- Játékba csomagolt malware 85 GB-ban
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Használható a Windows 11 aktiválás nélkül hosszú távon?
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Csataálca
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Egy Biztonsági őr kalandos útja.
- Szólánc.
-
LOGOUT.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
tycon
tag
válasz
MasterMark #96402 üzenetére
Jé, ez olyan mint a vonóhorog. Mikor jó? Ha van bele ütve H betű. No üssünk! Persze én úgy üttettem, hogy elmentem a KTI híd laborba, ott tettek egy Brinell keménységmérést, és utána simán beleütötték. De nem attól jó, hogy a biliacélt megházzuk. Az anyaga legyen szívós, oda való.
fejlesztőmérnök ny. közl. gépészmérnök
-
Josi
aktív tag
válasz
MasterMark #96399 üzenetére
Miért is nem?
''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
Mezga Aladár
veterán
válasz
MasterMark #96399 üzenetére
Köszönöm.
-
MasterMark
titán
-
Mezga Aladár
veterán
Köszönöm a válaszokat.
Minősített ledes izzó már létezik az Osram-nál. Azt beszerelhetem az autóba? -
szebe
addikt
válasz
Mezga Aladár #96395 üzenetére
Kb 2 perces mutatvány, yt/manual mutatja hogy kell
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
válasz
Mezga Aladár #96395 üzenetére
Én Osram night breaker silvert raktam 2 hónapja, teljesen elégedett vagyok egyelőre. Nekem nem ment az izzócsere a lámpatest kiszedése nélkül, szóval 10-es kulccsal ki kellett szednem egy csavart, és picit kicsúsztatni.
I did nothing, the pavement was his enemy!
-
Mezga Aladár
veterán
Sziasztok!
Megane 3/3.
Kiégett a bal tompított izzó. Van valami különleges trükk az izzó típusával illetve a cserével kapcsolatban? -
rob210
Topikgazda
-
Wiz Khalifa
veterán
válasz
diablo1984 #96389 üzenetére
Igen, elsődlegesen az a feladata, viszont nálam a radart is kikapcsolta.
Smoke some weed nigga!
-
angyalpc2
aktív tag
A Clio2-ben a váltó R az 1-es mellett van. 1.2 1.4 is
Most nézem... ledöbbenéssel és meglepődéssel, hogy ez már a Clio3-ban megszűnt és később se jött vissza. Tehát 12345 és R hátra le. Még ott is lecserélték, ahol a Clio2-ből jött a D4F K4F motor
Csak ott maradt meg ez R-1 kapcsolás, ahol 6 sebességes a váltó, motor erő függően a DCI(105) vagy 1.2TCE(2013) 1.3 tce 1.0TCE de ott is csak a legújabb 90 lovas, mert az első gen 100Le 5 sebességes
Miért cserélte a Renault le ezt a mechanikát?
-
diablo1984
veterán
válasz
Wiz Khalifa #96377 üzenetére
Ott nekem anno az octavia 2 faceliftben a riasztó kikapcsolóha volt.
-
Diaggal lehet állítani ezeket. Szerintem direkt vannak gyárilag elqrva.
Én pl. az utótörlést kikapcsoltam a picsába, csak maszatolt egyet mindig.Az valahol érthető, hogy a lapát indulása azonnali, hisz mi van, ha vészhelyzetbe kerül az autó egy adag felfröccsenő sártól?!
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
kisgyerek85
senior tag
válasz
molnarpeter #96365 üzenetére
Köszi az infót. Hétfőn megkérdezem a szerelőt, hogy Ő tud e erről. Mai nap kész lett az autóval. Viszont a főnökeim felcsesztek, ezért nem érdekelt a dolog, meg azt a kocsit nem is én vezetem.
