- Szivat a ONE. Digi és követeléskezelő (Második rész)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Asszociációs játék. :)
- "Egyszerű" Ügyfélkapu+ regisztráció
- New Game Blitz - 2025
- Digitális Állampolgárság Program
- Notepad++
- Android másképp: Lineage OS és társai
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
-
LOGOUT.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #221297 üzenetére
kisebb összeget tennék rá, hogy sokunknál gyorsabban jönne lefelé is ;)
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
MPowerPH
félisten
válasz Hasaggymeg #221297 üzenetére
Lefele tolja...
A masik, a Giant nem ertem hogy 8,6kg. Nehez karbon kerekszett(1752g), dog nehez gumik, dropper, hatso NX valto, es egy atlagos sulyu kormany+stucni. Nekem ez inkabb 9-10kg kozott van.
Most vagy a vaz 500g, vagy fel van toltve heliummal.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Fall-N #221292 üzenetére
Ha a pénz nem számít akkor a 6ár a csillagos ég, teló nélkül terepezni egy fehér karbonlapon ülve meg még szép, hogy nem komfortos. 🤭 Még hogy mászni álom!... lefele meg mivel jön, szánnal?!
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Ringman
nagyúr
válasz XZoli #221287 üzenetére
+ ha ez megnyugtat, akkor ennek a kárnak a többszörösét is bevállaltam volna a törés helyett :/
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
-
addikt
-
Fall-N
veterán
válasz Hasaggymeg #221281 üzenetére
Igen, drágább alkatrészenként építeni, de lehet belőle [ilyet] is építeni, mint a testbike.hu-s kolléga. Ez az MTB 7,4 kg, elektromos SRAM AXS váltással. Kíváncsi lennék mennyiből jött ki. Másik "normál" bringája [link] 8,6 kg.
Mondjuk írta is, hogy nem komfortos, de mászni álom vele.
XZoli: Jobbulást, az anyagi kár jelentős.
[ Szerkesztve ]
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #221289 üzenetére
nekem úgy tűnik, hogy a kanál ~180 fokkal el van fordulva.
szerk:
lehet valamelyik fül/pöcök tört le, ami megakadályozza az átfordulást:
szerk2:
vsz. a másik fotó alapján az aluöntvény, a kanálon lévő csap látszik hogy egyben van, ha jól értelmezem a képeket.[ Szerkesztve ]
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz matec7 #221285 üzenetére
Mi törött itt, mert én nem látom. .. kanál rugója? 🤔
XZoli...gyerekek és nők, velük vigyázni kell. A nyeregcső hogyan tört el?!
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
XZoli
aktív tag
A tegnapi nap padlófék mérlege, drága 4-5 éves gyerek úgy jött be elém,. hogy más választásom nem volt. Anyuka és nagyi le se sz.... a gyereket. De amúgy teljesen jó napom van
- törött GoPro tartó -13000
- sérült Ergon ülés -50000
- törött dropper -80000
- sérült Zoli [kép] [kép] erős idegzetűeknekAsus TUF Gaming X570-PLUS (Wi-Fi) AMD Ryzen 7 5700G 3.8GHz Sapphire Radeon RX 6600 XT 8GB GDDR6 PULSE 32GB Ram
-
Toobee
veterán
válasz Hasaggymeg #221276 üzenetére
Forró víz segít. Előny ha vastag a bőröd
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #221282 üzenetére
Pihen arcod is +1 napot.
6030D... mutasd... amúgy tetszett minap mikor ráültem, a fék harapott rendesen és ott akkor számottevő különbséget sem éreztem az XT-hez viszonyítva, a váltókar is inkább amolyan kemény XT-s volt mint puha SLX-es... a lefelé váltó karocska volt kissé szokatlan elhelyezésű nekem. Egyszer kell menjünk egyet együtt és cseréljünk pár percre, kíváncsi vagyok mit is tapasztalnánk érezhető különbségként. 🙂
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
őstag
válasz Hasaggymeg #221281 üzenetére
Most érkezik egy 180 mm-es első tárcsa és egy pár fékbetét 6000 Ft + áfa áron német webshopból. Remélem beválik, majd mesélek róla. Bár többen használják már a fékbetétet, szóval nem izgulok.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
MPowerPH
félisten
Mai bringazas megint ugrott... Elindultam, erre latom, lifeg a csillapitas allito kar. Tiszta olaj a bringa alja. Johettem vissza, tag ki, mar a szervizbe van. Ugyan az a csavar mozgott ki, mint az elobb. Most remelem jobban rafekszik. Mentsegere, Float X meg nagyon uj, eddig ez a resze nem igy mukodott.
Don't Tread On Me
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Fall-N #221277 üzenetére
Tulajdonképp ugyanúgy drágább most is normális kerékpárt építeni mint készen vásárolni amint az korábban is volt, ezen a válság érdemben nem változtatott, ez a drágulás pedig legfeljebb a bizonytalan minőségű termékek felé tolja el a vásárlók egy részét.
jjeahh... akkor hagyni fogom akármilyen ocsmány, terveztem amúgy is méregetni kíváncsiságból lássam mennyi is száradt bele az 15 hó alatt.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Fall-N
veterán
válasz Csokicsibesz #221212 üzenetére
Én biztos nem vennék kínai márkáktól alkatrészeket. Először is kevésbé elterjedtek, így az alkatrész ellátás 0 hozzájuk. Shimanohoz bármilyen biszbaszt kapsz bárhol szinte, SRAM-hoz kevésbé. Ilyen kínai Sensah meg társaihoz meg nem. Lehet rendelni Kínából, ami lassú és körülményes. Meg akármennyire kezdenek jók lenni, azért a japánok és az amerikaiak (meg olaszok) nem ma kezdték, van ott know-how. Ha jól tudom ezek meg a Tourney szintjét kapirgálják alulról, akkor mit tudhatnak terepen?
Persze amiben nincs mozgó alkatrész az akár jó is lehet. Például karbon nyeregcső meg ilyenek.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #221276 üzenetére
Macera, szerintem nem éri meg vele szenvedni, fölösleges is. A peremről valamennyire le szoktam vakarni, a többi marad. Anno megmértem egyik gumimat, újan 700g volt, beleszáradt tejjel ugyanannyi, na bumm . Aztán leesett, hogy amennyivel nehezebb a beleszáradt tej miatt, valszeg annyi súlyt leadott a lekopott recék-bütykök miatt, ezért nem változott a súlya. Belsős rendszerrel ahogy kopik egy mtb gumi, valszeg egyre könnyebb .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
álmodom?
kezdő
A súlyon kívül mitől jobbak a drágább SPD pedálok a M520-nál?
SPD M540-es vagy egy M8100 XT
Később adják meg magukat, vagy jobb csapágyazás?Vissza olvasva itt többen az M520 ajánljátok.
-
Fall-N
veterán
válasz Hasaggymeg #221209 üzenetére
Elvileg OEM gyártott vázak ezek, de ahogy írod, lehet hogy az exportra szántaknak a MEO-ja szigorúbb. Magam részéről már nem rendelek Kínából, mióta lassú a szállítási idő (Covid óta), meg még megy rá az ÁFA (+ VÁM is a drágább cuccokra). A garancia meg horror ilyen messzire és itt az állam nem állja a postaköltséget, mint kínai barátunknak.
Lehet alig használt vázakat kapni pár helyen, van sok alu, karbon. Ha nem lenne gyártási nehézség, akkor lenne pár Decathlonos váz is örökös garival. Külföldi vásárlás nálam maximum EU-n belül érdekelne, de manapság nem feltétlenül olcsóbb ott sem. Főleg a 400 Forintos Euró mellett.
Nemrég volt nekem aktuális a váz vásárlás, hát nem nagyon van újan választék. Nem tudom hová tűntek a jó régi magyar márkák (Mali, Altrix (volt Neuzer), Montana, Magellan), akik elérhető áron adtak modern vázakat. 2010 körül még volt belőlük választék.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Ehhez [link] mit szóltok, tényleg ennyire macera a Stan's tejet levakarni? Hamarosan gumikat cserélek és míg a hátsó kuka (Toobee szerint már fél éve az🤭) az első, amolyan 40-50%-os, maradna vésztartaléknak... erről kellene levakarni a rászáradt tejet majd, ne úgy tegyem el trutymósan.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Wombath
HÁZIGAZDA
válasz 6030D #221272 üzenetére
Azzal rémisztgettek, hogy az első mászás végig tapadós agyag, és az a fat igazi mumusa: ha megszedi magát, akkor hiába próbálom vállra kapni, mert 60 kg lesz, azzal meg nemhogy futni nem fogok, de mozogni sem , és úgy járok, mint tavaly a Bükkben.
Hasaggymegy: Gyerekülés??? Mi Danny Macaskill módjára utánfutóval toljuk! -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #221272 üzenetére
Igaz mi akkoriban korábban is kezdtük, de már nem is emléxem milyen fürdetni. ...ne búsulj majd meghálálja (vagy nem )
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Lacerta
aktív tag
válasz arcitec #221269 üzenetére
Hát izé, a Thulét nem látom, hanyadik másodpercnél rángatják meg úgy erőből 4 bicajjal, mint a Buzz Racket.
Igazából elég óvatosan nyúlkál hozzá a csóka.Az XT3 egyébként sem összecsukható, tehát innen megmondva is biztos, hogy mint rendszer, merevebb. De almát a körtével ne hasonlítsunk, egy mozgatható rendszer mindig rugalmasabb lesz, mindegy, mi van ráírva.
A madzag kedves figyelmesség/biztonsági feature, és más gyártók is alkalmazzák. Vagy a bicajokat húzod össze vele, vagy ha sz*r úton mész, akkor rázárod a hátsó ajtót, és kevésbé leng a horgodon az a sok Newtonméter. Egyébként nem létszükséglet.
A Thulénak is van ugyanilyenje, csak azt nem adják alapból a tartóhoz, hanem külön kell érte tejelned. Ezt az üzleti modellt bizony még tanulniuk kell a keleti népeknek.A pedálos döntés továbbra is jobban tetszik a Thuléban, de a 3+1 olyan kompromisszum, amit nem bír el a sznobériám közel dupla pénzért.
És még mindig szeretem a Thulét, de nem mindenáron.[ Szerkesztve ]
-
6030D
őstag
válasz Wombath #221270 üzenetére
Amikor összefutottunk már kapkodás volt, és utána jutott eszembe, hogy basszus, megnéztem volna élőben a Yetit, de a Strava szerint nem azzal voltál. Meg mondjuk a sárra készülve amúgy is érthető. Tényleg, ha már sár: miért nem a fat?(#221271) Hasaggymeg : gipszelt kézzel sz*r fürdetni.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Wombath #221270 üzenetére
Jó írás, faxa az az utolsó kép is, tényleg jó hely lehet, már gondolkodtam is hogyan mennék át olyan pallókon becsatolva ... ezt a másra is kell gondolnotok dolgot viszont nem értem, ott voltak veletek gyereketeitek is hátul felszerelt gyerekülésben?! 🤔🤭🤭🤭
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Wombath
HÁZIGAZDA
Én is pozitívan csalódtam Crosskovácsin a várakozásokhoz képest. Az előző napi esőt látva, ami itt nálunk a fél hegyet lemosta egyébként – és a Facebookon folytatott eszmecsere alapján – azt vártam, hogy vállamon a bringával fogom végigfutni a távot. Még gondolkoztam is, hogy egyáltalán menjek-e, mert régen ugyan nem ijesztett el a sarazás, sőt, de amióta egy fogaskoszorúra meg fékpofákra hónapokat kell várni, az áruk pedig kábítószeres magasságokba emelkedik, kétszer is meggondolom, hogy kockáztatok-e egy hajtásamortizációt. Végül aztán antisaras védelemmel ellátva (sárvédők, frissen viaszolt lánc, nadrágzsebbe rejtett gumilapka az agyag levakarásához) úgy döntöttem, hogy nem adom fel. Ráadásul elhatároztam, hogy vagyok olyan erős, hogy a verseny előtt kitekerjek, ez nekem csak egy minimális táv innen Pasarétről, és nincs probléma parkolással, nem szennyezem a környezetet, stb. Már a kifelé úton is látszott, hogy túlaggódtam a sarat, nemcsak az aszfalt volt csontszáraz, de a földutakon is csak néhány magányos tócsa csillogott. Könnyedén és vártnál gyorsabban értem ki, úgyhogy volt egy órám heverészni, haverokkal dumálni és elfogyasztani a pluszba kivitt ételt/italt. A verseny előtt betöltöttem a Garminba a tavalyi menetet, mint virtuális edzőpartnert, és elhatároztam, hogy legalább annak a szintjét hozom, bármi is várjon rám az erdőben. Ennek megfelelően az elején sem lőttem el magam túlzottan, és a bevezető kör végén úgy értem vissza a rajt/cél területre, hogy bőven sárgában volt még a pulzus. A pályáról már ennyi idő alatt kiderült, hogy sártól nem kell tartani, ami gond lehet, az az, hogy a kicsit nedves, poros kerék iszonyúan csúszik a lekoptatott köveken, ahol pedig az özönvíz kimosta ezeket, ott mászás közben folyamatosan kigörögnek, ha nincs nagyon észnél az ember a nyomatékkal. Na ennek megfelelően lefelé óvatoskodtam (mint 6030D sporttárs is megjegyezte, amióta másért is felelősséggel tartozom, jobban vigyázok magamra), felfelé pedig figyeltem :).
