Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Az ESC-Sportig úgy jutunk el, hogy hosszan nyomjuk az ASR kikapcs gombot. Ha ASR ki, akkor nagy gázra sikít a gumi; nem áll egy helyben az autó, de pörögnek a $-jelek és van hogy pattog, üt.
Alapból is elég engedékeny az ESC + nincs kézifék + én se leszek fiatalabb = a normál ESC számomra nem zavaró, ha úgy akarom, akkor kanyarban dolgozik a hátulja (17-es kerékkel könnyebb, 18-assal nehezebb volt produkálni).
Száraz úton ritkán pofázik bele; körforgalomban szinte 40:60-as "quattro"; városon kívül nem merek olyan tempót menni, hogy beavatkozzon.