Igazából kaptunk egy nagyon hosszú hibalistát annál az autónál, de ez hosszú lenne itt. -
válasz
molnarpeter #96385 üzenetére
Alapvetően azért kérdeztem, hogy ezt el lehet-e törni, vagy ilyesmi, de megnéztem, és fémnek tűnt, szóval tettem egy próbát, és tényleg lehet játszani vele. Elég buta megoldású ez a Megane-on, mert a lapátok az útjába vannak, mikor elkezd törölni, nem értem , miért nem raktak egy kis késleltetést a lapátindításba.
I did nothing, the pavement was his enemy!
-
válasz
dellfanboy #96383 üzenetére
Jogos, láma kérdés volt
I did nothing, the pavement was his enemy!
-
Megane 3‐on lehet szélvédőmosó fuvókát állítani?
I did nothing, the pavement was his enemy!
-
Wiz Khalifa
veterán
válasz
vzsryl #96372 üzenetére
Tudtommal minden eu kabrió kocsi 4 személyes max, biztonsági okokból. Legalábbis még nem láttam 5 személyest.
mycso:
Érdekes ez a belső szín kombó de nem rossz. A hátsó tér az EU kabriók 90%-ában nagyon gyatra.A Volvo C70 MK2-nek kivételesen jó a helymegoldása, de azért az se olyan mint egy sedan kocsi.[ Szerkesztve ]
Smoke some weed nigga!
-
mycso
Topikgazda
válasz
vzsryl #96372 üzenetére
4.
Hátul azért elég szűkös.
Jah, meg futóműben nagyon durva, azthittem olyan lesz mint egy mezei megane, de nem. Jó kemény, nagyon jókat lehet kanyarogni vele.Illetve egy kérdés, ez milyen kapcsoló? Kapcsolgattam össte-vissza, de semmi nem történik...
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
Tudom, koszos, de most ez van...
Egy pár képet megosztanék.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Wiz Khalifa
veterán
válasz
angyalpc2 #96362 üzenetére
Érdekes, hogy a Clio 2-ről azt írod, hogy rossz a szigetelése és erős a szélzaj. Nekem Thalia volt, olyan erős volt a szigetelése, hogy a mélyládát ki se lehetett hallani a kocsiból pl pedig nem volt extrán szigetelve. Ajtók is szépen záródtak.
Smoke some weed nigga!
-
mycso
Topikgazda
válasz
angyalpc2 #96362 üzenetére
Megane 4 / talisman: szerintem nincs baj az ajtó nyitás-zárással, nincs bádog hang, szépen tompa hanggal záródik.
Kormányzás, pedig olyan, mintha semmi kontakt nem lenne a kerekek és az út között, olyan "szimulátor" hatású, bár ez az összes újab autóra igaz.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
kisgyerek85 #96357 üzenetére
Na igen, azokból csak az 1.3 láncos...
Viszont nagyon fontos! Az 1.6-2.0(-új 2.2 Fiatok is) olajpumpa és szívókosár közti gumi tömítését rendszeresen cserélni kell! Különben levegőt szív és beáll a motor (rövid ideig még annyit venni csak észre, hogy indításnál kicsit később alszik ki az olajnyomás lámpa, de már ilyenkorra is lehet kopás, és nagyon gyorsan romlik a helyzet). Hajtókar csapágyra nem árt ránézni a 3. hengernél is, nehogy legyen már látható kopás emiatt.... nade a tömítés csere az egyszerűen kötelező, egyik specialista szerviz 4 év/70e km-enként ajánlja, na az mondjuk talán kicsit túlzás, de 300e km után már nem is kérdés, biztosan ki van már keményedve. Létezik helyette alumínium kiváltó is, az tartósabb megoldás. Mindenképp foglalkozni kell vele, filléres dolog most, de elmulasztva katasztrofális hiba később (egy új tömítés vagy kiváltó pár ezer forint, és megspóroltok egy motort).[ Szerkesztve ]
-
angyalpc2
aktív tag
válasz
rob210 #96349 üzenetére
Valami megane 3. 1.6 talán Mi baja lett? Ha már a váltóval együtt ki kell venni ott már nagyobb a baj.
Nos el kell kezdenem új kocsit keresni. Pótlólagos kocsit használva jöttem rá pár dologra.
A Clio 2 nagyon jó kocsi nekem amire használtam. Anno mikor megvettem sok éve beleültem pont az fogott meg, kényelmes, minden kezelőszerv jó helyen, ergonómikus, jól kilátni belőle, Imádom a hangerő szabályzóját.Hú de hiányzik. Hogy az R az 1-es mellett van. És de pontos a váltó. Jó helyen az óra, Jó az ülés. Ami viszont rosszabb. Az a kormányzás, most jöttem rá, hogy egyszerű manőverekhez is mennyit kellett tekerni, pörgetni a kormányt. Jelentősen erősebb a szélzaj, és erőben is kevésnek éreztem mindig. (58le) Zajos a motorja 3500 felett, gyenge a hangszigetelés. Rossz utakon is csörög zörög, valahogy nincs meg a masszivitása. Pedig nem rég volt a futóműben sok minden cserélve.
Persze mi mást vennék. Renault-ot
Clio 4- Clio 5 (5 hybrid) Megane 4 (esetleg Capture) De 1 dolog valahogy nem tetszik az új kocsikban. Az ajtó csapódás. De annyira hogy mikor nézem a YT videókat is, hogy már a kilincs kinyitás vissza csapódása is bádog hangú... Nagyon nem minőségi hangot ad. Nagyon messzi van más akár Fiattól is Octávia vagy Audi-ról nem is beszélve. Nincs meg az a tompa puffanás hang érzés.
Másnak is ez a tapasztalata az ajtóval? És tudott rajta javítani hangszigeteléssel, lapok ragasztásával?
Valamint a kormányzás az utóbbi 10 évben mennyire javult változott, most is ennyire "franciás" ?
Mennyire tudtatok megbarátkozni a 0.9 vagy az 1.0 morgó hangjával?
Ha ti vennétek más márkát típust, mit vennétek Renault helyett az utóbbi 5-10 évből? -
rob210
Topikgazda
Na estére csak kijött .
Renault power
-
mycso
Topikgazda
Annó, amikor a 2-es megane-ban először csereltem életemben izzót, egy jó félórát-háromnegyed órát leszenvedtem vele és még sikerült is rosszul beletenni.
Utána kb. fél perc volt 1-1 oldal, amikor már megvolt a technika.
Majd nemsokára tesztelhetem ezt a "képességem", hogy még mindig megy e, talán jövőhéten megjönnek az új izzók a megane-ba.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
vzsryl
nagyúr
Ja, az a 30 mp-es művelet nem a világ nekem sem. Az L3-ban az aksitartó szétszedhető az izzó felőli sarkánál, szóval nagyon felhasználóbarát.
Az asszony jettájában ki kellett szerelnem a légszűrőHÁZat egy helyzetjelző cseréhez. Közel voltam hozzá, hogy betoljam egy szakadékba.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
kisgyerek85
senior tag
Mai napon leraktuk az egyik fiat doblo maxi 1,6 multijet cêges autót a szerelőnek,hogy a láncos vezérlést kellene cserélni. Egyből belenézett a motortérbe, mert ő már tudta,hogy ezen szíjjas a vezérlés. Azt mondta ő innen be fogja tolni a műhelybe a kocsit,mert beindítani sem meri, nehogy nála szakadjon el. 6 éves az autó 305e km, gyári szíj volt még benne.
-
szebe
addikt
válasz
vzsryl #96355 üzenetére
Őszintén szólva, amíg olyan könnyű cserélni, mint most a 3-as Megane-ban, addig felőlem évente kiéghet. Nyilván egy 2-es esetén más lenne a véleményem
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
vzsryl
nagyúr
Az teljesen korrekt. Volt ennél sokkal rosszabb autóm is, de jobb nem biztos. A Laguna eddig jónak tűnik, mert 30 párezret mentem vele, folyamatosan bekapcsolt tompítottal, és csak egy-egy tompítottat kellett cserélnem, meg egy helyzetjelzőt. Az egyik tompítottat most kellett nem rég, tehát legalább 30k km volt benne (előttem nem tudom mikor cserélhették).
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Sirus86
aktív tag
válasz
molnarpeter #96352 üzenetére
Vagy LIDL izzo, Rob irta anno, es tenyleg nagyon, de nagyon jol birjak!
És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!
-
den89
tag
válasz
vzsryl #96350 üzenetére
Ritkán? Volt olyan, hogy évente kiégett. Amíg sok km (évi ~18-20k) ment bele az autóba (kb újkorától 10 éves koráig), 4-5x biztos volt cserélve az izzó, nem mondom hogy mindkét oldalon ennyiszer kiégett 10 év alatt, de 1-2 évente valamelyik biztos kiégett. Még most eladás előtt is volt egy izzó csere. De akkor legyen ez ritka, ha te mondod, nincs nagyon viszonyítási alapom. Ezzel az autóval jártam 21-22 éves koromtól 35 éves koromig. Nővérem Cliójában nem égett ki ilyen gyakran, ahogy anyámék régebbi autóiban sem. Biztos vannak itt nálam tapasztaltabbak mindenféle téren, szóval kövezzetek meg, ha hülyeséget mondtam. Egy a lényeg, teljesen elégedett voltam ezzel az autóval, az utóbbi 2 év volt már ami nem esett jól, de többsége kopó/tervezett szervíz volt.
forceberg: országúton kényelmesen elmegy 5,5 literrel, 100-110-ig, de autópályán sem eszik sokkal többet.[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
Unalom ellen.
Renault power
-
Sirus86
aktív tag
Kangoo 2010 , K7M injektor csere utan nagyon jol megy, elozo hetvegen szetszedtem es megcsinaltam. Ami erdekesseg: A jo (257 ezret futott) injektorok kb 12-14 Ohm kozott ugraltak a csoda kinai multimetemeren. A haldoklo pedig 10-11 korul (ero, fogyasztas es alapjarat problema). Miota benzinadalekot (LIQUI MOLY Speed Petrol Additive ) hasznalok, az injektorok egyebkent tisztak voltak, van ertelme hasznalni! Csak E10-et tankoltam bele. Hatha segit ez az info valakinek.
És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!
-
Az az Euro 3-as motor még nincs szétqrva semmivel. Az újabb 1.5 dCi-k hidegen jóval többet fogyasztanak. Az idétlen újabb EU normákat úgy teljesítik, hogy gázolajat "pazaroltatnak" el a motorral. Az adBlu-sokat * nem ismerem. Ez a csoda sötétzöld klímavédelem...
* nyáron 5,2-5,3 volt a 4x4-es adBlu-s Dákó Duster átlagfogyasztása. 2700km-t tettem bele, de hideg nem volt. Sok hosszútáv és azért terep is volt ebben.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
den89
tag
Megane II 1.5 dci. Bő 17 éves, 275k km, újkora óta a családban. 13-14 évig (~220-230k km) semmi baja nem volt. Az izzó szeretett pár évente kiégni, az idegesítő volt, meg 6-7 évesen meg kellett csináltatni a kéziféket. De ezeken kívül 13 évig nagyjából csak kopó alkatrészek cseréje történt, persze a szokásos éves szervízen kívül. Olyan 2 éve jöttek az olajcsöpögések, váltó szimmeringet és az intercoolercsövet kellett cserélni (vagy lehet csak ott egy tömítést, nem tudom pontosan), utóbbi elhúzódott 1-1,5 évig, mert a 3. szerelő találta meg. Meg kb akkortájt egy turbócső csere volt. Tavaly összejöttek a dolgok, de azok nagyrésze is csak kopó (motortartó bakok, első lengéscsillapítók, kuplung, vezérlés). Soha nem hagyott cserben. Eszembe nem jutott még ~2,5 éve sem félni egy Horvátországi vagy bármilyen hosszabb úttól, hogy lehet valami gond az autóval.
Most fogom eladni, elfáradt a kapcsolatunk, azért már megöregedett, csörög-zörög itt-ott és már bennem van a félsz, hogy bármikor előjöhetnek újabb dolgok. Hosszabb útra (értsd 400-500+) már nem szívesen mennék vele. Nagyon büdös már 1-2 éve azt be kell vallanom, gondolom kellene neki egy dióhéjas (lehet ez itt szitokszó, nem tudom, akkor elnézést) vagy mittudomén milyen tisztítás, ki tudja meddig bírja a turbó, porlasztók (gyáriak még) közül is bármikor beszarhat 1-2, stb, nem értek hozzá.
Fogyasztás 6 liter körül van a mai napig is, 60-70% várossal. Manapság meg hasra esnek az emberek, hogy a hibrid elmegy 5,5 literrel..."Szar" Rönó, épp ezért ülök át most is egy Megane-ba, (1,33 tce 140 le).
[ Szerkesztve ]
-
zeon.hu
nagyúr
-
Sirus86
aktív tag
válasz
rob210 #96334 üzenetére
Szerintem a propaganda volt jo anno (meg ma is),hogy szar francia. Miutan a foberlom 5-os Golfja szetporladt (garazsban tartott!!!), es a Mercijevel is havi 1000 Euros problemak vannak (vagy velhetoek, nem tudom), kezdi elhinni nekem, hogy a "szar" francia igenis jo, miutan az injektort 257 ezer km utan csereltem ki a Kangooban es gyari kuplung meg es pocc-roff es csak megy es megy. Amikor meg emlitettem neki,hogy az A Merciben is Renault 1.33 TCE van es megmutatta neki, csak amult es bamult. Sajnos az emberek impulzus vasarolak, foleg, amit a marketing mond nekik. U.i: Elozo evben voltam Colmar kornyeken egy automuzeumban, ahiol egy regi R5 turbo volt. Az a kocsi ot evig nyerte meg egyhuzomban a rallit annak idejen egy motorral, ha jol ertettem. Szoval csak a jot kell keresni, a tobbit meg hanyalgni. ( A kep Musée National de l'Automobile helyen keszult 2024-ben)
És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!
-
zeon.hu
nagyúr
A tk-s Scenic sofőr ülése nem mozdul.
Valahogy hátra lehet húzni?
Érzésre a bal oldali sín szorult meg.[ Szerkesztve ]
#?*@&!
-
tycon
tag
válasz
rob210 #96334 üzenetére
Laguna II. 1.9 dCi- tavaly adtam el, 18 évig volt nálam. Sajnos a vezetőülés háttámla bal alja a ki-be üléstől kifoszlott és a szivacs is kitört. Nem kellet volna annyit kiszállnom. De azért tízezrenként csak ki kellett, olajat cseélnem. 275000 km-nél adtam el, 28000km vettem. Belgiumból. Aut kézifék stb.
fejlesztőmérnök ny. közl. gépészmérnök
-
rob210
Topikgazda
Hosszú lesz, de megosztok veletek egy történetet.
Anno vettem ugye a hűséges bordó meganet. 2000es 1.6 16v 107le. (A mai napig teszi a dolgát)
Ekkor az egyik barátom lehülyézett, mert nem volt elég egy megane, örültél volna, hogy megszabadultàl tőle. (Előtte a 8 szelepes ph1 megane volt 1.4 75le)
Na szóval teltek az évek és miután neki 3 év alatt 3 autót sikerült elfogyasztani. Engem meg ugyan abban a meganeban látott, megkérdezett milyen?
Mondtam neki sz@r , hiszen te is mondtad ! 🤣
(Tudom gonosz vagyok) Na de szó szót követ, vettünk neki egy meganet. Ez ugye 8 éve volt. Szalad az idő.
Szépen rendszeresen hordta hozzám.
Ma vezérléscsere, a képet pedig azért osztom meg veletek és a storyt is, mert igen is egy 25éves renault, ha foglalkoztak vele, olyan mint a gyári.
A 4 hengerben 11.7/11.6/11.7/11.7 volt a kompresszió.
Hihetetlen, de tényleg elpusztíthatatlan, ha odafigyelsz rá.
Szóval néha flottul megy a munka, ha nem a szakbarbárok után kell kártmenteni.
sehol egy karc, bemaródás
Renault power
-
angyalpc2
aktív tag
Ha esetleg érdekel valakit 1.5dci turbó egr stb
[YT] -
rob210
Topikgazda
válasz
molnarpeter #96329 üzenetére
Ahh és még mennyi minden el van ezen rakva.
A szar francia, meg csak megy.
Szegény autók.Renault power
-
Sirus86
aktív tag
válasz
Wiz Khalifa #96320 üzenetére
Hat nem, evi 20-25 ezret megy a Modus, mint masodik auto. Reggel asszony kurzusra jar, napi 80 km, aztan gyerekert suliba. En meg kiegeszitem par napot a masik autoval. Doki 2*40 km szinten. Aztan hetvege, meg a tel. Mivel ezek allatok es soznak ezerrel, megha csak nem is esik a ho... A nagy autot pont ezert mellozzuk, amennyire csak lehet, meg parkolni is szivas vele, ezert is kell pici auto. Egyebkent sok muhelyben (hivatalos, szamlasak) a kontar, meg egy olajcseret is (ketszer) elcsesztek mar (egyszer osszahugyozos jatek, egyszer 5,5+ litert kapott a gep), es egyszeru autokrol beszelunk ugye. Es ez a hetedik ilyen muhely elmenyem mar itt kint, es nem csak en szivok. Na csak ezert kerdeztem, kb mennyi ora melo ez, mert megcsinalnam szivesen (megtanulnek mindent szivesen), de nincsen muhelyem es garazsom, ezert csak amit bontas nelkul, vagy sima emelessel lehet, azokat csinalom magam. Illetve mivel utcara nyilo a parkolo, igy olajat sem cserelhetek magam, mert ramhivjak a rendort kornyezetszennyezes vegett. Visszaterve: Amikor a Magyarorszagon elo ember panaszkodik a tavolsagok miatt, javaslom, jojjon ide es itt tegye meg ezt a panaszkodast itt. Mi csak jokat mosolygunk.
És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!
-
rob210
Topikgazda
-
Wiz Khalifa
veterán
Smoke some weed nigga!
-
kisgyerek85
senior tag
Clio IV 1,5 dci-be manuális váltóba olajcserét tervezek. Neten azt látom, hogy 2,4L kell bele. Igaz ez? Akkor elég 3L olajat vennem?
Ha jól gondolom ezt kell nekem, ELF TRANSELF NFX 75W ? -
Wiz Khalifa
veterán
válasz
Sirus86 #96312 üzenetére
Németben nem nehéz összehozni sok kilométert.
Tökömet, mikor angliából jöttem vagy oda mentem, mire végig mentem németen, leszáradt mindenem...
Amúgy az én céges kocsim napi 800-900km-t megy. Én teszek bele 400-500-at, este meg a kollega 400-at. Ez heti 5 nap, hétvégén kb 400-600-at megy a 2 nap alatt. Szóval simán össze jön.
[ Szerkesztve ]
Smoke some weed nigga!
-
rob210
Topikgazda
Kár, hogy ide nem lehet direktben videót feltölteni.
Olyan vezérlés van nálam srácok. A pofám leszakad.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
molnarpeter
nagyúr
Szívósor tömítésből mennyire számít a márka, van kifejezetten ajánlott? Ha jól emlékszem többször felmerült a hiba a topikban, ezért kérdem itt
-
Sirus86
aktív tag
válasz
rob210 #96314 üzenetére
Nagyon koszonom a tippeket! Egyebkent ez mnilyen osszeg lenne + munkaora dij? Itthon nem tudom megcsinalni, ahhoz kellene tipp, hogy itt ne verjenek at. Egyebkent nagyon koszonom, ma estefele melo utan meglesi az informatikus a gepezetet
És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!
-
rob210
Topikgazda
-
Sirus86
aktív tag
Modus kerdes, K4m: Valami eleg hangosan elkezdett csapkodos (klaty-klaty) hangot adni, es uresben ilyen hang nincsen. A motor nem fustol, kormol, gyertyakat kicsereltem (elgge kormos volt az alja, de teteje szurkere egve), illetve 3-as trafo megadta magat, azt is kicsereltem, de a hang nem mult el. A kocsinak ereje van, fogyasztas rendben van, valto is szepen jar, fogyasztas meg jo is. Mit erdemes meg megnezni esetleg? Csak terhelesnek, es fordulatszamnak megfeleloen valtozik a hang. Valakinek otlet? Vezermuszilynal nincsen semmi blokkolo dolog. Koszonom!
És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!
-
rob210
Topikgazda
Oké, ez nem Magyar forgalomba helyezésű.
Import verda, lehet olyan országból ahol már 2007ben is kötelező volt. Remélhetőleg a szervizelése is megvolt. Kinti népek jobban meg tudják fizetni.
Sok örömöt hozzá, meg bogaras fogsort 🤣
(Azt hiszem a cabriosok ezt szokták mondani)Renault power
-
Wiz Khalifa
veterán
2 kocsi még nem sok.
Én októberben elégeltem meg, amikor vettem a Megane 2-őt. Akkor kicsit túltoltam az autó állományt. 1 Megane 2, 1 Thalia, 1 Clio 2, 1 Wartburg meg a hobby kocsim egy Cadillac.
Mikor haza hoztam a Megane-t és nem tudtam beállni vele az udvarra, elgondolkoztam rajta, hogy ideje változtatni a dolgokon mert még a szomszédok azt hiszik kupecos vagyok.
Smoke some weed nigga!
-
mycso
Topikgazda
válasz
rob210 #96256 üzenetére
2007.05.
96kw, 1.9dci, sajnos ott virít a "FAP" matrica az A oszlopon és a motortérben is.
Fetrengeni nincs kedvem alatta, majd diaggal ránézek.
Egyébként ha részeskeszűrő nélkülibe rakok RN720 olajat, az okoz valamit?Jah mert, hogy nembírtam ellenállni, szépen szaporodnak az autók
:
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
-
dellfanboy
őstag
válasz
angyalpc2 #96302 üzenetére
ez a szín... miért csak 1.6dci? nem kicsi?2t hogy húz ez el?
azt nem látod, hogy itt is 30e cseréltek olajat?
mondjuk nemtudom ki fogja ezt megvenni netto 2.5ért amikor hirdetnek egy vivarot ami 300e t futott es csak 3.2
[ Szerkesztve ]
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
BigBlackDog
veterán
válasz
BigBlackDog #96279 üzenetére
Még egy kérdés az olajjal kapcsolatban; 1.6 SCe (H4M) motorba pontosan milyen szabványt/előírást teljesítő 5W-30-at választanátok? Egy helyen találtam "API SN" (vagy az azt is teljesítő SP) ajánlást, de pl. kezelésiben még ennyit sem írnak.
Elegendő csak ennyit nézni, vagy lenne valami minimum API/ACEA szint is, esetleg RN0710?
Új hozzászólás Aktív témák
- Játékba csomagolt malware 85 GB-ban
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Még mindig rengetek Socket AM4-es CPU-t ad el az AMD
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- Akciókamerák
- Karcsúak a Galaxy S25 Edge várható specifikációi
- Yettel topik
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest