Hirdetés
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Gadomiklos: Sziasztok! Kezdő vagyok, és nem tudom hol tudom megnézni a privát üzeneteimet.
- Meggyi001: Kórházi ellátás: kuka vagy finom?
- WireGuard VPN a mindennapokra
- Kalandor: „Ha engedtem volna a lelkiismeretemnek, az üzlet kevésbé lett volna jövedelmező”
- eBay-es kütyük kis pénzért
Új hozzászólás Aktív témák
-
havri1
félisten
-
Bodor
veterán
válasz
Kekmen
üzenetére
1. Ha van port forwarding, minek az upnp?
Melyik maradjon? És miért az?
2. Speedtesten (vagy szelessav.net) milyen sebességet mérsz?Download Mbps 3815.04 Upload Mbps 1928.22
3. Linksebesség mennyi a router és a gép között? (vezérlőpult--> hálózati és megosztási központ--> kapcsolatok)
10.0 Gbps -
Kekmen
senior tag
1. Ha van port forwarding, minek az upnp?
2. Speedtesten (vagy szelessav.net) milyen sebességet mérsz?
3. Linksebesség mennyi a router és a gép között? (vezérlőpult--> hálózati és megosztási központ--> kapcsolatok)
szerk. Utóbbi, csak kíváncsiság, ha a letöltés megvan, akkor biztosan nem 1Gbit. -
Bodor
veterán
Sziasztok!
Segítséget kérnék az alábbi problémában.
Új, telekom 4000/2000-es net. Feltöltés csak max 100 Mib/s, holott szerintem jóval több kéne, hogy legyen, 2000/1000-es nettel is ennyi volt.
Letöltés rendben van.
Qbittorrent 5.1.0
Kaon PG2380G modem, Port forwarding az 53.000-es porton működik
UPnP engedélyezve a modemben és a torrent kliensben is.
TP-LINK TX401 10 Gigabit PCIe Hálózati Kártya (tehát bírnia kell)
ADATA XPG SX8200 PRO 2TB M.2 PCIe SSD, tehát bírnia kell.
Beállítások a képeken.
[link]
Hol lehet a hiba?
Torrent kliens beállításban?
Modem beállításban?
Hálózati kártya beállításban?Üdv
-
tibaimp
nagyúr
Halihó!
Nálatok a majomparádé oldala látja a seed-el torrenteket? Nálam nullát ír, pedig van 20 darab állandó seed-ben, sőt szedik is!