Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [GoodSpeed:] Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Qru
MODERÁTOR
Nem tudom pontosan mi a miértje de az Volvos geartronic-okban is így cserélik a váltó olajat. Haver is 3x ment mire úgy-ahogy lecserélődött mennyiségre. Talán majd Mági tudja miért ez a bevett eljárás.
#nincsbennetarcsi
Mágus2
Közösségépítő
Mert nincs hozzá gépük. Egyben is le lehet cserélni, csak gép kell hozzá, és a teljes olaj töltet 2,5x-e. Átmossák az egészet. Az automatát járatni kell, hogy az olajpumpája kitolja az olajat, de szárazon nem mehet, van gép, ami pótolja és nyomás alatt tartja. A nyomatékváltóból csak így jön ki az olaj.
A 8 literes töltet helyett 20 litert fizetsz, de akkor lesz 8 liter vadiúj olaj benne. Nem felkeverve a megégett, fáradt az újjal . Egy ilyen csere 300 eurótól indul.
[ Szerkesztve ]
szőröscica
addikt
Dízel az egyes?
Qru
MODERÁTOR
Van. Subaru Legacy pl.
Mági: Köszi, most már én is tudom.
#nincsbennetarcsi
Magnum_
nagyúr
Bengas.
Tesom Vitaraja viszont dizli
I humbly and respectfully decline™
Qru
MODERÁTOR
1,6 turbo.
#nincsbennetarcsi
Richard!
addikt
Ez a többszöri visszamászkálás elég szopásnak tűnik...kb szarnak egy pofont esete
Ma kezdődik életed hátralevő része!
Motion_Blur
félisten
Nekem szinte semmivel, mondjuk 6.3 helyett 6.5-öt. Igaz hogy garázsban áll, de a napi rutinja két hidegindítás és 2x5-10km hétköznap + hétvégente 50-100km közút.
Ismerősöm ugyanezzel az autóval/motorral azt mondja hogy 9 liter alatt nem áll meg télen
nálam 7 liter volt eddig a max.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
K Norbi
addikt
[ Szerkesztve ]
Egyelőre nem lesz csipsz, jól megy a gép (180 le, 400 Nm) és még csak ismerkedek a technikával.
Kornel
veterán
Egyébként az scross 1.4T-vel ár érték arányban szerintem most verhetetlen.
Csak szegény kicsit rút, azzal MINDIG garázsban állnék, ne lássa senki, mim van
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Magnum_
nagyúr
nagyon csunya
I humbly and respectfully decline™
Kornel
veterán
Basszus nekem tetszik.
De tényleg.
Jaffa75
őstag
Hamarabb vennék házon belül egy 1.6 Vitarát... annak legalább az eleje tetszik! :-)
Kornel
veterán
Ja.
És gyenge, meg a beltere is köszönhet az scross-nak.
Érdemes kipróbálni az 1.4T-t.
Jaffa75
őstag
Viszont sok helyen azt olvastam, hogy örök darab ha cseréled az olajat... jó az a láncos moci!
De nem venném meg, annyiért vennék mást.
máyköl
veterán
Ne már.
Még a Fabáim is jobban tetszik, mint az új Scross.
Kornel
veterán
Ez így van.
Örök élet.
De az 1.4T meg legalább megy is.
Ebben a színben, a maszk lecserélésével szerintem még jó is.
BigBlackDog
veterán
Nekem ez jut eszembe erről mindig. Az a maszk...
[ Szerkesztve ]
Magnum_
nagyúr
Lancer szebb
I humbly and respectfully decline™
Kornel
veterán
Ez tény.
Viszont a suzukit próbáltam, eléggé felnőtt.
Na azért kíváncsi vagyok a lancerre is még.
A Volvókban is ugyanez a 6 sebességes Aisin AWTF-80 váltó van.
Létezik bizonyára jobb konstrukció, de egyelőre kopp-kopp-kopp.
A gyári olajcsere intervallum 120 k Km, 60 ezrenként javasolt a részleges csere.
brumi1024
veterán
20+ millióból A6 van újonnan 3.0 TDI-vel (biturbo már belefér). A8 továbbra is 30-nál indul, de egy komolyabb bőrcsomag 3-4 millió, extrában pedig pár kattintással rápakolható egy 10-15 millió.
(#55293) Saint_: Előző tulaj első tulaj? Miért nem hordta márkaszervizbe? Service inclusive miatt az összes BMW-re ingyenes az első 5 év/120k km szerviz. Egyedül egy légszűrőt kell cserélni (mert azt a németek ritkábban írják elő). A családban lévő F10-es kötelező szervize (3 éves, 100k km-t közelíti) eddig 6.000 Ft volt összesen.
rbalint88
addikt
#94529552
törölt tag
Pár napja volt téma ugyanez (#54685) raczger-től. Személyautó automata sebességváltó TELJES olajcsere!
Winne
nagyúr
"Kapacitásból meg a legnagyobb ami belefér főleg ha állandó fogyasztód van."
Akkor az marhaság, hogy előbb kinyiffan az akksi, ha a töltőáram nem elég neki, hogy napi szinten eleget töltsön rá? 2*9 km város per nap elég gyakori.
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
Jaffa75
őstag
Lehet hogy inkább arra gondolt az állandó fogyasztónál, hogy nagyobb teljesítményű hifi van benne, ami terheli az akksit? Mert akkor nem árt a nagyobb kapacitású akkumulátor!
Tudtok ajánlani (nem google alapján, hanem saját tapasztalat érdekel ) Bp-n autófóliázó céget? Csak a két tükröt kéne bevonni, mert a "nyelük" meg van kopva mindkét oldalon!
Qru
MODERÁTOR
Jó az a váltó, nincs velük gond. Persze van az a km mennyiség ami után elfárad de ez az összes automatára igaz.
Tegnap láttam egy Saab-ot nagy elánnal utánavetettem magam de nem te ültél benne.
mod:
Winne: Lassabban tölti fel fullra csak ennyi. Mintha lenne egy 30 meg egy 50 literes hordód. A generátor meg fixen tölti mondjuk 0,5 liter / perccel. Feltölti a 50 literest is csak lassabban.
Én is most a gyári 47Ah-t cseréltem 60-asra nincs gond, generátor tölti szépen.
Amúgy ha nagyon hátrányt akarunk keresni a dologban az annyi hogy a nagyobb kapacitású akksi nehezebb.
kornelka: Vitara 1.4T és akkor jól is néz ki meg megy is.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
bajnokpityu
félisten
1.4 még nem túl kicsi turbo közvetlen befecsinek? csak ugye mert VWnél nagyon más problémamennyiség van az 1.2-1.4 és az 1.8-2.0 esetén.
rbalint88: az a baj, h a maszk a szinésznek, range rovernek jól áll, ennek az ótónak kevéssé. scross maszkját lehet levetették, de a forma arányai még midig szarok..
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
lama_lamm
aktív tag
Sziasztok!
Nem találtam jobb topikot, úgyhogy tőletek kérdezem:
Ebben a kereszteződésben tudja esetleg valaki, hogy van-e piroson való áthajtást figyelő kamera, ami a 8-ast nézi?
Köszi előre is
Qru
MODERÁTOR
Szerintem kicsi a mérnökök szerint meg nem.
TSI-nél a vezérléssel voltak a fő gondok a direkt befecsis motor meg kokszolódik ccm-től és gyártótól függetlenül. Lexus is lekokszolódik nem csak a VAG. Az a megoldás ha szívócső és direkt befecsi is van (új TSI-k pl).
#nincsbennetarcsi
Magnum_
nagyúr
na meg a sűrű olajcsere
I humbly and respectfully decline™
Qru
MODERÁTOR
Az alap.
#nincsbennetarcsi
Magnum_
nagyúr
15k a gyári intervallum... légszűrő cserére 90k km. üzemanyagszűrőt meg nem kell cserélni
I humbly and respectfully decline™
(#55337) z123456789 válasza BigBlackDog (#55281) üzenetére
z123456789
addikt
Biztosan megoldható, hogy valaki 7G Accordját kipróbáld.
-v-
addikt
Erről a kettős befecskendezésről van amúgy már valami tapasztalat, működik-e?
brumi1024
veterán
Indulni indul, és megy is nálam.
Qru
MODERÁTOR
Elég új dolog még semmilyen hosszabb távú tapasztalat nincs vele sztem.
#nincsbennetarcsi
bajnokpityu
félisten
ok, h kokszolódik a nagy is, de ott nem csinál problémát. égéskimaradásig már nem jut el.
magam részéről nem tartom megoldásnak a kettős befecsit. hiszen ugyanúgy megtörténik belül is a porlasztás, tehát maximum csökkenteni lehet a bajt.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-v-
addikt
Az 1.4-es szerintem nem is tudja, vagy igen?
(#55341) bajnokpityu: te miről beszélsz
[ Szerkesztve ]
Mágus2
Közösségépítő
Neked milyen motorkóddal van? 1.4TSI ha jól gondolom.
Qru
MODERÁTOR
De csinál. Ugyanúgy lekokszolódik a szívószelep az 1,8-2,0 TSI-ken is. Nem függ össze a motor űrtartalmától.
Ha van legalább részlegesen szívőcső befecsi akkor lemossa a kokszot a keverék ha nincs akkor meg nem.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
i-sti
senior tag
Lidl Magyarország akkumulátortöltő (bal felső sarok) - 5500 huf.
Lidl Románia ugyan az az akkumulátortöltő (első sor, második elem) - 4800 huf.
[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
bajnokpityu
félisten
bocsi, de én már sokszor leírtam, h agyfaxt kapok tőle. abszolút nem releváns a véleménye számomra. ezzel szemben 200at futott 1.8-2.0TSIkből tudok néhányat, ami soha nem látott tisztítást, és köszönik jól vannak. (és olyanról még nem hallottam, h bárkinek kellett volna) szerinte meg 60anként kéne takaritani, akármilyen üzem esetén ezeket is. hát persze. 140-150ezer egy alkalom. ha viszel diót, akkoris.
tudod, nem az számit, h mit mondanak, hanem, h ki mondja.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
EQMontoya
veterán
Áfa megvan?
Qru: tuti, hogy lemossa? SZerintem nem mindig és nem ugyanolyan arányban használja őket.
Same rules apply!
Declare
őstag
komolyan, hova jut ez a vilag.....nem eleg a menekült valsag, még ez is....
w333
félisten
Ismerem ezt a töltőt nagyon jó ...volt melóhelyemen is ilyen van !
3 program, motor, autó és téli üzemmód (gyorstöltés) csak ajánlani tudom !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
i-sti
senior tag
Nem értem mire célzol.
(#55349) w333: Ezt ajánlott bevinni a melegbe? Vagy fedél alatt is lehet hagyni? Az autó fölött csak egy fedél van. 2 oldal nyitott. Délután rákötöm, reggelig maradhat úgy? Reggel munkába menés előtt, félálomban nem szívesen vesződnék az aksi visszaszerelésével.
[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD