Hirdetés
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- ATI vs. NVIDIA kezdetektől napjainkig II.
- eBay-es kütyük kis pénzért
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Egy korszak vége
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
-
LOGOUT.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Mr. Erikszon #219792 üzenetére
Nem, hagyd az eredetit.
Más... beszélgetnek a Giro közvetítés alatt és szóba jön Valter Attila alacsonyabb csapásszámmal tekerése melyet montis múltjának tulajdonítják, továbbá megjegyzik amit minap írtam és itt cáfolták mint hamis, éspedig, hogy a nagyobb csapásszám a keringést míg alacsonyabb az izomzatot terheli jobban... ezért jobb a nagyobb mert a keringés jobban alkalmazkodik, rugalmasabb a terhelésre mint az izomzat.
Amúgy nem tudom ki a vendég de jókat mond, pl. most éppen azt, hogy ~4% emelkedőig leginkább az abszolut wattok számítanak, de onnan felfelé egyre inkább a W/kg, sőt 10% fölött már kifejezetten az apró, könnyű zsokék a legjobbak, ott a súly a legfontosabb tényező.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Toobee
veterán
válasz Csokicsibesz #219797 üzenetére
Viszem mindjárt a Bikemenbe. Ott én meg is néztem egy szettet élőben, nagyon impozáns volt és a boltban is dícsérték a portékát (Berg és Roval szett is van Andrisnak, tudja mihez hasonlítani). Ha komolyabban ráfeküdnék a témára, mármint a kínai karbon vonalra akár publikálás kapcsán, akkor azért valószínűleg érdemes lenne felkeresnem egy anyagvizsgáló labort, minimum a szerkezetet megnézni. Terheléses vizsgálatok végzéséhez meg fullos mérőlabor kell, már egy szerkezeti vizsgálat költsége is olyan tetemes lehet, hogy tudni sem akarok róla.
Szóval akkor: EliteWheels Marvel Gravel 35 szett a mesés kínából. Saját agyukkal kértem, kerámia csapágyas, a szabadonfutó hangja egy álom, végre olyan, amilyet kerestem (ordít).
Szelepekkel, szalaggal együtt mérve 1536 gramm, ennek örülök, mert 1500 alatti szettet kerestem. Az 1250-1300 grammos tartomány 1000-2000 EUR között lett volna, így az nekem nem volt opció.
HG-s, megy fel rá a ZTTO 11-34 sor.
-
Csokicsibesz
tag
válasz Toobee #219796 üzenetére
Ezeket a karbon cuccokat beszerelés előtt megnézeted valakivel? Vagy hogyan döntöd el, hogy jó-e?
Én attól parálok, hogy veszek egy olyan kormányt/nyeregcsövet, aminél a falvastagság nem a legjobb aztán egyszer csak eltörik alattam.(Mondjuk az is igaz, hogy én bárhol képes vagyok elesni, aztán nem biztos, hogy a karbon ezt nagyon tolerálná.)
-
Toobee
veterán
válasz Csokicsibesz #219795 üzenetére
Megrekedtem spacer hiányában, ezt idő közben beszereztem. A héten, jövő héten felrakom. Most fotózom, mérem az EliteWheels Marvel szettet is, elég impozáns cucc.
-
Toobee
veterán
válasz ivana #219793 üzenetére
Szerintem egy ilyet fogok még rendelni, mert szeretnék egy karbontalpas cipőt, de nem tudok érte kiadni 60-100e Ft-ot. A turn blue szín pedig eléggé bejön, jók a reviewk is. 17 ezer körül itthon is van. BTW: pont most vettem át az Elite kerékszettet.
-
Mr. Erikszon
senior tag
válasz Hasaggymeg #219771 üzenetére
Értem, köszönöm a választ, még annyit hogy az M781-re érdemes aluminium jockey-kat venni? Ha igen melyiket 13 vagy 11 [link] ?
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz v-paci #219787 üzenetére
Egy szavazat innen a Cubera, a jobb váltó és hajtómű szerintem megéri az árkülönbséget.
#219775ZolkoW...a láncbontó amit hiányolnék (még akkor is ha eddig csak 2x kellett használnom és mind a 2x másnak segítettem vele ) melynek a vége pont a presta szelepmag kiszedésére/meghúzására is alkalmas, továbbá nekem van néha olyan zaj, recsegés, akármi amit leginkább élesben tudok beazonosítani és amihez kellenek a különböző méretű imbuszkulcsok...de állíthatom az spd feszességét (kettes imbusz), nyereg dőlésszögét (5ös), aztán volt, hogy estem és elmozdult a fékkar (4es), vagy éppen úton vettem észre lelazult az i-spec EV rögzítésű pöcögtető a fékkarról (3as). Minap úgy éreztem igencsak csapkod a lánc, így azonnal ki is próbálhattam ott terepen miután feszítettem picit a kuplungon (2es), de olyan is volt, hogy elszakadt egy küllőm 40 km-re az otthontól és centríroznom kellett, hogy ne azzal a marha nagy nyolcassal menjek hazáig, így a küllőkulcs is hasznosnak bizonyult. A kereszthornyos csavarhúzót különböző lámpa és (korábban) csengő rögzítésnél használtam, a hatos meg a hátsó kerék átütőjéhez, míg ötös elsőhöz kell, nyolcas pedig a pedál tengelye. Így erről eddig talán csak a torx és a lapos csavarhúzót nem használtam az úton, utóbbiban nem vagyok biztos, mert emlékeim szerint azzal is feszegettem ezt-azt ha éppen úgy adódott. Nem könnyű és érzem is mezzsebemben de a biztonságérzet megéri.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ivana
Ármester
Megjött a dorko biker cipő, 10-ért baromi jó. Jobb minőség mint a szokásos decathlonos (olyan montis cipőm van ennek az elődje), nagyon könnyű. Baromi merev talp. Ez tényleg inkább a 25k környéki kategória lenne.
A 43-as nagy lett, végül rendeltem egy 42-eset. Valószínűleg marad a 43-as is majd ha lejár az akció elpasszolom. Erősen ajánlott darab annak aki ki szeretné próbálni az országútis pedálokat. Kialakítása miatt montis pedálhoz nem ajánlom.
-
v-paci
aktív tag
Bringavásárlás előtti segítséget, szeretnék kérni, két kiszemelt modell közül nem tudok választani:
Cube Nature Pro [link]
Radon Scart Light 8.0 [link]Cube lenne itthon méretben, ránézésre jobban felszerelt, Radon értelem szerűen No.ból jönne, látványban jobban bejön... Hétvégi túrázásra használnám (Őrség, Zala, Balaton), illetve néha melóba járásra. Van jelentősége a felszereltségbeli különbségnek, vagy válasszam azt ami kinézetre jobban bejön?
Árban a végén kb. 30k difi van, a jelenlegi árfolyamon, szóval ez sem számottevő.
"Mi kalandvágyból itthon maradtunk."
-
jjeahh
nagyúr
válasz andrisbandi #219784 üzenetére
A Lezyne állítólag terepen szép lassan kicsúszik a kormányból és kiesik, idővel ha nem veszed észre elveszik . A ZTTO-n nem tudom ki zörög, de egy befőttes gumival, vagy hasonlóval valszeg meg lehet oldani.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Gaben92
őstag
válasz stickermajom #219783 üzenetére
Hordd BB-ben ha Hollowtech. Nekem Granite Design van, az hasonló mint a ZTTO csak az expander gumi, nem műanyag és páromnál BB-ben hangtalan.
Van egy Lezyne hosszú multittol is (lásd andrisbandi hsz-ét) de nem használom, hogy őszinte legyek. Azt csak az O gyűrű tartja a helyén, és szerintem terepen ki tudna lazulni.
Amúgy meg ragassz rá kétoldalúval egy kis selyempapír cuccot “gyűrötten” az megfeszíti picit és nem tud mocorogni.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
andrisbandi
őstag
válasz stickermajom #219783 üzenetére
░░░▒▓ Specialized Turbo Levo ~700e ▶ https://bolha.testbike.hu/apro/-szep---specialized-turbo-levo-fsr-6fattie-m--508956
-
balintbaba
tag
válasz flash- #219761 üzenetére
Sweetspot edzések elterjedése szerintem elsősorban a Trainerroad népszerűségének köszönhető, náluk egyértelműen ez az irány.
Eszerint a metaanalízis szerint hatékonyabb a polarizált edzés, de szerintem nem mérvadó, ahogy az sem, hogy a profik mi szerint edzenek. Sokkal fontosabb a folytonosság és a rendszer szerint való kerékpározás és hogy beilleszthető legyen az edzés a mindennapokba.
Én kinti környezetben nem tudok és nem is szeretnék óra szerint tekerni, pedig két biciklimen is van wattmérő, ezt inkább meghagyom az igazán elhivatottaknak.
-
jjeahh
nagyúr
válasz ZolkoW #219775 üzenetére
Én is agyaltam párszor azon, hogy a multitoolom olcsó és okés, de nehéz, van egy rakás fölösleges imbuszkulcs rajta, csak a vázra tépőzárazva tudom hordozni, mert a mezzsebben kellemetlen. Ugyanakkor nekem a pipa imbuszok sem játszanak, mert kell nekem a láncbontó is, ha hosszú körre megyek, láncszakadás esetén fogalmam sincs hogy érnék haza. A hollowtechbe dugható multitool állítólag zörög, a teleszkóp nyakába dugható drága, a kormányvégbe dughatóakról valami mindíg hiányzik, a kulacstartó alá rejtettek sem tökéletesek, Topeak Ninjam már volt, zörög, hamar tönkremegy... a Syncrosnak is van hasonló, de a műanyag kulacstartóból kösz, nem kérek. Most nagyon kezdtek elterjedni a felsőcsőre csavarozható kis táskák meg dobozkák, ez esetleg kiválthatná a pántot, de xc-n még nem láttam ilyent, csak trail, AM, enduro, gravelen.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
parandroid
félisten
válasz ZolkoW #219775 üzenetére
Volt egy kolléga, aki egyszer bevallotta, hogy nála mindig ott a csomagtartóban a krokodilemelő, mert ha defektet kap, ő aztán nem fog szopni a kis kézi emelővel, utána évekig ezzel szívtuk a vérét.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Alg
veterán
válasz fulton #219772 üzenetére
188cm/78kg -> XL kantárost vettem Castelliből, nincs vastag combom de így is passzos.
Progetto pad-os van nekem, az nem géles hanem egy nagyon jó minőségű szivacs, kényelmes (Gore C5-höz képest érezhetően sokkal jobb)ZolkoW: nézd meg a Ratchet Rocket megoldásokat, nekem nagyon bejött, mini racsnis kulcs, mindenhová odafér, és tudsz mellé más biteket is rakni ha a csomagban nincs olyan ami neked kell. Annyira szeretem hogy gyakran a kisebb otthoni szerelésekhez is ezt veszem elő a Proxxon szett helyett. Nekem ez a verzió van, a külső tok nélkül egy mini nyeregtáskában.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
ZolkoW
őstag
válasz 6030D #219725 üzenetére
csak azt tudom, hogy T20-as kell hozzá, ami nincs egyik zsebszerszámomon sem, szóval külön vettem hozzá egy pipa torxot, ami fel van szalagozva a bingára. Egyébként is kiszerettem az ilyen multiszerszámokból, ezt fogom csinálni: 4,5, esetleg 3-as imbusz, aztán jól van. Az összecsukhatóak egy csomó helyre nem férnek oda, a hátrahajló nyeregcsövem első csavarjához pl. kizárólag úgy lehet beférni, ha egy rövidre vágott pipa imbuszt használok... olcsó, jól használható, könnyű, mármint ha veszek 3 minőségi imbuszt. minden biciklimen lesz külön. Aztán ehhez képest a miniszerszámok: fancy, nem jól használható, drága, nehéz. Ja, van könnyű is, az kifejezetten rosszulhasználható.
Offtopic leszek: kifejezetten szeretem a késeket, és kütyüket, de még senki nem győzött meg róla, hogy a Leatherman féle multitoolok megérik az árukat. Nagyon pöpec tényleg, szeretem a minőségi kacatokat, de egy előnyüket látom ezen kívül: hogy hordozhatók. De ahova megyek, oda is inkább viszek külön rendes kombinált fogót, meg olyan csavarhúzót, amit nem szenvedés használni...Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
RexpecT
addikt
válasz architect26 #219767 üzenetére
-
zolem
aktív tag
válasz parandroid #219765 üzenetére
Na szép, most meg jönnek az értesítések,hogy írtak kommentet.
にんじん
-
fulton
addikt
Köszönöm. Amazonról nem akarok rendelni, macerás a visszaküldés ... ha úgy van.
Nem tudjátok a castelliben milyen vastga lehet a gél?
Van itt aki 185cm/83kg -hoz hasonló (pontosan milyen) aránnyal rendelkezik, mekkora méret volt jó ? L vagy XL (kantár nélküliben gondolkodom (mindenképp). -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #219768 üzenetére
ugye senki nem gondolja, hogy ugyanaz a felkészülés kell egy 1,5 órás XCO versenyre és egy <16 órás Salz A távhoz. ...szerintem se, utóbbihoz kell pl. egy zselés nyereg és betétes nadrág is.
#219766 Mr. Erikszon...na lássuk csak...amit látok az az összesen +3 fogkülönbséggel többet kezel az új 8000-es (legnagyobb fog száma elől+hátul - fordítottja, vagyis legkisebbek mindenhol = fogszám különbség) , továbbá Dyna-Sys fantázianevű tulajdonsággal is rendelkezik mely vagy számottevő, vagy csak reklámfogás, én nemtom. Ha engem kérdezel nem sokban különböznek, annyiban pedig végképp nem, hogy lecseréld a régi jól működőt. 1. vs. 2.
...közben persze végre észrevettem a T betűt is a 8000 előtt ami Trekkinget jelent, vagyis ezért kezel több fogat. Ami a rugóerősséget illeti nem tudom van-e különbség, de a régebbi 781-es előtt M van, ami monti, vagyis terepfelhasználást jelent.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
SpaceKombajn
aktív tag
válasz flash- #219761 üzenetére
A sweet spot az az útba eső cukrászdák "álneve".
Amúgy lehet tényleg az, amit erölködés nélkül lehet bírni sokáig.
Tavaly inkább futottam, mint bicikliztem és vettem egy strydet (méri a wattokat).
Ott pár futás után meghatározza a critical powert (CP) és megvan, hogy annak hány százalékán, milyen
munkát végez a futó.A kerékpáros wattmérők is hasonlóan működhetnek.
spacetime
-
6030D
őstag
válasz flash- #219761 üzenetére
Mindenkinek más kell, ezért felesleges ezen fórumon rugózni. Akit érdekel, az utána olvas és beállítja magának, mi a jó, akit nem annyira, az fizet egy edzőnek, aki meg csak tekerne, az tekerjen. De ha egy 150 kilós ember elkezd intervallozni fogyás és jobb állóképesség szempontjából, akkor nem fogja elérni a célját.
Edzeni akkor kell, ha van egy cél, amit körül tud írni az ember. Egy verseny, egy táv, egy adott idő, egy résztáv sebesség... Ha ilyen nincs, illetve nem ismerjük, mit szeretne elérni a másik, akkor felesleges addig ajánlgatni. Montinál maradva: ugye senki nem gondolja, hogy ugyanaz a felkészülés kell egy 1,5 órás XCO versenyre és egy <16 órás Salz A távhoz.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
architect26
aktív tag
Sziasztok!
Tudtok webshopot mondani (nem ali) , ahol árulnak Wourd Tour-os mezeket, vagy szettet?
Konkrétan az EF education mezekbe szerettem bele, azok után vadászomSisakról gondolom ne álmodjak, csak ebay-en találtam EF matricázott POC ventral bukókat
Per aspera ad astra
-
Mr. Erikszon
senior tag
Sziasztok mi a különbség az XT RD-M781 és XT T8000 10sebességes hátsó váltó között.
-
vhunor
őstag
Van esetleg egy lista az aktívabb topiklakók Strava profiljával?
-
parandroid
félisten
válasz kavezacc #219751 üzenetére
Ahogy írták a többiek is, túlgondolod...
Főleg, hogy a 25-ös gumi sem pontosan 25 mm széles, a gp5000 pl állítólag pont szélesebb (26 fölött valamivel) - nem tudom, én nem méregettem. Ki akartam próbálni amúgy én is a 28-ast, de aztán megint pont akciós volt a 25ös szett, gyorsan bevásároltam belőle, amúgy meg a mi szintünkön ez olyan rohadt mindegy.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
félisten
válasz flash- #219761 üzenetére
Ja, ez az aerob küszöb akkor kb. Ennek edzésnél nem kéne jelentősége legyen, kb itt a legkevésbé hatékony a fejlődés. Ez a versenyekre, felmérőkre vana, minden más edzés lényege, hogy ezt fejleszd.
Akinek meg heti 6 órája nincs tekerni, az szerintem nem edzésként, meg állóképességfejlesztésként tekint a kerékpározásra, annyi idővel fejlődni nemigen lehet, főleg nem bicajon. Futásnál kb az a belépő minimum, biciklin ennek a 1,5-2x-ese, ahol már tényleg edzésről beszélhetünk.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
flash-
veterán
válasz parandroid #219749 üzenetére
a tempo zóna felső resze, és az afelett levő zóna alsó része. (e kettő körüli terület)
ezt mondjuk az az igazság hogy alapvetően wattmérő alapján határozzák meg, pulzus zóna alapján (mint ahogy en is próbáltam) az alapján kb gyorsabb tempo, az a sebesség amit pár oraig lehet tartani mindenféle kinlodas nelkul. (wattmérővel elképzelhető hogy más lesz erzetre mert a watt zonák nem biztos hogy 1:1 ben fedik a pulzus zónákat, sőt.
villámgyors kört akarnal az is felette lenne, mert az elso fél orat mondjuk birnad magasabb intenzitason, aztan meg mar ugyis menne fel a pulzus, nekem a villamgyors korre (kb 70kmen kis dombokkal) pont átlagpulzusra a számitott lthr szokott kijonni (max pulzus 90%a,mig a sweetspot elvileg alacsonyabb azert mindenkeppen.
nem vagyok az alapozás ellen,szerintem is fontos, csak ha egy kezdőnek van egy héten mondjuk 6 órája összeen akkor abból szerintem nem lehet 5öt alapozni 1et meg intervalozni, mert az a heti 1ó interval nem biztos hogy elég, (sőt egy alkalom az kb 40perc a 2*20perc lthr-en toltott tekerésnél)legalábbis úgy olvastam legtöbbször e témában hogy heti 2 intervalos alkalom legalabb (vagy nevezzük magas intenzitású edzésnek) kell.
en most is vegzek alapozos tekeréseket is, minden heten egyik tekerésem tobb órás z2 zónában, csak mivel nem tekerek egy héten 20 órát ezért nem 80/20 az arány a z2 javára.
de reszemrol ez kissé okoskodas, nem vagyok se edző se versenyző, olvasok sokat erről mostanaban es probalgatom a dolgokat, e kettö alapján irom ezeket, ha valakinek mas a velemenye vagy tapasztalata akkor batran irja☺️ -
ivana
Ármester
válasz kavezacc #219751 üzenetére
Nem szeretem az ilyen cikkeket, túlgondolják a dolgot. Szélesebb külső azonos nyomáson jobban gördül, ennyi. Ma már a 28mm-est is fel lehet fújni a standard 8 barra. Szóval semmi szükség 23-asra. A 28-ast simán belerakod még a classic 13mm-es országúti felnibe is, szóval 17mm-el nyugodtan mehet.
Az országúti tubelessről nem feltétlen van mindenki jó véleménnyel. Asszem Napfénysüti kollegának van. De alapvetően elég ritka dolog még mindig.
(#219719) itouchfan Nekem is van az egyik bringámon (ezzel vettem a kereket), azért nem vagyok túlzottan oda érte. Tipik kemény, gagyi drótos országúti gumi futott már kb. 500-at de még mindig látszik a sorja.. Ezt a szintet olcsóbban is tudja pl. egy CST. Szvsz outira legalább valami minimál hajtogatós, ha út szélén kell szerelni meghálálja a pénzt.
-
jjeahh
nagyúr
válasz andrisbandi #219753 üzenetére
Outin a széles gumi széles felnivel aeróbb, mint keskeny felnivel, ezért ajánlják a széles gumikat modern outikra. Ha a gumi és a felni is széles, a felni kb. párhuzamos lesz a gumi oldalfalával, ezért aero. Meg persze tárcsafékkel nagyobb a hely a vázakban.
Mtb-n teljesen más a helyzet. Ott a 2.4" vagy szélesebb gumik már gyakran 30-35mm felnihez vannak optimalizálva, ami általában annyit jelent, hogy a mintázat szélesebben fut rajtuk és asszem az oldalfal is picit más. A Maxxis pl. WT-nek hívja az ilyen gumikat. Na most ha egy WT gumit raksz keskeny felnire, a mintázat egy részét nem használod ki, mert a keskeny felni miatt a gumi oldalára kerül. Ha meg széles felnire raksz olyan gumit, ami nem "WT", akkor a mintázat nagyrésze a futófelületen lesz és kanyarban elveszted a tapadást.Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Alg
veterán
válasz fulton #219740 üzenetére
Az egyetlen igazán vékony és kényelmes betét amit ismerek az az SQLab-féle 3/5mm-es kemény géles betét, van a saját nadrágjukban baromi drágán meg Gonso nadrágokban még mindig viszonylag drágán...
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Ringman
nagyúr
válasz kavezacc #219751 üzenetére
Az én felnim sajnos elég keskeny, 17mm-es, ami a cikkhez mellékelt videó alapján nem elég a 28-ashoz, nem lesz optimális formája.
azért ennyire nem kell komolyan venni elsőre
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz parandroid #219749 üzenetére
Ahol ez a csepp földet ér az a sweet spot.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
andrisbandi
őstag
válasz kavezacc #219751 üzenetére
Igaz montin (=sokkal lassúbb), de semmilyen különbséget nem fedeztem fel dupla széles felnivel. Ezt az optimális formát nem tapasztaltam.
(Elvileg kisebb nyomáson lehet terepezni, nehezebben ütődik fel, jobban tapad.)Amit egy mezei bringás is nagyon észre vesz az a nyomás.
Kicsi különbségek is sokat számítanak, még össztelóson is.░░░▒▓ Specialized Turbo Levo ~700e ▶ https://bolha.testbike.hu/apro/-szep---specialized-turbo-levo-fsr-6fattie-m--508956
-
addikt
válasz kavezacc #219751 üzenetére
majd ha rájössz arra is, hogy két gumi, ami eltérő gyártótól van nem minden esetben 28 mm széles a gyakorlatban, akkor lesz az igazi kavarodás (konkrét példa: WH-7850 Dura Ace keréken Schwalbe Pro One 28mm gumi a gyakorlatban 7,5 bar nyomáson 26,3 mm széles - a felni külső szélessége 20,5 mm)
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
kavezacc
újonc
válasz parandroid #219730 üzenetére
Találtam egy nagyon érdekes cikket, ami alapján semmiképp sem fogok 23mm-eset venni, ugyanis az optimális méret a tudomány jelen állása szerint a 28mm-es külső, alacsonyabb nyomással, megfelelően széles felnivel. Az én felnim sajnos elég keskeny, 17mm-es, ami a cikkhez mellékelt videó alapján nem elég a 28-ashoz, nem lesz optimális formája.
Már csak ki kell derítenem, hogy tubeless kompatibilis-e a felnim, ill. megéri-e azt venni, ha drágább, valószínű még jelentkezem amatőr kérdésekkel.
Egyébként már megint mit csinálok, egy újabb rabbithole-ba keveredtem, végtelen időt el lehet ezzel is pepecselni -
jjeahh
nagyúr
válasz parandroid #219749 üzenetére
Sweet spot edzésekről amúgy talán egyszer olvastam én is, én inkább úgy tekintek rá, hogy az a legfelső zóna, amit picit hosszabb távon is bírok anélkül, hogy zsibbadnék és totál elszállnék. Magyarul ha villámgyors kört akarnék tekerni, azt sweet spoton tenném, mert fölötte már nem bírnám végig.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
parandroid
félisten
válasz flash- #219747 üzenetére
Ezt a sweet spotot én is itt hallottam először (máshol azóta sem láttam), nekem sem tiszta, hogy mi is ez. Kb az anaerob küszöb lehet amúgy. Amin edzeni nemigen szoktak, az versenyekre, meg felmérőkre van. Interval ennél magasabban megy, normál napi edzés meg alacsonyabban.
Súlyból nyilván a tejes számít, csak az nem mindegy, hogy túlsúlyban cipeled magadon, vagy izomban szedted fel. Szóval - különösen mászásnál, meg sprintnél - nem feltétlenül a legkönnyebb van a legjobb helyzetben. Huzamos terhelésnél egyértelműen igen, ott az izom nem játszik akkora szerepet.
Alapozás meg elengedhetetlen, ha rendesen akarod csinálni a sportot, biciklizni lehet anélkül, de hatékonyságban, meg eredményességben ott eszi a fene az egészet egy jó alap nélkül.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz flash- #219747 üzenetére
Leszámítva az ilyen 55kilós pehelysúlyú székely Quintanakat általában a kerékpár súlya szinte nem is számottevő az összsúlyban, hisz 80 kiló körüli kerékpárosnál az a 10-15 kg alig 15-20%-a az összsúlynak...az inkább terepen számít, ott is a technikás terepen/felhasználóknak akik ide-oda dobálják, döntögetik stb. kerékpárjukat egy-egy kör során.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
flash-
veterán
válasz jjeahh #219736 üzenetére
hát azért nagyon ennél sokkal komolyabban én sem veszem, de vannak "trendek" most már a sweetspot kezd kimenni a dibatból, Simon Balázzsal(Bringaland Bikefittere, volt kerékpár versenyző-edző) is gyakorlatilag visszakérdezett mikor momdtam neki sweetspotot, hogy az mi, tudta persze de azt mondta sose használják, nem elég intenzív és nem eleg lassú, mint ahogy a külföldi edzők is mondják:"No man's land" , egy faszi találta ki, azóta pár oldal ahol aktiv, azok " nyomatják"
most a polarizált edzés ami kezd most pörogni(bár edzők még leginkább a 80-20 piramist ajánlják főleg kezdőknek)
súly:hát amit en szakmából olvastam külföldi oldalakon kivétel nelkul mind arra jut(és ezt alá is támasztják) hogy az összsúly számit nem csak a bringa sulya.
178 cm/95 kilós vagyok, de most a 9.5 kilós országútival lassabban megyek fel az emelkedőkön mint amikor 85kilós voltam és 15kilós trekkinggel mentem fel.
a pulzus sem megy úgy fel emelkedőn ha vékonyabb vagyok.
Egyébként az elmúlt hetekben több kifejezetten vékony haverral tekertem dombokra, hosszú dombra is(paprét) akik iden először vették elő a bringát, (26ost) és nem is edzettek, (én pedig rendszeresen edzek) de ziháltam mellettük, max pulzus kozeleben voltam hogy tudjam tartani veluk a tempot, mig ő nekik picit kemenyebb maszas volt csupán. sikon viszont eleg konnyen elmegyek mellettük mert ott a plusz súly nem számit vagy nem úgy
fulton:pár mosás után felpuhul, egyébként rovid tavon lehet rosszabb ha kemény a betét de hosszú úton viszont már jobb azt vettem észre, nekem 24h túrán alig fájt benne a popsi[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #219744 üzenetére
természetesen elírtam
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz fulton #219741 üzenetére
PSI-re gondolhattál ami kicsivel több mint 6 bar. ...csak ironizáltam a 91 barral, ami gyilkos nyomás lehet, azt hittem csak elírtad.
#2197436030D...enyém csak gagyi expert. Tegnap meg lehet hűvösebb volt de szeles is, kábé széthajtottam 50km-en magam azért a nyavalyás 26,9 átlagért.😩
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
őstag
válasz Hasaggymeg #219732 üzenetére
Team verzióban (7075 alu) torx van.
fulton: tegnap ~10 fokkal hidegebb volt, mint előtte napokban, lehet, hogy az is jót tett a hőháztartásnak.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #219739 üzenetére
Ennyit számítana hogy 91 bar? előtte 87 baron mentem. De nem volt ilyen átlagtempóm.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz fulton #219734 üzenetére
Szerintem a 91 bar miatt lehettél olyan gyors. ...ami ezeket a nejlon ruhákat illeti az a jó bennük, hogy magukba szívják majd felületükön ki is párologtatják az izzadságot, nem mint a pamut mely miután felszívta magában is tartja a vizet és kellemetlenül nyirkosan hozzád is tapad. A testhez simulót meg lehet nem szereted, de az előbb említett izzadság elvezetés ott még inkább érvényesül.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
sebgutkopf
őstag
válasz Hasaggymeg #219689 üzenetére
Ez k... jó Még biciklivel a hátukon is tundak repülni...
-
jjeahh
nagyúr
válasz flash- #219733 üzenetére
Én nem vettem olyan komolyan, szerintem nekem az intenzív mászások segítettek a legtöbbet (kb. egy éve ha haverokkal megyek is legalább emelkedőkön megnyomom, majd a tetején bevárok mindenkit), ami még rengeteget szokott segíteni az a hosszú alapozók, ergo mtb-n 100-120km-t nyugiban menni (ha outi, akkor többet kell) és most az segített még rengeteget, hogy leadtam egy kis súlyt, 63-ról 55-re fogytam le. Talán ez az utóbbi növelte meg a legjobban a sebességemet és ezzel cáfolnám is a grammbuzi ellenes tábort, akik szerint a súly nem számít. Szvsz ha a bringám is fogyna 3-5kg-t, a környéken kb. minden emelkedőn az enyém lenne a KOM . Egyszerűen brutális lehet 8-9 kilós xc-vel versenysúlyban mászni, nem csoda, hogy az átlagembereknek, akiken általában van egy "kis" fölösleg és a bringájuk is 13-15kg, semmi esélyük mászós szegmenseken.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
fulton
addikt
válasz parandroid #219730 üzenetére
Ez nálam is célkeresztben van, már rég eszemben van hogy venni kéne egy ilyen szettet.
Csak annyi hogy ennek ugye fele annyi a defekt védelme mint a supreme nek, és azzal is teljesen elégedett vagyok.[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
Sziasztok
Tegnap voltam egy 61km etátpon Futós alsóban, kerékpáros mezben.
öhm. Nagyon jó. Szellőztem mint állat Az alsó valóban sokkal jobb volt, ami feltünt tüző nap volt ám mégis mire haza értem, meg sem voltam izzadva. Ellenben máskor, mikor hazaérek és leveszem a pólóm, tiszta viz vagyok. Érdekes ez a kerékpáros mez, mintha valamit szigetelne is ugyan akkor szellőzik is..átfuj rajta. Nem volt egy nagy összeg 3000 ft mit teljesen megért, célnak tökéletes. És nem is ez a testhezsimulós, amit nem szeretek.Az alsó, jobb volt mint a hétköznapi, olyan 50 km nél megint a jobb far csontom kezdtem mozgatni, azért az érintkezési pontnál csak át vizesedett, és igazgattam a rövidnadrágot, meg a pozicióm, volt amikor sikerült olyan pontot találni és szaraz részt, hogy teljesen kényelmes volt ismét. A bal csontom abszolút nem panaszkodik, nem értem én ezt, az olyan jól felfekszik az ülésre. mindig csak a jobb lesz érzékeny. De gondolom 50 km után nem meglepő ha kicsit érzi az ember.
Célba érés és leszállás után, pár lépés erejéig éreztem hogy ültem valamin, de utána semmi. Zsibbadás semmi.A Rudy project sisak célba van még véve, csak várok valami akcióra vagy kuponra. Meg egy futós nacit is veszek bélés nélkülit. Nem tudom, még amin agyalok lehet ki kéne valami boltban próbálni egy vékony betétes normálisabb nacit. Lehet az nem zavarna.
Meg ami feltünt, simán megy a 25 és 30 km/h tartomány. Hogy most a szél miatt, vagy hogy 91baron mentem, vagy hogy fogytam 5 kg nem tudom.
-
flash-
veterán
válasz jjeahh #219721 üzenetére
hát az eredményeid téged igazolnak, életemben először még csak most novembertől kezdtem el alapozni, vegigcsináltam görgőn egy 3 hónaposat, és érzem a hatását, valamivel nagyobb lett a sebességem alacsony intenzitáson, jobban birom és az intervalok kozt is rendesen visszamegy a pulzus nem marad fent, ill nem száll el mint regen, nameg a többi fiziológiás előnye is valószínűleg megjött ami köztudott, de biztos vagyok benne hogy egy kezdőnek vagy egy nem versenyző amatőrnek nem kell annyira nyomatni, ahogy elkezdtem az intenziv edzeseket az kezdte el hozni a sebesseget, a profiknak már nyilvan megvan az erő, nekik csak fent kell tartani-(bár ők is vegeznek intenzív edzeseket valamennyit) 3 hetig majdnem minden nap órákat menni na ahhoz tenyleg kell birni sokat menni alacsony intenzitason, de egy kezdőnek nincs ilyen igénybevétel, vagyis csak azt akarom mondani hogy talán emiatt és mert még arányaiban több a kezdőben a potenciál, az intenziv edzesek szazalekosa n tobbet hoznak.(sőt egy eleg edzett többszörös akesz master bajnok na ő alig alapozik max egy heten kb 1 orat, a többi az "hegyi" inzltenziv szakaszok. pedig a wattjai durvák nagyon.
szumma szummárum ez a 80/20 amit sokan javasolnak egy kezdönek véleményem szerint nem feltétlenül a legjobb foleg ha nincs tizen órája egy héten, hanem lehet eredményesebb a dolog ha megvan a szükséges magas intenzitason vegzett tekerés, aztán mellette meg annyi alapozás meg ami belefér az időbe, igy sem biztos hogy 80%ot eléri az alapozás ideje[ Szerkesztve ]
-
Ringman
nagyúr
válasz parandroid #219730 üzenetére
magyar áfával 81 eur, +10 eur a szállítás
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
parandroid
félisten
válasz kavezacc #219729 üzenetére
Szokás szerint ez most is a legjobb vétel: [link] . Adnak hozzá 2 race belsőt is, az mindig jól jön, ha van. Mo-ra is szállítanak amúgy, azt nem tudom, mennyiért. Láncból a kmc jó szokott lenni, nézd meg ugyanebben a boltban, de ehhez nem értek.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
kavezacc
újonc
válasz parandroid #219716 üzenetére
Nagyon köszi mindenkinek a segítséget!
Nézem ezt a gumit, amazonon is van, pont tudnék elvileg hozatni ismerőssel haza, de nem telejsen világos, hogy egyáltalán amit itt árulnak az egy pár külső, vagy csak egy darab, illetve mi a különbség a clincher/gp5000/trumpf/without hose között, ebben esetleg tudsz/tudtok segíteni? valószínű még a terminológiát tekintve is hiányos a tudásom
Vagy esetleg ha ismertek jó webshopot, ahonnan Ti szoktátok rendelni, az is nagy segítség lenne!
Illetve láncra tudtok javaslatot tenni? vagy ott legyen ugyanaz ami gyárilag is volt? (KMC X10)
[ Szerkesztve ]
-
Alg
veterán
válasz parandroid #219716 üzenetére
Apropó GP5000, kerestem volna TL verziót, de vagy nincs, vagy horror áron, 25-ösből csak a könnyített S TR verzió 70-80EUR/db, ha van éppen raktáron valahol egyáltalán... Tavaly ilyenkor valami 40-45EUR körül volt a nagy webshopokban a sima TL verzió darabja...
Szerencsére a normál belsős változat még mindig 37EUR/db bike24-en, meg ott a Pirelli is a Stadlernél, szerintem az az ár/érték bajnok jelenleg 25EUR/db áron (vagy a 23-as 40EUR/pár)
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
MPowerPH
félisten
válasz Hasaggymeg #219724 üzenetére
Teged is bekovettelek. Es koszi, imadom. Probalom vele mar most megszerettetni a sportot. Ma is akart jonni, mert imadja, de nem mindig tudom vinni, mert akkor nincs tempo, meg szint, meg tav sem, mert azt a tulsulyt mar megerzem.
Don't Tread On Me
-
andrisbandi
őstag
válasz Fall-N #219722 üzenetére
Már nem kívánság műsor a karbon bicó vagy alu... sokszor már csak karbon verziót árulnak.
Nekem is fura volt fully vásárlásakor. Ha lett volna ugyan ilyen alu, drágábban is azt vettem volna... Aztán bele nyugodtam. Végül is tényleg jobb az alutól
░░░▒▓ Specialized Turbo Levo ~700e ▶ https://bolha.testbike.hu/apro/-szep---specialized-turbo-levo-fsr-6fattie-m--508956
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #219720 üzenetére
Édes kislányod van, gratula hozzá! 😊... és látszólag otthonosan is érzi magát a bringádon, csak óvatosan.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Fall-N
veterán
válasz fulton #219688 üzenetére
Műanyagnak, műanyag mivel szénszálas. Játéknak is játék, drága játékszer.
Én saját használatra nem vennék karbont. Nekem rémálom lenne egy egyszerű nyeregcső rögzítés, hogy ne törjön el. Egyedül a karbon merev villa jött nálam lehetőségként a múlt havi bicikliépítésnél. De nem találtam, így utólag nem bánom. Jobb a teleszkóp.
-
jjeahh
nagyúr
válasz flash- #219715 üzenetére
Tavaly-tavalyelőtt alapozgattam főleg télen, de szezonban is mentem alapozós köröket. Idén valahogy nem volt kedvem aszfaltozni, hóban is inkább terepre mentem csúszkálni. Úgy nagyvonalakban az egész telem rövid intervalokból állt
#219720 MPowerPH: észrevettem, le is csekkoltam pár körödet, elég komoly tempókat mész azzal a géppel.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
MPowerPH
félisten
válasz ZolkoW #219707 üzenetére
En folyamat jatszok a nyomassal. Probalom 1.8bar -on, de nem jo... Nem tudom, folfele mennyit nyerek(ha sziklas, akkor semmit), de lefele nagyon pattog, foleg az eleje. Olyan 1,4 bar tunik jonak elol, hatul 1,5 bar, nagyon maximum 1.6, akkor meg megkapaszkodik, de mar erezni, hogy tul kemeny.
Hatranya, hogy ha aszfaltra tevedek, akkor nagyon nagy lesz a gordulesi ellenallasa, joval hangosabb a gumi alacsony nyomason.jjeahh: Bekovettelek. Nem Stravazok annyira, de az ismeros arcokat megnezem, mert ad egy kis lenduletet, ha latom, hogy toljak ezerrel.
mod: Nem akarok iden mar sarazni. Tokom tele van, hogy utana szet kell kapnom a sarkanyt, es mindenhol ki kell pucolnom, ahol kell, zsiroznom. Ha valami olcso monti lenne, tojnek ra. Banom is, hogy nem neztem valami hasznalt, de elheto darabot, ami mar kikapott parszor, azt feltenem sem kellene, lehetne utni vagni, bokorba dobni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
itouchfan
senior tag
válasz kavezacc #219713 üzenetére
Ha nem szeretnél nagyon sokat költeni a külsőre, akkor én ajánlom a Michelin Dynamic Sport 25 vagy 28 mm külsőket, én asszem 6000-6500 FT/ db áron vettem a Decathlonban, a 28as 300 g körül megáll (mértem, nem emlékszem pontosan csak arra hogy 300 szűk környéke) és semmi defekt és sztem jól gördül, jó tapadás mellett. Arról, hogy mennyire tartós, még nem tudok nyilatkozni, 6-800 km lehet benne.
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz kavezacc #219713 üzenetére
Én tízes monti soromon mindig 1%-ig hagytam a láncot "nyúlni" , úgy elvitt egy sor 2 láncot.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
parandroid
félisten
válasz kavezacc #219713 üzenetére
Gumiban Continental GP5000 a sláger, kb a legjobb kompromisszum defektvédelemben, és hajtáshatékonyságban. 25-ös teljesen jó lesz. Akciósan szokták árulni német webshopok készletben 70-80 euró közötti áron szettben (2 külső + 2 belső), csak viszonyításképpen. Magyar árat nem tudok.
Máshoz egyelőre ne nyúlj, hacsak szervízben azt nem mondják, hogy mindenképpen cserélni kell, de akkor meg úgyis ajánlanak valamit. Ha a lánc cserés, akkor mindenképpen érdemes megnézni az első-hátsó fogaskerekeket is, de ezt bízd szakemberre szerintem, meg akkor a váltót/féket is megnézik, beállítják, esetleg a felnifékeken is cserélnek gumit.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
-
Ringman
nagyúr
válasz kavezacc #219713 üzenetére
Külső esetében a gyári 25-ös, javasolt 23-asra áttérni?
nem, a magyar utak legendás minőségét ismerve, ha a 28-as elfér benne, az sem baj.fogaskoszorú-cserét majd megmondják a szervizben, hogy kell-e, mást én nem cserélnék egyből, ha belejössz, akkor meg úgyis lecserélsz mindent könnyebbre/jobbra
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
kavezacc
újonc
Sziasztok!
Nem rég vettem használtam egy bringát, elvittem szervízbe, és kiderült, hogy pár alkatrész csereérett, tanácsotokat szeretném kérni, hogy az én felhasználási módomra mik a legjobb ár-érték arányú javaslataitok, előre is köszi, ha ránéztek.
Az alany:
https://www.giant-bicycles.com/hu/contend-sl-2-2017Jelenleg minden gyári rajta, ami biztosan csereérett: külsők, lánc (az 1-es is majdnem beleesik a mérőn, szükség lenne a fogaskoszorú cseréjére is?)
Külső esetében a gyári 25-ös, javasolt 23-asra áttérni?
Amire és amennyit használom:
Új vagyok az országútizás világában, jelenleg amit megyek, az kb. 50 kilis távok, 25km/h körüli átlaggal, de mind távban, mind hosszban fejlődök és egyre több a cél. Hétvégente egy hosszabb, hét közben 1 sportértékű bringázás, illetve heti 1-szer munkába járáshoz is használom, egy kb. 2 km-es, kátyús szakaszon kívül végig bringaúton tudok menni.Ezek fényében tudtok légyszi javasolni?
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz parandroid #219709 üzenetére
Terep más, ott szerintem okés, aszfalton valóban nem sok. Terepen arra pont elég, hogy ha a haverok kihívják egy körre, ne ő legyen az, akire folyton várni kell, mert már megvan az erőnlét.
#219711 Hasaggymeg: kár, hogy a hegy túloldalára jösztök nyaralni, nekem meg nincs autó.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
parandroid
félisten
válasz jjeahh #219708 üzenetére
Az olyannyira nem nagy szám, hogy még nekem is megvan, aztán szinte semmit nem csináltam (jó, szintből még hiányzik egy 100-as, 1554/9818). Nézd meg Jestert, vagy a csajos csizma csajos felét, kb annyit tekertek idén eddig egyenként, mint itt az egész topik együtt. Aztán csodálkozunk, hogy miért csak lógó nyelvvel kullognánk a csizma szárába kapaszkodva.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #219675 üzenetére
én a lájtos túráimhoz pattogósnak érzem az 1.9-et, de láttátok már, amikor figyelmetlenségből 0.95-tel indultam el hátul.. valahol persze a felső értékhez közelebb lenne ideális nekem is, csak lusta vagyok annyit méregetni. a felniszélesség itt biztos számít, hogy mit érez az ember kóválygósnak. de az rendszeres, hogy felfelé megállok ereszteni a gumikbók, mert érzem hogy jobban kéne tapadnia. vagy lefelé túlságosan pattog. ez a normál 29es, a széles gumikkal meg eleve úgy másfélről indul.
de az a pumpa mérőjével mérve, egyszer be kéne lőnöm a rendes órával..
de ilyen tapadási határon (pont jó/pont nem jó) épp számít 1-2 tized bar.
Olyannak a hozzászólását olvashattátok, aki kurva keveset teker, de a nyereg dőlésszögét 1/6 imbuszfordulatonként állítja a kétcsavaros nyeregcsőnél...Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
jjeahh
nagyúr
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
chubby2o6
senior tag
válasz stickermajom #219648 üzenetére
Nekem is, de ezek szerint rosszat választottam.
-
Jester01
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest