Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- leslieke farmerzsebe
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Grand Theft Auto V - Látványosságok és érdekességek tárháza egy helyen!
-
LOGOUT.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz sebgutkopf #199799 üzenetére
Volt egy olyan esetem mikor 500 km-en többször is sz@rrá ázott a kerékpár az autó tetején és annyira feláztak, hogy utána néhány fékezésig nem fogtak az organikus betétek.
jjeahh...ilyenkor már lehet jobb amennyire csak lehet mozdulatlannak maradni a bringával védve magad és esetleg oda-odab@szni valamivel (pumpa, spray, (vipera )) annak amelyik másképpen talán már megharapna.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
sebgutkopf
őstag
válasz bardi #199790 üzenetére
Csak hobbiból nem érdemes szétszedni semmit. (bár Sram fékeket nagyon jól lehet szervizelni házilag teljesen szétszedhető mind a test, mind a fékkar rész).
Inkább talpon tárolva a bringára néha ránézni (1-2 naponta), megsimítani a féktestet, nincs-e rajta valami szivárgó folyadék, vagy folyadék jelenlétére utaló nedvesség. Ilyenkor meghuzogatni a kart fogjon rá és másnap nézni minden száraz-e stb...
Esetleg máshonnan jön a folyékony szennyeződés és csak a fékvezeték mentén folyik végig és szennyezi a betétet.Meg persze egy nem szakszerű mosás is káros lehet. Ha vízsugaras, vagy magas nyomású mosót használunk, akkor ugye a fék irányából a hajtás felé mosunk...
Ez főleg a saját biztonságod érdekében fontos, a fék az nem játékszer annak üzembiztosnak kell lennie.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #199794 üzenetére
Grr, pont így jártam én is már többször, a Szellő tetőn legutóbbi komoly támadáskor voltak vagy 20-an . Nagyon durva és pár ilyen után annyira be lehet sz*rni, hogy elmegy a kedved a terepezéstől.
Jönnek felénk is a versenyzők ha jól tudom, egyik évben szembejöttek.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Azt talán a Velotech-hez hasonlíthatod (tulajdonképp ahogy írod, egy matrica választja el őket), de a Sigma más ligában játszik. Lehet nem tudja azt az 1000 lumennek hazudott ötszázat, de a háromszázat a legpontosabb műszerekkel mérve is hozza, ahogyan az ígért menetidőt, töltésjelzést, vízállóságot, felfüggesztést, és mindezt évek múlva is. Én legalábbis ezt tapasztaltam ami meg a linkelt oldalt illeti legalább 3-4 vásárlásom után sem sikerült onnan olyan lámpát vásárolnom melyről sok jót tudnék mondani.
jjeahh...nem mennek felétek is? Ki kellene állj az út szélére integetni nekünk. ...épen nézem, volt Bikafalva, és Felsőboldogfalva, mennek Székelyudvarhelyre, holnap majd mennek hozzátok. Sőt, még egy szakasz indul tőletek. ...mutasd meg nekik ki a lókál ledzsend!
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Friczy
senior tag
válasz fulton #199747 üzenetére
Ha kónuszos agy, akkor lehet, hogy csak meg kell igazítani. Ha jól értem, még egész új a bringád, felesleges egyből átalakítgatni, akkor már tényleg az a jobb, ha veszel egy újat.
Ha viszont tényleg váltasz, akkor olyan agyat vegyél, ami kazettás, persze akkor sort is kell cserélni, de ha már ráköltesz, akkor ez a minimum. Lehet kapni kazettás sort 7 sebességesben is.
-
Beri
addikt
válasz Astery #199788 üzenetére
A kettő közül gondolkodás nélkül a velotechet venném. Tisztességes cellák vannak benne (18650, szabvány méret), meg tisztességes led, ami nem csak pislákol, hanem világít is.
Amúgy kapsz ennél nagyobb fényerőt olcsóbban is, csak nem lesz róla lekaparva a kínai logó, mint a fentiekről [link] -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #199791 üzenetére
Most láttam ma, véletlenül akadtam rá...de jól szemlélteti milyen ha nem csak 2-3 kutyáról van szó hanem 10+-ról ahol mindig akad egy melyik éppen cukkolja a többit. Hanggal kell nézni...
f4lcon...erre meg rájön az a piaci szemlélet, hogy ha a mugli ~500 euróért megkap minden finomságot amiről már hallott és ami csak az >1500 körül van, kúposátütősbúsztoshidraulikuslevegőset, akkor miért is adna többet egy drágáért. A sales osztályok ezért vannak fizetve, ügyesen kidolgozzák az árazást a profitmaximalizálás érdekében.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
addikt
válasz Ringman #199757 üzenetére
az agy felár is számít, nem csak a tengely maga
ha nem tud annyira olcsó agyat venni, ami a pricepoint-hoz szükséges, akkor inkább az olcsóbb technikát kapod magasabb szinten is, mint fordítva
ilyen a világ sajnos“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Astery
senior tag
válasz Hasaggymeg #199789 üzenetére
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #199786 üzenetére
Ja, nem ártana interaktív térkép, mindenkinél gps és élőben mutatni ki hol tart. Mint a carpathian mtb epic-en. Ez így kicsit vérszegény. Medve nem lesz, de kíváncsi vagyok hányszor támadnak rájuk a pásztorkutyák, elég durva lenne, ha 10 kutya berohanna közéjük .
Trek, Cannondale, Specialized, vagy Giant: oké, de ezek nem 1300 eurós gépek. A Trek és a Speci mondjuk tényleg a Cube féle gyorszáras elvnél ragadt abban a kategóriában is, de a Cannondale Trail, Ghost Nirvana már boost.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
bardi
senior tag
válasz sebgutkopf #199738 üzenetére
Egy felújítás ment körülötte, miközben fejjel lefelé állt, tegnap az új betéttel tök kemény lett a fék, nem tűnik levegősnek, meg szivárgást se láttam rajta, de még fogom nézegetni. Ezt a nyerget ráadásul nem is tudom olyan egyszerűen szétszedni, mert egy darabból áll, sram level tlm.
'92 Honda VFR 750
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Astery #199788 üzenetére
Újra csak Sigma.
#199738sebgutkopf + #199790bardi...ezzel az égetéssel én is vigyáznék, főleg ha gyorsan (is) ereszkedsz, mert ha ahogy a kolléga írja, a sütögetéstől esetleg leválik a fémlapról a betét (pl. minap linkelt erről képet Tothgera) a fék nélkül maradás értelemszerű veszélyein túl a rugó, esetleg csupaszon maradt fém alap egyéb helyi károkat is okozhat a féktestben, tárcsában.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Astery
senior tag
válasz Toobee #199741 üzenetére
Köszönöm szépen ... neked is xy.zsolt - egyenlőre akkor nem piszkálom. Viszont lenne még egy kérdésem ... elnézést de nem annyira szakmai. Első lámpát szeretnék venni 10 ezer Ft-os kategória környékén - csak városi használatra ha véletlenül szükségem lenne rá. Leszükítettem 2 versenyzőre a mezőnyt - szerintetek melyik lenne jobb választás? Hátha vkinek van tapasztala velük. Sigma-t láttam, hogy más ajánlottátok ... a másikat nem ismerem.
1) Sigma Buster 300
2) Velotech Ultra 1000 -
zsocy
őstag
válasz Carvus #199773 üzenetére
Jó választás volt a Merida, főleg első outinak. Sok boldog kilométert vele!
reggi, kell hogy legyen csavar, a bowdent valamivel a helyén kell tartani. Az a műanyag tekerő a finomhangolásra van csak. Lehet elmozdul a váltóbowdened, ezért állítódik el a váltó is. Meg kellene húzni előírt nyomatékra.
Az én 105 7000-es váltómban van már kb 1500 km, és nem ment el rajta a két végpont egyszer sem. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz vendingo #199779 üzenetére
Ez így nem teljesen igaz (és nem azért mert nekem éppen Cube van), inkább úgy fogalmaznék, hogy lehajolnak minden fillérért és a belépő kategóriában is ott vannak a piacon. Amint azt korábban is írtam, nem ők találták ki, itt van pl. Trek, Cannondale, Specialized, vagy Giant, melyek csak abban különböznek, hogy...drágábban adják ugyanazt a sz@rt.
#199781jjeahh...csak ne románul vakerálnának. Helikopterrel és helyek hiteles történelmével érdekes is lenne, így viszont (hacsak egy medve nem támad a mezőnyre ) unalmas lesz.
#199785Mezga Aladár+#199784reggi...80 km-enként nem nyúlik a bowden, talán még horgászzsinór sem. Ott valami más baj lehet, én első körben (ahogy azt már ajánlották) megnézném a szál becsípését a váltónál, ott szokott lassan, észrevétlenül csúszni, így folyton utána kell feszíteni.
Utána végig kell nézni mindenhol helyén van-e a bowdenház a vázszemekben, rendesen rajta vannak-e a végkupakok a házon és fixen áll-e a váltó, váltókar a helyén. Ha mindez rendben és továbbra is folyton feszítened kell ahhoz, hogy jól váltson akkor tényleg a bowden nyúlik, de én olyant még nem láttam.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
aktív tag
Sziasztok! Valaki tudna esetleg abban segíteni, hogy van egy cube bringám Shimano 105-ös szettel R7000-es. Azt tapasztalom , hogy kb. 50-80 km után a hátsó váltó elkezdett félre váltani. Otthon feszítek a bovdenen akkor megint tökéletesen vált . Már 3x-4x eljátszottam ezt vele. Mi lehet a gond? Esetleg valakinek ötlete mitől állítódik el folyamatosan? Köszönöm előre is a segítséget !
-
jjeahh
nagyúr
Juhu, Tour of Seklerland élő, ha valakit izgat
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
arcitec
addikt
válasz vendingo #199779 üzenetére
Kb, az én Touring Pro gépem, ami most is kiváló, min 90%-ban a mai Katmandu-nak felel meg.
Mára meg már szinte belépő alap felszereltséggel bír az új. A csomagtartó ami más, de 25kg így is bír gyárilag. Bár lehet, hogy jobb, mert nincs 15kg.[ Szerkesztve ]
Kereskedőnek akkor se higgy, ha ló legel a sírján!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Maximum1 #199771 üzenetére
Ha nem jött volna a Decathlon akkor biztos mára a Cube lenne az új Merida mert ár/érték arányban a legjobb amit itt is forgalmaznak...ami a parasztvakítást illeti a Cube csak eltanulta a nagyoktól mint Speci, Giant, Cannondale vagy éppen Trek, mindegyik ezt csinálja...ez ma a piac, sajnos.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Carvus
senior tag
No letettem a hybrid monti projektről és "beújítottam" egy outit. Sokat gondolkoztam, hogy Rockriderhez hasonlóan jó ár/értékben veszek egy új Tribant vagy használtan 3-400k körül egy Wiliert vagy Pinarellot, de aztán kollégám ismerőse pont vett egy új Bianchit, így lecsaptam az eladósorba került régi Meridájára. Első országútinak szerintem bőven elég nekem, aztán ha beszippant akkor 1-2 év múlva lehet előrelépni, mit gondoltok róla? Jó választás volt?
Hát még szokjuk egymást, más kávéház, mint RR volt, de remélem jók leszünk, max a gerincsérvem húzhatja keresztbe a számításaimat, 1 óra tekerés után azért érzem már, de talán megszokja majd illetve jobban meg kell erősítenem törzsemet!
[ Szerkesztve ]
divi#2208
-
arcitec
addikt
válasz polonic #199759 üzenetére
Azért is írtam, mert én ugyan így jártam sokáig nem értettem,mert bizony időnként bizonyos terhelésnél jött elő, de csak egy-egy kattanás és utána ok. Cube trekking Shimano Hollowtech 2 közép. Tehát eltelt pár év(szó szerint, mert annyi ritkán volt), mire rájöttem (sejtés) cseréltem kulacsot abszolút jóra. Közbe-közbe Holmenkol spray befújtam neki. Nos azóta tökéletes. Szóval elsőre ezt tenném ha Hollowtech a csapágy. Úgy tudom az komplett van és cserélni szokták nem kenegetni. Ha nem kotyog, olajozás kívülről és szerintem jó lesz...
U.I: Igen az az és maga a középcsapágy az nem hajtókar tengellyel -Shimano FC-T551- hanem ez : [link] Illetve ilyen ... Szerszám ez : [link][ Szerkesztve ]
Kereskedőnek akkor se higgy, ha ló legel a sírján!
-
jjeahh
nagyúr
válasz Maximum1 #199765 üzenetére
Pont ezért kéne a Reactionnak egy jobb váz, nem ugyanaz a gyorszáras nagytatás cucc, amit a belépő gépeknél is használnak. 1300 euróért más márkák már rég boostot adnak és normális geometriát, pl: Radon, Canyon, Canyon, Scott, Giant... Nem ástam bele mennyire jó felszereltségűek, csak így első blikkre amik eszembe jutottak. Ebben az árkategóriában lassan csak a Reaction marad gyorszáras .
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
-=RelakS=-
veterán
válasz Hasaggymeg #199767 üzenetére
A pótkerék, pláne a teljes értékű meg már extra.
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz maximilian4 #199764 üzenetére
Annyit sajtolnak ki a piacból emennyit csak lehet...pl. az autó kereskedésben is még mindig extraként sorolják az ABS féket, vagy magasságában állítható vezetőülést.🙄
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
polonic
félisten
Rendben, megnézem lánclevétellel.
Semmi ilyen szerszámom nincs. Lehet, be kéne szerezni dolgokat. Miket ajánlotok alapnak? Vannak készletek mondjuk?
Bár van egy jó szervízünk, ahol jól és elég korrekt áron dolgoznak. -
Ringman
nagyúr
válasz jjeahh #199758 üzenetére
a lefelé bővített nuroad gyorszár+clarissal 900€ [link] (+200€-ért átütőt+grx 400-as szettet kapsz - nuroad pro)
a decás rc500 sorával 650€, ugyanúgy gyorszárralEladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
MODERÁTOR
válasz Hasaggymeg #199760 üzenetére
Az csak 1400, lehet benéztem, de az általad linkelt listából [link], és az agy típusa pedig Shimano HB-M4050, QR, Centerlock, illetve Shimano FH-MT401, QR, Centerlock. Azért fél misinél ez már meh.
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
-
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz mobal #199756 üzenetére
Ezer euróért nem is rossz!🤔...de azt mondtad 1600 euró a Reaction Pro gyorszárral, azt nem látom sehol. ...sőt 1500-ért már átütős karbon van.
polonic...leveszed a láncot és megforgatod a hajtóművet, úgy érezned kell ha baj van...na meg megpróbálod kotyogtatni.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
polonic
félisten
Említettem kattogást asszony bringáján.
Úgy néz ki, hogy a kulacsból befojó víz okozhatja a kattogást. Most, hogy retkes a bicaj, látszanak a nyomok rajta.
Ilyenkor újrazsírozás segíthet. Vagy jobban is rozsdás lehet, hogy csere kell?
Ez a hajtómű: Shimano FC-T551 -
jjeahh
nagyúr
válasz Ringman #199757 üzenetére
Most látom, hogy az AIM váza más, más a geo, mint a Reaction, Attention, Acid, Analog vázaknak és nem tapered, hanem 1 1/8. Így, hogy van két különböző mtb vázuk, egyáltalán nem értem miért nem lehet egyik boostos és modernebb, normálisabb geoval . Akkor a fapados TX agyas bringákat szerelhetnék a gyorszáras ósdi vázzal, a Reactiont meg korszerűbb, boostos vázzal. De nem, inkább szándékosan butítanak, így terelve az embereket a karbon Reaction (vagy más márka ) felé.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Ringman
nagyúr
válasz jjeahh #199754 üzenetére
mennyibe kerülhet a gyártónak egy átütőtengely, kb 10-15€?
az alpkit által gyártott merev villás sonder frontier váza boosttal 300 font, a (nehéz) kerékszett hozzá 180 font [link]
a komplett bicikli merev villával 800 font (teleszkópossal 900) sram eagle 1×12-vel.
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
MODERÁTOR
válasz Hasaggymeg #199755 üzenetére
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz mobal #199748 üzenetére
Nem rossz...és a Cube melyik az?
#199750jjeahh...ezt hívják rejtett áremelésnek, kicsit drágábban kicsit gyengébbet kapsz.
#199747fulton...hát akkor kereket kell cserélni inkább, egyben. Amint korábban is veséztük, a 6-9 közötti váltók kompatibilisek a 6-9 közötti váltókarokkal mert 1,7mm-t mozognak egy kattanásra. Arra, hogy annyival jobb-e egyik váltó mint másik viszont nehéz válaszolni, és én azt mondanám neked nem. Aszfalton, azzal a kerékpárral és főleg azzal a váltókarral biztos nem fogod érezni a különbséget csak a zsebeden.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz f4lcon #199752 üzenetére
Lehet, nem figyeltem, ideje lenne szerintem a 7-800 euró fölötti gépek mind boostra váltsanak váz anyagtól függetlenül. Tudom, ehhez külön vázat kéne tervezni, mert asszem a belépő fapados agyak még mindíg gyorszárasak, szal nem lehet egy boostos vázat belépő olcsó gépekhez is felhasználni .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #199743 üzenetére
Csak nekem tűnik úgy, hogy az alu Reaction egyre butább? Megkapta az Acid, Attention, Analog, Aim gyorszáras túrázgatós vázát, amiből trekkingesített verzió is létezik . Sehogysem illik a Reaction névhez az a váz. Gondolom ezekben a válságos időkben jobb ötletnek tűnt a meglévő trekkinges vázat használni az összes alu géphez, mint külön csak a Reaction szériához kifejleszteni egy új vázat. Pedig az alu is tarol újabban, sokan fejlesztgetik, pl. giant xtc slr vagy akár chisel.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #199746 üzenetére
gravelnél CUBE GR 2.3, 622x23C az új kerékszett, de kép alapján az is alexrims.
azt hiszem a 21C volt a tavalyi modellen, szóval picit szélesebb, vsz. legalább olyan nehéz is, mint az előző verzió
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
MODERÁTOR
válasz Hasaggymeg #199746 üzenetére
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #199743 üzenetére
Mozog a kerék oldal irányba...kotyog ha kézzel rámozgatok.
Illetve terhelés alatt ropog a hajtás. És arra jutottam cserélem. AZtán mondom a felnit is, küllők, de akkor már az agyat is. Így jött a kérdés.
Hát simán megyek vele 3000 km t igen.
De azon gondolkodom a rajta lévő váltót is cserélem akkor.
