Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-28 08:07:54

LOGOUT.hu

Autós topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#56451) focvis válasza -v- (#56448) üzenetére


focvis
veterán

Egy nap autóvásárlásra szánt idő ezt dobta ki... a szakadt 530d is automata volt. Érdekesnek érdekes, de legközelebb manuálist szeretnék venni, kivéve, ha Merga lesz (de az lusta).

A cimbim ma hajnalban repült ki Németo-ba, belőtte a Mergát magának, holnap már itthon lesz. Én nem tudtam várni a vétellel, mert nincs második autóm.

Pontosítok: azt mondtam kb., hogy automata majd akkor kell, ha vén trotty leszek. Még nem érzem magam elég öregnek hozzá.
Szóval inkább zavar az automata, mint hogy pluszt adna (nekem).

[ Szerkesztve ]

(#56452) #27813376


#27813376
törölt tag

Itt vannak valami cég szolgáltatói egy teljesen elektromos Nissan kisteherrel. Majd meg fagynak, minusz kilenc fok van. Harminc kilométerről jöttek, nem mernek fűteni mert nem tudnak hazamenni. Szerintem ez még nagyon gyerekcipőben van. Nyolcmilliós az autó, fizetik keményen a havi lízinget.

(#56453) Magnum_ válasza focvis (#56451) üzenetére


Magnum_
nagyúr

A bkv elotted is nyitva all

;]

I humbly and respectfully decline™

(#56454) !Overdose! válasza focvis (#56447) üzenetére


!Overdose!
őstag

Akkor mi elég szorosat mennénk. Nekem a legjobb 8,0 volt. Szintén JTD, de csak egy turbóval.

Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás

(#56455) focvis válasza !Overdose! (#56454) üzenetére


focvis
veterán

Gyári / 1.9? Tippre: nem / igen. :)

Amúgy nekem ez a harmadik 1.9 CDTI/JTD/TTID-m, megörültem, mikor ilyen autót találtam, qrva jó motor.

@Saint_ : na ahhoz viszont öreg vagyok és kényelmes.

[ Szerkesztve ]

(#56456) tomcsi23 válasza focvis (#56447) üzenetére


tomcsi23
veterán

3 órát suvickoltam a kipufogókról
Elég lett volna csak egy kicsit lefesteni. ;]

Hehe, na akkor az a zalfa is szaggattya majd a zaszfaltot. :)
Mármint Bálinté.

[ Szerkesztve ]

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#56457) focvis válasza tomcsi23 (#56456) üzenetére


focvis
veterán

Olyan 20-30 perc sikertelen kátrányoldós tisztogatás után elbizonytalanodtam, hogy esetleg már gyárilag is fekete volt. Aztán rágugliztam.

(#56458) [vilike]: jól látod. :D

[ Szerkesztve ]

(#56458) -v- válasza focvis (#56457) üzenetére


-v-
addikt

Még sosem jutott eszembe, hogy a kipufogót tisztogatni kéne :D :R így mondjuk megértem azért, hogy stresszes lehetett az élet a hófehér szalonautó mellett állapotmegóvásilag :)

(#56459) !Overdose! válasza focvis (#56455) üzenetére


!Overdose!
őstag

1.9 16V. Nem tudom, hogy van-e írva. Ezt egyébként hogy lehet kideríteni?

Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás

(#56460) focvis válasza !Overdose! (#56459) üzenetére


focvis
veterán

Ha állóból valós 100 kmh-ra 8,0-t gyorsul, akkor szvsz írva van. Nézd meg, hogy mi a gyári érték.

Márkaszervizes szoftverfrissítés után kiderülne (és nem lennél boldog), vagy csipszes ember esetleg meg tudja állapítani.

Szerk: ha ennek hihetünk, 9,3 s a gyári. :)

[ Szerkesztve ]

(#56461) !Overdose! válasza focvis (#56460) üzenetére


!Overdose!
őstag

9,7 a gyári, az enyém Sportwagon. Viszont úgy tudom, hogy a gyárban nem fordulatról elrúgva mérik a gyorsulást. Illetve még az ASR is kérdés, mert bekapcsolva lényegesen rosszabb értékeket mértem. Annyi biztos, hogy a turbonyomás a gyári 1.2 bar. Illetve az utolsó szoftverfrissítés ideje 2012 a MES szerint és az autó 2004-es.

Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás

(#56462) Integrale válasza !Overdose! (#56454) üzenetére


Integrale
veterán

A 175 lovas 2.4 JTD tud 8,2-ot, szoval biztos butykolt a tied.
(1.9-es 170 loeros 147 gyari adat szerint 8,0)

[ Szerkesztve ]

"Bad reklám is reklám too"

(#56463) rbalint88 válasza !Overdose! (#56461) üzenetére


rbalint88
addikt

de, a gyárban is fordulatról, sőt mi több, ideális fordulatról rúgják el. (ez a miénknél kb 2500).
A gyár nem azt akarja megmutatni, hogy átlag jóskapista mennyi idő alatt jut el 100-ra, hanem mennyit tud az autó. Az enyém a "gyári" setuppal (kezdődő hengerfejesedés, rommá kopott turbó) 1,4-re írva kb 170 ló, fogja Qru az állam a mi Passatunkat, ami 170 lovas DSG-s B6.
200+ lóra megcsinálva talán egy jó rajttal tudja majd a 7 másodpercet.

Qru: nyúlmókusok= amennyi neked sose lesz ;] Gyárilag 304Nm, 400 fölé remélem be fog nézni ;)
mondjuk azt még nem tudom, hogy ezt átvinni hogy fogja az útra, legfeljebb a nyári szezonra slickek lesznek az apollok :DDD arra leszek még kíváncsi, hogy mekkora sebességnél tekeri még el a kereket :B

(#56464) bajnokpityu válasza rbalint88 (#56463) üzenetére


bajnokpityu
félisten

oktáv kicsit könnyebb. 8.3 a gyári 160ló 250Nm, és 7.4volt a legjobbam chip után. 3x próbáltam asszonnyal jobb egyen. Elvileg 0.1-0.2barral több a nyomás (most 1.1), de a lényeg, hogy fönt lett jóval erősebb. mivel RS 200ló 300Nm 7.3 ezért gyanitom, nem sokat hazudott a srác, aki irta, hogy kb ezt fogja tudni.

létezik, hogy csökken a fogyi új akkuval? nemtom mi a bánat volt, ma 5órakor át kellett evickélnem M7es felől a Váci útig, és 7.2t irt ki. haza kicsit sietősebb volt, és igy lett 8.1. Valahogy úgy emlékszem, h bő fél literrel szokott többet enni.

comp, és egyéb fogyasztók beállításai túlélték az akkucserét.

[ Szerkesztve ]

eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO

(#56465) Evil Snowman válasza Qru (#56427) üzenetére


Evil Snowman
őstag
LOGOUT blog

Valóban. :) P1, P2 zavart meg. :B

(#56466) Magnum_


Magnum_
nagyúr

volt itt egy jó ügyvéd is. nagyon kíváncsi vagyok, mi lesz másodfokon.
szóval akinek csalószoftveres vw-je, menjen pereskedni. a perköltséget csak megelőlegeznie kell, ha nyer ;]

I humbly and respectfully decline™

(#56467) w333


w333
félisten

[link]

Valahogy így

[ Szerkesztve ]

iPhone 13 Pro Max & iPhone SE

(#56468) focvis


focvis
veterán

Targetetős MX-5.

Számomra sokkal vonzóbb a rongytetősnél, szvsz felesleges a hidraulikus tetőmozgatás, elég lett volna egy kipattintható, vagy akár fix tető is.

(#56469) w333 válasza focvis (#56468) üzenetére


w333
félisten

Szerintem pedig még nőiesebb lett mint az előd modell ! :D

iPhone 13 Pro Max & iPhone SE

(#56470) -v- válasza focvis (#56468) üzenetére


-v-
addikt

Mi a pöcsért nem csinálnak egy keménytetős coupét egy 2 literes kompresszoros motorral ... vagy pont ebből amúgy megérné a hibrid, valami kalap szar villanymotort odaraknak mellé, féktávokon visszatöltöget, aztán csak annyi nyomatékot adjon pluszban hogy kanyarból kigyorsításnál dobjon, már az sokat érne szerintem :K
(amúgy mocskos jól néz ki ez a targa :K )

[ Szerkesztve ]

(#56471) atti1848


atti1848
senior tag

Sziasztok.

Ma valaki megnyomta a parkoló autóm hátulját ( Ford Focus 3 ) és persze nem hagyott ott semmi elérhetőséget ( 3.ker Hunor u.43. --Hunor utca és Hévízi út sarkához közel--). A feljelentés megtörtént, de most a Casco-t kellene intéznem. Még nem volt casco kár intézéshez szerencsém, de a kár nem túl nagy, és nem szeretnék a semmiért én fizetni 70-100 eFt-t. Az önrészem 10%, 100.000 Ft. Ha bejelentem a kárt, akkor ilyen esetben is a 100.000 Ft-ot fogják venni vagy mivel nincs meg a károkozó és nem én okoztam a kárt, akkor csak az összeg 10%-át?

Először el kellene vinnem egy szakszervizbe felméréshez vagy ki kell hívni a biztosító kárszakértőt?

Szerencsére úgy tűnik, hogy a kereket kapta el, de remélem nem lett baja a futóműnek vagy bármi másnak.


06-30-868-0365 Mindig Privátot írj, mert azt minden nap nézem vagy hívj telon.Számom az adataimnál.

(#56472) -v- válasza atti1848 (#56471) üzenetére


-v-
addikt

Ez amúgy semmi a) lemosod akkor eltűnik sok barna csúnyaság b) fordokhoz van színazonos javítóstift meg spray is .. 1 perc alatt eltűnteted, mintha ott se lenne. Ettől még persze sajnálom :(

Miért ilyen magas a hátulja? Nekem akkor lett ilyen a focus 1-en, amikor "megcsinálták" a (pékek) a futóművet, és jól elbaszták :D

[ Szerkesztve ]

(#56473) rbalint88 válasza -v- (#56472) üzenetére


rbalint88
addikt

gondolom emelkedőn megállva a kézifék "kiemelte" ;)
én is a mosás-polír+ futóműellenőrzésre szavazok. még szerencse, hogy jégen álltál és betolta a seggét. jól tapadó betonon ez sokkal jobban fájt volna.

(#56474) -v- válasza rbalint88 (#56473) üzenetére


-v-
addikt

Amúgy ez nagy cigányság, összebaszni a másét és otthagyni :(
Egyébként nők nagy része pl. észre se veszi, szóval ne törjünk pálcát :D

[ Szerkesztve ]

(#56475) -v- válasza -v- (#56472) üzenetére


-v-
addikt

Hallod munez ilyenkor hol a f*szomban vagy? Eltűntet vagy eltüntet?

(#56476) Jaffa75: aha tényleg ja.. tiszta ciki :B

[ Szerkesztve ]

(#56476) Jaffa75 válasza -v- (#56475) üzenetére


Jaffa75
őstag

a második... :K

(#56477) Motion_Blur válasza atti1848 (#56471) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Jól szétb*szta a felnit is... :((

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#56478) tomcsi23 válasza -v- (#56475) üzenetére


tomcsi23
veterán

Elvonási tünet. :(

;]

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#56479) #81556480


#81556480
törölt tag

üdv!

Vettem ma egy német rendszámos kocsit.Forgalomba helyezném itthon.

Most itt van vagyonszerzési illeték is meg regisztrációs adó is? ezek 50-50 ezer forintos tételek.

Tud valaki leírást mi a menete az egész folyamatnak? hová menjek először ?

(#56480) BigBlackDog válasza #81556480 (#56479) üzenetére


BigBlackDog
veterán

Nem túl régi írás a témával kapcsolatban.

(#56481) B-L-A-C-K


B-L-A-C-K
titán

-9 fokos hidegindítás.

(#56482) HoaryFox


HoaryFox
őstag

Jövő hétre jó topiktalit, itt most nagyon szegényes az eklézsia, vagy eszek vagy vezetek, szóval inkább az előbbit választom ;]

Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html

(#56483) mycso válasza B-L-A-C-K (#56481) üzenetére


mycso
veterán
LOGOUT blog

Nálunk -20 volt: [link]

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#56484) Magnum_ válasza B-L-A-C-K (#56481) üzenetére


Magnum_
nagyúr

itt is annyi volt ugye :O

Ja, reggel Árpád-hídon a Népfürdő felől ki akart kanyarodni álló helyzetből, de gyorsan egy G4, még kettesben is csak forgott a kerék, alig haladt előre.
Biztosnyárigumizott.

Jó reggelt, beértem a "dolgozóba", kora du. irány a vidék.

I humbly and respectfully decline™

(#56485) B-L-A-C-K válasza mycso (#56483) üzenetére


B-L-A-C-K
titán

Szép, pöcc-röff ez is. :)

(#56486) MunezXBK válasza -v- (#56475) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Gugli segít. :D

(#56487) Skillet válasza atti1848 (#56471) üzenetére


Skillet
addikt

Ha így parkolsz, és nem tudtam volna elmenni a járdán a babakocsival, akkor én is összebasztam volna. ;]

(#56477) Motion_Blur
Lehet, hogy azt a parkingmájszter csinálta magának. Nem csodálkoznék :DDD

Amúgy semmi gond, csak viccelek. Lehet, hogy ez egy olyan hely, amit nem ismerhetünk... itt a gyalogosok és a babakocsik csak úgy repkednek a levegőben :B

[ Szerkesztve ]

Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever

(#56488) hacki87 válasza B-L-A-C-K (#56481) üzenetére


hacki87
senior tag

(#56489) tomcsi23 válasza B-L-A-C-K (#56481) üzenetére


tomcsi23
veterán

Beindítás után csinálja meg a óracsoport tesztet? :D

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#56490) B-L-A-C-K válasza tomcsi23 (#56489) üzenetére


B-L-A-C-K
titán

Látod. Mondjuk ha előtte vagy utána nem mind1?

(#56491) tomcsi23 válasza B-L-A-C-K (#56490) üzenetére


tomcsi23
veterán

Beindítás után már valós értékeket mutasson szvsz. Persze, ez van.

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#56492) Qru válasza atti1848 (#56471) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Az önrészed 100k vagy 10%. Tehát ha 100k alatti a kár nem fizetnek ha 100k feletti akkor pedig 10% költséghányad a tiéd a 100k feletti részre.

Mivel ez max 40k-s sérülés felesleges vesződnöd a bejelentéssel.

mod:

Szent: Manual bulb chart-jában nem leltem. Lumenet.hu szerint kombim van és ők sem tudják milyen izzó kell bele. Jó akkor ezt elengedtem. :D

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#56493) EQMontoya válasza Qru (#56492) üzenetére


EQMontoya
veterán

Az önrészed 100k vagy 10%. Tehát ha 100k alatti a kár nem fizetnek ha 100k feletti akkor pedig 10% költséghányad a tiéd a 100k feletti részre.

Nana!
Nem 100k ÉS 10%, hanem 100k VAGY 10%.
Tehát az megy a zsebedre, amelyik nagyobb, vagy a 100k, vagy értelemszerűen 1M fölötti kárnál a 10%.

Same rules apply!

(#56494) B-L-A-C-K válasza tomcsi23 (#56491) üzenetére


B-L-A-C-K
titán

De így beindítás után hogy csinál egy tesztet oda vissza attól valós értéket mutat utána egyből, ha előtte csinálná ezt meg mivel lenne jobb? Semmivel szerintem, ezért nem is értem neked miért ne lenne tök mind1 mikor csinálja.

(#56495) Qru válasza EQMontoya (#56493) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Én is ezt írtam, hogy 100k vagy 10%. Ha eléred a 10%-os küszöböt akkor a 100k-t már kifizeted úgyis és a további kárérték 10%-át terhelik rád. Tehát 100k-t buksz mindenhogy.

Kivéve az önrész nélküli káreseményeknél természetesen.

mod:

B-L-A-C-K: Fura nekem is indítás előtt fut végig a teszt. Így legalább néha látom tele is a tankot. :DDD

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#56496) tomcsi23 válasza B-L-A-C-K (#56494) üzenetére


tomcsi23
veterán

Pl lehetne látni a fordulatszámot az indítás közben és közvetlen utána is, ami "felugrik 6000-ig".
Ám nyilván, nekem mindegy, csak fura ez a menet közbeni tájékoztatás. :R

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#56497) B-L-A-C-K válasza tomcsi23 (#56496) üzenetére


B-L-A-C-K
titán

Összes Opelben ilyen, vagyis Astra/Insigniában biztos, de nekem sose jutott eszembe hogy ez mekkora probléma...

(#56498) Magnum_ válasza Qru (#56492) üzenetére


Magnum_
nagyúr

megnézzük autós talin.
viszek kalapácsot ;]

I humbly and respectfully decline™

(#56499) Qru válasza Magnum_ (#56498) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Jó a búrám úgy is be van mattulva kicsit így legalább azt is megoldjuk. :DDD

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#56500) i-sti


i-sti
senior tag

Évfolyamtársam az előbb vitt keresztül a városon a céges G7 1.2 TSI-vel, 2014 évjáratú.
3 dologra jöttem rá.
1: Ennél kisebb autó nem kell, városozni sem! Egy akkor autó azért minimum kell, hogy hátul ne szardíniásdoboz érzés fogja el az embert.
2: A műanyagok nagyon silány minőségűek. Nagyon low-cost érzést volt benne ülni. Mindenről lerí, hogy spóroltak ahol tudtak.
3: -11 fokból indultunk. Az előtt 3 órát állt az autó az egyetem előtt a parkolóban. Azonnal padlógázzal indultunk. Az 1.2 elég jól megy hidegen 4000-5000 körül. Talán a fékek lehetnének jobbak :D

Novum Forum Siculorum

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.