Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [GoodSpeed:] ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI - Memory Context Restory (MCR)
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] [Mr Dini:] Ha szeretnéd rootolni az LG Smart TV-d, tedd meg most!
- [Re:] [plevips:] Építkezünk 3. rész (2024)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Integrale
veterán
Az az egyetlen benzines motor ami jó a 159-ben, a többi benzines mind Opel/GM motor, csak az 1.8 MPi jó azok közül.
Szerelők is inkább az 1.8 TBi felé terelik a népet, jó motorok, tartósak, sok fut közülük már 300 felett és nincs igazán jellemző probléma, fogyasztani azt tud, viszont akkor megy is, el lehet járni vele 7-8 körül is vegyesben, de az inkább andalgás. Plusz tartalék is van bennük bőven, ugyan az a motor van az első szériás Giulietta QV-ben 235 lőerővel, majd FL után 240 le, de már asszem alu blokk, (magyarul a 4C-ben levő motor), több német cég kínál hozzá optimalizálást a 159-ben levő tartósan bírja a 260 lőerőt 400Nm-rel, az újabbak 280-320 között.
Ez a motor már az FL utáni 159-be került, szóval pár típushibát javítottak már, de azokra érdemes ránézni, csomagtérnyitó gomb, ablakemelők stb.
Viszont Magyarországon ritka, kicsi a választék belőle, ha van is eladó, az gyorsan elmegy.
"Bad reklám is reklám too"
Mindenhol lehet érdekességeket találni
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
EQMontoya
veterán
Jaja, ez az egy baj van a 350Z-vel, elfelejtettek hozzá belteret csinálni.
Tomcsi: az Audi nagyon kemény, de leállóból előzésért legéppuskáznék bárkit, autótól függetlenül. Külsőből, jobbról még oké, de leállósávból azért talán ne.
Pöckölt PD-k állóból, lámpánál odapöckölnek esetleg, de pályán pl. esélytelenek, ha 150-ről kell megindulni.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
Qru
MODERÁTOR
Köszi! Akkor nem vészes akkor. Lámpánál látott egyet azóta rá van kattanva.
#nincsbennetarcsi
Integrale
veterán
Lampanal meg egy 1.4 TSi es 2.0 TDi Octavia is odapockol, nagyobb temponal mar biztos fogy a lendulet, de en nem feltenem.
Qru: nem veszes, termeszetesen meg kell nezni az alanyt rendesen. Futomu is eleg tartos, de az olcso alkatreszeket el kell felejteni, gyari beszallitoja a TRW, azt kell venni tovabbra is, es nincs gond.
(Az FL utaniak konnyebbek atlagosan 60 kg-mal.)
"Bad reklám is reklám too"
EQMontoya
veterán
Ültem a múltkor 159-ben, kicsit vegyesek az érzéseim.
Egyrészt kívülről gyönyörű az az autó, tényleg, kb. legszebb kombi, amit az elmúlt 10 évben gyártottak.
A beltér már kevéssé fantáziadús, szo-szó, szódával elmegy.
A kárpit minősége viszont már nem jött be, egyrészt nem elég puha, cserébe egy viszonylag keveset futott autóban is kopik. Ebben mondjuk a bőr lehet, hogy jobb, és azt általában szépre meg is csinálják az olaszok.
A dízel hajtáslánc kulturálatlan, nem nagyon lehet vele finoman közlekedni, kemény kuplung, tahó karakterű motor, a nagypapásnál minimálisan gyorsabban haladva már headbangelős lesz.
Illetve amit nem értek, hogy hová lett a tér?
Mert látszólag kurva nagy hátsó lábtér van, de ez annak az eredménye, hogy a kategóriában kiemelkedően rövid a hátsó ülőlap. Tehát látszólag ott van egy csomó hely, de igazából így sem túl tágas, mert ugye bőven előrébb van a térded/lábszárad, mint az ülés, cserébe legalább kényelmetlen is, mert a rövid ülőlap nem támaszt alá rendesen.
Szóval kombiként sem annyira nyerő, leginkább az első két személynek jó, de hosszú távon 4 emberrel nem utaznék vele szívesen, mert a hátsóknak szívás.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
szőröscica
addikt
Egy gyönyörű, kétszemélyes utazóautó.
EQMontoya
veterán
Nade akkor Brera, szépnek az is szép, de az legalább különleges.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
szőröscica
addikt
Ezzel egyetértek. A nagy dízellel vagy a V6 benzinnel átszelni Európát jó lehet. Feltéve, hogy egyébként halkan futnak.
Motion_Blur
félisten
Menet közben is csinálja random, de ma pont egy körforgalomban ütött be úgy hogy a motor is leállt és a kormányt is csak úgy tudtam elforgani hogy majd leszakadt a helyéről... érdekes módon hidegindítás után soha nem csinája, legtöbbször akkor ha már pont üzemmeleg a motor. Van hogy magától el hagyja, de legtöbbször le kell állítani a motort és újraindítani.
3 éves autó, 100e km-el...
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Mágus2
Közösségépítő
Akksi milyen állapotban van? A saruk nincsenek beoxidálva? Lekötni, megcsiszolni, hátha csak ennyi. Bárhol lehet kontaktos az akksitól a gyujtáskapcsolóig.
[ Szerkesztve ]
EQMontoya
veterán
Nekem cellazáras akkuval csinálj ilyet anno a Corollám, szóval én is arrafelé keresgélnék.
Same rules apply!
Integrale
veterán
Az a dízel valami csipszes dolog lehetett, mert ilyen panaszt eddig nem hallottam, hogy tahó karakterű lenne a motor, na meg melyik a 6-ból?
A beltér valószínűleg alfatex volt, az kényes, velúr (szerű anyag), könnyen koszolódik, és általában leszarják a takarítást. Példának a 20+ éves Lanciában a bézs velúr gyönyörű állapotú, bolyhosodás persze van, de csak azon a felén ahol beszállsz.
A lábtér érdekes, szerintem inkább kicsi, kb akkora mint egy IS-ben vagy 3-as BMW-ben, csak azok hátsókerekesek, így védhető, viszont az ülőlapot érdekes, hogy említed, mert pont, hogy hosszabb volt a kategóriatársainál, a legtöbb tesztben ezt ki is emelték, de ez is ülés függő, van belőle többféle.
Műszerfal nekem is csak a jobban felszereltekben tetszik igazán, nem mindegy a szín. Minőségre azt tudta mint a többi korabeli, TC szerint az E90-nél pl jobb, ami sajnos nem nehéz ügy.
"Bad reklám is reklám too"
Magnum_
nagyúr
I humbly and respectfully decline™
EQMontoya
veterán
1.9 alap dezso chips nélkül, kézi váltó.
Ülés talán a 2. fajta, de bőr nélkül. Fura anyag, mint ha picit átlátszó lenne, és látszik alatta ilyen mehsejt szerű textúra. Nem néz ki rosszul, de szerintem nem elég puha és könnyen koszolódik.
A beltér minőségére egyébként nekem sincs panaszom, korrektül össze van rakva.
A hátsó lábtérben pont az volt a fura, amit mondasz, hogy az IS-hez képest nagy előrelépést vártam, mert amúgy is nagyobb autó, és még a sorhat sem viszi el a helyet, ehhez képest minimális a különbség.
Same rules apply!
Amit én full nem tudok hova tenni az a hyundai kona 1,6 t-gdi, mondjuk ha már nem szép legalább megy
Van belöle 4*4 is
Alaki nem tudja hova tenni i20 alapokra épül kia stonic teso
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
F_Zolee
veterán
Ebben a kula időben na meg amilyenek az utak meddig marad tiszta?
Magnum_
nagyúr
Holnap reggelig. Akkor kenytelen leszek hasznalni
I humbly and respectfully decline™
F_Zolee
veterán
Én csak akkor mosatom a madarasteszkóban érintésmentessel ha száraz "meleg" időt jósolnak és nem kenem össze az első métereken, mert még olvad minden...tavaly tele is volt a tököm a hetekig tartó minuszokkal aztán sóztak mindent.
Más...nyári felni garnitúra bekészítve. Felni homokfújva-szinterezve-lakkozva, új gumi felpattintva. Én már várom a jó időt. Persze a tavaszt futómű felújítással kezdhetem, hogy minden klappoljon.
[ Szerkesztve ]
Magnum_
nagyúr
En is vettem ilyen sonax nanoprotectakarmi vedelmet a nyari felnire, ha hazajutok, megcsinalom, es persze alig varom, hogy visszategyem
I humbly and respectfully decline™
"Felni homokfújva-szinterezve-lakkozva"
Erről kicsit bővebben?
Hol, milyen, mennyi, ajánlod?
Qru
MODERÁTOR
Ez engem is érdekelne, vettem 4 felújítandó felnit és tippem sincs hova vigyem...
#nincsbennetarcsi
F_Zolee
veterán
Sokkal többet nem tudok mondani, mert nem én csináltam.
Itt a fórumon kaptam én is ajánlást. Alap szürke szín, 16os felnire kemény 22k volt. Szerintem jó lett az eredmény. Igaz egy-két valami szemcse féleség maradt a felnin de nem is 100k-s kategóriát képvisel. Csak ha keresi az ember a szemével akkor találhat rá. Sok felni rostokolt ott átadásra mikor voltam érte szóval nem ma kezdték. Vagy 3 hetet vártam rá bár nem volt sürgős. Ja helyileg XX.ker az autópiac környékén.
Kép.[link] Ha találtok hibát a felnin most az kosz nem leverődés...
[ Szerkesztve ]
MunezXBK
nagyúr
Van emberem, csak Fehérváron. Cserébe atom profi.
brumi1024
veterán
20 körüli összegért tudom őket. Egy-két munkájukat láttam csak, de elég szimpatikus a hozzáállásuk és a munkaminőségük.
Qru
MODERÁTOR
Az nekem eléggé kiesik... de azért küldd el az elérhetőségét priviben.
Brumi: Köszi, ez jó lehet.
#nincsbennetarcsi
Integrale
veterán
Adtam fel lottót. Most várok.
"Bad reklám is reklám too"
F_Zolee
veterán
Én már ki is estem?
EQMontoya
veterán
Nem egy szépség, de kuriózum, az tuti. Világos belsővel még jobban adná.
Same rules apply!
Qru
MODERÁTOR
Ha adsz egy elérhetőséget hozzájuk akkor nem.
#nincsbennetarcsi
F_Zolee
veterán
22k / db az sok, viszont ha 4 db ennyi, az igen jó.
Fényeznek is vagy csak porfestenek? Nekem inkább az előbbi kellene, mert csak 2-db-ot tervezek javíttatni. Köszönöm az infókat!
brumi1024-nek is köszönöm, szintén 4 db?
Integrale: cool, kéne. 15-20 éve bagóért mentek.
[ Szerkesztve ]
F_Zolee
veterán
4db volt ennyi. Kérdésedre meg a választ ők meg tudják adni. Bár lehet a link nem a legjobb elérhetőség kapcsán de ha kell privátban tudok adni biztos tel.számot. Ennyire nem mentem bele.
[ Szerkesztve ]
brumi1024
veterán
Nem, ez darabár, de ezt egy nagyobb Audi gyári felnire mondták, drága a spéci lakk. Ha 3rd party gyártó felnijét kell vinni (meg nem 19”) akkor szvsz jelentősen olcsóbb.
[ Szerkesztve ]
Érdekes, néztem pár top speed videót i20- nál és a 75-84 lovas 1,25 mpi-nek ugyanannyi (175-180), mint a 100-120 lovas t-gdi nek, és az 1,4 mpi 100 lovasnak szintén
Egyedül az 1,4 crdi megy ~190-et
És nem a váltó miatt, egyszerűen elfogy az erő, pedig 1000kg körüli a bódé
Ahogy néztem óra szerinti 200- hoz ~130ló kell kb
Fura azért, mert a 64 lovas 1,2 fabia óra szerint ment 175-öt, igaz, annak 5.-ben az volt a vége (max fordulat)
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
rbalint88
addikt
az 1,25 mpi-ken többet csal az óra
GPS speed videó végén
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
rbalint88
addikt
nem rossz, tényleg megfutja. az órán +5km/h az teljesen biztonsági kategória, sok csal ilyen sebességnél 10km/h-t is. mondjuk gyanús, hogy ebben se kell már beszélgetni ilyen sebességnél splash-t most megfuttattuk, átfordult a 40ezren (2009 végi autóról beszélünk ), pályán szépen vitte az óra szerinti 160-at, csak kiabálni kell már benne ott.
Kell a fsznak v6 meg v8-v12 , inkább adják mi végre a 712i-t. Lehetőleg kombi változatban
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
rbalint88
addikt
Ez kendács csak . Én a gyári kiadásúra gondoltam, ami itthon olyan jól fogyna! Mert ugye nekem is lehetne Teddyben nyugodtan 1.4 lupo motor. Mindent a villantásért, parkolni meg nem mindegy mennyire viszi?!
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
bajnokpityu
félisten
1.0 mondeo elég jó példa, vagy az is túlmotorizált? 125 lóerő/170 Nm, de a motornak 100lovas veriója is. gondolom nem egész 2decivel kevesebbet eszik.
másfél tonna körül van a kombiné.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
Hát , kérlek alássan ez a szégyen van most ostoba és végtelenül sötét politikusok miatt. Valahogy csak nyerni kell választást. Az autózás meg telibe van kakkantva.
Én már elhatároztam h amíg megtehetem v6/2liter alá nem megyek. Ha már élhetetlenül szabályoznak, akkor meg taxizni fogok azon a pénzen. Lassan itt a nyugdíj (vagy a lábbal előre közlekedés -remélem ez hamarabb lesz mint a szép kornak nevezett nyomorgás), remélem még tartogat pár szépséget nekem
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
nem is így szoktam vele közlekedni
max volt a 160, de amúgy 130-nál 3600-at forog, 140-nél 3800-at, az 1,4 MPI kia az többet forgott ugyanennyinél, 3800 130-nál és 4000 140-nél (ha jól emlékszek)
nagyon hosszúra hagyták a fokozatokat ehhez a motorhoz, lehetne ezzel sokkal jobban is haladni (gyorsulás)
mondjuk 100-110-nél még visszarakhatom 3-ba
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
rbalint88
addikt
splash is 95-nél dadogja le a kettest, de ha 70-ről előzni akarsz, vissza is kell dobni oda, de minimum 3.-ba. pályán is 110-120-nál ötödikben csak utazni lehet vele. mondjuk nincs ezzel baj, azért van a váltó, hogy használja az ember.
szőröscica
addikt
Az enyem is pont ugyanilyen.
rbalint88
addikt
akkor azért megy ilyen szarul, csoda, hogy az 1.2 16V egyáltalán megmozdítja
proof88
addikt
Hello,
ezt úgy olvassátok hogy alapvetően kezdő autótulajdonos vagyok.
Ma volt az első olyan alkalom télen hogy jeges volt az egész autó, szóval elindulás előtt pár perces jégkaparás következett. Értelemszerűen először a kevésbé érdekes részekről lesodortam a havat úgy ahogy tudtam, utána nagyobb figyelemmel levakartam a lámpákról és szélvédőkről. Na és itt a lényeg, a hó alatt sok helyen némi jégréteg volt, ami most elég könnyen lejött, de miközben ezt csináltam még mindig esett a hó, és mire beültem a kocsiba, megint tiszta sz*r lett az első ablak, ami azt jelenti hogy még rá is fagyott kb egyből a ráesett hó. Tehát ha elindulok a kocsival akkor még mindenképpen jeges az ablak.
Ezért kitaláltam hogy beindítom a motort, kicsit járt álló helyzetben hogy melegedjen, ezerrel fújattam a levegőt az ablakra de az első 10 percben kb hideg levegő van csak, azzal nem sokra megyek. Ráadásul bizonyos országokban eleve büntetik a motor álló helyzetben való járatását. Szóval gondolom ez annyira nem menő. Viszont ha csak gyújtást kapcsolok akkor meg sosem lesz meleg levegő ha jól sejtem, mivel a motor meg nem jár.
Szóval a kérdés: hogyan lehet felgyorsítani a jégkaparást indulás előtt? Konkrétan arra gondolok hogy ha letisztítom az első szélvédőt akkor ne faggyon rá az első 1 percen belül az ami ráesik, mert akkor nem látok ki rendesen, csak 10 perc múlva ha már elég meleg levegő fújja az ablakot.
Vagy lehet hogy egyből már járatnom kellett volna az ablaktörlőt és akkor nem fagyott volna rá addig sem semmi?
21 éves B Corsa, nem tud ilyen fancy dolgokat hogy okoskulcsról előre szólok hogy kezdjen fűteni mert 10 perc múlva indulás.
A másik dolog, hogy ha nagyon mocskos időben szervizbe viszi az ember a kocsit, illik-e előtte kimosatni a kerékjáratoknál meg ilyesmi? Vagy a műhelyben megoldják ezt általában? Mert bringánál néhol feláras a szerelés ha elég mocskosan viszed be a bringát.
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Commlite CM-EF-NEX Auto-Focus Adapter (Canon EF - Sony E)
- Üzletből, garanciával, legújabb Asus Vivobook 17" i7-1355U 10 mag 5GHz/16RAM/1TBSSD/17,3"FULLHD
- Üzletből, garanciával DeLL XPS 15 9500 i7-10750H 32GBRAM 1TBSSD/GTX1650Ti 15,6"4KTOUCH
- i5 12400f 3070 gamer pc
- DeLL Precision 7740 workstation, üzletből, I7-9850H/32RAM/512GBSSD/NVIDIA QuadroRTX3000/17,3"FULLHD