Itt szeretném megkérdezni, 7 sebességeshez (nekem tökéletes) feltehetek 8 vagy 10 sebességes váltót hátulra? Gondolok egy Shimano Acera RD-T3000 SGS 9 -ra. Vagy annyival jobb a Deore?(volt eszembe hogy veszek egy másik kerékpárt, de arra jutotam hogy ezt rendbe teszem. Szeretem ezt a kis kerékpárt, jól fel van szerelve..jó ez nekem suly ide vagy oda.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #199743 üzenetére
az új nuroad pro 1100€, talán 1050€ volt tavasz óta a 2021-es, kb. annyival lehetnek drágább a grx komponensek.
az új kerékre kíváncsi leszek, a graveleknél is lecserélték az alexrimset.
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
MODERÁTOR
válasz Hasaggymeg #199743 üzenetére
1600 eurós reaction pro quick release...
Szerk.: nekem még mindig a BIG.NINE 600 ami bejön...
[ Szerkesztve ]
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Na itt is vannak az új árak.
fulton...hát hogyne lenne, ahogy azt áraik is tanúsítják....hogy aztán költség6ékony-e egy a kerékpár árának 1/10-edéért vásárolt agyat beleszerelni, az egy más tál tészta. Ha sokat tekersz vele (mondjuk 3000+ évente), talán. Mi a baj a mostanival?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Astery
senior tag
Sziasztok! Nem tudja véletlenül vki, hogy ez a vázra ragasztott NFC matrica szolgál vmire? Miért van az ott?
-
sebgutkopf
őstag
válasz bardi #199735 üzenetére
Ha anyagában szennyeződött a betét, akkor ugyan utolsó utáni próbának lehet a kiégetéssel játszani (a betét lapra ragasztása károsodhat), lehet csűrni csavarni, azt a betétet ideje elengedni.
Szennyezett betéttel erős nyomás során komolyabban megégetni a tárcsát szintén egy veszélyes dolog, a tárcsa is véglegesen károsodhat, ami drágább játék lehet mint kidobni egy betétet.Viszont azt mindenképpen érdemes lenne kideríteni, hogy mi történt az 1 hónap állás alatt? Honnan, hogyan és milyen szennyeződés került rá?
Worst case: a féktest - dugattyú esetleg a fékvezeték - féktest bemenetnél szivárog a fékfolyadék és közvetlen az szennezte be. Ebben az esetben az új betét is szennyeződni fog plusz a rendszer jobban tud levegősödni... -
fulton
addikt
Sziasztok
Egy ilyen bringára milyen hátsó agyat ajánlanátok? Valami jóféle, merre lenne érdemes nézelődni? Elhagynám a most benne lévő racsnist. Felni csere is lesz.
-
bardi
senior tag
válasz Maximum1 #199732 üzenetére
Azt nem gondolnám. Szeptemberben a bringával együtt vettem, asszem már akkor is használt volt. Valamikor utána vettem bele félfémes betétet, pár száz km-t mentem vele. Májusban 1 hónapot állt a bringa, utána első körömön az első fék nem fogott, hiába téptem, az adhatott egy kicsit a tárcsának.
Most az új betéttel megint jó, csak azért az előzőt se dobnám ki, ha nem muszáj.vendingo: Köszi, égetés után majd kipróbálom ezt.
'92 Honda VFR 750
-
Ringman
nagyúr
válasz Maximum1 #199732 üzenetére
a nyeregcsőbilincs integrált, ott van a kupak, ez mozdult ki a helyéről mindig:
az is látszik a képen, hogy a 2021-es modellen már nincs csomagtartónak kétoldali furat, úgyhogy gyak. csak a sajátmárkás acid csomagtartót lehetne rárakni (engem nem érint, de pár eurót spórolhattak így meg)Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
vendingo
veterán
válasz bardi #199731 üzenetére
Összesöpörtem a pincébe, ahol mindig van nagyon finom beton por. A nagyobb szemcséket kipiszkáltam, majd elfektetett bringa féktárcsáját vizes szivaccsal áttöröltem és megszórtam ezzel a finom porral. Kereket forgatva finoman fékezgettem, csiszolódott a tárcsa és a betét is. Érdemes a tárcsát is csiszolópapírral kezelésbe venni. Nekem a féktisztító, alkoholos áztatás nem segített, csak jobban nyikorgott. Ez a porozás illetve dombnak lefele tartós fékezés megoldotta a nyikorgás gondot.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
bardi
senior tag
válasz Hasaggymeg #199726 üzenetére
Szinte új, pár száz km van benne, nem dobnám még ki szívesen :\ Egy picit mintha még a tárcsa felülete is üveges lett volna tőle, legalábbis körömmel kapargatva a hátsó érdesebbnek tűnt. Így csiszolás után azért már jó a tárcsa, szar lenne XT tárcsát kukázni
ZolkoW: Ez egy próbát megér, hátha.
vendingo: Kétszer csiszoltam már le rendesen, szerintem ez már anyagában szennyezett, nem tudom a poros fékezés megoldja e. Amúgy miféle finom port szórtál rá, csak úgy út mellől?
Mezga Aladár: Az a bajom, hogy nem fog rendesen, az új sokkal jobb benne. Ha csak visítana, az nem zavarna, mert csengő helyett tényleg jó
'92 Honda VFR 750
-
őstag
Sziasztok,
Egy kollégám feltett egy hirdetés, és az Asszonypajtinak kellene egy jobb/könnyebb gép a mostani acél szörny helyett.
vizslassátok meg please?SIGA Ultima Road Racer Méret: 52 (176 cm magassággal használtam) Teljes Shimano Ultegra 3x10 szett Alu váz, karbon villa Selle Italia XR nyereg Tavasszal szervizeltettem, azóta csak keveset futott (max 200 km) Azonnal használható! Irányár: 170.000 HUF
[kép] [kép] [kép] [kép]
ha bele menne a 28-s gumi szerintem jó lenne, és gondolom engedne is belőle................IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
vendingo
veterán
válasz bardi #199724 üzenetére
Nekem az segített, hogy összeporoztam, és úgy fékezgettem. Illetve hosszú meredek lejtőn végig finoman fékezve jöttem le. Úgy felhevült, hogy onnantól kezdve nem nyikorgott.
Nekem is téli állás után kezdett el nyikorogni, nem tudom mi lelte.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
ZolkoW
őstag
válasz bardi #199724 üzenetére
nem tőlem hallottad, de féktisztító rácseppentve és meggyújtva, ha vagy ez, vagy a kidobás a két lehetőség, akkor egy próbát megér. Én párat már hoztam vissza az életbe ezzel. De azért óvatosan, a gyújtogatással is, és utána a kipróbálással is.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bardi #199724 üzenetére
Nem tudom érdemes-e ilyen ár mellett azzal kínlódni. ... talán jjeahh kolléga égette ki.
Ringman... váltásnál annyit mozog a váltó és vele a bowden ház az 1-12 sebesség között a vázban, hogy rendre kihúzgálja a ráfűzött dugót.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #199720 üzenetére
Nekem nuroadon a nyeregcso és váz talalkozasanal levo porvedo gumikupakot kellett a helyére szigszalagoznom, mert nem maradt a helyén
22-es nuroad grx valtassal és tiagra fekkarral jön, az elorelepes, gondolom megint radobnak 10-15%-ot az arra.
[ Szerkesztve ]
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
bardi
senior tag
Félfémes fékbetétet hogyan tudnám megpucolni rendesen? Gőzöm sincs mitől, de állás közben szennyeződött még valamivel.
Amit végigpróbáltam, féktisztító, csiszolás, reszelés, féktisztító, tárcsán féktisztító, csiszolás, féktisztító. Ideig óráig jó, de érzem, hogy nem fog annyira, mint kéne.
Vettem bele új betétet, de elég sok hús van rajta ahhoz, hogy így kidobjam... Új betét felrakása előtt a tárcsát csiszoltam, majd féktisztító, aztán meg denaturált szesszel törölgettem.
Esetleg den-szesz-ben áztatás segíthet a betéten?[ Szerkesztve ]
'92 Honda VFR 750
-
Friczy
senior tag
válasz rígel #199721 üzenetére
Nekem fordított felállás volt, igaz, országúti szettel, de gyakorlatilag mindegy. 8-as Sora váltót használtam 9-es váltókarral. Nem mondom, hogy ideális volt, mert néha picit pontatlan volt a váltás, nyilván a Sora nem volt elég precíz a finomabb fokozatokhoz. Fordítva nincs ilyen probléma.
-
#75376384
törölt tag
válasz Hasaggymeg #199713 üzenetére
Jogos benéztem, valamiért 14,5kg derengett. De mint írtam nem csak a súly a mérvadó, hanem egy teljeskörű upgrade, ha lehetséges ilyen. És az érdekelt, hogy a fenti elvárásokkal milyen épeszű lehetőségek vannak és milyen irányba nezelodjek. Amit linkeltem annak ára a maximum amit egy bicikliért hajlandó vagyok kifizetni.
-
rígel
őstag
válasz Hasaggymeg #199720 üzenetére
Ez komoly? 40 évvel ezelőtt az átkosban kisipari módszerekkel esztergált alkatrészeknél volt olyan hogy ahogy sikerül.
Köszi neked is a megerősítést. A szervizben, és az ebike-nál is azt mondják hogy csak 8-asra lehet cserélni. Nem is értem hogy miért ne lehetne, ha a húzása ugyanannyi...
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz rígel #199716 üzenetére
Melyik agy hogyan sikerült...aztán van, hogy a tengely (is) görbe.
MajorLion... annyira nem változott, hogy még a hátsó váltó bowdenezésének láncvilla kivezetési lyukon is folyton kijön a gumi dugó... én már el is dobtam a francba. 🤭 [link]
Kerekei Answer Attac-ok az Alexrims helyett, nem tudom az jobb vagy rosszabb.?[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Major Lion
senior tag
válasz Hasaggymeg #199706 üzenetére
Tök jó, de én már annak is örülnék ha az idei modelleket meg lehetne venni valahol
On a long enough timeline the survival rate for everyone drops to zero
-
rígel
őstag
válasz Hasaggymeg #199715 üzenetére
Most kell rendelni
Eléggé döcög, de a 2022-es Aim-ok már 2 hete is fent voltak. A többit nem néztem.#199713
Ja , elvileg nem befolyásol semmit, de azért mégiscsak gáz. Most megint a 20 éves szaladgálós montimat hozom fel, mert megpörgettem azt is, érdekes hogy az tud egyenesen futni, pedig biztos hogy menetes. Ah, régen minden jobb volt, azt hiszem öregszem.[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Na megnyílt végre...itt az enyém utódja és csak 100e forint!
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Alg
veterán
válasz #75376384 #199711 üzenetére
Hegyek között túrázáskor nekünk eléggé bejött a Katadyn BeFree szűrős kulacs.
Mert kutat ha nem is találsz, hegyi patakot, forrást, tengerszemet azért lehet.
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz rígel #199710 üzenetére
Szinte mindegyik 500 euró alatti keréknél csinálja...de lehet fölötte is. Nincs túl nagy jelentősége, a hajtást, váltást nem igazán befolyásolja, a kerékagy esztergálásának pontossága határozza meg és (szerintem) mivel itt nem több10ezer fordulatról beszélünk percenként, hát nem költenek túl sokat a tengely túlzott központosításának technológiájára.
vzarmo...akkor én láttam rosszul, hogy a mostani 13,5 és a kinézett Canyon majd 12 ? Na jó, az másfél.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
bszg@
tag
válasz #75376384 #199700 üzenetére
Szerintem teljesen rendben van ez a kerékpár, ráadásul azt mondod, szereted is. Én megtartanám.
Ha végképp nem tudsz/akarsz együtt élni vele és el akarsz költeni 1M-t (mínusz ennek az ára), akkor amit a topikgazda válaszolt.Továbbolvastam.
Svájc, akkor nem szóltam.[ Szerkesztve ]
-
#75376384
törölt tag
válasz Hasaggymeg #199709 üzenetére
min 2.5kg ha jol lattam, plusz most tanulom, hogy mit vigyek es mit ne magammal tekereskor. ezt azert nem konnyu beloni, ha az ember uj terepre megy, mert pl kutat nem feltetlen talalni mindenhol es a semmi kozepen szomjasan vergodni se a legjobb.
most lattam csak, majd 60+ felett raerek elektromos bringat venni. a fenenek sincs kedve konnektort keresni egy tekeres alkalmaval, plusz khmmm imadok szenvedni, amikor felfele vagy valami ganyos terepen megyek.
#199708 jjeahh: tudom, hogy pl a kerekkel lehetne jatszani, de bevallom oszinten elegge megolne a kedvem, ha tekeres kozepen, amikor eppen valami olyan terep jon akkor meg kellene allni pumpalni/leereszteni.
-
rígel
őstag
válasz Hasaggymeg #199705 üzenetére
Hát remélem, mert ha lesz időm visszaviszem hogy csináljanak vele valamit. Még azt vettem észre hogy a racsni a tengelyhez képest minimális oszcilláló mozgást végez, vagyis a kerék tengelye és a racsni képzeletbeli tengelye, nem esik tökéletesen egy síkba. Nem tudom hogy ez mennyire befolyásolja, de azt olvastam hogy belépő szinten teljesen "normális" főleg menetes racsninál. De ez kazettás.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz #75376384 #199707 üzenetére
Hát igen, kicsit jobban mászik mert könnyebb egy kilóval (én azt nem érzem mászásnál ), jobban ereszkedik mert rugózik a közepe, aszfalton meg lehet, hogy ott sem rosszabb ha kizárod rugózásait.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz #75376384 #199700 üzenetére
Jaj, te vagy a magashegyi ember, akinek jó a képeit nézegetni . Szerintem ez nem rossz bringa és pont egy cross country. Ami terepen ennél jobb lesz, az aszfalton lesz rosszabb, ami meg aszfalton jobb, az terepen lesz gyengébb. Szerintem én a helyedben megpróbálnék könnyíteni a bringán, pl. első körben ha a gumik elkopnak, egy szett gyorsabb és könnyebb gumival, ha még tubelessesíted is, nyerhetsz akár 600 grammot és akkor arról még nem szóltam, hogy a defekteket elfelejted és picivel kisebb lesz a gördülési ellenállás is. Ami még sokat segíthet, ha aszfaltos tekeréshez felnyomod 3-3.5 bar környékére a gumikat, ha esetleg tubelessesíted, akkor 2.7 bar fölé ne pumpáld! Ehhez nem árt egy műhelypumpa és egy digitális nyomásmérő (olcsó műhelypumpák nyomásmérője semmit nem ér), a kettőt megúszod kb. 30 euróból ha jól sejtem, szal nem drága cuccok. Terepen meg az segítene sokat, ha ott is belövöd a guminyomást a lehető legalacsonyabbra, amin még nem ütöd fel a felnit, erre vannak kalkulátorok és ki lehet kisérletezni. Nálam elöl 1.5, hátul 1.7 bar-ra van belőve a gumi 63kg testsúlyhoz. A teleszkópot sem árt nagyon max félévente szervizelni és a tökéletes nyomás ott is rengeteget számít. Ehhez sem árt egy telópumpa és kisérletezés, de valamit valamiért, terepen sokkal jobb egy frissen szervizelt teló ideális nyomáson, mint egy elhanyagolt keményre pumpált teló. Aszfalton meg le lehet zárni, hogy ne pogózzon . Nemrég a haverom járt úgy, hogy hatalmasat csalódott a Fox telóban, mindenütt elpattogott vele, nem csillapított rendesen. Addig győzködtem, hogy végül leszervizeltük neki és belőttük ideális nyomásra, azóta lefelé gyűlnek neki a Pr-ek és megvolt élete legnagyobb esése is .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
#75376384
törölt tag
válasz Hasaggymeg #199703 üzenetére
igen tudom, hogy arban egy nagyobb elorelepes lesz. amit fentebb linkeltem az a maximum amit adnek erte. csak azert kerdeztem amit, mert igazabol azzal se voltam teljesen tisztaban, hogy letezik e az a kategoria amiben gondolkodom. viszont mivel ennyi penzt ki akarok erte adni, igy mar most elkezdenek nezelodni es legalabb tudom az iranyt. ebbol legkorabban ugy is vmikor karacsonykor (amikor remelhetoleg olcsobb lesz) vagy jovo tavasszal (amikor meg kaphato olcsobban regebbi modell) lesz valami.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Cube oldalán megjelentek a 2022-es modellek és...elérhetetlenné vált a honlapjuk.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz rígel #199704 üzenetére
Amint azt már írtam, azt is be kell lehessen állítani...nagyon csodálkoznék ha nem így volna.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
rígel
őstag
válasz Hasaggymeg #199699 üzenetére
Hát, lehet nekem túl nagyok az igényeim, de akárhogy játszottam a a beállításokkal ,csak a középső tartományban sikerült viszonylag hangtalanra állítani, a felső 2-3 fokozat elfogadható, de az alsó 2-3 nagyon gáz. Igaz hogy nem vagyok szerelő, de inkább türelmet igényel a finomhangolás, mint szakértelmet. Szóval ettől jobban szerintem szervizben se tudnák belőni.
Mivel a Gianttal is ugyanez (még rosszabb) volt a tapasztalatom, kicsi az esélye hogy mindkettő gyári hibás. Kezdem belátni, hogy ezek a belépőszintű cuccok ezt tudják, csak a legtöbb kocabringásnak nem ér odáig az ingerküszöbe hogy zavarja. Engem meg igen. Tudom, akkor 2-3X ennyiért bringát. De basszus, nekem nem ér 500 ezret egy bringa, és 200-ért is csak annyit várnék el, hogy hangtalan legyen, ne kattogjon, ne recsegjen. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz #75376384 #199700 üzenetére
Régi bringádat látva talán valóban valami könnyebb de már össztelós XC lenne előrelépés, csak hát amint látod azok azért meglehetősen drágák.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
PELLE
tag
Hol fáj a legjobban egy maraton után? Gyakran ismételt kérdések a nyeregről és kiválasztásáról(BIKEPRO cikk)
[link] -
vendingo
veterán
válasz vendingo #199248 üzenetére
Ma voltam másik szervizben. 4x állították az első váltót, mindegyik állítás után próba út, de nem lett jobb. Végül otthagytam, hogy szedjék szét, húzzák meg, állítsák be amit kell, mert így nem használom. Hirtelen a szerelő se tudott mit mondani rá, tényleg mindent megpróbált. Remélem sikerül összehozni valamit.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Okoscsengőt hozhat jövőre az Apple
- PlayStation 5
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- Bestbuy játékok
- Futás, futópályák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- Corength dönthető pad + 20kg-os súlyzókészlet + 2x5kg tárcsa + francia rúd
- DJI Mavic 2 Pro Fly More Combo FMC drón - 1" Hasselblad kamerával (2 akkuval)
- DJI Air 2s FMC RC (Fly More Combo) drón - kijelzős távirányítóval
- LEGO Star Wars szettek
- Philips Lumea Advanced SC1997/00 villanófényes IPL szőrtelenítő
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest