Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Divinity:] Google Pay használata Magyarországon
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Lalikiraly:] MSI notebook kijelző. A bolt szerint ez természetes.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/m26.gif)
Szada85
aktív tag
Nem tudok neked fejböl adatot, de nemrég írtam az EV-kel kapcsolatos hsz-t, abban is írtam, hogy a stat szerint a német autópark ~60-65%-a Euro5&Euro6, tehát az utolsó két norma kategóriát hozzák, azért ezt nem gondolom "annyira tragikus aránynak".
Biztos van valamennyi plusz fogyi, a Cupra 160-nál 9-10 l pillanatnyit ír, 130-nál 7,5-8 l körülit.
Én is abban látnék fejlesztési lehetöséget, hogy a forgalom folytonosságát kellene megpróbálni javítani, ha már a csudaszipiszupi informatika, AI, cloud meg minden is adott hozzá, mert még a németeknél sem müködik mindig flottul a "szenzoros keresztezödés" pár helyen.
De ilyen alapon akkor miért nem tiltják be a gazdagok pár fös magánrepülöit, illetve azokat a lób@aszó yachtokat is, amik másra nem szolgálnak, csak a vagyoni helyzet mutogatására? Azok is mennyi káros anyagot bocsájtanak ki mindössze pár ember urizálása végett. Lehetne folytatni még nyilván a sort.