Hirdetés

2019. február 16., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  NieR: Automata™

Hozzászólások

(#1) Vistaboy


Vistaboy
(PH! nagyúr)

Játék neve: NieR:Automata™
Játék típusa: Többféle stílus, de főleg nyílt világú, hack&slash akció-szerepjáték
Fejlesztő: Platinum Games
Kiadó: Square Enix
Platformok: PlayStation 4, PC
Játékmotor: Egyedi fejlesztés, kizárólag a NieR:Automata™ számára
Megjelenés: 2017.03.10. (PS4), 2017.03.17. (Steam)

Sziasztok.

Már két hónapja kapható a Platinum Games által fejlesztett NieR: Automata™ című játék, melyet a Square Enix adott ki PlayStation 4 és PC (Steam) platformokra. A NieR: Automata™ egy 2010-ben XBOX360-ra és PlayStation3-ra megjelent közepesre sikerült akció-RPG folytatása, melyet nem a Platinum Games fejlesztett. A cím a Drakengard-széria spin-offjaként is szolgált, szerencsére azonban sem az alapművet, sem pedig a 2010-es előzményt nem kell ismernünk ahhoz, hogy jól szórakozhassunk az Automata alcímű folytatással.

A sztori több száz évvel az eredeti NieR után játszódik, így ismerős szereplőkkel vagy eseményekkel nem fogunk találkozni, maximum egy-két utalással. A történet szerint valamikor a múltban a Földet meglátogatja egy ellenséges idegen faj, akik óriási robothadseregükkel romba döntik világunkat. Az emberek a Holdra menekülnek, és létrehozzák a YoRHa programot, melynek lényege, hogy emberszabású androidok tömegeit gyártják le és ezekkel veszik fel a harcot a robotok ellen. Az egyik ilyen gépnek, 2B-nek az irányítását kapjuk meg, de kalandjaink során társával, 9S-szel is jobban megismerkedhetünk.

A játék hivatalos oldala

NieR: Automata - Launch Trailer

NieR: Automata - Open World Gameplay @ 1080p (60ᶠᵖˢ) HD

Nier: Automata - Gamepod teszt (PC, PS4)

[ Szerkesztve ]

"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

(#2) morfondőr válasza Vistaboy (#1) üzenetére


morfondőr
(őstag)

Örülök, hogy született egy topik ennek a remek játéknak! Én nem igazán vagyok rajongója a hack-n-slash stílusnak, de ez nagyon megfogott az egyedi hangulatával és elképesztően jó sztoriával! Eddig az első végigjátszáson vagyok túl és nem árt tudni, hogy többször nekifutva újabb történeti szálakat kapunk némi átfedéssel. Aki egy merőben egyedi játékélményre vágyik, az mindenképpen próbálja ki, nem hiszem, hogy bárki csalódna!
Jelenleg legolcsóbban a GreenManGamingről szerezhető be: [link]
Én is csináltam egy órás gameplay videót is (spoileres): Youtube
Egyetlen hibábája a játéknak, hogy TV-n nálam nem hajlandó teljes képernyőn futni (fekete sáv van körben), amit egyszerűen a Borderless Gaming programmal lehet orvosolni!

[ Szerkesztve ]

Steam/Uplay/Origin: racka_HUN

(#3) Vistaboy


Vistaboy
(PH! nagyúr)

Nekem most jött meg, szerencsére még sikerült a Day One Edition-ből elcsípnem egy példányt, pedig már enyhén nem első nap lett megvéve. :DDD

Még van egy kis dolgom, de utána belevetem én is magam végre, nagyon kíváncsi vagyok már rá, milyen játék is lett valójában az Automata. :)

"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

(#4) Vistaboy


Vistaboy
(PH! nagyúr)

Nos, végigjátszva a bevezetőt, azt már az elején elmondhatom, hogy - bár alapvetően konzolos játékról beszélünk -, de ha már vették a fáradtságot és kiadták PC-re is, igazán megoldhatták volna jobban is az irányítást. Nem mindenki tud - szeret - kontrollerrel játszani, én például egérhez és billentyűzethez vagyok szokva, ezért azokban a részekben, ahol nem TPS nézetben kell vezérelnünk 2B-t, elég zavaró például a SHIFT-tel tüzelni egérgomb helyett.

Ennek ellenére boldogulok, szerencsére a játék java része TPS nézetben fog játszódni, ezt már tudom a többi játékostól. De azért valahogy erre jobban odafigyelhettek volna.

"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

(#5) morfondőr válasza Vistaboy (#4) üzenetére


morfondőr
(őstag)

Én is olvastam róla, hogy nehézkes bill+egérrel, ezért meg sem próbáltam! Kontrollerrel viszont nagyon jól irányítható! Esetleg próbálj változtatni a kiosztáson!

[ Szerkesztve ]

Steam/Uplay/Origin: racka_HUN

(#6) Vistaboy válasza morfondőr (#5) üzenetére


Vistaboy
(PH! nagyúr)

Próbáltam, sajnos nem engedte az egér egyik gombjára sem rakni, pedig jó lett volna, direkt az ilyen játékok miatt van extra gombos rágcsálóm. Egyébként amúgy így is lassan belejövök, csak át kell állni rá, hogy nem tudok mindent a megszokott helyre rakni. Attól függetlenül eddig tetszik a játék. :K

Kíváncsi vagyok, hogy 9S-szel mennyiben változik a játék. Remélhetőleg nem csak pár küldetéssel több, nehezebb ellenfelekkel, hanem tényleg más nézőpontból éljük át a sztorit.

[ Szerkesztve ]

"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

(#7) morfondőr válasza Vistaboy (#6) üzenetére


morfondőr
(őstag)

Én még csak elkezdtem 9S-el, és az elején ugye más, mielőtt találkozik 2B-vel, de amíg együtt vannak, addig ugyanaz szinte, csak 9S-nek más képességei vannak! De van egy harmadik karakter, akivel az első végigjátszás során csak kétszer futottam össze egy rövid időre, vele elvileg a harmadik menetben fogunk játszani, és az ő sztorija elvileg teljesen másnak kellene lennie. Egyébként ha jól tudom 5 különböző végkifejlet van a játékban.

Steam/Uplay/Origin: racka_HUN

(#8) Vistaboy


Vistaboy
(PH! nagyúr)

Kezdek egyre jobban belejönni, most már lassan átáll a kezem a billentyűk kiosztásra, csak akkor vagyok picit bajban, amikor sokan jönnek rám. Eddig két bajom van a játékkal:

1. A térképen nehéz eligazodni, ha nem rakok le tájékozódási pontokat, akkor kegyetlenül eltévedtem volna a gyárban és ki tudja, mikor jutok ki belőle... mert menteni ugye nem lehet, csak a kijelölt pontoknál.

2. Az oldal-, illetve felülnézetes részeknél nem tudok pontosan lőni, közben pedig kitérni az ütések elől is. Ilyenkor ha sokan jönnek, picit necces a dolog.

Amúgy egyre jobban tetszik maga a játék, a terep elég nagy, viszont tényleg picit kihalt. Lehetne benne több élet, ha már a természet visszafoglalta a világot. Alig látni állatokat, amik vannak, azok mind ellenség...

[ Szerkesztve ]

"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

(#9) morfondőr válasza Vistaboy (#8) üzenetére


morfondőr
(őstag)

Ahogy mész előre a sztoriban, egyre több ponton nyílik meg a térkép. A vége felé már nem is igazán kellett használnom a térképet, mert olyan jól egymásba vannak illesztve a részek, hogy megtalálsz mindent, csak az elején még sok átjáró le van zárva.
Kontrollerrel sem egyszerű célozni, mert vagy az analóg karon van az ujjad és célzol, vagy a gombokkal ütsz. Valamiért nincs spoiler gomb, de ez talán nem is az: egy mellékküldetéssel viszont kapsz egy olyan POD-ot, ami rakétákat lő, és azok követik a célt.

Steam/Uplay/Origin: racka_HUN

(#10) Vistaboy


Vistaboy
(PH! nagyúr)

Akinek teljes képernyőre váltáskor különféle problémák jelentkeznek, telepítse fel a FAR modot.

Innen tudjátok letölteni.

Mielőtt telepítitek, lépjetek be a Steambe, ellenkező esetben nem fog normálisan feltelepülni. Szintén nem fog működni akkor, ha nem eredeti a játék. Futtatás után a CTRL+SHIFT+O kombinációval hozzátok elő az OSD-t.

"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

(#11) Vistaboy


Vistaboy
(PH! nagyúr)

Vannak olyan ellenfelek, akiket csak a sztori előrehaladtával lehet legyőzni? Konkrétan nem az erősödésre gondolok, mert eddig 17-es szinten - nehezen bár -, de legyűrtem akár egy 25-ös behemót robotot is, ám most ezzel a csákóval nem bírok el 20-asként, pedig csak pár szinttel van felettem. Lehetséges lenne, hogy azért nem bírok vele, mert később kell erre jönni?

[ Szerkesztve ]

"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

(#12) vhunor válasza Vistaboy (#11) üzenetére


vhunor
(őstag)

Én csak egy helyen szívtam meg a túl magas szintű robotokat, egyébként nem nagyon találkoztam ilyen problémával.

You need a light?

(#13) BOBAKILL


BOBAKILL
(őstag)

De jó hogy van topikja ennek a nagyszerű játéknak. :) Hiányoltam már, persze ez igencsak rétegjáték. Most kezdtem csak el, pár órát beletettem de engem nagyon megfogott. Bennem kicsit az Asimov féle robot-univerzum érzését keltette már az első percektől fogva. Főleg a Kalibán trilógia mondanivalója áll közel a Nierhez.
Kicsit furcsa volt hogy mikor másodjára mentem vissza a robot faluba akkor vége lett a játéknak, úgymond egyféle befejezésig eljutottam. :D Meglepett a dolog, de aztán rájöttem hogy másfelé kell kalandozni előtte ha folytatni akarom. Nem semmi a game. Az operaénekes robot azért nem volt könyű, jó párszor meghaltam és csak 1-2 regeneráló cuccot kaptam csak vissza. De csak meglett. :)
Az operátor android csaj mekkora már benne. :D Jó dumája van.
Nekem bejön ez a puritán világ, jól érzékelteti a pusztulás nyomait bár az állatvilág kicsit szegényes.

(#14) vhunor válasza BOBAKILL (#13) üzenetére


vhunor
(őstag)

Fura, én az elején egy helyet leszámítva (ahova csak kíváncsiságból mentem vissza, nem kötelező, nem is küld oda semmi) - ahol 30+ szintű robotok voltak amikor én 17-es voltam - egyetlen egyszer haltam meg, és sose éreztem nehéznek.

Akartam is javasolni a topic olvasóinak, hogy érdemes lehet nehéz fokozaton is kipróbálni, hogy kihívás is legyen benne :).

You need a light?

(#15) morfondőr válasza BOBAKILL (#13) üzenetére


morfondőr
(őstag)

Érdemes azokat a chip-eket favorizálni, amik életet regenerálnak, ha nem sebződsz, és van olyan is, ami az ellenfél sebzésekor tölti a HP-t!
Én most a második végigjátszást csinálom és egész sok plusz információ, sztori elem kerül a felszínre még azoknál a küldiknél is, amik ugyanazok, mint az első nekifutáskor!

Steam/Uplay/Origin: racka_HUN

(#16) BOBAKILL válasza morfondőr (#15) üzenetére


BOBAKILL
(őstag)

Próbáltam is rendezgetni a chipeket, de regeneráló chipem még nincs. De majd farmolok vagy szerzek. :)
Kicsit több időt kell fordítanom a szövegekre mert már eléggé kopottas az angol tudásom. A lényeg megvan de 1-2 hasznos infó biztos elveszik.
Nem vagyok egy nagy hack n slash rajongó, bár a god of war 3 nagyon tetszett. De ez a játék meg főleg. :)

[ Szerkesztve ]

(#17) Vistaboy válasza vhunor (#12) üzenetére


Vistaboy
(PH! nagyúr)

Szerintem itt másról van szó, hiszen mint mondtam fentebb, már győztem le nálam 10 szinttel magasabb ellenfelet is. Igaz, nem ment könnyen a buli, de legalább láttam, hogy fogy a HP-ja és 10 percig kellett csapdosnom, de akkor is levertem. Itt viszont esélyem sincs, meg sem mozdul az életerő-csíkjuk, akárhogy ütöm őket.

Egyébként random bukkannak fel, most már rájöttem, nem helyhez kötöttek. Mindig ez a három konzervdoboz van együtt. Amikor rájuk akadok, 2B azt mondja, hogy "This is new...", azaz ez valami új. Utána mikor harcba keveredünk, 2B megkéri a POD-ját, hogy analizálja az ellenfelet (Analyze the enemy). Vagyis tutira van itt valami trükk. :D

Mondom, még ha 10 percig ütöm is őket, épphogy csak fogy a HP-juk, pedig mindössze pár szinttel (2-3) vannak felettem. Máskor egy ilyen ellenfelet fél percig tart leverni, itt meg egyszerűen nem bírom őket sebezni. Már mindent próbáltam, még a POD lézere is épphogy megkarcolta. Úgyhogy itt valami mást kell majd csinálni, de egyelőre nem tudok rájönni, mit. :N

Egyelőre hagyom őket békén, később még megpróbálok beléjük kötni párszor, az én tippem az, hogy valamikor később lesz egy olyan fegyver vagy eszköz, amivel le tudom őket verni. Eddig úgy néz ki, hogy nem muszáj belőlük ócskavasat csinálni, mert nem akadályoztak a fősztoriban, de akkor is sérti a büszkeségem, hogy nem tudom őket bedarálni... :P

"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

(#18) vorosmarti


vorosmarti
(senior tag)

Tolja vki közületek billentyűzettel?

Annyira szeretném ezt a játékot, de a sidescroller részeken annyira nehéz haladni, h félre is tettem. Mondjuk ehhez hozzájárult a társam ostobasága is, aki rendszeresen lelök fentről, útban van, ne meg az is h nincs nativ felbontas a jatekban. Látom erre már van gyógyír, ezért gondolkodom h folytatom, mert egyébként meg nagyon bírom.

(#19) BOBAKILL válasza vorosmarti (#18) üzenetére


BOBAKILL
(őstag)

Érdemes beruházni egy kontrollerre. Akárki akármit mond, ezek a játékok arra vannak kitalálva, sokkal kényelmesebb és egyszerűbb azzal játszni. Anno én a DS-t bill+egérrel kezdtem de váltottam és hát sokkal-sokkal könyebben ment a harc. Itt sincs másként szerintem. Vegyél egy olcsó kontrollert pár ezerért aztán meglátod beválik-e.

(#20) morfondőr válasza Vistaboy (#17) üzenetére


morfondőr
(őstag)

9S-nek vannak olyan képességei, amiket akkor tudsz majd használni, ha vele játszol. Szerintem ezeket az ellenfeleket vele fogod tudni legyűrni!

Steam/Uplay/Origin: racka_HUN

(#21) vorosmarti válasza BOBAKILL (#19) üzenetére


vorosmarti
(senior tag)

Köszönöm a választ, ismerem ennek a logikáját, de én a DS-eket is egér+bill kombóval toltam végig. Van kontrollerem, csak nem szeretem erre a műfajra használni. Próbáltam de sajnos nem ment.

Igazából túlélném ezeket a hátrányokat, de 9B (ha jol emlekszem a nevére) viselkedése annyira ostoba, hogy biztos voltam benne h 1-2 héten belül lesz patch. No az nem lett, de azért újra kedvet kaptam :)

(#22) Vistaboy válasza morfondőr (#20) üzenetére


Vistaboy
(PH! nagyúr)

Jaja, én is valami effélére gondoltam, hogy hátha másik karakterrel lehet majd őket lenyomni. Elvégre három főszereplő van, ahogy a zárt ládákat és ajtókat is majd később lehet nyitni, itt is hasonló a szitu. :K

(#21) vorosmarti: Én is egérrel és billentyűzettel játszok és most már teljesen ráállt a kezem. Az oldal-, és felülnézetes részeknél tényleg nagyon szar, de szerencsére a játék 90%-át TPS módban játszod végig, azt pedig simán lehet egérrel és billentyűvel is. Mondjuk nem ártott volna, ha jobban testre lehet szabni, ez tény.

Ettől függetlenül nem olyan vészes. Én is be voltam tojva, mert ha kontroller nélkül nem lehetne vele játszani, akkor kidobtam az ablakon egy csomó pénzt, mivel én egyszerűen képtelen vagyok megszokni azt. Emiatt sajnáltam nagyon, hogy nincs PC-re demó, ezt jó lett volna vásárlás előtt kipróbálni.

Nekem amúgy a kontroller a mumusom. Már rég konzolom lenne, ha meg tudnám szokni, nem kellene PC-t fejlesztgetnem, bőven több jutna játékra és még maradna is. De sajnos nem megy. Pedig van egy "komoly" ötezer forintos kontrollerem, amit a Tesco-ban vettem egyszer, mondom, hátha megszokom, de nem ment. Még oldalnézetes platformjátéknál csak-csak, de egy 3D-s TPS-nél még a tutorialt sem tudnám végigvinni. Szerencsére eddig még nem jártam miatta pórul. :)

[ Szerkesztve ]

"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

(#23) vorosmarti válasza Vistaboy (#22) üzenetére


vorosmarti
(senior tag)

Köszönöm a biztatást. :) Ha bill+egér kombóval toltod, akkor pontosan érted amit mondok. Mondjuk 3 Dark Souls-t toltam végig így, ott nem volt ennyi gondom mint ezzel. Itt a falu, meg a vár tartalmazott olyan sidescroller scene-eket, amelyek annyira frusztráltak, hogy amiatt adtam fel. Ha ciki ha nem, a várban konkrétan elakadtam. És még annyit hozzátennék hogy nem a műfajjal van gondom, (Inside, meg más régebbi platformerek is megvoltak), hanem az irányíthatóság. Na mind1, nem panaszkodok, annyira vonz a játék hogy úgyis folytatom. :)

(#24) BOBAKILL válasza vorosmarti (#23) üzenetére


BOBAKILL
(őstag)

Szerintem inkább a kamera rossz néha, nem az irányítás. Teljesen más mint a DS. Ide sztem kell a kontroller. De ez csak az én véleményem.

(#25) drachoHUN


drachoHUN
(fanatikus tag)

Zseniális ez a játék. Sima 10/10 nálam. Mondjuk az igaz, hogy belőlem nem annyira nehéz kifacsarni ezt. :D
Lemegy a credits a 2B-s nézőpont után, de koránt sem ér véget a játék. 9S-el is elég sok új dolog jön elő.
Spoilertől való félelmem miatt, nem néztem videókat vagy ilyesmi, de ha a harmadik körben tényleg A2-t irányítjuk, akkor ott igen sok újdonság kell, hogy legyen.

Forza JUVE!!!

(#26) Vistaboy válasza drachoHUN (#25) üzenetére


Vistaboy
(PH! nagyúr)

Igen, sokakat emiatt nem érdekel a játék, mivel legalább háromszor kell végigjátszani ahhoz, hogy teljes legyen a történet, és még így is marad benne bőven, ami miatt megéri újra nekivesekedni. Sokakat csak 2B feneke miatt érdekel a NieR: Automata, nem pedig a sztori miatt, ezért hagyják abba, mikor vége lesz.

Mondjuk tényleg szép látvány, és valóban külön achievement van rá, hogy 10-szer kukucskáljunk be 2B szoknyája alá. Az önmegsemmisítéssel pedig le is lehet róla robbantani, utána szabadon lehet gyönyörködni a fenekében. :DDD

[ Szerkesztve ]

"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

(#27) BOBAKILL válasza Vistaboy (#26) üzenetére


BOBAKILL
(őstag)

Én is hallottam már erről az önmegsemmisítésről. Hogy lehet kivitelezni? Ilyenkor elvesznek a chipek, cuccok? Mi történik ilyenkor?

(#28) drachoHUN válasza BOBAKILL (#27) üzenetére


drachoHUN
(fanatikus tag)

Első küldetés után, mikor a Bunkerben kalibrálod magad 2B-vel, még mondja is 9S, hogy be kell kapcsolni. Mondjuk én azonnal ki is kapcsoltam, erre 9S : "Na jó, titokban tartom." :D

No, szóval én még nem használtam. Kontrollerrel a Stickeket kell lenyomni hozzá egyszerre.

Forza JUVE!!!

(#29) BOBAKILL válasza drachoHUN (#28) üzenetére


BOBAKILL
(őstag)

Köszi, lehet kipróbálom. Csak azt nem tudom hogy milyen következménye van ennek. Addig nem merem. :DDD

(#30) drachoHUN válasza BOBAKILL (#29) üzenetére


drachoHUN
(fanatikus tag)

Meg sem pusztulsz. Kritikus állapotba kerülsz csak, illetve elveszted a szoknyát. Ennyi.

Forza JUVE!!!

(#31) BOBAKILL válasza drachoHUN (#30) üzenetére


BOBAKILL
(őstag)

Jaaa, akkor nem gáz a dolog. Gondolom "visszanő" a szoknya ha travelezek vagy meghalok. Kösz az infót. :)

(#32) vhw


vhw
(PH! addikt)

Hülye kérdés; de a Bloodborne-hoz képest milyen a játék?
Sztori, játékmechanika, látvány... bármi, amiben lehet vonni valami említésre méltó párhuzamot/eltérést.

"Mi' csinálsz apa? Kapcsold ki a gépet!"

(#33) drachoHUN válasza vhw (#32) üzenetére


drachoHUN
(fanatikus tag)

A Fifával is több a hasonlóság. :D

Na jó nem, de semmiféle párhuzamot nem vonnék a két játék között. Ha halsz, érdemes visszatérni a helyszínre. Bloodborne-ban is így van nem? (Dark Souls féle játék, gondolom igen, de nem játszottam vele, csak videókat láttam róla.) Ha így van, akkor ez a legnagyobb hasonlóság. Itt is vannak bossok, van fejlődés(de ez a része nagyon egyszerű a játéknak). Nehézségben nem vetekszik vele, ez nyilvánvaló. De tényleg, nem látom értelmét hasonlítani.

[ Szerkesztve ]

Forza JUVE!!!

(#34) [Prolixus]


[Prolixus]
(PH! addikt)

Jé, hogy ennek is van topikja. :)) Mondjuk a konzol szekcióban nem több értelme lenne ennek a topicnak? Akkor talán többen rátalálnának. Ha specifikusan ezt kerestem volna, (és nem keresővel) biztosan a konzolos részbe nézek be.

Én sem vagyok finoman szólva egy hack&slash rajongó, de ez a játék nagyon meghatározó volt most idén számomra. Csak azt sajnálom, hogy annyira fű alatti a játék...nagyon rosszkor jelent meg, nagyon sűrű volt az az időszak. Plusz mindenki 2B seggén pörög, sokakban még mindig az a hit él, hogy ez valami soft-hentai játék vagy nem is tudom. Pedig egy mestermű, kérdés nélkül. Persze vannak hibái ennek is, főleg egyik-másik mellékküldi lehetne érdekesebb. De a zenéje a legjobb, ami a fülemmel asz utóbbi 2-3 évben történt (Keiichi Okabe mostantól maga a megtestesült Isten a szememben...fülemben), és úgy összességében az a fajta élmény volt nekem a játék, ami fejtörésre késztet, és sokáig velem marad...vagy 2 hete fejeztem be, de még mindig eszembe jut sokszor, vagy éppen a játék reddit szekciójába is be-benézek unalmamban, hogy éppen nem-e jöttek elő valami újabb teóriával az eseményeket illetően. ;]

Nade elég az ömlengésből, gyorsan átpörgettem a topicot, pár dologra reagálnék...

(#1) Vistaboy

"A sztori több száz évvel az eredeti NieR után játszódik, így ismerős szereplőkkel vagy eseményekkel nem fogunk találkozni, maximum egy-két utalással."

Ezt nem érzem igaznak. Ott van ismerős szereplőnek Emil és Devola&Popola (bár utóbbiak valóban nem teljesen ugyanazok, mint akiket a NieR-ben láthattunk). Másrészt van bőven utalás korábbi eseményekre, az összegyűjthető infókban is említik a vörös sárkányt az óriást, a fehér klóros szindrómát, gestaltokat stb. Én inkább úgy fogalmaznék, hogy NPC formában vannka visszatérő karakterek, és a játék tökéletesen élvezhető a NieR ismerete nélkül, de azért a NieR ismerete határozottan ajánlott, hogy minden utalást értsünk.

(#25) drachoHUN

"Spoilertől való félelmem miatt, nem néztem videókat vagy ilyesmi, de ha a harmadik körben tényleg A2-t irányítjuk, akkor ott igen sok újdonság kell, hogy legyen."

A Route C felében irányítod A2-t. De a Route C valóban egy teljesen új része a játéknak, teljesen új küldetések meg minden, nem félig-meddig a Route A újrajátszása, mint amilyen a Route B. Route C végén amúgy 3 valódi ending van, Ending E a "true" ending. Amúgy aki nem tolta még a Route C-t... öveket tessék majd becsatolni. Az első fejezete a Route C-nek, különösen a vége...na az brutális.

(#32) vhw

"Sztori, játékmechanika, látvány... bármi, amiben lehet vonni valami említésre méltó párhuzamot/eltérést."

Azt leszámítva, hogy alapvetően ez is egy kardozós, vetődős hack&slah játék, ami legnehezebb fokozaton brutálisan nehéz is kifejezetten kompromisszummentes, kb semmi köze nincs hozzá. Látványt te is láthatod mennyire más, sztorinak semmi köze hozzá, a játékmechanikát meg érintettem. ha Bloodborne 2-őt keresel, azt nem ebben a játékban fogod megtalálni. Ettől függetlenül mivel fantasztikus játék, én kipróbálásra buzdítanálak. Nemtom a demo elérhető-e még PS-en, ha igen, azt érdemes végigtolni, mert kb minden felvonultat a játékból, amivel játékmechnika terén később találkozni fogsz (mondjuk a különböző játékmechanikai elemek aránya szempontjából nem reprezentatív minta, mert sokkal több benne a sidescroll meg twinstick shooter jelenet, mint a teljes játékban összességében.)

I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

(#35) vhw válasza [Prolixus] (#34) üzenetére


vhw
(PH! addikt)

Már alig pár helyen lehet beszerezni lemezesen, átmeneti, vagy ez ilyen "szezonális termék", aztán nincs tovább?

"Mi' csinálsz apa? Kapcsold ki a gépet!"

(#36) [Prolixus] válasza vhw (#35) üzenetére


[Prolixus]
(PH! addikt)

Fogalmam nincs. Sztem arra tippeltek, hogy nem lesz nagy keletje magyarországon, úgyhogy nem rendeltek belőle sokat a boltok.

I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

(#37) drachoHUN válasza [Prolixus] (#34) üzenetére


drachoHUN
(fanatikus tag)

Igen, már láttam egy spoilermentes videót, amiben elhangzott, hogy bizony a route C teljesen új. Már közeledek hozzá eléggé. Régen kötött le ennyire játék.

Forza JUVE!!!

(#38) Vistaboy válasza [Prolixus] (#34) üzenetére


Vistaboy
(PH! nagyúr)

Tökmindegy, hogy a PS4 vagy a PC topikba kerül, ez a játék keveseket érdekel, pedig az utóbbi idők egyik legjobb alkotása lett. Mondom ezt úgy, hogy nem ismertem az előzményeket. De a sztori, a hangulat, na meg a zseniális zene... magába szippant. :K ;)

Komolyan, jobban leköt, mint a Mass Effect: Andromeda, pedig kevesen játszottak nálam többet az eredeti trilógiával, ennek ellenére azt még jóformán végig sem vittem és egyáltalán nem is érdekel már, mi lesz benne, majd egyszer talán megnézem, de annyira nem izgat.

Ellenben a NieR: Automával épp most fejeztem be a "Route A"-t, vagyis most kell majd 9S-t irányítva végigmenni, és már alig várom a holnap reggelt, hogy folytathassam. 22 órába telt, hogy eljussak a végére, remélhetőleg a Route B és Route C legalább unyanennyi lesz egyenként. És még tutira így is marad benne olyasmi, amit első teljes végigjátszáskor nem tapasztalunk meg.

Szóval ez egy mestermű, amit sajnos sok játékos nem ért meg, mert ők csak azt látják, ahogy egy lengén öltözött csajszi három méteres karddal robotokat kaszabol és már legyintenek is rá, hogy nem fröcsög benne elég vér. A többit fel sem fogják, mert a szövegeket lusták elolvasni, elléptetik a párbeszédeket, a történet pedig nem is érdekli őket annyira, csakis azért néztek bele, mert le lehet robbantani 2B szoknyáját és szexi a segge... :)

(#35) vhw: A Konzolok Szervizénél még lehet rendelni dobozosan, de jelenleg nincs raktáron, így nem tudni, mikorra tudnak belőle szerezni. Nekem 24 órát kellett várni megrendelés után, két napra rá már meg is kaptam. A CD Galaxisban már rendelni sem lehet, mert nincs az oldalon.

[ Szerkesztve ]

"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

(#39) [Prolixus] válasza Vistaboy (#38) üzenetére


[Prolixus]
(PH! addikt)

"Tökmindegy, hogy a PS4 vagy a PC topikba kerül, ez a játék keveseket érdekel"

Na ok, de ha megnézed, hogy kb 1 millió felett szállítottak le a játékból, és ebből vagy 300k steam-es, akkor a játékosok 3/10-e PC-s csak, szóval jóval nagyobb a konzolos közönség, az az elsődleges platform. Mondjuk nyilván kérdés, hogy ebből konkrétan mennyi jut Japánra (mivel ott kb minden eladott példány PS4-es) és milyenek ezek az arányok mondjuk az USA-ban vagy EU-ban, de még így is többen vették meg konzolra szerintem, mint PC-re. És a PS4 tulajok egy része kifejezetten figyel a japán játékokra, szóval egy random PS4 tulaj szvsz nagyobb eséllyel ismeri a játékot, mint egy random PC-s. Nade lapozzunk, olyan nagy jelentősége szerintem sincs (na meg változtatni gondolom már nem lehet rajta), csak furcsálltam, hogy a PC szekciót böngészve bukkantam rá a topicra.

"Komolyan, jobban leköt, mint a Mass Effect: Andromeda, pedig kevesen játszottak nálam többet az eredeti trilógiával, ennek ellenére azt még jóformán végig sem vittem és egyáltalán nem is érdekel már, mi lesz benne, majd egyszer talán megnézem, de annyira nem izgat."

Lol, ditto nálam is ez a helyzet. Annyira unalmas, jellegtelen, sótlan és érdektelen az a játék, hogy én sem vittem végig sem. Amíg rá nem untam a harc részére addig játszottam, amint abba beleraktam azt az X órát ami után az önmagában már kevés volt a továbblépéshez, egyből ki is fulladt a játék számomra, pár óráig még erőltettem a dolgot, de aztán végleg abbahagytam én is. Most is olvasom egy hír címében hogy quarian DLC-s hint-ek vannak...még a hírre sem kattintottam rá, annyira nem érdekel ettől a készítő csapattól semmi, annyira kiábrándító összességében a játék. Szerintem sosem fogom befejezni, inkább akkor még egyszer egy Automata végigjátszás a nulláról...

Huhh, amúgy azért meglepő, hogy már a Route A alapján ilyen jó véleménnyel vagy a játékról. Azért a Route A után csak egy szimplán jó játéknak gondoltam, szuperlatívuszokban egyáltalán nem gondolkodtam. Igazából amíg a Route C első fejezetének végéig el nem jutsz, nem láttál semmit. Akkor szakítja rád a játék az égboltot...szinte szó szerint, majd meglátod. :)

"2 órába telt, hogy eljussak a végére, remélhetőleg a Route B és Route C legalább unyanennyi lesz egyenként. És még tutira így is marad benne olyasmi, amit első teljes végigjátszáskor nem tapasztalunk meg."

Ha minden mellékküldit megcsináltál Route A során amit meg lehetett, akkor azért a Route B egyértelműen rövidebb lesz (vannak olyan küldik amit 2B meg 9S is csinálhat, így értelemszerűen ha a közöseket 2B-vel csináltad a Route A-ban, akkor Route B-re kevesebb jut). Route C kb olyan hosszú lehet mint az A, vagy egy kicsit rövidebb. Szóval erre azért készülj.

Azalatt mondjuk nemtom mire gondolsz, hogy "első végigjátszáskor sem tapasztaltuk meg". Ilyen igazából nincs, Route C-vel, ha az összes nem vicc (vagyis valódi) endinget elérted, akkor vége a játéknak. Igazából az van, hogy visszanézel pár küldetést meg párbeszédet akkor felfigyelsz az események ismeretében olyan részletekre, másodlagos jelentésekre amikre nem tudtál, hiszen nem is tudtad mire kell figyelni. Például amikor indítottad a játékot fogalmad sem volt miről karattyol 2B a never ending spiral of life and death szövegével...a játék vége után viszont már tökéletesen tudni fogod, valójában mire gondolt. És számtalan ilyen példa van még, szinte már röhejes, de még amikor a játékos karakter válasz helyett csak hallgat, a képernyőre meg csak "....." látható, az is más megvilágításba kerül olykor. Persze még így is sok kérdőjel marad, de az egyértelmű koncepció és a jelentős kreativitás után, ami ebben a játékban van, én elhiszem, hogy ezek szándékosan maradtak kétértelműek/kérdőjelesek, nem arról van szó, hogy Mr Yoko Taro-nak sem volt fogalma a dolgokról, és a plot hole-nak tetsző dolgok valójában nem feltétlenül azok.

Érdemes amúgy elolvasni a fegyverekhez járó sztorikat. Alapból elég érdekes egyik másik, de van olyan ami "érdekesen" reflektál 2B és 9S viszonyára, illetve olyan is van, ami időben a játék sztorija UTÁN íródott, tehát úgymond a jövőből érkezett. Persze ez sem árul el valami kemény tényt a játék világának jövőjével kapcsolatban, a szokásos gondolatfröccs jellegű, homályos, de határozottan érdekes.

"Szóval ez egy mestermű, amit sajnos sok játékos nem ért meg, mert ők csak azt látják, ahogy egy lengén öltözött csajszi három méteres karddal robotokat kaszabol és már legyintenek is rá, hogy nem fröcsög benne elég vér."

Ja ne is mond. A játék híreihez érkezett pár igencsak érdekes hozzászólás anno. Amikor emberek azon voltak fennakadva, hogy mijaza lebegő kard, megmér tűsarkúban futarobot, nehéz volt kibírni, hogy ne szóljak hozzá. De értelme nem lett volna, akinek idáig jut az agyában a játék, az már eleve veszett fejsze nyele.

NieR Gestalt/Replicant: Én továbbra is ajánlom, hogy érdemes átrágni magatokat a sztoriján, kulcseseményein. A NieR ismerete nélkül nem fogjátok érteni, miért jelentős a lunar tear virág, tulajdonképpen mi Devola és Popola bűne amiért szenvedtek és üldözték őket (ez egy olyan "text adventure" részben fog kiderülni, ha ennyit elárulok az sztem még nem spoiler), vagy ugyan Emil is említi a múltját, de hogy ténylegesen milyen tragédiát ment keresztül, vagy hogy mia fene is a Project Gestalt amit említenek a játékban is valamelyik szöveges adatfájlban, azt csak az tudja, aki ismeri az előzményeket. Szóval igen, élvezhető a NieR ismerete nélkül is, de bizonyos részleteknek igazi (és nagy) jelentősége csak akkor lesz számotokra, ha az előzmények is megvannak. Én sem játszottam amúgy a NieR-rel, de egy pár youtube sztorianalízis/recap/walktrough videó meg utánaolvasgatás révén már vagy 6-7 órát abba a játékba is beleöltem, anélkül, hogy egy percet is ténylegesen játszottam volna.

[ Szerkesztve ]

I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

(#40) [Prolixus] válasza [Prolixus] (#39) üzenetére


[Prolixus]
(PH! addikt)

Ja meg Grimoire Weiss-t ki is hagytam. A Day One edition-ben ez ugye egy pod skin...de Grimoire Weiss valójában a NieR Gestalt/Replicant egyik kulcsfontosságú karaktere (igen egy könyv...első látásra), és nekem a kedvencem azok alapján, amit az első játék mellékszereplőiből láttam. :K Persze semmi értelme annak, hogy a játékban van, nyilván csak amolyan fejbólintás vagy ilyesmi.

Ezt meg csak úgy random beszúrom... :DDD

[ Szerkesztve ]

I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

(#41) Vistaboy válasza [Prolixus] (#39) üzenetére


Vistaboy
(PH! nagyúr)

"Huhh, amúgy azért meglepő, hogy már a Route A alapján ilyen jó véleménnyel vagy a játékról. Azért a Route A után csak egy szimplán jó játéknak gondoltam, szuperlatívuszokban egyáltalán nem gondolkodtam. Igazából amíg a Route C első fejezetének végéig el nem jutsz, nem láttál semmit. Akkor szakítja rád a játék az égboltot...szinte szó szerint, majd meglátod."

Igen, számomra is picit meglepő. Először alig mertem megrendelni, mert mindenhol azt írták róla, hogy kontroller nélkül játszhatatlan, pedig a bemutatók és előzetesek alapján nagyon jónak tűnt. Aztán megjelentek a tesztek, ahol páran az egekig magasztalták, mások pedig azt sem tudták róla, hogy eszik-e, vagy isszák...

Nekem pont azért tetszik, mert annyira részletesen ismered meg a környezetet, mindenről van leírás, történet, plusz maga a világ is érdekesnek tűnt. Meg hát ugye a japán készítők miatt is érdekelt, hiszen az animéket is szeretem, nem egynek elég mélyreható sztorija van, ehhez kétségkívül értenek Japánban. Meg hát ugye a zene... valami fenomenális. :)

Megmondom őszintén, nagyon örülök neki, ha valóban még nem láttam semmit belőle, ahogy mondod. Pár kivétellel szinte minden mellékküldit megcsináltam a Route A során, egyedül a "Golden" ellenfelekkel nem bírtam, állítólag azokat meg kell majd hackelni 9S-szel.

A sztori szerintem már eddig is nagyon rendben van, olyan témákat boncolgatnak benne, amik igencsak érdekelnek engem. Androidként szinte már emberileg kell gondolkodni benne. Misztériumok, eszmék és morális kérdések, melyeket saját magunknak teszünk fel és kezdetben nem nagyon kapunk választ, de amikor igen, akkor óriásit üt.

Az már eddig is látszik, hogy mind az 5 befejezést végig kell játszanom, ha teljes egészében meg akarom ismerni a játékot. Már most is néha úgy érzem, nem minden esetben hoztam meg a jó döntést, kegyetlen, hogy mennyire tud hatni rám a játék. Számomra a 2017-es évben a GOTY a NieR: Automata. :K

"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

(#42) [Prolixus] válasza Vistaboy (#41) üzenetére


[Prolixus]
(PH! addikt)

"Az már eddig is látszik, hogy mind az 5 befejezést végig kell játszanom, ha teljes egészében meg akarom ismerni a játékot."

A miheztartás végett itt azért hozzátenném, hogy a Route B befejezése (a Route B jellegéből adódón ez szerintem nem spoiler) vizuálisan ugyanaz, mint a Route A. Persze 9S narrálja, meg úgy általában, egészen mást gondolsz majd az egészről, mint Route A során azon új információknak hála, amit Route B során 9S nézőpontja miatt tudsz meg, de ne számíts azért egy teljesen új befejezésre. Az Ending C&D meg lényegében alternatív endingek, mindkettő Route C végén, vagyis ezeknél csak az ending más, az odavezető út ugyanaz az (de nem kell majd végigjátszani újra a Route C-t ha nem akarod, majd kapsz valamit a játéktól ami lehetővé teszi ezt). És akkor a rejtett ending az Ending E, ami, legyen akár Ending C vagy D előtte, mindkettőn tovább mutat időben.

Persze kétlem, hogy csalódnál a játékban végül amikor az igazi végére érsz, de endingek terén azért erre lehet számítani, többre nem. :) De tényleg nem láttál még semmi gyakorlatilag, úgyhogy mondom biztos vagyok benne, hogy a továbbiakban még inkább csak tetszeni fog a játék. :)

[ Szerkesztve ]

I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

(#43) drachoHUN


drachoHUN
(fanatikus tag)

Érdekes dolog ez. A route B-nek, azért az újdonságok ellenére egyértelműen újrajátszás feelingje van, az sem lepne meg, ha valaki abbahagyná(bennem fel sem merült persze) azzal a címszóval, hogy "ezt már láttam". Mondjuk 9S-t kevésbé szeretem, a harc vele nem olyan élvezetes, de ennek ellenére örülök, hogy benne van a route B is a játékban. Ezután viszont jön a route C, amelyben folytatódik a sztori, nem is akárhogyan(és még a végére sem értem). Azt hiszem, új "kedvenc" játékom van.

Sosem volt konzolom így az elődökről semmit sem tudva vágtam bele a játékba. Lehet, hogy a játék befejezése után nézek végigjátszást vagy valami sztori elmesélős videót az elődökről. Valószínűleg fordított sorrendben jobb lett volna, de az a hajó már elúszott.

Forza JUVE!!!

(#44) [Prolixus] válasza drachoHUN (#43) üzenetére


[Prolixus]
(PH! addikt)

Mivel a Route B rövidebb volt, plusz új infókat kaptunk, plusz 9S az idő egy részében szeparálva volt 2B-től, plusz, plusz voltak 9S specifikus mellékküldik, én szinte nem éreztem újrajátszásnak egyáltalán.

Amúgy csak egy játékkal kell érdemben foglalkozni ha az előzményekre vagy kíváncsi, a NieR-re. Utóbbi a Drakengard univerzum spin-off-ja gyakorlatilag, ahhoz csak minimálisan kötődik, konkrétan a Drakengard 1 egyik "vicc" befejezéséből nőtt ki a NieR mint játék. Természetesen ez a "nem kapcsoltság" fokozottan igaz az Automatára, úgyhogy lényegében elég a NieR-nek utánanézni/olvasni.

I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

(#45) drachoHUN


drachoHUN
(fanatikus tag)

Hmmm, ez a true ending. Parádés, mint az egész játék. Mondjuk nálam inkább a C route első felének vége a játék "tetőpontja".

Összességében azt mondanám, hogy: ennél 10/10-ebb játékkal még nem játszottam.

Forza JUVE!!!

(#46) Vistaboy


Vistaboy
(PH! nagyúr)

Megmondom őszintén, hogy - bár chipekkel fel lehet fejleszteni 9S közelharci képességeit is -, sokkal, de sokkal jobban tetszett a játék 2B-t irányítva. Nem mintha a más nézőpont miatti extra infók nem lennének jók és érdekesek (No meg persze nem 2B segge miatt... ööö... illetve talán egy picit... :P ), de mivel a hackelés elég bugyután van megoldva és 9S eléggé rá van utalva erre a képességre, ezért sokkal nehezebb vele a játék.

Gyakorlatilag a hackelés az egyetlen olyan része a játéknak, ahol egérrel és billentyűzettel nehezen tudok boldogulni, a többi már megy szépen. Emiatt továbbra sem tudok boldogulni az "Arany robotokkal", egyszer mázlival sikerül az egyik nagyot meghekkelni, el is veszítette 1/3 HP-ját azonnal, ám háromszor képtelen vagyok ezt megismételni, fegyverrel meg szinte képtelenség sebezni.

Úgyhogy egyelőre továbbra is élhetnek boldogan a kis mocskok, talán majd A2-vel végre elég magas szinten leszek ahhoz, hogy szétkaszaboljam őket fegyverekkel, mert ha nem, hagyom a fenébe az egészet. A kicsit már sikerült kiütnöm, de pár százalék HP-val csak fetrengett a földön, gondolom, az egészet ki kellene irtani, de nem megy egyelőre.

Remélhetőleg A2-vel visszatérhetek végre a közelharchoz, mert 9S hackelése egyelőre nem annyira jön be.

"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

(#47) drachoHUN válasza Vistaboy (#46) üzenetére


drachoHUN
(fanatikus tag)

Milyen nehézségen játszol? Ezek az arany robotok nem csak itt vannak amúgy. Én a kicsit hackeltem csak, a nagyokat karddal vertem le. 9S-el.

Forza JUVE!!!

(#48) morfondőr válasza Vistaboy (#46) üzenetére


morfondőr
(őstag)

9S-el nekem sem tetszett annyira a játék, és a hackelés kontrollerrel is marha nehéz! Sajnos rá vagy utalva, mert sok esetben még így is könnyebb leverni az ellenfelet, mint fegyverrel. Én a rakétás pod-al operáltam, igaz egy-egy nagyobb boss-t nagyon sokáig tart legyőzni. Viszont azok a sztori elemek, amiket kapunk nagyon sok új információval bírnak, én ez miatt azért élveztem a második végigjátszást (a vége felé konkrétan leesett az állam). Most kezdem el a harmadik kört, csak az intróját néztem végig de már látom, hogy sokkal nagyobb durranás lesz! :))

Steam/Uplay/Origin: racka_HUN

(#49) drachoHUN válasza morfondőr (#48) üzenetére


drachoHUN
(fanatikus tag)

Ó, tényleg egy mínusz pont a játéknak. Most komolyan be kellett rakni a B route végére azt a spoileres Preview részt? 1-2 másodpercig tartott felfognom, hogy mi történik mire sikerült becsukni a szemem és ledobni a fülest. :D De most komolyan, én sorozat vagy film trailert sem nézek. Játék közben nem számítottam ilyesmire.

Forza JUVE!!!

(#50) [Prolixus] válasza Vistaboy (#46) üzenetére


[Prolixus]
(PH! addikt)

Jah, a hack-elés elég unalmas, PC irányítással meg főleg gáz. Nem is lenne nagy baj, ha 9S-nek két kardja lenne mint 2B-nek, és a hack-elés valami extra gombra került volna (bár kontrollerrel nemtom ezt hogy lehet megcsinálni, ugye...) Úgy vettem észre általános vélemény, hogy emiatt 9S-szel nem szeretnek annyira játszani.

Én bevallom őszintén ezt a problémát néhány frusztráló próbálkozás után úgy oldottam fel, hogy ha nehéz hack-elés-re volt szükség akkor easy-re állítottam a nehézséget. Ezt nemtom próbáltátok-e már, de ez tényleg annyira könnyű, hogy szinte helyetted játszik a játék, ez a hack-elésre meg különösen igaz, kb nem tudnak eltalálni meg akkor is célba találsz ha nem jól célzol. Kb súrolja a csalás szintjét, annyival könnyebb, de alapból nem érdekel ez a hack-elés dolog, nem ebben a részében kerestem a kihívást a játéknak, úgyhogy nem bántam. Annyi, hogy easy mode-ban automatikusan átkonfigurálja a játék a chipkészletet, így érdemes egy külön konfigurációt készíteni direkt erre a célra, és erre váltan mielőtt easy-re raknád a játékot, hogy ne az alapból használtat csessze el a játék.

"(#49) drachoHUN"

Ezt nem mondhatod komolyan. :DDD Amúgy szvsz kellett az oda, ha valaki "szűzen" játssza a játékot és nem tudja, hogy a Route C teljesen más, akkor lehet hogy Route B végén abbahagyta volna mert azért Route B részben tényleg Route A újrajátszása. Szóval vagy ki kellett volna írni, hogy "kiccsávó, ne menjé sehova mert a Route C teljesen más mint amit eddig láttál sztorit/küldetéseket tekintve)" vagy összevágni valami trailer szerűséget és azzal fokozott nyálelválasztást generálni. Utóbbi nyilván hatásosabb volt. :DDD

MÁS:

Az ugye megvan, hogy Emiltől nem csak vásárolni lehet (spoiler gomb híján csak ezt írom), plusz tényleg van egy lakhelye is egy elég nagy barlangban? (nem a lunar tear-es helyszín)

Na meg az amusement park-ban is van egy secret boss.

[ Szerkesztve ]

I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  NieR: Automata™
Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.