Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
- Tudástár RTX3070 16 GB VRAM-mal?
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [parandroid:] KerékPH!áros 2024 tavaszi balatoni megmozdulás
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [aquark:] Milyen „light” RPG-t ajánlanátok kezdőnek?
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Melack:] Allview WI7 16GB tablet, Black (Windows 8.1)
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
BigBlackDog
veterán
Hát igen, a régi időkben úgy tűnik a Mercinek sem sikerült ezt a problémát kiküszöbölnie.
Magnum_
nagyúr
van egy ismerősöm, gimiben kapott egy téynleghihetetlen huszonpárezer km-t futott 120-ast. Az első rugókat megvágták, hogy egyenes legyen az autó :-)
I humbly and respectfully decline™
barnam_
nagyúr
Múltkor láttam olyan plusz súlyt (2 x 25 kg), amit direkt a kerék mögötti mélyedésbe lehet rakni
(#91351) BigBlackDog: azért hozzá kell tenni, hogy a tank is szinte üres volt, teletankolva azért +60 kg.
Emelkedőn felfelé meg az elsőkerekes kaparna reményvesztetten
Nagyfater Fiat uno-jában nincs még 40k km, pedig több mint 30 éves az is. Mondjuk szét volt már lakatolva az az autó minden irányból és egy 200km-es távot nem lehet vele megtenni úgy, hogy valami ne essen szét.
EQMontoya
veterán
Dobogókőn tegnap a Zsindelyes melletti parkolóba álltunk be, és az mondjuk 1.5 méterrel magasabban van, mint az út, egy viszonylag rövid feljáraton kell felmenni. Természetesen le volt fagyva, egy 118d előttem 3 nekifutásból el is vérzett, pedig télije volt. A kulcs sok esetben a lendület, mi felmentünk elsőre.
Same rules apply!
Qru
MODERÁTOR
Ha emlékszel a TC erőmérőben is ilyen speckó súlyt raktak a TT-be amikor mérték, hogy ne forogjon el a kerék a görgőkön.
#nincsbennetarcsi
Reaper
őstag
Fel lehet menni, van is a közelben egy kilátó, ha alacsony a vas, akkor csak odáig mennék, mert sok a nyomvályú. Viszont az az útvonal ami a kilátóba visz az alacsonyabb autóknak, az nem ajánlott csak száraz időben, mert durván meredek, ilyenkor rendszeresen lefagy, amire esik egy kis hó, hogy jó legyen. [link] Kb itt lehettem, látszik, hogy 2 út visz fel, ami a kilátóhoz közelebbi, ott van street view is, na az meredek, a másik jobb, bár sok helyre le lehet esni ott is, valamint ilyenkor hólánc ajánlott, ha nincs 4x4, valamint csak egy ideig van rendes út, utána mikor épp mennyire járják ki valami marhanagy teherautóval, amivel vizet visznek fel a fent lévő lovardába rendszeresen.Ez a meredek út, ha valahol itt lent lerakjátok az autót, és felsétáltok a kilátóba, nagyon szép a látvány, bár tuti odafagytok
Természetvédelmi táblát nem nagyon láttam eddig.
Szerk: A "hátsó" út magánút, most látom. [link]
[ Szerkesztve ]
molnarpeter
nagyúr
MTZ orrsúly volt
BigBlackDog
veterán
Én eddig pont a túl oldali megközelítést néztem, az járhatóbbnak tűnt, de ott ki van táblázva az út eleje már rendesen. Szerintem mondjuk a legegyszerűbbnél maradunk, ha arrafelé tévedünk, a központban ledobjuk a négykerekűt és onnan lábon majd megyünk, ahová akarunk.
[ Szerkesztve ]
Qru
MODERÁTOR
Jó kis kaptató, ha nem túl nyomvályús akkor Bubi felaraszolna még a CC-vel is.
#nincsbennetarcsi
Reaper
őstag
Az a legjobb, onnan fel lehet menni a "várba" is, sétálni a patak mellett, vagy egy durva kaptatón fel lehet menni a kilátóba.
Qru: Nem biztos, hogy felmenne, én bár ott mentem fel szombaton, de már nem ott jöttem le vasárnap. Olvadás-fagyás, majd erre még a friss hó, teljes széltében és nincs sok lehetőség korrigálni, egyszerűen egyik kerék se tud megtapadni. Mondjuk biztos más egy könnyebb vassal, mondjuk egy régi 4x4 Ignáccal kipróbálnám
nekem idei havas kép az elmaradt, de most találtam pont egy tavalyit, nem is tudom már miért adtam el, ja de
de azért hiányzik néha (főleg, ha pakolni kell)
Samus: pont ugyanilyen van az utcánkban én is gt 86-nak néztem, csak az embléma nem stimmelt, olcsóbb lehet onnan, vagy erősebb
[ Szerkesztve ]
Eladó: Xiaomi Redmi Note 10S 6/128Gb, független, DualSim, NFC, 33W töltő 39900Ft
"Emelkedőn felfelé meg az elsőkerekes kaparna reményvesztetten"
A hátsókerekes meg a lejtő alján ringatná a farát Még a hegyre jártam fel melózni, mikor egy nagyobb havazásnál a Csaba utcán mentem volna fel a Szélkálmán (sicc) Moszkva tér felől. A merci alul megrekedt, én a civiccel szép lassan pörgő kerékkel, de felkapaszkodtam.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
szőröscica
addikt
Az 540i felment volna!
(#91365) bajnokpityu válasza szőröscica (#91364) üzenetére
bajnokpityu
félisten
idén már volt a kedvenc árkunkban nagybömös beborulva. Emberünk úgy gondolta, hogy a bimmerre nem vonatkozik a fizika.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
Qru
MODERÁTOR
Jégen cseszhetem a 4x4-et, oda szöges gumi kell. Ha csak havas akkor nem gáz, a Jazz-el is mentem már fel hasonló de rövidebb kaptatón a Mátrában. Rükiben simán felment (előremenetben elkapart).
kisza25: Szinte teljesen egyformák, más felszereltségi szintek vannak más a lökös illetve a futómű hangolása (GT86/FR-S játékosabb a BRZ semlegesebb) de a hajtáslánc 1:1-ben megegyezik: Subaru boxermotor van bennük (2 literes szívó) és Toyota befecskendezési rendszer.
A BRZ-nél csak a legmagasabb Sport felszereltséghez adtak sperr-t.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
EQMontoya
veterán
A BRZ-nél csak a legmagasabb Sport felszereltséghez adtak sperr-t.
GT86-nál viszont emlékeim szerint alap.
Same rules apply!
tboldi
nagyúr
És tudtommal a Yamaha tervezte a hengerfejet, de ebben nem vagyok biztos.
kint dolgoztam 10 évig Alpokba, első kerekes kia ceed 1,4 megcsúszás nélkül ment fel a ts 830-as contikkal oda ahol laktam, ~100 méteren emelkedett ~8-9 métert, havon, ráadásul 90 fokos törés volt benne, nem lehetett lendületet venni.
2-es 2000 fordulaton tartva, jégen néha eltekert kicsit, de mindig fel tudtam menni (napi 50 cm hó esett sokszor, de takarították)
mondjuk skoda fabia kombi -val volt, hogy csak rükvercbe lehetett felmenni, mert hátul volt a puttony, elöl meg egy 1,2-es pici motor
Qru: fura, hogy ez is amcsiból van, lehet onnan olcsóbb Ma is láttam az utcánkban lakik, jó retkes volt, ezért nem fotóztam le
[ Szerkesztve ]
Eladó: Xiaomi Redmi Note 10S 6/128Gb, független, DualSim, NFC, 33W töltő 39900Ft
Motion_Blur
félisten
Mit vennétek 3M-ig, az alábbi paraméterekkel:
- szívó benzin, min. 100 lóerő
- évjárat 2010/2011-től
- C szegmens körüli méret vagy nagyobb, min. 350 literes csomagtérrel
- hahu ársáv közepétől, szóval megkímélt és jól felszerelt legyen
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
(#91371) BigBlackDog válasza Motion_Blur (#91370) üzenetére
BigBlackDog
veterán
Kezdő tippként mondanék egy UFO Civicet, 1.8-as benzinnel.
(És igen, komolyan gondoltam. )
[ Szerkesztve ]
tboldi
nagyúr
GE Jazz 1.4 i-VTEC.
Na jó, nem gondoltam komolyan, de a kritériumoknak tulajdonképpen megfelel.
(#91371) BigBlackDog: Jó állapotú 2010/11-es Civic 3 milkáig?
[ Szerkesztve ]
i30/ kombi, kia ceed/ kombi 1,4 MPI, utóbbiból kifoghatsz még garisat is.
Eladó: Xiaomi Redmi Note 10S 6/128Gb, független, DualSim, NFC, 33W töltő 39900Ft
Ezekkel a paraméterekkel 2.5-s Legát vennék.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
Most miért akarsz vele kib*szni?
Mindenki eladta a fórumban, akinek volt (az utolsó kolléga is el fogja adni idén), biztos nem azért, mert annyira jó.
"Less but better" - Dieter Rams
MunezXBK
nagyúr
Minek ellenség...
Motion_Blur
félisten
KIA-nál hogy él a 7 év gari? Végig márkaszervizbe kell hozzá hordani gondolom.
Ceed-ből nyilván 2013-as modellév jöhet szóba, oda már elég szűk a 3M
azt elfelejtettem írni hogy megbízható is legyen minél kevesebb hibalehetőséggel, szóval az összkerék, automata, boxer kombó nem fér bele persze köszönöm a tippet
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-v-
addikt
1.6 Ti-VCT mk3 focus vagy valami kia ceed, hyundai i30? 2013 előtti J astrából vagy inisigniából turbót is lehet, nem volt még közvetlen befecskendezés. Astra III classic 1.6 szívó .. nem fosol be a felszereltségtől de viszonylag olcsón nagyon kevés km-est kapsz, és nem esik szét.
[ Szerkesztve ]
EQMontoya
veterán
Mazda 3, de lehetőség szerint a két lityós benyálassal. Az 1.6 gyengusz.
Lehetőség szerint magyar forgalomba helyezésűt, az nem látott annyi sót, mint a német importok.
Same rules apply!
BigBlackDog
veterán
+ (#91376) MunezXBK: Akármennyire is szidtuk az autópályán való zajossága miatt, vagy a városban tapasztalt magas fogyasztásából kifolyólag, vagy a szar útburkolaton erősen zörgő belterét emlegetve, azért szerintem nem egy rossz autó, ha kell valami A-ból B-be eljutni. Megbízhatóságát és a belső tér méreteit tekintve sok más kortársa előtt van eléggé véleményem szerint és felszereltség, kényelem szempontjából is azért értékelhető.
Én csak "kezdő tippként" írtam az UFOt. Persze van nyomatékosabb és komfortosabb, stb. választás is ennyi pénzért, de van hátulütőjük is. Persze, én is eladtam és váltottam "jobbra", de érzem, hogy meglesz még a böjtje ennek. Országútra, bejárásra meg szerintem nem rossz választás az UFO, ha valaki megbízható jószágot keres, de a Jazz kicsi. Persze ez csak saját vélemény.
[ Szerkesztve ]
Magnum_
nagyúr
En is elegedett vagyok a Ts830-al, kar, hogy 6 eves.
I humbly and respectfully decline™
EQMontoya
veterán
Az jó gumi volt anno, szerettem én is. Még a Corollámon volt.
Same rules apply!
Motion_Blur
félisten
Amúgy én is ezeket nézem, pl: [link] elég patentül néz ki
kár hogy 99e km van benne, meg hogy kereskedős
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Igen végig kia szerviz és lehetőleg magyarországi forgalombahelyezés. Amúgy ~35eFt egy éves szerviz, ha nincsen extra kopó csere.
Hyundaihoz meg kell lennie szerviz kártyának azt még nem tudják hamisítani, mert angliai központban adják ki névre.
2013- as i30 kombit 2,5M tudtam eladni (mondjuk dieselt)
Alkudni kell a hahus árakból
Mondjuk nagyon extrásat nem fogsz kapni 3 M
Amúgy kia 2012-nél van a váltás, i30 2013-tól van az új kasztni
[ Szerkesztve ]
Eladó: Xiaomi Redmi Note 10S 6/128Gb, független, DualSim, NFC, 33W töltő 39900Ft
tboldi
nagyúr
kár hogy 99e km van benne
Szerintem ha szépen megkéred őket, annyira állítják, amennyire csak szeretnéd.
barnam_
nagyúr
Igen, lendület nélkül valóban nem megy. Ezért örülök, hogy csak lefelé voltak mazsolák, felfelé kellemetlen lett volna egy-két helyen, ha meg kell állni.
(#91369) kisza25: Persze, szerintem is el lehet menni front hajtással is, inkább csak egy kis szurkálódás volt részemről
A 99e km sok akkor vegyél fiatalabbat, még havi ezres futással is 60e km lesz 5év alatt egy autóban és akkor az sanszosan városban használta.
Annál kevesebb, meg már az autónak sem tesz jót, mert sokat áll 2 használat között az meg rosszabb, mintha minden nap tekerik bele a km-t
Pláne, ha a kevés km ritkább olajcserékkel is párosul
[ Szerkesztve ]
Eladó: Xiaomi Redmi Note 10S 6/128Gb, független, DualSim, NFC, 33W töltő 39900Ft
tboldi
nagyúr
Szerintem inkább arra gondolt, hogy 99-re lett visszatekerve.
(#91389) kisza25: Egy Mazdát?
[ Szerkesztve ]
Lelehet kérdezni 3-5 eFt hyundai-kia kereskedésekben
Eladó: Xiaomi Redmi Note 10S 6/128Gb, független, DualSim, NFC, 33W töltő 39900Ft
Motion_Blur
félisten
Ez a baj
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
+1 Ha nem vagyok hibbant és nem akarok automatát, nem sok racionális okom lett volna eladni a Civic-et.
Nincs sok baja, ha van is, gyakran gombokért is megjavítható. A motor lelőhetetlen, és a Focus mellett már nem is evett olyan sokat
Belső tér mint egy táncterem, a felhajtható ülés világbajnok, nagy tükrök, jó ülés. Ha olyanom lett volna, lehet átültem volna egy kombi 9 gen-be.
Csak nincs presztízse (focusnak sincs te hülye ), ordít a motor (sportosss) és... ennyi. Oké a futómű kopogott de már nem akartam már vele érdemben foglalkozni.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Csak egy példa, ez magyarországi, magánszemélytől (rendszám/helyszínből gondolom)
2021-ig garis, ha évi 10e km-et mész
1,4 mpi, rendesen szervizelve 300-500e km-t elmegy
2,5M rápróbálnék, vagy 2,4 és 2,5- ért elhozni
Mondjuk belső kép nincsen
Eladó: Xiaomi Redmi Note 10S 6/128Gb, független, DualSim, NFC, 33W töltő 39900Ft
EQMontoya
veterán
1.4 mpi szerintem gyengusz. Oké, hogy papíron 100Le felett van, de ez tényleg az a kategória, ami 4000 alatt halott ebben a bódéban.
1293kg, 101 lóval.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
"Mondjuk belső kép nincsen"
Biztos meghalt benne valaki....Az unalomtól
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Ok, nekem az volt (1,4 mpi), nem élmény autó, de előzni azért lehet vele.
Az 1,6 gdi már közvetlen befecsis, benzinesből ezekből még nincs más, csak 2017- től van t-gdi kivéve a GT-t
Én 70000 km et tekertem bele egy kia pro ceed-be, igen előzéshez 4000+ fordulat, de szereti a 6500-ig pörgetést.
Nagyon közvetlen a gázreakciója, egyszer azért próbáld ki, kultúráltan el lehet vele közlekedni 1500-2500 fordulaton sokkal jobban, mint az 1,4 crdi-vel!!! Utóbbival 10e km-et mentem
Kia szerint 1204 kg- 1350kg, de egy lx tehát 1204 kg
A nem megyről meg csak annyit, hogy másnap mentem bele az első trafiba autópályán, mert nem vettem észre, hogy túl gyorsan megyek
[ Szerkesztve ]
Eladó: Xiaomi Redmi Note 10S 6/128Gb, független, DualSim, NFC, 33W töltő 39900Ft
EQMontoya
veterán
Sorry, csak nem tudok olvasni.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-v-
addikt
Szal most hogy 15 literrel jársz, visszasírod
A cvvt az a motor, sw a kombi és én annak a súlyát írtam, az 5 ajtós 1179-1313kg felszereltségtől függően
Amúgy én is az 5 ajtóst favorizálnám
[ Szerkesztve ]
Eladó: Xiaomi Redmi Note 10S 6/128Gb, független, DualSim, NFC, 33W töltő 39900Ft
suits
tag
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- -65% Dell Latitude 7310 2in1: i7 10610U,16GB,256GB,13.3" Touch 100%sRGB 350nit,WWAN eSIM,Win11
- Samsung Galaxy S22 - Fekete - Független - 2025.03.05-ig garancia - Tökéletes állapot
- Endorfy Fortis 5 ARGB CPU hűtő áron alul! (3 db)
- Forradalmasítsd a digitális világodat a HoloLens 2-vel!
- ÚJ Dell Inspiron 7430 2-in-1 - 14" FHD+ IPS TOUCH 360 / i5-1335U / 16Gb DDR5 / 512Gb PCIe 4.0 / 3 ÉV