Az evést-ivást nem terveztem túl, számoltam a középtávon rendelkezésre álló három frissítővel, ehhez vittem még egy kevés zselécukrot és másfél liter felesbe kevert izót a hátamon. Ezeket sikerült is jól belőni, mind a kaja, mind a pia szinte teljesen elfogyott, mire végigértem, és a második frissítőnél még csak meg sem kellett állnom. Holtpont nem volt, tolni egyedül a kopaszi mászás nagy vízmosásánál kellett tolnom, de ott is csak azért, mert utolértem a minitávos tömeg hátát, és nem volt annyira hely közöttük a manőverezésre a szétmosott talajon. A tavalyi időmnél 50, a tavaly előttinél (amikor a legjobb erőben voltam) 20 perccel sikerült gyorsabbat menni. Erőből is maradt még tartalék, kábé 15 perc dumálgatás után simán hazatekertem, és el tudtam vinni a gyereket is fagyizni úgy, hogy ő görkorival jött, én meg trappoltam mellette. Az időeredményeket persze árnyalja valamennyire, hogy egy körülbelül 2,5 km-es részét most kivették a pályának az előző napi eső miatt – így utólag szerintem erre nem volt szükség, de persze jobb félni, mint megijedni, így is tudom, hogy többen, akik jöttek volna, végül lemondták az indulást. Egy szó mint száz, örülök, hogy végül kimentem, és örülök, hogy Crosskovácsi még kitart – remélem jövőre is megmaradnak!
Jó érzés volt sok hasonszőrű bringás között lenni kicsit, főleg azok után, hogy a pünkösdi hosszú hétvégét a cseheknél töltöttem haverokkal – Trutnov és a Rychleby stezky pályáit néztük meg. Mindkét hely fantasztikus, megéri egy hétvégére kiugrani, ha van rá hosszabb idő, akkor a kettő is kényelmesen kombinálható. Az ösvényekről túl sokat nem fogok írni, mert mindegyikről van ezer videó a Youtube-on meg beszámoló, de a hangulat az csodás, különösen a Rychleby az, ahol az egész környék egy kerékpáros mekka, és akár családdal, kisebb gyerekkel is látogatható. Van olyan 20-22 km-es kör ott, amelyre egy bevállalósabb 8 évesessel már el lehet menni, van pumpapálya, oktatás, bringakölcsönzés, kemping, kajálda, bolt, stb – magyar szemmel nézve csodálatos, meg persze valahol kicsit szomorú is, hogy mennyire más a szituáció ott, mint itt, ahol jobban szeretik a tiltásokat. Na jó, egy útvonalat azért kiemelek, egy mászást, ez a Dr. Wiessner – ezt mindenkinek látnia kell, valami egészen elképesztően király, gyönyörű a táj, technikás, de nem TÚL technikás, hatalmas sziklák és pallók között kígyózik az egész. Gyakorlatilag volt, hogy csak azért mentünk LE, hogy aztán fel lehessen menni még egyszer.
Ilyen helyen azért hangulatos két menet között enni egy hamburgert és inni egy
sörtmálnaszörpötEz pedig a híres mászás felülről, így persze nem adja vissza a hangulatot
-
arcitec
addikt
válasz Lacerta #221262 üzenetére
Nem azért, de megnéztem a videót. Hááát nem lettem meggyőzve. Mozog lötyög az egész pack a bringákkal - külön és egybe is - mint a tehén farka. Olyat sem láttam még, hogy szalaggal van összehúzva a 4 bringa és amikor kész lifeg lötyög a végén az egész hóbelebanc. Nem kéne...
Nézd meg ezt (4-es): [link] Áll mint Katiban a gyerek és csak pár mozdulat.[ Szerkesztve ]
Kereskedőnek akkor se higgy, ha ló legel a sírján!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #221264 üzenetére
Ja, gondolhattam volna, azon a rövid épített pályán (talán 4-6 km? ) lenne mit körözni egy maratonig. 🤭
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
SOAD19
addikt
Sziasztok!
Kissé off. Van, aki ételfutárkodik köztetek? Melyik cég a legjobb fizetés szempontjából: footpanda, wolt...? Ha esetleg lenne köztetek debreceni az lenne a legjobb. Kíváncsi lennék, hogy kb. mennyit lehet megkeresni havonta. Ha esetleg valakinek lenne tapasztalata, azt megosztaná velem privátban? Köszi!
-
6030D
őstag
válasz Csokicsibesz #221265 üzenetére
Nem kap el a gépszíj, nincs ezzel gond. Akkor kell csinálni, ha érdekel. Addig meg örömbringázni.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
őstag
válasz Hasaggymeg #221263 üzenetére
Az a Ring, az XCO ez meg az XCM pálya. A hosszútávban van valami épített pálya, tippre az lesz a Ring egy része.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
Lacerta
aktív tag
válasz titta73 #221259 üzenetére
Köszi a tippeket!
A magassággal nem nagyon lesz gond, van annyi hely, mint a videón.
Ellenben a ledöntésnél pl. ez a Buzz sokkal meggyőzőbben mozog, mint a vetélytárs Peruzzo. Azt ugyan egyszerűbb dönteni, de nem vagyok benne biztos, hogy nyílna a hátsó ajtó. Talán nem véletlen, hogy a taljánok csak 2-essel forgattak promó filmet. -
6030D
őstag
válasz Hasaggymeg #221255 üzenetére
Ahol a kép készült? Nagy-Kopasz youtube, a háromszög felső sarkában készült a kép, ami utána van a videóban is, az egy jó kis mászás, neked kötelező.
Még egy onboard videó.Csokicsibesz: pont ugyanígy voltam vele egy éve. Majd elkezdesz megint aludni és jobb lesz.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
kobayashy
tag
válasz Because #221252 üzenetére
Pont erre gondoltam én is,hogy azt tuti mókolni kell mert elég sok fajta van,de megoldható könnyen.
jjeahh:
Ha így van jobban jártál mert ez 10pengő volt.
Egyébként a Vittoria Barzo gumik eddig beváltak semmi hátrányt nem érzek a nobby-rocket ron evokhoz képest. Oldalfaltól féltem kicsit mert olyan vékonykának tünnek de jól bírják a sziklákat is.
Ha valakit zavar a barna oldalfalu elég hamar bekoszolódik és már nem lesz olyan tiszta mint újkorában. Olyan koszos barna lesz,szerencsére engem nem zavar. -
titta73
tag
válasz Lacerta #221231 üzenetére
Mindenképp csak olyan helyen vedd, ahol vagy fel tudod próbálni vagy neten rendeled és vissza tudod küldeni. Én eleve Thule-t vettem, haverom inkább olcsóbb verziót szeretett volna, a feltételek azok, amiket te is írtál. Volt aminél egyáltalán nem lehetett felnyitni az ajtót, már a horognál magasabb volt a cangatartó váza mint az ajtó nylíás alsó pontja és volt olyan is, ami hiába volt dönthető, cangákkal megpakolva, már nem nyílt fel az ajtó.
-
jjeahh
nagyúr
válasz kobayashy #221249 üzenetére
Kisértetiesen hasonlít a bikeinnről rendelt 9 sebességes Eltinemre, ami mg nem jött meg .
#221253 MPowerPH: én is megszenvedtem vele (én a keretessel), menni fog az, max eltöröd . Anno 3 szemüveget rendeltem én is, úgy voltam vele, ha eltörik, marad még kettő . Végül nem törött, csak nehezen jött ki a felső rész.
Más: hogy utálom a tavaszt-nyarat ilyen szempontból... ma is elindulok tekerni, pörögnek a kipihent gumilábak, repül a bicikli, jönnek a KOM-ok, úgy éreztem jó lesz a tempó. Erre hátranézek, jön a vihar a seggembe. Na irány haza
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Csokicsibesz #221256 üzenetére
Ne is törődj vele, élvezd a tekerést, a hangulatot mert a teljesítési kényszer csak megöli mindet. Nem mindenki versenyzésre termett és ez jól is van így. Volt egy rossz napod, na bumm....
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Csokicsibesz
tag
válasz Hasaggymeg #221255 üzenetére
A fenéket, kb az első körben kiakadt a pulzus mérő.
A tavalyinál is szarabbat mentem, amit egyébként nem igazán értek.
Úgy éreztem nem vagyok rossz erőben, de nem adta ki se felfelé se lefelé.
Kb. teljesen mindegy, hogy mennyit megyek..... -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #221228 üzenetére
... hol az a hegytető mert igaz csak 1x voltam néhány körözés erejéig, de arra nem emléxem.
Csokicsibesz kolléga tartotta igéretét és a tempót veled felfelé?"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Lacerta
aktív tag
válasz arcitec #221251 üzenetére
Ezek 3+1-esek, csak mondom.
És a t*köm se akar adapterezni. Persze ezt nem mondtam előre.Szóval nem az a kérdés, hogy mit vegyek, mert ezeket a köröröket már megfutottam. Szeretem a Thulét, a bicajos gyerekülésem is az, de nem gyárt olyat, amilyet szeretnék, ezt nem lehet szépíteni.
[ Szerkesztve ]
-
flash-
veterán
ha a prestás belsőből kirepül a szelep teljesen mit lehet csinálni?
bringaboltba meg tudják "javítani" vagyis újat beletenni? -
andrisbandi
őstag
China's top 5 Deadly Sins serpentza
- Ha valakit érdekelne miért olcsobb a kínai, és mit okoz.Fiók ürítés - bringa szerszámok; https://bolha.testbike.hu/clList/userCls?uid=100611
-
Lacerta
aktív tag
válasz arcitec #221232 üzenetére
Erre nem reagáltam.
Bringa szállító: A Thule a legjobb. Arra azért figyelj , hogy a linkeltnél 1 bringa max 20kg lehet,
az össz. súly meg 60kg. Egy Thule az max. / bringa 24kg. Most lehet nem, de később pl egy E-bike-nál már számíthat...Hiába a Thule a legjobb ha nincs 4-es összecsuhatójuk. Sőt egyáltalán 4-esük is csak akasztósban van. Ezt már csekkoltam.
A három szempontból kettőnek tehát mindjárt nem felel meg.
Nem valószínű hogy valaha lesz e-bike a családban. Ha meg igen, akkor futja majd másik tartóra is. -
jjeahh
nagyúr
válasz Toobee #221244 üzenetére
Amúgy rengeteg a törött Orbea . Lehet csak szerencsétlenség, de sok törött vázról olvastam már, a múltkor instán egy ijesztő videó is keringett egy nagy kupac több száz törött Orbea vázról. Ettől még simán hozzámvághatnának egy Almát .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Toobee
veterán
válasz jjeahh #221243 üzenetére
Kollégámat híresen jól baszta át az itthoni Orbea. Tört az outi váz, lett csere. Aztán tört megint és kiderült, hogy be sincs regisztrálva a központba, itt már mindenféle jogi lépések, stb. belegyezésére volt szükség, hogy több hónap leforgása alatt megoldódjon a dolog. Ez mondjuk a hazai Orbeát minősíti, nem a gyártót.
-
jjeahh
nagyúr
válasz MPowerPH #221241 üzenetére
Vért fogsz izzadni a lencse cserével . Ezt leszámítva kíváncsi vagyok milyen a keretnélküli.
A gari gyártófüggő is, pl. az Orbea híres a jófejségről.Kínai open mold témához: ezt a múltkor olvastam, aki nincs tisztában a dolgokkal, annak rövid, de tartalmas cikk.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Lacerta
aktív tag
válasz Toobee #221240 üzenetére
Én is szeretnék venni és pont ezt néztem ki.
Na és te mit gondolsz róla?
Még a Peruzzo-nak van hasonlója, olcsóbban, de állítólag nem annyira stabil.el van baszva az egész nap
Ilyenkor nekem már csak a fájdalomcsillapító segít. Enyhe esetben egy is elég ( amikor kezdődik csak ), kialakult esetben ( pl. ha reggel arra kelek, hogy b*sszameg ) három is ( nap közben szétosztva nyilván ).
Két tablettás fejfájással viszont nem találkoztam még.[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz Toobee #221236 üzenetére
Neked jol jott ki a garancialis csere a felnivel. Barhonnan is nezed.
A YT -vel nem. Ott meg nekem nem lehet szavam, mert barmiert is kinlodtam, azonnal ugrottak, kuldtek, jovairtak. Ott a chain guide, ami 25k. A tartalek valtofulet is ingyen kaptam a vegen, mert beleirtam, hogy a valtas minosege nem jo, ezert szeretnem kiprobalni egy masik fullel. Az 8k. Es kaptam a vazhoz pluszban dugokat. Jo, nem nagy ertek, de figyelmesek, mert kulon boritekben elkuldtek, ahogy irtam nekik, hogy csereltem AXS -re.
fulton: Megallni csak az elen, elso 10 percben kell, mert elotte mindig sokat iszok. Utana mar a tekeres alatt egyszer sem, ihatok barmennyit, mindet kiizzadom. 6 ora alatt nem kellett, pedig megittam tobb, mint 5L folyadekot. Beultem az autoba, 30 perc alatt hazaertem, kipakoltam, kozben ittam, utana kellett mennem slozira eloszor. Ez alt. mindig igy van, de foleg nyaron.
mod: Megjott a szemuveg.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Lacerta
aktív tag
@arcitec
Én úgy tudom, hogy a kiszáradás jelei közé tartozik a szomjúságérzet, a sötét és kevés vizelet.
Az én testem sem működik máshogy, mint bárki másé, csak nekem hamarabb fájdul meg a fejem. Nevezhetjük extra biztonsági funkciónak ( bár amikor épp k*rvára hasogat a fejem akkor nem ezt gondolom róla ). Szoktam szomjas is lenni, és ki is száradok. Csak ritkábban, és hamarabb észre veszem.
Érdekelnek a példák.
Ettől függetlenül fenntartom, hogy egészségesebb többet inni, mint kevesebbet, és én egyéni metabolizmustól függetlenül nem fogom senkinek az ellenkezőjét ajánlani.@Alg
Piától sose voltam másnapos, bezzeg túrák után hányszor ( és még szesz sem kellett hozzá )!
Ezért van nekem is egy 2.5l-es tömlőm, azt szoktam szívogatni menet közben. Gyalog. Bicajon meg úgyis gyakran megállok pisilni, olyankor rá is tankolok. -
Toobee
veterán
válasz jjeahh #221230 üzenetére
Gari...sokszor azonnal elhajtanak. Kb. jóindulaton múlik, hogy kapsz-e cserét vagy nem. Hallok azért sztorikat itt ott. Még hátszéllel se mindig működik a garis csere dolog. Egyértelmű tapasztalatom, ez nagyjából az összes ügyintézésre igaz, legyen az az élet bármely területe: elsőre elhajtanak, másodikra is, harmadik, negyedik próbálkozás, amikor elkezdenek foglalkozni veled. Érdemes jól körüljárni minden témát és a megfelelő tyúkszemekre lépni. Lásd a Commencal T-bike lenyúlt pénz vonal, de máskor is sikerült már jól kijönni szar szituációkból. Kitartás, na, az marha sok kell hozzá.
Én meg itt vagyok az egyértelmű user error karbon kerékszett töréssel és postaköltség áron jön hozzám az új felni. Oké, hívhatnám 50%-os crash replacementnek is, mert pont az felniár 50%-a a postaköltség, de azért valahol jó érzés, hogy a törés másnapján már sínen volt a cseredarab...Sokszor jobb ám a kínai support, mint a hazai, német, EU, nevezzük akárminek. Elég megnézni a YT vázamat is.
-
jjeahh
nagyúr
Ezzel én is így vagyok, de nekem rövidebb kör után is fáj a fejem, ha nem iszok eleget, sőt, ha nem tekerek, itthon ülök és nincs időm/elfelejtek inni is gyakran kezd fájni. Terepen tekerve komolyabb tempónál amúgy nem könnyű rendesen inni, mert a terep ráz és ha fél kézzel fogod a kormányt, elesel .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Alg
veterán
válasz Lacerta #221229 üzenetére
Hosszú tekeréseknél/túráknál nekem is nagyon figyelni kell az ivásra, mert utána otthon/másnap jön a fejfájás.
Irodai munka közben nem gond, a lényeg hogy oda kell tenni kézhez egy palack vizet és akkor meglepően sok víz tud fogyni (még csak reggel 10 van de már majdnem 1l lement nekem így, pedig reggel nem voltam ma futni sem).
Túránál az ivózsák segít sokat (megint csak azért mert kéznél van, ha turkálni kell a zsákban víz után akkor ellustálkodja az ember az ivást), bringánál meg km/idő alapján próbálom beosztani.#221230jjeahh
Hatalmas a marketing/sales költsége az ismert gyártóknak, azt a rengeteg újságírót is fizetni kell valamiből, a csapat-szponzorship is drága... meg ugye megtehetik, az átlagos negyvenes fogorvos/középvezető/ügyvéd mamil kifizeti a Specialized logóért a plusz 3-5ezer eurót hogy a hétvégi group ride-okon menő legyen... mint ahogy a propellerért/csillagért/4karikáért is kifizeti a prémiumautó-felárat.[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
arcitec
addikt
válasz Lacerta #221229 üzenetére
Na figyelj legyünk már tárgyilagosak. Túltolod TE ezt nem kicsit.Rád érvényesek amit írsz,
de általánosítva ne terjeszd, mert tudnék orvosi példát mutatni arra, hogy mi a szomjúság érzet fokozatai. ( Beleértve a vészjelzést és vagy szomjúság érzet fokozatait. Ne keverjed már a hamut a mamuval és elnézést.)
Bringa szállító: A Thule a legjobb. Arra azért figyelj , hogy a linkeltnél 1 bringa max 20kg lehet,
az össz. súly meg 60kg. Egy Thule az max. / bringa 24kg. Most lehet nem, de később pl egy E-bike-nál már számíthat...[ Szerkesztve ]
Kereskedőnek akkor se higgy, ha ló legel a sírján!
-
Lacerta
aktív tag
Nade hadd dobjak fel egy vidámabb témát.
Végre van vonóhorgom.
Kéne rá valami cucc, amivel a bicajokat transzportálom.
Szempont, hogy 4 bicajos legyen, összecsukható, és ki tudjam nyitni a hátsó ajtót.Eddig ez tűnik a legjobbnak, kérek szépen pro és kontra érveket.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #221221 üzenetére
Már félretettem egy új vázra revoluton 2 eurót . Ha utánnanézel láthatod, hogy ezek a felső kategóriás $600 fölötti kínai vázak már nem az a kategória, ahol félni kell a csálé váztól és gyártási hibáktól, elvileg gondosan legyártott minőségi darabok. Ahol nagyobb rizikó van, az a 3-400 dolláros logó nélküli open mold kategória. Trifox, Winspace, Yoeleo simán pariban van a nagy nevekkel, de (egyelőre) olcsóbban. Csodák nincsenek, de hatalmas árrés és profit igen, lásd a Xiaomi, Redmi mobilok gyakran annak ellenére sokkal olcsóbbak egy Samsungnál, hogy semmiben nem gyengébbek, sőt! Engem meggyőztek és simán be merném vállalni, de persze kinek mi. Nemrég tudtam meg, hogy Bagoly Levi is kínai Carbondát hajt és nem akárhogy: [link] [link] [link] . Itt a Silk Mountainról egy videócska, benne van Levi is a kínai vázzal, itt szerintem én hamarább meghalnék, mint a váz . A gond a gari, mert problémák bármilyen márkánál előfordulhatnak és lehet azt mondani, hogy egy nagy nevű váz árából úgyis kijön 3-4 kínai váz, de van akinek nehéz kiadni azt a 600 dollárt.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Lacerta
aktív tag
válasz arcitec #221226 üzenetére
Pont ez a baj, hogy a "mennyit kér a szervezet" az nem azonos azzal, hogy "szomjas vagyok-e?". Az éhség az figyelmeztetés. A szomjúság vészjelzés.
A civilizált világban az emberek nagy része folyamatosan dehidratált. Nem én találtam ki.Nem akarok ezen vitatkozni, akinek kényelmes, hogy ritkán kell időt tölteni az ivással és a pisiléssel, és nem zavarja, hogy koppan a fajanszon a vizelete, az éljen így.
Mindenki maga rendelkezik a veséje, hólyagja, keringési rendszere fölött, úgy teszi tönkre, ahogy neki tetszik.
Ha nem lenne ez a hülye migrénes hajlamom, valószínű én sem figyelnék oda.[ Szerkesztve ]
-
6030D
őstag
Rég volt ilyen, volt aki külön igényelte
Szóval szombaton volt a Crosskovácsi. A hét közbeni esők miatt mindenki f*sott, milyen lesz a pálya, mert amúgy a legjobb magyar verseny, de ha sár van, akkor agyagos, kerékberagadós, szenvedős (ilyenen még nem voltam, szerencsére). Ehhez képest az árnyékos részeken volt nedves a föld, meg volt kb 5 kerülhető nagy pocsolya. A felfelé és lefeléken a köves, gyökeres szakaszokon kellett figyelni, hogy elforog, vagy csúszik a gumi. Én a lefeléket kicsit el is spóroltam magamhoz képest az ilyen helyeken, abban lehet, hogy maradt egy kicsi (nem tesz jót a versenyzésnek, ha az embernek már nem csak magával kell törődnie... ). Annyi volt a terv, hogy érjek körbe úgy, hogy nem purcanok ki, illetve jól be tudjam osztani a dolgokat. Kajára most figyeltem előtte (csütörtöktől csak tészta, verseny reggelén rajtig 1,5 l Magnesia), és közben is (szokásos gumibogyó szörp + víz), illetve mivel nem tudok annyit menni, mint eddig, ezért a súlycsökkentést választottam. A terv az volt, hogy április 4-től a verseny előtti hétvégéig 87,5 kg-ról le kell menni 82-re, ha nagyon könnyen megy, akkor max 80-ig. Május közepén 80,5-et mérlegeltem, után kicsit elengedtem a dolgot, de a súly maradt, és úgy néz ki bejött. Szóval a hegyi versenyzésnél még mindig fontos szempont, hogy mekkora súlyt kell felvinni a hegyre (kilogrammbuzulás ). Mondjuk, hogy elégedett vagyok, azt még mindig rossz megélni, hogy voltam már gyorsabb is (függetlenül attól, hogy tudom, miért van ez, és egy pillanatig sem bánom, hogy nem a bringán ülök, de na.. ilyenkor érti meg az ember, hogy egy pro versenyző miért törik össze, ha valami gebasz miatt kezd hátra csúszni). Van, akinél azt hittem gyorsabb vagyok, de nem; rég volt ilyen, hogy lányok megelőznek, vagy egy csajjal meccselek az utolsó km DH-kon (sokan szeretnének úgy tekerni, mint ezek a csajok), de azért nem haladt olyan rosszul a bringa. Speedmax szegmensen nem sikerült javítani , pulzus annyi, mint régen volt, csak a sebesség lassabb 1 km/h-val.
Strava
Ifa megy a hegyen Ennyi sár volt 35 km után az alsó csövön, utána sem volt szinte semmi.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Lacerta #221224 üzenetére
Én világ életemben meglehetősen sötétet pisiltem és keveset ittam... nem kell, nem tudok többet inni.
fulton... 3 órás alatt szinte biztos nem, 4 órás alatt talán...főleg ha nagyon meleg van és sokat kell inni.
arcitec... ismerek olyant aki óránként 2x pisil, én sem értem.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
arcitec
addikt
válasz Lacerta #221224 üzenetére
Azé kicsit tévedésben vagy ám. Már elnézést. Amiket írtál az nagyon egyén függő.
Jómagam is iszom, amennyit kell - kér a szervezet -, a szükséglet a mellékhelyiségre, meg nem feltétlen annyi mint nálad és még sokaknak nem. Szóval nem etalon amit írsz..Kereskedőnek akkor se higgy, ha ló legel a sírján!
-
Lacerta
aktív tag
válasz fulton #221222 üzenetére
Leginkább egyedül járok tekerni.
De a válasz a kérdésedre: amikor tekerni indulok, előtte mindig hidratálok ( még alacsony vérnyomással ), és az első pisi rendszerint az első órában megjön. Tehát igen, megállok, mert muszáj.Nálam minden élethelyzetben az a szempont, hogy annyit és olyan gyakran igyak, hogy rendszeresen pisiljek, és annak világos színe legyen. Ez egyébként a normális, egészséges, csak az emberek jó része nem veszi észre azt sem, ha már por kering az ereiben.
Nekem viszont, ha dehidratálom magam, olyan migrénem lesz, hogy mozdulni nem bírok, szóval muszáj odafigyelnem rá.
De - hangsúlyozom - ez lenne a normális, egészséges, kívánatos mindenkinél.[ Szerkesztve ]
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #221221 üzenetére
vagy melybe nem tudod belepréselni a középcsapágyat.
kínaiak visszaálltak már menetes középcsapágyraEladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #221208 üzenetére
Ha eldöntötted, hogy így is úgy is építesz akkor venni kell egyet, legfeljebb befürödsz vele és veszel egy normálisat utána melyre átszereled a cuccokat. ... továbbra is úgy gondolom csodák nincsenek, inkább egy kevésbé puccosat de megbízhatót egy bejáratott helyről mint nagyot álmodni kg alatti karbon vázakról mely végül esetleg csálé, vagy melybe nem tudod belepréselni a középcsapágyat.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
andrisbandi
őstag
válasz Hasaggymeg #221209 üzenetére
- Pedig kíváncsi lettem volna a magyarázatukra!
Weben rendeltem régebben amcsiból (USA> mailbox.de> HU) https://www.keenfootwear.com/
4 bőr cipőt/bakancsot... amiből 3-ban egyáltalán nem volt cérna/varrás.
- Csak annyit mondtak, h vissza veszik, és németből állják a szállítási költséget.
Hiába kértem, nem magyarázták el ez a hiba hogyan lehetséges....Fiók ürítés - bringa szerszámok; https://bolha.testbike.hu/clList/userCls?uid=100611
-
jjeahh
nagyúr
válasz Csokicsibesz #221212 üzenetére
Én valahol középúton lehetek, mert egy Hongfu, Dengfu, Velobuild, Airwolf (a videóban) vázat nem mernék bevállalni, de egy UCI approved TÜV tanusítványos Yoeleo, Winspace, Trifox, Ican, Carbonda, Seka stb gépet simán, ezek gyakran nagy neveknek is szállítanak és nem ritka, hogy versenysportban is jelen vannak csapattal.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
-
Ringman
nagyúr
válasz MPowerPH #221215 üzenetére
a pressfit legalább szerkezeti szempontból előnyös, mert szélesebb/kevésbé kötött geometriájú lehet a középcsapágy körül a váz, de a kábelrejtegetéssel (főleg gravel meg mtb vonalon, ahol nem mész olyan sebességgel, hogy aerodinamikai előnye lenne) tényleg csak a baj van.
[ Szerkesztve ]
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
itouchfan
senior tag
válasz Csokicsibesz #221212 üzenetére
Eladtam a Tribant május végén, azóta vadászok egy gravelre (2x hajtás /lehetőleg GRX/, hidrós fék, átütőtengely, lehetőleg belső bowdenezés és 40 mm külsőt fogadni képes váz, ezek a feltételek), de a használt kínálat nagyon sovány, ma hajnalban mondjuk felkerült egy Scott gravel testbike-ra, ami jó lenne, de sajnos kicsi nekem. Újonnan meg tényleg brutál árak vannak, több bolttal telefonáltam, előrendelés leadás lehetséges csak szinte és jó esetben megjön még idén... raktáron, készleten szinte semmi nincsen, max a méretskála két végén (XS-S és XL). Pörgetem a külföldi aprókat is, de ott meg az a baj, hogy ezzel az euróval kb új árba mennek a használtak...
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
Ringman
nagyúr
válasz jjeahh #221206 üzenetére
itt is jól nézett ki a gravel vázszett, amíg ki nem derült, hogy csak (!) integrált kábelvezetéssel lehet összerakni, akkor inkább a hagyjuk kategória, agybaj ez a stucnin és villanyakon keresztül vezetett kábelezés, átlagembernek csak szívás az egész.
a vázon belüli elvezetést még megértem, mert rossz takarítani a biciklit, de ez a vezessük keresztül a koskormányon, stucnin, villanyakon, etc gyak. semmit nem ad hozzá a felhasználási élményhez.
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
Lacerta
aktív tag
válasz fulton #221199 üzenetére
Hát ha 4 órás tekerés alatt egyszer sem kellett, az elég nagy baj.
Nem csak az a lényeg, hogy rendszeresen kelljen, hanem hogy amikor felfelé/intenzíven tekersz, az nem ér. Akkor ugyanis magas a vérnyomásod, amit megiszol, azt szinte mind azonnal kinyomják a veséid, és alig hasznosul valami. -
Csokicsibesz
tag
válasz jjeahh #221208 üzenetére
Én is gondolkoztam már Trifoxon. Bár igazából mostanában több kínai márkát is nézegettem, mivel a Youtube mostanában elkezdte a különböző kínai termékek tesztjeit feldobálni. Valszeg a gravelre fel is fog kerülni a Juin Tech bovdenes-hidrós fék (rá van írva, hogy race ready, tuti vétel! /joke)
Az egyetlen gond, hogy valószínűleg minőségben elég nagy szórás lehet az egyes termékek között. Plusz nem biztos, hogy mindenhol stimmelnek a szögek. Itt a videóban a srác szépen vissza ellenőrzi, hogy középen vannak-e a cuccok.
Csak ez megint olyan dolog, amit otthon, szaktudás nélkül, egyedül soha nem fogsz tudni megcsinálni.De tény, hogy a kerékpározás egyre inkább kezd a megfizethetetlen kategóriába kerülni.
Brutálisan elszálltak az árak, erre jön rá a bivaly erős forint, plusz a hatalmas magyar infláció ezek miatt már kétszer is meggondolja az ember, hogy mennyi pénzt költsön a hobbijára. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #221206 üzenetére
Csak meg ne kérdezzék milyen bringád van mert összebogzódik a nyelved, mi?
andrisbandi... a gariztatás mindenhol vékony jég, én néhány filléres tételt leszámítva csak jó helyekről és ismert márkákat vásárolok és így sem mondhatom mindig szép emlékként gondolok minden gariztatásra. A legjobb helyeken sem tapsikolnak ha jelzed nekik élni szeretnél ezzel kapcsolatos jogaiddal. 🙄 Egy ilyen kimondhatatlan nevű kínai vázra a bringa nulláról építésének a méretpontosságtól az anyagszilárdságig annyi buktatója lehet, hogy nem férne fel egy A4-es lapra... ez a termék olcsó de a szállítás meg drága dologban is bűzlik valami, de nagyon. 🤔
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz andrisbandi #221207 üzenetére
Igen, a garival lehet szívni, nyilván aki olcsóbban rendel kínából, erre gondolnia kell, egy kompromisszum a sokkal alacsonyabb árért. Mert ha belegondolsz, németből egy hasonló szintű BMC, Masi, Niner, Trek váz átszámolva 1700-2000 dollár, neked kell eldönteni, hogy a probléma esetén németbe postázás megér-e 3-4x-es árat. Gyakorlatilag egy nevesebb váz árából rendelhetsz 3-4 Trifoxot és még a nyeregcső is benne van az árban. Vagy lehet olyan kompromisszumot is kötni, hogy beéred nehezebb low budget alu vázzal és veszel egy BC Podsol-t, vagy Sonder Dial-t a karbon Trifox áráért EU-ból. Ja bocs, a BC sosincs raktáron, a sonder meg már nem EU
Hasaggymeg: Trifox nem tűnik kimondhatatlannak, a postaköltség sem bűzlik szerintem. Elküldik kínából németbe, ami pénzbe kerül. Megfizetik az áfát helyetted, ami pénzbe kerül. Utánna elküldik neked DPD-vel, ami pénzbe kerül...
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
andrisbandi
őstag
A garis feltételek ki szoktak maradni a kínai beszerzések ajánlásakor.
Érdemes előre utána nézni a költségeknek.Ennél a Trifox-nál 2 év a gari, de csak 7 napig igazából.
Egy hét után már a vevő költsége a kínába postázás...
Bicycle Frame Box= 104 cm x 21 cm x 71 cm
Kínába kűldése; ~ 80e-tőlHa a retúr postát is a vevő fizeti, az garantáltan bukta neki, mert bele sem kezd a garanciáztatásba...
...........
Élő példa vagyok a kisbetűs rész-reProhardveres fórum ajánlásokra vettem egy EU raktáros legkomolyabb kínai autós hifit.
Szakműhelybe építtetem be (itt kezdődött a kálvária, mert sehol nem vállalnak kínait.... gondolom megvan az oka... egy helyet találtam végül...)Tök jó volt kb 3 hónapig.
Majd elkezdődött döglődni a képernyő.
A vevőszolgálatuk direkt értetlenkedett... a vége az lett, h belinkelték a "kisbetűs részt", h minden a vevő költsége. Csak Kínába küldhető vissza, mindkét posta engem terhel... vagy kűldenek csere képernyőt, ha vissza küldöm a rosszat, de adjak letétet (+ a posta kts-ek).... amit majd elbírálnak, h vissza adható e....Hogyne... az lett a vége, h eladtam alkatrésznek, és vettem itthon dupla áron márkásat, ami tudásban meg sem közelítette. De az f4sza volt.
Fiók ürítés - bringa szerszámok; https://bolha.testbike.hu/clList/userCls?uid=100611
-
jjeahh
nagyúr
válasz MPowerPH #221205 üzenetére
Ők fizetik ki, van ebben valami trükk, talán ha egyszerre sok csomagra fizetik, kevesebbe kerül, mintha te fizetnéd. Banggoodon már évek óta így van, EU Priority, vagy EU Express szállítás, németben újracsomagolják, kifizetik az áfát és továbbküldik futárszolgálattal egyenesen az ajtódig. Anno a mobilom is így jött kínából.
Állítólag a komoly márkák közé tartozik amúgy a Rinasclta is.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz MPowerPH #221192 üzenetére
Most megnéztem, $660 a sdy20 váz karbon nyeregcsővel (ami önmagában a postaköltség ára ), 95 az eu express szállítás, dpd hozza és nincs áfa. Kicsit sok a postaköltség, de szerintem így is megéri, főleg ha tőlük veszed a kormányt, nyerget, kulacstartót is egy postaköltséggel. Ha a nyeregcsövet amúgy is tőlük vennéd, úgy is lehet számolni, hogy azért fizetted ki azt a $95-t, nem a szállításért. Így 560 dollárba jön ki egy 900g alatti karbon váz, ami nagyon durva.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Tothgera30
Ármester
válasz parandroid #221168 üzenetére
Kissé fura, de kifejezetten tettszik. Bár Eu-n belül még nem látom létjogosultságát XCO-n. De majd az évek eldöntik, merre halad majd a technika.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-