és szakértelembe mellé.[ Szerkesztve ]
-
Csokicsibesz
tag
válasz parandroid #274258 üzenetére
Igazából írhatod a lítániákat, de ettől nem fog megváltozni semmi.
Leírtad: jókor voltak, jó helyen. Ebből lehet és kell is pénzt csinálni.Azt nem lehet írni, hogy nincsenek fejelsztések meg vannak.
- van útvonat tervezője és azon sokat fejlesztettek,
- most belekerült a chat,
- automatikusan érzékeli, hogy melyik bringát mire használom. Nem kell mindig manuálisan beállítanom, hogy melyikkel tekertem mert tudja melyik a monti, országúti, melyikkel görgőzöm. Ez új feature.
- tekerésen belül is le tudod szűzni, hogy mi volt montival, virtuálisan stb. Ez tavaly nem volt benne, mert minden tekerés csak cycling volt.Szóval ha a tényeket vesszük szimplán nem igaz amit állítasz.
Mindezt mondom úgy, hogy soha nem voltam strava prémium tag és nem is leszek. Engem teljesen hidegen hagy ez az egész.Akiket ez érdekel, meg akarják nézni a szegmenseket azok meg ha akarnak előfizetnek.
Nem igazán értem ezt a keresztes hadjáratot egy applikáció ellen, amikor konkrétan az egész piac ezt csinálja. Drágulnak a mindenféle streaming szolgáltatások, van amikor konrkétan kevesebb tartalom van fent (pl. HBO és a törölt sorozatai, Netflix és a törölt sorozatai). Szóval ha a Strava ennyire zavar, akkor az appjaid 80%-nak is legalább ennyire kéne zavarnia.
[ Szerkesztve ]
-
Ixion77
addikt
válasz Ringman #274259 üzenetére
Nekem MT-512 hajtókar van, és a fő bajom vele hogy nehéz (855g?). Ezért akarom lecserélni. Ha találok max. 170mm-es SLX M7120-ast 50 euró alatt már rendelem is. Ha minden igaz, csak ezzel nyernék vagy 200g-ot úgy, hogy semmi hátránya nem lenne.
[ Szerkesztve ]
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
-
dom1n0
senior tag
válasz Csokicsibesz #274257 üzenetére
Sok project abba szalad bele, hogy amikor hirtelen elkezdenek nőni, már más nagyságrend kell a kiszolgáláshoz, és ha az a jóféle cloudra lett tervezve akkor ott azért keményen eltud szaladni a lóvé, baromi drága a felhős vasak bérlése, és a sávszél kb. aranyáron megy, az pedig kell bőven ide.
Minket rendszeresen próbálnak meggyőzni a felhőről, de azért mindig kijön, hogy saját vasakon 1 év alatt visszajön a felhős ár, onnantól kezdve meg még 4 évig ingyen van -
Ringman
nagyúr
válasz Ixion77 #274244 üzenetére
olcsó 1x-esítés - rosebike: (szerintem a 12 sebis hajtókarral mennie kellene gond nélkül a 11x-nek)
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
parandroid
félisten
válasz Csokicsibesz #274257 üzenetére
Strava pofátlan árat kér gyakorlatilag minimális szolgáltatásért. Most direkt megnéztem, miyen árat ajánl, ha előfizetnék:
€10.99/mo*€6.25/mo** when billed annually. Azaz évi 132 helyett kedvezményesen 75 Eur, lol. Két évvel ezelőtt 60 Eur volt, és kaptam +3 hónapot ingyen, és már azt a hav 4 Eurót is sokalltam. Ja, és reklámmentesség, ugye, mert ők soha nem traktálnának minket reklámokkal. Az összes event, challenge, minen szponzorált, teljesíts egy 5 perces sétát egy 30 Eurós kuponért, amit levásárolhatsz 120 Eur vásárlás fölött, de csak a teljes árú termékekből. De addig is add meg az email címed, hadd jöjjenek a hírlevelek is! Gyakorlatilag mostanra már az alap challengek is mind szponzoráltak lettek, amik korábban nem azok voltak. Mindemellett a kezdőlapomon két ismerős activityje után egy reklám a harmadik poszt.Mindemellett az ui egy akkora fos, hogy a facebookéval vetekszik, és kb ugyanúgy nem fejlődött semmit az elmúlt 10 évben. Az edzésmetrikái a nullával egyenlőek, és teljesen megbízhatatlanok. A naptár része kuka, használhatatlan. Az éves/havi megtett távban nem képesek külön mutatni a különböző sportágakban megtett távokat, egyben van a séta, a siklóernyőzés, a búvárkodás, a futás, a biciklizés, és a túrázás, de még a maszturbálás során megtett km is. Garmin Connect kb mindent tud, amit a strava, csak mindent jobban. Strava egyetlen piacvezető képessége, hogy jókor volt jó helyen, és összeszedte a világ összes endurance sportolóját a hobbistáktól a félprofikig, így gyakorlatilag ő lett a 'sportolók facebookja'. Ja, meg a szegmensek. De azt is baszhatjuk, amióta csak a fizetős részen tudod böngészni a szegmens többi teljesítőjét. Gyakorlatilag az ingyenes verzió teljesen ki lett herélve, az edzés rögzítésén, és megosztásán kívül semmire nem jó.
Ezeknek fizetni? És nem vagyok ezzel egyedül, valami 120 ismerősöm van straván, korábban 2x annyi volt közöttük a prémium előfizető, mint most, és akik most fizetnek, azok sem fogják megújítani, ahogy beszélgettem velük, mert egyszerűen nem éri meg. Semmi használhatót nem kapsz a pénzedért. Annyi, hogy látod, hogy pontosan hányadik vagy a szegmenseken, meg év végén megnézheted az összesítést. Minden mást az okoseszközöd szoftvere jobban tud, mint a strava.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Csokicsibesz
tag
válasz parandroid #274256 üzenetére
Ezen lehet vitatkozni, de egy app fejlesztése, az infrastuktúra, a fizetések a stb. pénzbe kerül. Minden egyes appnak az a célja, hogy pénzt termeljen, ahhoz pedig bevétel kell.
Ott a Spotify: havi díjas, emelik az árakat, egyre több az előfizető, mégis egyre kevesebbet jogdíjat fizet az előadóknak. Mégsem nagyon megy a sírás felhasználói oldalon.
De még egy rakás appot fel lehetne sorolni.
-
parandroid
félisten
válasz Csokicsibesz #274255 üzenetére
Ja, ismerem a connect appot (meg az online felületet is). Nem arról van szó, hogy másképp nem látom az adataimat, hanem az elvről, hogy egyre több mindent pakolnak a fizetős részbe - és mégis egyre kevesebb az előfizető.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Csokicsibesz
tag
válasz parandroid #274254 üzenetére
Garmin is tud ilyen kimutatást, de ott is hasonló adatokat fogsz látni. Nekem is top 4%-ot ír, szóval valószínűleg sokan nem is használják a fittnes cuccaikat, csak megveszik mert fancy.
Mondjuk szerintem ez nem egy évet néz, hanem aktuális állapotot. De valamilyen szinten tök mind1, elég tragikus adatok ezek így is.
[ Szerkesztve ]
-
parandroid
félisten
válasz Hasaggymeg #274252 üzenetére
Nekem van, szerintem ő is benne van ebben a 4%-ban.
Amúgy neki is van.
Ja, amúgy meg strava bekaphatja, idén már az éves statokat is csak prémium tulajoknak mutatja. Nyomorékok.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
jjeahh
nagyúr
Fura fűzős, BOA L6-os majdnem high end karbon talpas Giro outi cipőt olcsóért valaki? 40-40.5 lábra valszeg jó. Mostanában már nem olyan jók a hibike akciók, de azért néha akad nagyon jó vétel.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
.LnB
titán
Rengeteg lehet az inaktív account.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz balintbaba #274242 üzenetére
Ezt én sem értem, kormánycsapágyat cserélni egy rémálom...vagyis megtalálni mi is kell oda pontosan. ...van csapágy külső méret, belső méret, külső- belső levágás szög és csapágy magasság aminek jó kell lenni a tökéletes illeszkedéshez.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Napfénysüti
nagyúr
-
Tin
veterán
válasz mauimagic #274247 üzenetére
Az utolsó gondolatodra: szerintem itt az is kérdés, hogy mennyi bringa van kint feleslegesen az embereknél, amit hype-ból vásároltak, illetve hogy mikor csökken az új autók ára érdemben. Mindkettő negatívan befolyásolja a bringa eladásokat, tehát növeli a versenyt, és csökkenti az árat, de persze sajnos az innovációt is.
-
mauimagic
senior tag
válasz Ixion77 #274244 üzenetére
50% feletti leárazás azért ritka volt, inkább kifutó felső kategóriás cuccoknál volt jellemző, de 40% körül szinte bármit meg lehetett találni szezon végén a német webshopoknál vagy CRC-n, Wiggle-n.
Szerintem az volt a normális, amihez kezdünk visszatérni.
Ez az ár, amit most SLX hajtóműre linkeltél, tök általanos volt szezon végén, csak lánctányérral együtt (+25-30€ ma), ennyit az inflációról... 100 EUR körül ki lehetett fogni XT hajtókart.Nem tudom mennyire valid a teljes kerékpáripari összeomlás, amit sokan mondogatnak, reméljük a verseny azért megmarad és nem dőlnek be sorra a cégek...
-
Ixion77
addikt
Shimano SLX M7120 MTB hajtókar €49
Szerintem a legjobb MTB hajtókar, kár hogy már csak 175mm-es van készleten.
RockShox teleszkóppumpa 300psi €15Azokat kérdezném, akik már 2020 előtt is aktívan bringáztak és vásároltak:
Mindig így volt hogy télen, szezonon kívül ilyen durván (50%+) le vannak árazva az alkatrészek és egyéb bringás kiegészítők, vagy ez idei új dolog a bringaipar szenvedése miatt?[ Szerkesztve ]
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
zsola32
senior tag
válasz kenguru99 #274241 üzenetére
ha megnyitod az "ide kellene" linkeket, amit beágyaztál, a Rose oldalra navigál. mindkét kerékhez adnak egy referencia számot, amit ha beírsz a rose keresőjébe, kiadja a QR kupakot...
Conversion kit QR 5x100 front wheel under prod. code 2271618
Conversion kit QR 5x135 rear wheel under prod. code 2255945 -
balintbaba
tag
válasz Hasaggymeg #274239 üzenetére
Bocsi, picit zavaró a kép. Azt az FSA-t csak felírtam, hátha jó lesz - de utána már én is láttam, hogy nem. Ez a lemért csapágy jött együtt a vázzal Kínából - nem lehet megmondani a paramétereit a váz és villa leírásából, mert az nem létezik.
A mérés alapján jónak kell lennie a linkelt Hambini csapágynak, max a letörés nem 45 fokos, de szerintem az is jó lesz.
Amúgy miért használnak a gyártók ilyen sokféle csapágyat a kerékpárjaikban? Még véletlenül sem lehet megmondani, hogy melyik lesz jó és beszerezni sem a legkönnyebb őket. Igaz nem is kell őket túl gyakran cserélni.
-
parandroid
félisten
válasz ígyvanferi #274235 üzenetére
Csak a villa karbon, nem kell ahhoz nyomatékkulcs. Persze nem árt, ha van otthon, kérj egy készletet szülinapodra. Tárcsafékhez én nem nyúlnék, szerencsére, amikor megkapod, jó ideig nem is kell.
Sárvédő biztosan megy rá, azt akár a canyonnál is rendelheted kiegészítőként, annyira nem vészesek az áraik, és ha jól tudom, még van 10% akciós kuponkód az online store-ban. Kulacstartót is rendelj, meg a kulacsukat is egészen jó áron adják. Ha írsz nekik, szerintem összecsomagolják a két rendelést, és egyben küldik.
Pedált majd vegyél hozzá valami normálisat, mert amit küldenek vele, az csak szükségmegoldás. Illetve ha lámpa kell, akkor korábban linkelték az amazonos sigma aura 100 + blaze akciót, az most fele annyiba kerül amazonon, mint a canyonnál, és elég jó lámpa elöl-hátul. Minipumpából meg lezyne-t ajánlok, ha már úgyis amazonon nézelődj, az italtartó alá szerelhető verziót, meg tőlük nézz egy akciós nyeregtáskát is, abba kell egy tartalék belső, egy műanyag gumileszedő szett, meg egy multitool. Apropó, gumi: a schwalbe g-one, amivel küldik, ha rám hallgatsz, azonnal kuka, nejem az első héten keresztüldöfte egy üvegszilánkkal, kell majd rá valami normális utcai gumi. Conti Contact Speedből pl. van reflektív csíkos, 32-es, és 37-es is, és városba kiváló.
Jó biciklizést!
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Hasaggymeg #274238 üzenetére
Keress ugyanilyen csapágyat 36/36° letöréssel.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz balintbaba #274232 üzenetére
Valószínűleg igen, rá kellene keress az FSA TH 872E csapágyra 45-45-e a 2, kívülről és belső letörés foka...közben meg is van és...dobpergés...nem jó. [link]
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Oktaan
csendes tag
válasz velizare #273588 üzenetére
Nekem közben merérkezett a QR kupak a DT Swiss p1800 szetthez. Cseréltem a külsőt is egy pár Pirelli P zero-ra (28mm). Röviden: baromira megérte. Kb. 1,2 kilóval lett könnyebb a Triban, most hétvégén elég fos formában sorra döntögettem az egyéni rekordokat. Síkon és lejtőn nincs nagy különbség, de mászáskor a könnyű kerékszett előnye elképesztő.
...
-
mauimagic
senior tag
válasz ígyvanferi #274235 üzenetére
Szerintem adnak egy (nagyon alap) nyomatékkulcsot Canyonék a bringához, annál jobb szerintem aluvázhoz felesleges.
-
ígyvanferi
addikt
válasz ígyvanferi #274141 üzenetére
Köszönöm szépen mindenkinek, aki ehhez hozzászólt. Mivel mindenki egyetértett benne, hogy jó vétel, és amúgy is megfogadtam, hogy az alapvető szokásomtól eltérően ebben a kérdésben nem szeretnék hetekig-hónapokig válogatni, keresgélni a 'tökéletest', ezért már csomagolják is Koblenzben a kis manók a bringát. Valószínűleg a fa alá már nem tudom betenni, de annyi baj legyen.
Elvileg sárvédőt is lehet feltenni, csomagtartót biztos. Hogy mekkora a legszélesebb gumi bele, azt majd meglátjuk, eddig is 32-est használtam, csak nyár végén váltottam 40-esre (mondjuk ezt nem bántam meg). Persze a rajta lévő 30-ast előbb elkoptatom.
Crosst semmiképp sem akartam, szíjas gondolatával egy ideig eljátszottam, de elvetettem, maradok a hagyományos, könnyebben variálható, nem spéci technikánál.
Úgyhogy köszi még egyszer, valószínűleg karbantartási kérdésekkel jönni fogok majd, de legalábbis olvasgatnom kell, mert pl. tárcsafékes bringám még sosem volt, de karbonvilla se (nyomatékkulcsom nincs hozzá). -
jjeahh
nagyúr
Do you have groomed fat bike trails near you? A válaszadók 71%-a szerint van a közelben ápolt fat bike trail . Én meg azt hittem ez valami ritka kiváltságos sport, amit csak néhány amerikai helyen és a finneknél űznek normálisan.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
balintbaba
tag
Szerelés közben szétesett a kínai felső kormánycsapágy, egy golyó el is tűnt.
Tolómérővel lemérve így néz ki a csapágy:
A letörést nem tudjuk kimérni, de ez alapján jó lehet ez a Hambinis csapágy? -
itouchfan
senior tag
válasz dom1n0 #274225 üzenetére
A futás és a bringás diagnosztika eredményeit nem fogod tudni összehasonlítani, vagyis de, csak teljesen felesleges, mert a két sportban más helyen lehetnek/vannak a küszöbértékek, más pulzusszámnál.
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
Ringman
nagyúr
rendben, aki érzékeny a pf-re és/vagy alacsonyabb pf-en teker, annak valóban kompromisszumos/nem jó az 1x (ha az új grx-et vagy a sram mulletet nézzük, akkor az áttétek tartománya az nagyobb - 11 v 10-51 is lehet a hátsó sor, de a lépcsők is nagyobbak a könnyű fokozatoknál)
[ Szerkesztve ]
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
ZavaBalazs
őstag
válasz Ringman #274221 üzenetére
bele lehetni persze bele lehet, de pattogjon 110-es pedálfordulattal a nyergen az, akinek két anyja van. nem mindenki szeret pörgetni, nekem pl 75-80 a kényelmes tartomány, és az 50x15, 50x17 áttéteken utazom. előbbi már egész közel van a 40x11-hez (a következő fokozatom, az 50x14 szinte pont ugyanaz lenne), és akkor már utazón kb ki is van maxolva a sor, csak fordulatszámot növelve tudok gyorsulni, lejtőn meg eszembe se jusson beletekerni, csak vitorlázzak szépen.
wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
-
addikt
válasz Ringman #274217 üzenetére
Országútra jó lehet, terepre biztosan kevés. Csütörtökön is mentem olyan helyen, hogy a 26/30 áttétel kellett. Igaz, nem túl sűrűn fordul elő, de nem lehetetlen belefutni olyan szituációba, hogy elfogy az áttétel. Nyilván használnám így egy darabig, aztán kiderül.
Tin: pedig a rövidebb hajtókar jobb, még a magasabbaknak is, állítólag. Amúgy meg szvsz meg se mondaná az ember, ha nem mondják meg neki, csak ráültetik, hogy milyen hosszú a hajtókar. Cube-oknál el kell fogadni, hogy a kerekei instant kuka, vagy átszerelni boltba járós bringára.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7
-
dom1n0
senior tag
válasz 6030D #274194 üzenetére
Teljesítménydiagnosztikára mit ajánlotok, nektek melyik vált be?
Tavasszal Runners Labban voltam, ott csak futásra volt lehetőség, jó lenne egy bicikliset (is) csinálni idén tavasszal, kiváncsi vagyok változtak-e az értékek (szerintem igen), és milyen irányba, főleg a laktátküszöb... -
parandroid
félisten
válasz Maximum1 #274222 üzenetére
Nem a max sebesség a kérdés, hanem hogy ha te kényelmesen mondjuk 84-85 körüli fordulaton tekernél, az aszfalt adott minőségű, kb 0,5% az emelkedő, enyhe szembeszél fúj, akkor találsz-e olyan fokozatot, ami épp megfelelő. Ha csak 11 a választék, akkor elég necces a dolog.
Full síkon amúgy a 32x11-em is tud 28-30 között haladni, egy egészséges tartományban tartott fordulatszámmal, ami még nem túlzottan megterhelő, de már emberes.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Tin
veterán
-
Ringman
nagyúr
a 40x11-be kb 50 km/h-t bele lehet tekerni, a 46x10 talán lenne elég, sokat mész 60-65 km/h fölött?
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
parandroid
félisten
válasz Ringman #274217 üzenetére
Edzésre én sem venném az 1x rendszert. Hétköznapra tökéletes, de együtt kell tudni élni azzal, hogy nem úgy fogsz haladni, ahogy szeretnél, hanem amilyen fokozat épp még használható. Fordulatszám-alapú haladáshoz kell a 2x10 (vagy inkább 11, esetleg 12). Cserébe egyszerűbb használni, beálljtani, és kisebb a karbantartásigénye (nekem mindig az első átdobóval van a gondom, ha hátul minden fokozatot használnék, valahol biztos reszelni fogja a keretet ).
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Tin
veterán
válasz Ringman #274217 üzenetére
Ezt komolyan kérdezed? 40x11 az elég kevés, de a 11 fokozat is. 1:1-től hány lépésben akarsz eljutni az 4.5:1-ig? Szerintem egy ilyenhez már azért eléggé szép izomzat, meg jó nagy hátsó tányérok kellenek. Egy 12 sebességes 10-44-es kazetta és egy 46-os első már lehetne jó, de szerintem ott is zavaró lenne a köztes fokozatok hiánya.
-
Tin
veterán
válasz Dark Archon #274213 üzenetére
Én se azért vettem az autóm, bár eredetileg 3-4 évig terveztem megtartani, aztán eladni és újat venni, de úgy felmentek az árak, hogy ez értelmetlen, főleg, hogy a hosszú utakat leszámítva alig használjuk.
Bringánál sem az az elsődleges szempont, hogy eladjam. De azért sokkal szívesebben veszek olyan bringát, ami akciós, tudva, hogy kevesebbet bukom rajta, ha éppenséggel el akarom adni, mert mást szeretnék. A Hyde volt a belépőm, de egy jóárasítatt Nulane-re pl. bármikor lecserélném, pedig csak 8 hónapos. Most az első "országútim" (endurance, gravel, tökmindegy) után is lehet, hogy ugyanez lesz, és 1 év múlva azt gondolom, hogy nekem ez nem jön be. Én még nagyon az elején vagyok ennek a dolognak, és tök másképp gondolkozom. És semmi kedvem hozzá, hogy a nyakamon maradjon egy bringa, mert mondjuk a jövő én folyamán 10-20%-ot esnek az új bringák árai, meg hát amúgy is telített a piac. Pedig az én méretem L, ami azért keresettebb, mint a 2XS.
Na mindegy, nincs nagy jelentősége. Pimpelni nem szeretnék, szóval valami olyat vennék, amiben a felszereltség megfelelő, és igazából cserélgetni kell az alkatrészeket, nem azzal indítani, hogy akkor új kerék, idővel más hajtás, és így tovább. Ezért is gondolkoztam én is az Endurance 7-ben, mert azzal minden rendben van, nem kellene hozzányúlnom.
Nézegetem amúgy még mindig a Nulane SLX-et, most olyan 1250€ körül tudnám elhozni, de pár dolog abban sem tetszik. Az egyik a Cube RA felni saját aggyal, amiből hegyekben áll a neten a "használt új", mivel semmivel sem kompatibilis saját "Cube" agya van, és hát a net szerint széthullós. A másik, amit nem értek, hogy a gyártó 170-es hajtókarral szereli, ami fura. A mostanim 175-ös, és hát a 172.5 még oké lenne, de a 170 szerintem nekem rövid. Bár gondolom ebből volt raktáron vagy vettek olcsóbban nagyobb tételben. Szóval itt is ugyanaz a dolog, vedd meg, aztán költs még rá. Ezt meg nem akarom.
#274212 mauimagic: idézőjelbe kellett volna írnom, nyilván nem befektetésként gondoltam rá.
Ja, amúgy a mai menetem 8-al alacsonyabb átlagpulzus, és a tegnapi emelkedőn ma 183-as max HR-el mentem fel, szemben a tegnapi 194-el. Szóval a tele has és a menet közbeni emésztés úgy látszik, ennyit dob a pulzuson.
-
Ringman
nagyúr
válasz Dark Archon #274216 üzenetére
miért nem jó az 1x országútra? túl nagyok az ugrások, esetleg a 40x11 v 42x11 kevés?
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
addikt
válasz vallas #274214 üzenetére
Ja, fenébe, most, hogy megnéztem megint, megkívántam Igaz, a 2x fvk, váltó meg a hajtókar legalább + 100eFt, meg a munkadíj, mert én nem fogok a fékkel szenvedni. De így külső kérdése, és, ha akarom endurance, ha akarom, gravel. Így télen nem rossz a 45 mm széles külső.
Mondjuk Debrecen nem itt van a szomszédban, de jóval közelebb van, mint Németország
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7
-
Ringman
nagyúr
melyik bleed kit javasolt aliról/etc-ről, ami shimano fvk-hoz jó és nem kerül egy vagyonba? múltkor toobee linkelt valami temusat is, talán ezt: [link] , ez most 2500 ft.
szerk:
mi kell még hidrós fékhez, ha megvettem a gyári shimano fék+fvk szettet?
roppantógyűrűhöz, fékcső vágásához, stb.[ Szerkesztve ]
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
őstag
válasz Dark Archon #274213 üzenetére
Pedig ezt ha méretben jó lenne, én venném.....
Lehet 2x-teni egy első váltóval, és egy 2x-s bal fékváltókarral, és ránézésre simán belemegy a 29-s kerék is....ha ki akarod próbálni..................IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
addikt
Autót sem azért vettem, mert el akarom adni. Senki nem fogja megmondani, hogy 5, vagy 10 év múlva mennyiért lehet eladni bármit is. Bringát sem azért veszek, hogy majd eladjam, főleg, hogy 2XS/XS méretűeket esélytelen eladni.
Egy ideje figyelem EZT a bringát, 1 éve nem tudják eladni. Már-már majdnem megvettem, de még lehet, hogy ez is hosszú lenne, meg annyira nem vágyom gravelre. Saját vélemény, de a koskormány terepen használhatatlan. Megfejelve a lovak és traktorok vájta gödrökkel, teló nélkül csuklógyilkos. Endurance-nak meg azért nem jó, mert 1x hajtású. 3 kilóért azért lehet, hogy elviszem, jó lesz a közértbe
eddie1978 / mauimagic: kösz, tehát nem kamu a bolt
Nem tartok én már elképzelhetetlennek semmit, de majd pont a kerékpárokba fognak beleszólni. Bármihez nyúlnak egyébként, sz*rrá válik vagy visszafelé sül el.
vallas: ja, tekerünk egyet a szobában Már ráfüggtem a 27,5-es kerekekre, van azért külső is gravel-féle. Amúgy meg nem sürgős, most sajnálnám is kivinni ebbe a dzsuvába.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Meglehet úgy célszerű vásárolni, hogy szem előtt tartod hogyan tudod majd eladni, de számomra ez mindig amolyan joykill (magyarul wet blanket ) volt, én olyankor nem tudok eladásra gondolni, beárnyékolná örömömet. Nincs is génjeinben egyetlen kereskedői lókupec szekvencia sem.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
őstag
válasz Dark Archon #274202 üzenetére
1100 km oda , és még parandroidhoz is be tudsz közben ugrani
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
eddie1978
senior tag
válasz Dark Archon #274202 üzenetére
2017 őszén tőlük vettem a Cannondale CX-et. Nagyon segítőkészek. Nem volt gond velük.
-
Tin
veterán
válasz parandroid #274206 üzenetére
Ez jogos, az inflációt tényleg nem vettem számításba.
Fall-N: a használati tárgy részében igazad van.
Csak arra próbáltam célozni, hogy idén egy átrendeződés várható, szóval nem mindegy, hogy az ember mikor vásárol, és mit.
Én kocsim is 4 éves, én kp-ra vettem. Covid előtt 2 hónappal. 41e km van benne. Majdnem új áron tudnám eladni, de minek, amikor mindenben megfelel.
[ Szerkesztve ]
-
parandroid
félisten
Amivel nem számolsz, az az infláció. Akárhonnét nézem, a boltban mindenért minimum 10%-kal többet kell fizetni (tudom, Mo-n még rosszabb a helyzet). Ehhez képest a biciklik meg pont olcsóbbak, mint tavaly ilyenkor (meg lehet is kapni). Covid előtti békeidőkben az alu vázas, karbon villás, tiagrás belépő országútit kifutó akcióban 772 Euróért vettem, az most nagyjából 1000 Euro lenne mai viszonyok között (közben eltelt 4 év, 4 gazdaságilag kőkemény év!), de ennyiért ez akkoriban is best buy volt, meg most is ekörül vannak a best buy akciók erre a kategóriára (mármint 1000 Eur körül).
Autóval amúgy ugyanez a helyzet, most jár le a lízingem, amit akkor vettem, ugyanaz most több, mint 10%-kal drágább újan, mint akkor volt - semmit nem változott a modell, ugyanaz a felszereltség, minden, csak új. Szerencsére fix kivásárlásos ár volt a szerződésben, szóval átveszem inkább a saját autómat a lízingcégtől azon az áron, amit 4 éve prognosztizáltak rá Hülye lennék nem így tenni, a covid, meg az állandó sérülések miatt 40k km-t tetem bele 4 év alatt. Mondjuk a biciklim is kb így áll arányaiban...
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Fall-N
veterán
Bicikli vásárláskor nem érdemes azon agyalni, hogy mennyiért lehet eladni. Ha már ez felmerül, akkor (jó állapotú, alig) használtat kell venni, amin már bukott az első vásárló (ugyanez autóknál is). Általában pár évre legalább vesz az ember biciklit, így az értéktartás kevésbé fontos. Meg használati cikkeknél badarság értéktartásról beszélni, mert csak bukik rajta az ember. Főleg hogy használat alatti kopó alkatrészekkel van tele, amiknek a cseréje is plusz költség. Nem olyan mint egy átlagos műszaki cikk, aminek az állaga nem romlik tartósan sem.
Viszont ahogy látjuk a használt vásárlás nagyon limitálja a lehetőséget, ha nem átlagos méretű az ember, mint Dark Archon esetében. Hiába tele a használt piac M és L-es biciklikkel, ha neki XS vagy S kell. Amikor egy adott bicikli nem elérhető, akkor a gyártó van helyzeti előnyben, mert adhatja drágán a bicikli, mert hiánycikk. Főleg ha a konkurens gyártók még drágábbak is. Ezért sem számíthat senki hatalmas árelőnyre. Lásd itthon, sincs olyan hú de nagy leárazás, mint kint. Sőt itthon még drágulás is lehet simán a Forint kedvezőtlen változása miatt.
Egyébként rengeteg kiváló használt bicikli van nagyon jó áron. Outikat nem követem, de MTB-kből elég jó kínálat van Facebookon.
[ Szerkesztve ]
-
Tin
veterán
válasz Dark Archon #274200 üzenetére
Ne sarkítsátok le, mert nem erről beszéltem. Piacgazdaságban az árat a kereslet határozza meg, és pont. Akkor is, ha pofátlan az árazás, de alulkínálat van.
Lásd autók Covid előtt és után. Ugyanaz, sokkal-sokkal drágábban. Nem volt verseny, mert nem volt gyártó, aki a korábbi mennyiségben ontotta a kocsikat, így aki venni akart, elfogadta a magas árat. Most a Tesla csökkentette az árait, az európai elektromos autó gyártók meg bajban vannak. Verseny.
Erről beszéltem. Változik a trend, kérdés, hogy melyik gyártó áll be az árcsökkenési sorba (versenybe), és melyik marad magas áron. És mit visznek a vevők.
A befektetés akkor jó, ha alacsony áron veszel, és magas áron adod el. Ha te az árcsúcson veszel most, amikor az a modell 1 év múlva 1200€ lesz a verseny miatt, akkor 800€-ért tudod majd eladni használtan. Gondolom érted, mire gondolok.
[ Szerkesztve ]
-
mauimagic
senior tag
válasz Dark Archon #274202 üzenetére
https://www.wheelsports.de/ Hívd fel őket, beszélnek angolul
Én rendeltem már tőlük, mondjuk nem a leggyorsabbak, de árban nagyon jók.Miért, elképzelhetetlennek tartod a hatósági árat bringákra, a tej, farhát, benzin, mittoménmi után? A választás mondjuk egyszerűbb lenne, Neuzer meg Csepel
[ Szerkesztve ]
-
addikt
-
mauimagic
senior tag
válasz Dark Archon #274200 üzenetére
Orbea Avant H30-D €1500
Vicces ez a rugózás a korrekt árról...
A megoldás: Marshall kereszt
B megoldás: Hatósági ár...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- TCL LCD és LED TV-k
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Proxmox VE
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Elemlámpa, zseblámpa
- EAFC 25
- KAÜ/Ügyfélkapu – már elérhető a kétfaktoros hitelesítés
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Ford topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest