Hirdetés
- Kellemes Karácsonyi Ünnepeket!
- Bambanő háza tája
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- leslieke farmerzsebe
- Ingyen kellene, de tegnapra
-
LOGOUT.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
bringasisti
őstag
válasz -=RelakS=- #201076 üzenetére
Azért műanyag mert nem kell csapágyazni és század annyiba kerül mint a golyoscsapággyal szerelt forgácsolt aluminiun kínai ami volt a két darab vagy kétezer forint
BENEFON DELTA--------N8
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz FőDudu #201094 üzenetére
Melegítés jó ötlet, de a forró víz ~100°C foka félő kevés lesz, az alu meg nagyon vezeti a hőt, így nehéz adott pontban melegíteni... ugyanakkor óvatosan meglehet úgy melegíteni, hogy a festés se sérüljön és közben próbálni satuban. Én vizes rongyot tekernék föléje vagy 5-8cm-re és úgy melegíteném távolról, hogy a láng ne érje csak pillanatokig, közben próbálgatnám kitekerni satuban.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
FőDudu
veterán
válasz MPowerPH #201085 üzenetére
Egyetertek. Nejemnek talaltunk egy passzolo Trek bringat - kilencszaz Euro korul (Trek 21 x-Caliber 7 M BL/GY) - magyar oldalon majdnem 400K. Szuper kis bringa volt.
Le volt foglalva, elvittek. Nem tudott volna masik ilyet rendelni.
Meg amugy is vekony kerekut kerestunk (trekking szerut), igy gumi csere kellett volna egybol.Aztan talaltunk helyette Giant-et, igy mar mindharmunknak Giant van.
Nekem az oreg XTC (2005), gyereknek uj Talon, nejemnek uj Liv Rove.
Csak az enyemet kene rendbe rakni, de bringasnak nincs sok ideje oreg geppel bibelodni.[ Szerkesztve ]
FőDudu
-
FőDudu
veterán
Meg mindig a hajtokarbol probalom kitekerni a pedalt. Mar 30 centis erokarral dolgozok, de nem megy. Nem akarom elnyalatni a benne levo imbusz reszt. Nagyon osszegyogyult.
15 eve egyben van - Truvativ pedal a Raceface alu hajtokarban.
Csavar lazitoval mar napok ota etetem, semmi eredmeny.Arra gondoltam, esetleg nemi finom melegites talan segitene.
Hotagulasi egyutthato.Ha jol gondolom, akkor az alu hotagulasa nagyobb, igy melegitve kevesbe fogja szoritani az acel pedal tenyelyt es talan konnyebben ki tudom tekerni.
A kerdesem: hogyan melegitenetek?A hajtokar fekete, valoszinuleg festett.
Nem szivesen egetnem le rola a festeket. Komolyabb hajszaritoval? (holegfuvo nincs itthon).
Netan locsoljak ra forro vizet (pedalt nem belemeritve)?Vagy kapjam ki az egesz hajtomuvet, fogjam az imbusz krovat a satuba es tekerjem a hajtokart?
FőDudu
-
Ringman
nagyúr
válasz vendingo #201088 üzenetére
Ha ettől tartasz, inkább egy tarcsa/felnifekes alfine/nexus8-as agyvaltos biciklit nézz, decaban elops speed 920 ilyen.
Az agyvaltot elég evente v 4000 km-enkent szervizelni.
Roller féket nem ajánlom, mert baromi nehéz.
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
eddie1978
senior tag
-
maximilian4
addikt
válasz Hasaggymeg #201090 üzenetére
Én is így sejtem. Csupán csak arra próbálok rájönni mit rontottam el. A tengely hosszúságra azért kennék kíváncsi, mert ha azonosak, akkor ugyanazokkal az adapterekkel, hézagolókkal jónak kellene lennie a dolognak. Amúgy tán az fsa-nak 86,5 mm volt. Ha hazaérek megmérem a sram-ot. Neten nem találtam. Még nyaralok, de még ilyenkor is ezen idegeskedek.
[ Szerkesztve ]
Maxi
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz maximilian4 #201087 üzenetére
Nem 2 méret van a néhány ritka kivételtől eltekintve? 68 és 73mm csapágyházba való? A tengely az a hajtóműé a középcsapágynak meg csak egy védőcsöve van, a tulajdonképpeni tengelyhosszt, vagyis láncvonalat a néhány hézagológyűrűvel állítod... legalábbis a Shimanonál.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
SpaceJam
aktív tag
válasz vendingo #201088 üzenetére
A Balaton-kör nem nagyon, bőven van emelkedő még akkor is, ha a főutak felé kerülsz az északi oldalon. Az SS egy alföldi városon kívül használhatatlan, de azon belül sincs sok értelme. Amit megspórolsz a súlyon, azt elcseszed a térdeden... stílusos porckoptatás.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
vendingo
veterán
Üdv.
Gondolkodok egy SS vételén. Városban nem hiszem, hogy gond lenne a gyári 18/44 foggal, de érdeklődnék, hogy egy balcsi, fertő kör mennyire teljesíthető ilyen paraméterekkel?
Unom, hogy a fullos bringákat nem tudom szerelni, illetve a helyi szervizek sincsenek toppon. Most is összecseszték a bringa fényezését, ráadásul nem is tudták megcsinálni. Nekem kellett befejezni ami nekik nem ment.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
maximilian4
addikt
Valaki nem tudja esetleg ezeket a méreteket?
sram rival 22 (2020) bb30 tengelyhosszúság (mm)?
fsa gossamer 386 evo tengelyhosszúság (mm)?Maxi
-
Major Lion
senior tag
válasz Runner_fxr #201070 üzenetére
komoot
On a long enough timeline the survival rate for everyone drops to zero
-
MPowerPH
félisten
válasz jjeahh #201018 üzenetére
Koszi az eszrevetelt, utan neztem en is. Jo lenne egy AM/Enduro -t keriteni, 27,5", karbon. A hajtas es a fek annyira nem is erdekes, azt en megsetupolom. De most nincs kedvem kulon vazat vadaszni, kereket epiteni, meg rugos tagot, elso villat nezni.
Mecsekben keves lett a mostani, szeretnek vegre egyel feljebb lepni, csak aggodok a lockout hiabya miatt.
Bringaarak is felmentek, elkernek 400k -t egy karbon vazert, es akkor meg nincs hozza semmim. De ha sikerulne egy jobb vazas bringat loni, azt mar szepen tudom modositgatni. Elore nekem kell a 2db lanctanyer, kulonben nem lesz meg a tempom. Ha lehetne, atdobnam az egesz XTR hajtasomat, az meg 3x10 -es.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Hasaggymeg #201080 üzenetére
... az, hogy aztán ezeket nem látja senki viszont a Strava-n mert időhiány és Zasszonytöbblet miatt sosem járom be, már más tál tészta. 🤭
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
bardi
senior tag
válasz Runner_fxr #201070 üzenetére
Locus maps lomaps magyar térképpel. Amiket próbáltam, messze a legjobb, pilisben szinte minden turistaút és erdészeti út is rajta van.
'92 Honda VFR 750
-
Deer76
aktív tag
Sziasztok!
Sachs gyártmányú 3 sebességes Torpedo agyváltóhoz roppantógyűrűt hol lehet szerezni?
Esetleg ez jó-e?
[link]A fény azt hiszi, gyorsabb mindennél, de téved. Mindegy, milyen sebesen száguld a fény, mindig azt fogja találni a végén, hogy a sötétség ért oda elsőnek és rá vár.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Runner_fxr #201070 üzenetére
Lehet majd térdét csapkodva fog itt mindenki röhögni, de engem a Merretekerjek már még Erdélyben is elvezetett a rengetegben. Itthon számítógépen megtervezem, a linket elmentem és mobilon nyitva rátesz a térképre ahogy mozgok.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Toobee
veterán
válasz Runner_fxr #201069 üzenetére
Persze, nekem már a DH OB utáni nap azt mondta intézi a hitelt, meg eladta a lakóautót is, amit soha meg se hirdetett. Meg hogy képzeljem el, ma már uzsorástól se egyszerű pénzhez jutni. Kamu az egész, de ebbe nagyon belenyúlt. Azt sajnálom, hogy nem borítottam már júniusban a bilit.
-
MODERÁTOR
Most 26x2.1-es gumik vannak. Van értelme hátra 2.25 széles köpenyt rakni? Schwalbe Smart Sam.
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
-
MODERÁTOR
válasz Runner_fxr #201069 üzenetére
Lehet készül a tárgyalásra és enyhítő körülmény miatt tett jó szándék.
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
-
eddie1978
senior tag
válasz Runner_fxr #201070 üzenetére
Osmand vagy Komoot. Én személy szerint az Osmand alkalmazást használom. Inkább csak papír térkép helyett. Van rajta turistaút réteg is kerékpár utakkal. Tervezni is szoktam vele ritkán.
Osmand biztosan teljesen offline. Komoot is tud offline térképet kezelni ha jól tudom. A tervezéshez lehet kell net kapcsolat, ezt meg kell nézni.más
Kormánycsapágy gondom van. Integrált kormánycsapágy. A felső 1 1/4” egy váz a bepréselt 1,5” adapter perselyben van laza illesztéssel. Nos ez kattanik felül impulzus szerű terhelésnél. Hiába húzom meg. Most kicseréltem a komplett csapágyat és beragasztottam a felsőt Loctite 638 csapágyragasztóval. Kipróbálni még nem tudtam, mert meghalt a di2 akkum a bringában.
Miért van a felső csapágynál laza illesztés? Itt 0,16mm átmérő különbséget mértem. A csapágy külső gyűrűje kúpos alul és a vázba préselt gyűrű is az. Amennyiben a mostani ragasztott csapágy is el kezd mozogni, csináltatok egy átmeneti illesztésre tűrt gyűrűt a laza helyett. Az a baj szerintem, hogy a csapágyak előfeszítéséhez szükséges erő kevés ahhoz, hogy a kúpos felületeket kellő erővel összeszorítsa. Emiatt idővel megmozdul a csapágy. Ennek az eredménye a villanyakon is kimérhető. 0,06mm kopás van amiatt, hogy mozog a csapágy és vele együtt a műanyag persely is ami a csapágy és a villaszár között van.Mi a véleményed? Jó irány a ragasztás vagy a persely gyártás?
[ Szerkesztve ]
-
sepyi
aktív tag
válasz lsebestyen #201022 üzenetére
Balatonboglár, Kaposvár, körbe Deseda, vissza az új 67-es mellett van kitáblázott kerékpárút Szemesig. A kerékpárút Szemesig tökéletes. Sok helyen a régi 67-es, ahol nincs ott új építésű aszfaltozott mezőgazdasági út. Széles jó minőségű 3-4m. Lehet haladni, sok az országútis, kultúrált népség használja
Tedd vagy ne tedd! De ne próbáld! (Yoda mester)
-
SpaceJam
aktív tag
válasz Runner_fxr #201070 üzenetére
Az OsmAnd rémlik régebbről, hogy az OpenStreetMap alapú és van szintvonalazós meg turistatérkép layer-e, meg még ki tudja milyen kiegészítője. Az ingyenes verziónak limitált a 2 hetente frissíthető térképek mennyisége, de össze lehet legózni benne a dolgokat. A navigációról részéről nem tudok, meg szerintem ilyet senki se vállal, főleg nem világszinten.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
Runner_fxr
Ármester
Létezik olyan mobilos alkalmazás ami terepen használható navigációt tartalmaz? Nem igazán használtam még ilyet, de ma lehet szükségem lesz rá.
-
venember83
nagyúr
válasz Hasaggymeg #201058 üzenetére
Ha nem vb-menő a srác, kiteszik a szűrét, s kész, ezzel elintézték az egészet.
Sajnálom, hogy ennyire negatív álláspontot kell képviselnem, de félek, túl sokat feltételeztek a gyártó részéről. Pénzről van szó, ők pedig egy gazdasági társaság, amelyik profitra törekszik. Most akkor mindegyik károsultnak vissza fogja fizetni az előleget, netán komplett bringával szolgál? Nagyon valószínűtlennek gondolom én ezt, még ha jóleső érzés is kapna el, ha így történne, de egy gazdasági társaságot nem morális indokok vezérelnek.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #201062 üzenetére
Nem tudom milyen kapcsolat van köztük, de Toobee mintha azt mondta volna, hogy hivatalos versenyzőjük.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
XZoli
aktív tag
most hogy meg van a váltó egy kicsit nézegettem, ki volt az a hülye aki a váltógörgőket műanyagból tervezte meg, tervezet elavulás
Giant válótartó fül
Mi kerül ezen 9000Ft-ba? Tudom örüljek hogy kaphatóAsus TUF Gaming X570-PLUS (Wi-Fi) AMD Ryzen 7 5700G 3.8GHz Sapphire Radeon RX 6600 XT 8GB GDDR6 PULSE 32GB Ram
-
zsocy
őstag
válasz fulton #201060 üzenetére
Megúsztam, és ami fontosabb, a bringa meg az új kerékszett is megúszta
Óriási mák volt hogy tényleg nem mentem már gyorsan amikor durrant, megnéztem Garmin Connecten, 35-ről kezdtem lassítani, 14 az utolsó érték a 0 előtt, valahol ott lehetett a pukk.balintbaba, sosem nyomom fel 8 barra, de a srác akitől a kerékszettet vettem, és aki szereli a bringáim meggyőzött hogy bírja az, ő is mindig annyin megy. Na igen, csak ő 20 kilóval könnyebb nálam
Most 25-ös Pirellik PZero-k vannak fent, amik egyébként nagyon jó gumik, kibírták ezt is, és utána a hazavergődést is 3 bar körül, félig laposan.
Közös tekerés majdnem megvolt, egyszer szerintem megelőztél már, én nagyjából a komfortom tetején tekertem Dinyés és Pákozd közt 30 körül, te meg kb. állva hagytál azzal a rózsaszín rombolóddal.
Úgy érzem csak visszafognálak, és senkinek sem rontanám el a tekerését azért mert dagadt vagyok Aztán lehet egyszer összeszedem a bátorságom és beállok mögéd. -
6030D
őstag
válasz Hasaggymeg #201058 üzenetére
Kérdés, hogy a fiát hogy képviseli a gyár. Ha ad neki bringát, szervízt, pénzt, akkor érdekelné. Ha csak engedélyt kértek, hogy a mezén lehessen, akkor pont lesz@rják. Szerinted ha én adót csalok, akkor fizet valakinek a Merida? Pedig ott van a mezemen.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
zsocy
őstag
válasz fulton #201051 üzenetére
Nekem volt első kerékben durrdefektem kb 2 hete, a belső 10 centi hosszan szétrobbant, akkorát szólt (8 bar, outi) hogy a mögöttem jövő motoros is megkérdezte mi volt ez. A kerék azonnal leeresztett, én meg gyorsan megálltam, pár métert gurulhattam csak a felnin. Szerencsére már a strandpapucsból is kicsatolva lépek ki, így nem estem el, és szerencse az is hogy már lassultam egy kereszteződés miatt, mert előtte 45 km/h felett jöhettem a dombról lefelé. A felnin alig látszik a dolog, de picit azért megkarcolódott, a külső megúszta, a belsőt kicseréltem az út szélén, más nem lett belőle.
Ja, még egy tanúlság lett belőle, nem veszek többet extralight belsőt 101 kilóhoz, ennyit nem ér az egész. Most jó vastag Decás belsők vannak bent, ezek szerintem jobban fogják bírni. Az extralight belső élt 27 km-t, lol. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz venember83 #201055 üzenetére
Jogilag lehet így van, de mivel a fia a cég reklámarca, és ezt ők biztosan tudták, valamiféle erkölcsi, etikai vetülete (szerencsére) biztos van ennek a történetnek, ami végül legalább részleges jóvátételre ösztönözheti a céget jó hírneve megőrzése végett. 🤔
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
rétisün
veterán
válasz itouchfan #201054 üzenetére
ha amúgy is kell hozzá venned tárcsát, akkor persze, észszerűbb centerlockost venni, akkor nem kell adapter. nem tudom, miért gondoltam,hogy a mostani tárcsát tennéd át
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
venember83
nagyúr
válasz Toobee #201040 üzenetére
T-bike has nothing to do with Commencal, just a company that buys our bikes online like everyone else and resells them. Nothing else.
Ez pontosan így működik, nulla múlttal is forgalmazóvá válhat egy kft, nincs ebben semmiféle felelősségvállalás az anyacég felől, ők adnak bringát, hogy a viszonteladó értékesítse a végfelhasználónak, ennyi. Nem tehetők felelőssé az adott társaság adócsalásáért, ügyfélkárosításáért vagy bármi másért. A bringagyártónak az érdeke az, hogy minél több kiskereskedője/viszonteladója legyen, nem várható el, hogy felelősséget vállaljanak ezekért, hisz jogilag más entitásról van szó. Ahogy fent is írták, volt Opel kereskedő Magyarországon, aki a pénzeket lenyúlta, de autót nem rendelt meg/adott. Ettől még az Opel nem volt felelős. Sajnos ez a helyzet.
-
itouchfan
senior tag
válasz rétisün #201053 üzenetére
Köszönöm, értem, viszont párhuzamosan szeretném használni a két kerékszettet, az egyiken CX-es külső lenne (ami jobb ide a Jánoshegyi meg környékbeli remek utakra, meg lightos földutakon el tudom kerülni a durva forgalmat), ha meg outizás van akkor az új kerékszett menne fel outi külsőkkel. Szóval ez esetben gondolom csak az új kerékre centerlockos tárcsát kell venni.
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
rétisün
veterán
válasz itouchfan #201052 üzenetére
nem, kell hozzá centerlock adapter, azzal rá tudod tenni a 6 csavaros tárcsát.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
itouchfan
senior tag
Amatőr kérdésem lenne: szeretnék az outi/cx bringámba egy második kerékszettet. Minden stimmel azzal amit kinéztem, de az egyik, ami van, annál a féktárcsa 6 csavaros felfogatású, az újnál meg centerlockos lenne. Ez nem probléma ugye?
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
fulton
addikt
Volt már köztetek olyan akinek menet közben szált el kerék? Durva defekt pl. Mi lett belőle?
[ Szerkesztve ]
-
SpaceJam
aktív tag
válasz szimpláncsak #201046 üzenetére
Igen, amíg szimmetrikusan képes mozgatni a hidraulika a dugattyúkat (meg arrébb mászni, ha nincs pont középen a tárcsa), addig nem kell úgy állítgatni, mint a bowdenest folyamatosan. Mechanikusból a BB7-est szerettem, mert annak mindkét fékpofája tekergethető, ha már egyszer muszáj, mert olyan nincs, hogy a kopás miatt ne mászna el (attól különösen a falra mászok, ha féloldalasan kezd el surlódni a tárcsához, netán behúzás nélkül is beleéreget). A BB5 rohadt nagy szívás hosszabb távon emiatt, mert az egyik oldalon állítható. Szerencsére ez a múlt.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
-=RelakS=-
veterán
válasz rétisün #201047 üzenetére
Neménvótam!
Én majdnem az utolsó fél kilométeren kenődtem fel egy idióta hátára. Gödöllőn van egy körforgalom, amit sokan cikiznek, mert tulajdonképpen hosszúkás, nem szabályos kör. Na, ott a csávókám úgy gondolta, hogy behajt a körforgalomba fékezés nélkül, a szemből jövő meg úgy, hogy követi a körforgalom ívét. Végül volt nagy satufékezés.
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
rétisün
veterán
válasz Hasaggymeg #201032 üzenetére
én is!
(de egy k***g opelos miatt majdnem nem... )
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
szimpláncsak
tag
válasz SpaceJam #201025 üzenetére
Szerintem nem érzi annyira, előző bicaján is hasonló volt. Csak magán az elven, hogy egy 550ezres bicajon 10ezer forintos fék van :) Bár szerintem a hidraulikusból a rossz is "jó" . Nekem mechanikus tárcsa van a cyclocrosson (TRP spyre) , a montin meg egy alsó polcos tektro auriga, de össze sem lehet hasonlítani a kettőt. Fitness azért ilyen szempontból jobb, olcsóbb rajta féket cserélni :) Nekem ha maradnék a tiagranal kB 120ezer lenne.
[ Szerkesztve ]
-
SpaceJam
aktív tag
-
bardi
senior tag
válasz SpaceJam #201041 üzenetére
Arról a hayes fékről még csak jót olvastam, van belőle 2 és 4 dugattyús változat is. Meg jó a színe
Én viszonylag hosszú ujjakkal eddig mindegyik fékemet be tudtam állítani.
A sram szerintem finomabban adagolható, szerintem majd menj be egy boltba, ahol van mindkét rendszerrel szerelt fék, és próbáld ki mindkettőt, ha van rá lehetőség. Eleinte én nagyon utáltam, pár év shimano fék használat után, de már megszoktam.
'92 Honda VFR 750
-
SpaceJam
aktív tag
válasz bardi #201039 üzenetére
Nyilván mindegyik fékkart lehet orrcimpával is húzni, de azért nem mindegy, hogy eleve mire tervezett (ezt már a fékkar hosszból is látni) és hogy mennyire beállítható. A finom adagolhatóság elsődleges szempont nálam. Erre mondtad akkor a Sram-okat? Nem biztos, hogy jól értettem. És mitől érdekes ez a Hayes?
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
Toobee
veterán
válasz itouchfan #201020 üzenetére
Már ez is nagy eredmény. És nagyon fura nekem, hogy aki már november óta várja a bicajt, az sem állt a nyilvánosság elé. Én voltam az első, nekem kellett mindenkit egyesével megkeresni, egyeztetni, elkérni az infókat, papírok, hogy összerakjuk a képet (némelyik károsulttal még kommunikálni sem egyszerű, a kérdést sem érti sokszor), de most elindult valami. Jó nagy adag szart sikerült a nyakába önteni, persze mindent magának köszönhet. Akkor döntöttem el, hogy ezt az embert leradírozzuk a közösség erejével a térképről, mikor elismerte, hogy soha meg sem rendelte a bicajomat, na meg másét se. Számomra ennél nincs lejjebb, hisz végig azt mondta mi, bringások, tartsunk össze, meg hogy neki milyen rossz, hogy én nem tudok bicajozni.
Itt nincs megállás, beszéltem Sturcz Antival is, ha a főnöke engedélyezi, akkor cikk vagy videós tartalom lesz belőle. A topikgazdánk nagylelkű felajánlásának hála pedig lesz egy komolyan vehető angolsággal megfogalmazott levél is, mely a Commencal felelősségére próbál rávilágítani az ügyben, hisz Co-Factory riderük is fogadott el pénzeket, ahogyan a b2b partnerük is. Erre mindössze ennyit tudtak írni:
T-bike has nothing to do with Commencal, just a company that buys our bikes online like everyone else and resells them. Nothing else.Szerintem ez nem így működik, felvet morális kérdéseket is bennem, illetve prognosztizálja a jövőbeni vásárlóknak is, hogy mire számíthatnak a cégtől, egy esetleg probléma esetén.
Ez a levél első körben megy majd a marketing osztálynak, ha nem ér célt, akkor pedig minden külföldi csoportba, fórumra, webes újságnak. Aztán meglatjuk. Viszonylag kis időbefektetéssel, már most jól állunk szerintem. Letiltották a gyártónál, fia, felesége, egész családja benne van a szarban, ő pedig menekül. Ezt mindössze 3 nap alatt értük el. Szerintem már ő is érzi, hogy ketyeg az óra. Majd mutatok neki szép diófát, meg egy fasza hajósboltot, ha vége ennek az egésznek.
-
bardi
senior tag
válasz SpaceJam #201031 üzenetére
Tök mindegy hány ujjas a fékkar, mindent lehet egy ujjal húzni, csak beljebb kell rakni a fékkart a kormányon. Bár ha jól emlékszem te egy pöppet nehezebb vagy nálam, de montin a shimano m615, avid elixir 5, sram level tlm mind egy ujjal használható volt eddig.
A sram fékek picit lineárisabbak, emiatt "jobban" adagolható, a shimano fékek meg kevésbé, de mondjuk ha csak azt használtál, akkor fel se fog tűnni, és a sram érzése fog furán hatni.
Amit én szívesen kipróbálnék, az a hayes dominion, de úgyse fogom. Használt csoportokban egész gyakran szoktam látni 4 dugattyús sram fékeket, azokkal sem járnál rosszul valószínű. Néha ilyen 40k-ért láttam egész szettet, kicsit már bánom, hogy nem vettem meg.
A túlmelegedés nem teljesen csak fékkar meg féktest függő dolog, a tárcsa fog úgyis elmelegedni meg felüvegesedik a fékpofa. Nagyobb tárcsa, nagyobb tömegű fékpofa több hőt tud elnyelni, ilyen szempontból a 4 dugattyús fékek előnyösebbek a 2 dugattyússal szemben.'92 Honda VFR 750
-
fulton
addikt
Szoktatok rendelni a rosebikes oldalról?
Hogy áll ez a bolt a garanciális ügyintézéssel tudja valaki?
Pl ha veszek egy külsőt, és megadja magát...hogy kezelik? Visszaküldés díját állják?[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #201036 üzenetére
Nem tudom idén mennyire köves az esők miatt, de 2 éve én egész sokáig feltekertem, aztán a végén elkapart a hátsó kerék . Lefele le tudtam jönni, igaz kihívás, mert nagyon technikás volt, de király. Még videóztam is, kár, hogy használhatatlan lett a felvétel, mert akkor még nem volt gimbalom. Van szegmens is neki, remélem idén én is lesz akivel megpróbáljam újra, meg onnan Hargitafürdő fele is a singletrailt, mert az még betegebb .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #201033 üzenetére
Azon én sem tudok lejönni, sok helyen toltam. 🙄... felfelw meg no-go, végig még elektromossal sem.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #201032 üzenetére
Asszony a cx-el nem fog ott a kövesen lejönni . Jó időt fogtatok ki.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
SpaceJam
aktív tag
válasz jjeahh #201030 üzenetére
Én ilyen 3 ujjas fékkart nem sokáig tűrök, csak azért. Nyilván használgatom, elleszek vele egy darabig, de aztán majd néznék alternatívát. A Shimano teljesen szimpi, csak a kérdés, hogy melyik széria az, ami már rövid fékkaros, egyujjas és nem melegszik túl alattam sem a teljes felpuhulásig, ha lejönnék valahonnan.
A tárcsa minősége a másik, amit egyelőre ugye nem ismerek. Én az Avid vonalon tapasztaltam meg anno, hogy vannak a puha, könnyen hajló vackok, meg vannak a komolyabb acélok, amik sokkal jobban tűrik az egyszeri ütődéseket, így sokkal kevésbé szedik össze a 8-asokat.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
jjeahh
nagyúr
válasz SpaceJam #201025 üzenetére
Valszeg mindegyik Shimano jó a 2xx szérián kívül, de néhányan azzal is elégedettek, felhasználás függő.
Más: ha már fék, nálam a hátsónak (446) van egy kis hangja enyhén, mintha egy nagyon picit olajas vagy koszos lenne a tárcsa. Kicseréltem a fékbetétet, megtakarítottam a tárcsát, sőt, ki is cseréltem a tárcsát, mert van itthon és egy kis idő múlva megint csinálja. Annyira egyelőre nem zavaró, de nem 100% tökéletes. Észrevettem, hogy tapad rá a por és enyhén olajsaras pár helyen a féktest, szerintetek valahol nagyon lassan szivárog az olaj és érdemes lenne elkezdjek új fék után nézelődni? Nehéz csak a hátsó féktestet kicserélni? Kell valami spéci szerszám hozzá? Légtelenítő szettem és olajam az van.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
lsebestyen
addikt
válasz Hasaggymeg #201027 üzenetére
Arra már voltam elég sokszor... Déli irányban van valami látnivaló?
-
maximilian4
addikt
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz lsebestyen #201022 üzenetére
Mindenképp északra, mondjuk Tihanyig.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
xy.zsolt
őstag
Hoppá.....Vuelta közvetítésben hangzott el, hogy a Wilier 2év után visszatér a felnifékhez pár modelljén amit versenyzésre gyárt. Azért csak észbe kap lassan más gyártó is. Mondtam én, hogy ne temessük még a felniféket A pinarello alapból nem is váltott disc fékre
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
SpaceJam
aktív tag
válasz szimpláncsak #201007 üzenetére
És milyen hátránya van most egy ilyen alap féknek? Én csak a Juicy 7-est ismertem, az egy rohadt jó széria volt, előtte meg a belépőszintű Hayes-t, ami valami borzadály, de azóta eltelt 10 év. Remélhetőleg azt a szintet azért a Shimano MT201 meghaladja.
De már sejtem, hogy a pedálon túl ez lesz az első, amire jövőre költeni fogok... :/ Melyik az a középkategóriás fék, ami már kellemesen, egy ujjal használható és elegendő lenne nekem erre a Roadlite 7-re szerintetek?
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
fulton
addikt
válasz D1Rect #201023 üzenetére
Hát mát mind1, drága vagy sem, most volt egy közel lejáró keretem szép kártyán amiből meg tudtam venni dolgokat. Mindent kaptam még hálisten amit akartam. Hát most járok 179 ropinál. Hát húzom a szám mert ezért tényleg adnak kerékpárt...csak nem épp ilyen dolgokkal vértezve. Használtat nem akartam venni.
Jó mondjuk én aztán vettem minden franc karikát, kulcsokat, olaj zsir.. ami kell.
[ Szerkesztve ]
-
-
lsebestyen
addikt
Balatonszemesről ki merre menne? 100-130km körül mennék, valami látványosabb útvonal érdekelne, ha sok a szint az sem baj. Orszagutival mennék.
-
fulton
addikt
válasz D1Rect #201006 üzenetére
De kiváncsi lennék mennyit nyomhat a váz magában. Bár most szét lesz szedve a kerékpár, mert mindent cserélek rajta, de tényleg egy váz választ el attól hogy tök uj bingám legyen. Aztán már oda lyukadtam ki, akkor már tényleg mind1 ha ezt megtartom , azt meg amolyan fitness félének szerelem össze. Nincs csomagtartó sárvédő tényleg a sulycsökkentés oltára. Na meg rá egy 28-as könnyebb gumi aztán ennyi. Elmentem addig hogy mindent vettem, kivéve vázat. Márha tényleg érdemi sulycsökkenést érnék el vele, magával a vázzal. Ezért gondoltam rá
Végülis vettem mindent: fékkarokat, bovden, váltókar, első hátsó váltó, fogsor, uj felni agyakkal, integrált hajtómű, egyedül váz nincs meg kormány uj de ennyi.
Van egy korábbi montim, arra át szeretném pakolni a dolgokat és azt használnám melóba járásra stb...leharcolt váz, nem kell a kutyának sem
Ez az eredeti terv legalábbis.
De most elgondolkodtam hogy nem e inkább már akkor egy uj váz és cakk uj kerékpár amolyan fitnes félébe.
Tényleg nem tudom mire mennék egy alu komolyabb vázzal, mit jelentene haladásilag.[ Szerkesztve ]
-
itouchfan
senior tag
válasz -=RelakS=- #201012 üzenetére
Szerintem meg az ügy nyilvánosságra hozatala után lehet, hogy megkereste egy-egy ember vagy társaság üzenetben, akár máshogy, aminek ez lett a következménye.. legalábbis én reménykedem benne. Persze ez is lehet, hogy csak egy ígérgetés a sok közül
[ Szerkesztve ]
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
MPowerPH
félisten
Hali,
Ez a Cube Stereo 120 meger ennyit? Milyen evjaratu lehet ez a vaz?
Don't Tread On Me
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz -=RelakS=- #201015 üzenetére
Szerintem balf@szság,jellembeli hiányosságok és kényszer esete ez inkább mintsem tiszta rosszindulat, vagy rafkósság... kegyetlen az üzleti világ a keleti vadkapitalizmusban... persze ez aligha elég enyhítő körülménynek.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
őstag
válasz -=RelakS=- #201012 üzenetére
Mondjuk más választása nincs, honnan kerítsen elő több millát? Egyébként még mindig jobb, mintha azt mondaná, hogy akkor börtön, mert ha nincs a nevén semmi (mert okos volt), akkor nem tudják behajtani.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
itouchfan
senior tag
válasz Csokicsibesz #200978 üzenetére
[ Szerkesztve ]
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
félisten
Garmin 520 Plus, azt írja nekem, hogy sw 5.70 (gps 2.50 ez mi lehet?) de neten meg csak 5.42-t találtam az is beta.
Mit csinálok rosszul?"The rewards of tolerance are treachery and betrayal."
-
maximilian4
addikt
válasz nmate91 #200982 üzenetére
Esetleg attól lehet, hogy mikor szedtem ki a régi hajtókart, elmozdult az egyik csapágy? Kicsit meg volt ragadva és gumikalapáccsal rásegítettem. Vagy akkor az új eleve bele sem ment volna? De holnap hazaérek és megnézem. Az is lehet hogy tényleg csak kihagytam egy hézagolót. Nagy szivatás ez az osbb.
[ Szerkesztve ]
Maxi
-
szimpláncsak
tag
válasz SpaceJam #200993 üzenetére
Haverom ilyen roadlite 7-et vett tavasszal. 50 éven felül van, nem merte az országútit bevállalni úgy, hogy még sosem volt neki. Egyedül a féken akadt ki, hogy ennyiért csak alap shimano van. A színével csak mi húztuk, hogy csak alapozóra telett, festékre már nem .(nekem sajnos a monti meg a cyclocross is matt fekete, lakk nélkül. Sajnos minden apró kis karc meglátszik rajta, ilyen szempontból ez a szürke jobb)
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz fulton #201004 üzenetére
Mert akkor én nem vennék "rendes" bicajt(megázik, ellopják, stb).
A csomagtartós felépítés és a "jó könnyű" általában nincsenek párban.
Ha költséghatékony megoldást keresel, akkor én használtak között kezdenék nézelődni, létezik a "városi kerékpár" kategória, de nem éppen könnyűek(ez nagyon relatív).[ Szerkesztve ]
"The rewards of tolerance are treachery and betrayal."
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz fulton #201002 üzenetére
Azért azt tudnod kell, hogy kerékpárt építeni gyakran többszörösébe kerül egy kész kerékpár áránál,az egyik vázról cuccokat átpakolni pedig a másikra szakértelmet, időt és munkát igényel kompatibilitási gondokkal megfűszerezve.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
fulton
addikt
Sziasztok
Milyen vázat ajánlanátok megvételre, ami jó könnyű (185 cm magassághoz)? több alternatíva is jöhet.
Gondolom alu vázban érdemes gondolkodni. Hogy milyen felhasználás? - első sorban városok közötti közlekedés (úton) terep minimális. Fontos hogy csomagtartót is tudjak rá szerelni. Előre is köszönöm.[ Szerkesztve ]
-
Beri
addikt
válasz szimpláncsak #200960 üzenetére
A gumi szélességénél sokkal többet számít a keverék, a minta, meg a nyomás. Profik is egyre szélesebb gumikkal mennek (legalább hátul), mert elhanyagolható a különbség gördülési ellenállásban, de hatékonyabban tudnak átvinni erőt az aszfaltra (gyakorlatilag többet "van lent" a szélesebb gumi). Oké, ők sokkal több wattot tudnak, mint egy hobbista, de ha nekik jó, akkor nekünk se lehet olyan rossz
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Világ Ninjái és Kódfejtői, egyesüljetek!
- Kellemes Karácsonyi Ünnepeket!
- Bambanő háza tája
- Sütés, főzés és konyhai praktikák
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- Szólánc.
- Bestbuy játékok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest