Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [HThomas:] Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
- [Re:] Klímaváltozás, természetszennyezés
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
- [Re:] [GoodSpeed:] SAMSUNG Galaxy Buds FE (SM-R400NZAAEUE) a 9 éves SONY SBH20 utódja (nálam)
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] AMD Radeon undervolt/overclock
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Magnum_
nagyúr
a másikra meg viszek drótkefét és jó lesz.
Isty: -11 fokból indultunk. Az előtt 3 órát állt az autó az egyetem előtt a parkolóban. Azonnal padlógázzal indultunk. Az 1.2 elég jól megy hidegen 4000-5000 körül.
Légyszi, szólj majd, ha eladó lesz, ilyentől szeretnék autót venni
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
Qru
MODERÁTOR
"Talán a fékek lehetnének jobbak" Ezt utasként hogy mérted le?
Műanyagok carok? Akkor nem ültél még Dacia-ban...
#nincsbennetarcsi
Jaffa75
őstag
a rendszámát dobd be a közösbe, nehogy valaki megvegye innen majd!
Hidegen már küldte is neki, bravó... Nem kímélve sem az olajoznadó alkatrészeket, a turbót meg sem említem rajta! Tényleg user error...
Saint: ugyanerre gondoltam, csak nem a Te utánozhatatlan ironikus stílusodban!
[ Szerkesztve ]
Integrale
veterán
Akkor nem lesz hosszu eletu az az auto.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-v-
addikt
G7 low cost érzés belülről, meg spóroltak ahol tudtak? Hmm ... nem prémium kategóriában pedig az egyik legjobb elvileg eddig nekem mindig nagyon minőségi érzetet keltett, már az új oktávia is egészen jó anyagokból van, konszern elkapta most ezt a fonalat, érdekes, hogy ezt mondod.
i-sti
senior tag
"Talán a fékek lehetnének jobbak" Ezt utasként hogy mérted le?
2 sávos úton szlalomozva 2-3 padlóval, mikor hirtelen "más" is kivágott jelzés nélkül, mi pedig padlós-gyorsításban voltuk elég közel voltunk mire valahogy megálltunk.
Mindig megfogadom, hogy többet nem megyek vele. De a mai utat 2 okból sem hagyhattam ki. Az egyik, hogy mehettek G7-tel másik, hogy -11 fokban nem akartam gyalogolni.
Műanyagok carok? Akkor nem ültél még Dacia-ban...
Dácsiám van És nagyon megvagyok elégedve a belsejével. Oké egy kicsit nyikorog hátul valami műanyag izé, de nem hull le semmi, elől nem ropog/hajlik/nyekereg semmi.
Egyedül a rozsdával van nagy bajom. Azzal szemben vesztésre állok.
És nyugi, a saját G4 Variant-ot 1.4 is ugyan így hajtja.
(#56505) [vilike]: Lehet, hogy én vagyok elfogult az A4 után. Mintha a VAG topicban lett volna pár megjegyzés focvis és Mágus részéről, hogy a G6 belseje jobb volt.
[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Magnum_
nagyúr
Dácsiám van És nagyon megvagyok elégedve a belsejével.
nincs több kérdésem
I humbly and respectfully decline™
Qru
MODERÁTOR
Hideg volt még a fék is nem csak a motor....
Ültem Dákóban és hánytam benne konkrétan pedig a puritán japó gépekhez vagyok szokva kopogós belsővel.
Akkor azzal a 1,2 TSI-vel vmi gond volt. Én ültem 1,2 TSI Jettaban és bőven jobban megy mint az 1,4 szívó sőt még az 1,6 szívónál is jobban ment.
Bár lehet Szent titokban megcsippelte...
#nincsbennetarcsi
Skillet
addikt
ez a dákóban ültem...háááát, eléggé neccesen hangzik
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
Jaffa75
őstag
nem mindegy melyik végén állsz... vagy ülsz!
[ Szerkesztve ]
EQMontoya
veterán
Szerintem a kolléga az "ugyanígy hajtja" szókapcsolatot arra értette, hogy a kedves úriember azt a gépjárművet is ugyanúgy széttiporja.
Same rules apply!
i-sti
senior tag
Jó, nem egy Audi minőség de nem esik szét.
G7 természetes sokkal jobb volt mint a Dácsiám. Azt inkább az A4hez viszonyitva montam, hogy nem éreztem azt a pontosságot és a műanyagok durvábbak voltak.
Qru: Motor tekintetében kellemesen csalódtam, hogy milyen jól mozgatta a G7 bodét 4 személlyel. Minden elismerésem a motornak. Nem is mondtam hogy rossz.
Fékekre tettem egy megjegyzést. Hogy 60nál 4 személlyel csak 5m alatt fogót meg minket.
(#56512) EQMontoya: Köszönöm a pontosítást. Így értettem.
[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
Skillet
addikt
déjvú matiz... kb ugyanilyen volt belül. kegyetlen. anyós kalosza ami még hasonló
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
Qru
MODERÁTOR
Ez melyik Dákó? A sombréró? Én Dászterben ültem.
Skillet: Jogos.
#nincsbennetarcsi
Integrale
veterán
Milyen fogót?
"Bad reklám is reklám too"
Magnum_
nagyúr
az 1.6 szívónál nyilván jobban megy.
Ist-y: nagyon szép!!!
Skillet: őszinte volt. dákóban ült és hányt tőle. hetero. ennyi.
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
Predator2
addikt
Helló
Elég amatőr kérdés, de még soha nem csináltattam ilyet.
Sérült az első lökhárítóm, és szeretném kicserélni. Jó ideje vadászok szín azonos lökösre, eddig sikertelenül.
13 éves Clio2-ről beszélünk.
Mivel az autó többi része nem mai darab, megtudják úgy csinálni az új lököst, hogy ne "üssön el" a kocsitól?
Tapasztalatotok szerint drágább lesz emiatt egy elem fújás?
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
brumi1024
veterán
Nem feltétlen volt jobb, hanem a súly miatt picit masszívabbnak érződött. Sokat ültem G7-ben (és volt G6-om), összességében szerintem a G7 a jobb minőség. Egyébként semmi probléma nincs a G7 belével, és tavasszal végigpróbálva a paletta nagy részét (Astra, Focus, Mazda 3, Civic, Leon, Octi, 308, Megane, BMW 1, A osztály) szerintem messze a G7 a legjobb belül, mintha egy kategóriával ezek fölött lenne (pedig van itt két prémium is). Az új A4-hez képest rosszabb (meg persze a B8-hoz képest is), de a B8-G7 közt nem éreztem akkora szakadékot.
[ Szerkesztve ]
i-sti
senior tag
[Totalcar: Dacia Lastun és Dacia Solenza]
4:30tól kéretik figyelmesen hallgatni a kommentárt.
[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
Skillet
addikt
nekem 20 éves a vas, de nem lett mókolva a színnel, amikor fújta a fényezőm.
gyári közepet kikeverte, megfújta vele és pöpec lett.
de emiatt drágább biztosan nem lesz akkor sem, ha kell rajta kicsit állítani.
továbbá nem tudom mekkora a sérülés, de műanyagoztatni, javíttatni is elviheted.
(#56516) Integrale
jajj olyan vaaagy. hát az a fogóóó, tudod, ami a tárcsákat megfogja... féktárcsa megfogó nyereg.
az állítja meg az autót kocsit.
[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
i-sti
senior tag
Lehet, hogy akkor a túlzott óvatosság jeleit fedeztem fel a belsőben. Aki így tapossa szegény kocsit nem hinném, hogy a belsőre több figyelmet fordítana.
(#56521) Skillet: Erre gondoltam pontosan:
[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
Qru
MODERÁTOR
Ha nem vmi színvak fényezőhöz viszed akkor nem lesz eltérés fújás után. Évekkel később esetleg, mert nem egyformán fog mattulni a két fényezés.
#nincsbennetarcsi
-v-
addikt
Hm, én a lökösömet amikor fényeztettem az szar lett, pedig gyári színkód alapján csinálták de nem sikerült eltalálni.. ismerősök akik fényeztettek mind szar lett, még a fehér is, azt sem találták el bratyó cégesét márkaszerviz csinálta, színkód az is, szar lett ugyanúgy, ránézel elüt az egész .. én sose láttam még olyat, hogy eltalálták volna
molnarpeter
nagyúr
Mi a gond vele? Ha nincs bontott ugyanolyan színben, műanyaghegesztőt keress fel szerintem.
Predator2
addikt
Így vettem az autót, nem nagy hiba csak bántja a szememet.
Voltam karosszériásnál, azt mondta nem éri meg javítani, mert olyan helyen van, hogy ismét hamar eltörne.
A Renault embléma alatti rész.
[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
Skillet
addikt
valami nagyon nem kerek ezzel a képpel
próbáld újra
(#56524) [vilike]
tudok én is pár olyan fényezőt, akinek nem megy.
de szerencsére vagy kettő olyat is, akinek igen.
nálam fújta a szárnyat, lökhárítót, maszkot és nagyon jó lett.
[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
Predator2
addikt
Nem tudom mi lehet vele, de felrakom még1x
Itt írtam róla bővebben, illetve raktam még képeket. [link]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
Mágus2
Közösségépítő
Nem a beljeje volt jobb. Az egész autó érzetre. De a g6 a legnehezebb golf, és mint tudjuk, a suly a megbízhatóság jele, ha nem működik, utni is lehet vele.
B-L-A-C-K
titán
1, Műanyagossal megjavítani a régit + fényezés. Adni neki egy esélyt hátha. Kb:25-30k lenne.
2, Venni egy bontott első lökhárítót, majd azt átfényeztetni.
3, Venni egy új lököst, és azt színre fújatni.
[ Szerkesztve ]
Skillet
addikt
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
kovacsroli
senior tag
Ez aztán kellemetlen lehetett, inkább a séta...
Ha hülye vagy az olyan mintha meghalnál. Te nem érzed, csak másoknak fáj.
Predator2
addikt
Voltam egy fényezőnél, aki javít műanyag elemeket is. Ő mondta, hogy nem lenne tartós, inkább vegyek újat.
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
B-L-A-C-K
titán
Újat semmiképen ne vegyél azért, bontottal sokkal jobban jársz.
Skillet
addikt
ha rendesen le van fényezve, akkor tartós és jó is lesz.
felesleges másik lökhárítót venned. hja, hogy a műanyagozás nem lenne tartós? bár ez is fura.
kérdezz meg másik műanyagost is.
ha nagyon nem, akkor kell egy bontott gyári lökhárító, aztán letüsszenteni...
[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
pit stop
addikt
Égéstérben is volt róla szó régebben, hogy sokszor vadonat új autókon sem ugyanaz a szín a lökösön meg a fém alkatrészeken. Hiába fújják ugyanazzal a színkóddal mivel más van alatta árnyalatba bezavar.
Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
Qru
MODERÁTOR
Kor függő, ha már öreg a kocsi akkor hiába kever kódra pontos festéket az eredeti mattult... na pont olyat tuti nem kever ki.
Nálam eltalálták. Majd megnézheted a topik talin.
Nyugi olyan helyre szerveztem ami bkv-val könnyen megközelíthető.
mod:
pit stop: Ez igaz, és főleg a japó gépeket érinti.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
rbalint88
addikt
meg a 60millás amg gt-s-t
ha valaki megmondja, hogy lehet facebookon üzenetben kapott videót feltölteni valahova, akkor mutatok csodát
Jaffa75
őstag
a műanyag elemekre tesznek még egy réteg alapozót, mert teljesen más lenne a színe mint a fém karosszérián... egyrészt. Másrészt a hőtágulás más mint a fémnél, követnie kell a műanyag lágyulását/keményedését is.
Nem is értem a műanyagos véleményét, hogy nem lenne tartós a javítás? Belülről még merevíthetné is akár fémmel is, mert nem látszana! "Nem kő" neki a munka na!
56527 Skillet: épp ezért gondolkozom a kiegészítők vásárlásánál, hogy azokat lefóliáztatom, nem kell tüsszenteni!
[ Szerkesztve ]
-v-
addikt
Az oktávia 1 éves volt vagy annyi se
Kornel
veterán
HKS super hybrid filter, vagy K&N menjen a gyári legszeruro helyére?
Árban 13 és 15k, kb. ugyanott vannak, a HKS-t japanbol kellene rendelni, de csak mosni kell, a K&N van itthon is, de olajozni kell.
rbalint88
addikt
az nagyon egyszerű logikára vall, ha úgy gondolom, hogy vagy jobban szűr vagy több levegőt enged át?
ergo vagy gyengébb lesz az autód -ez ellen próbálsz tenni- vagy esély van a motor élettartamának csökkenésére -gondolom ezt sem szeretnéd.
Kornel
veterán
Nem nagyon érdekel, hogy 1M vagy 500k km-t megy el a gyári lánccal.
Kérdés továbbra is fennáll.
Magnum_
nagyúr
egyiket se. sima papírszűrőt.
nekem anno volt green direktszűrőm, mosni, száradási idő, olajozni... macera.
I humbly and respectfully decline™
Kornel
veterán
Ez a gyári legszurohazba rakhato sportlegszuro.
A K&N-t olajozni kell, a HKS-t nem, azt csak mosni.
Ha nagyon koszos, van a keretbe való legszuro betét olcsóbban.
EQMontoya
veterán
És ha 2%-ot nyersz vele, már seggedet verheted a földhöz örömödben.
Same rules apply!
Kornel
veterán
Nem a 2% az érdekes, nem csak ez lesz módosítva.
Továbbra is áll a kérdés, melyik a jobb.
K Norbi
addikt
K&N és olajozás nélkül használd
[ Szerkesztve ]
Kornel
veterán
Ezt nem értem.
Azt olajozassal kell használni.
Jaffa75
őstag
Miért lennének jók azok? Mit tudnak, amiért érdemes? Hang, teljesítmény?
Nézd meg ezt, az előbbit tuti adja...
Veszünk kettőt, oszt szebb jövőt!
Saint: aligha... ha nem mész poros útra (mint dűlőút pl ), akkor elég 10k km-ként ránézni! Max egy déleleőtt negyedévenként nálam! Annyit a hangja megér, hallottam már Hondánál, tetszett!!
[ Szerkesztve ]
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- AMD Radeon Pro W7900 48GB GDDR6
- ZBook Firefly 14 G9 14" FHD+ IPS i7-1255U T550 32GB 512GB NVMe SSD IR kam gar
- PowerColor RX 6800 XT Red Dragon 16GB GDDR6 256bit - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- MacBook Pro M1MAX 64gb ram 1TB SSD Áfás
- Konzolok karbantartása - hűtőpaszta csere - takarítás (minden 10. karbantartás INGYENES)