Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-28 08:07:54

LOGOUT.hu

Autós topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#206751) Kickass válasza Integrale (#206746) üzenetére


Kickass
őstag

Tényleg. :R

(#206752) Gombinyó válasza rbalint88 (#206749) üzenetére


Gombinyó
őstag

Nem félek tőle és jobb motornak tartom az 1.5 dpi-nél, viszont hasonló felszereltség mellett sok százezerrel drágább a corolla most, ezért írtam, hogy ha ma kellene új kocsit venni, akkor valszeg a hunyadi i30 nyerne (persze csak egy komolyabb próba út után, fogalmam sincs milyen az autó).

(#206753) cappa72 válasza Gombinyó (#206740) üzenetére


cappa72
nagyúr

a Citroen szara.
:D
Azt' mégis ment 170-et (igaz lejtőn lefelé, de ment annyit; nem hazai autópályán)

Jópofák ezek a "népi elnevezések".
Ezekből is lehetne gyűjteményt kiadni...
Itt van válasznak egy: Misibácsi Kordélya (Mitsubishi Cordia)

[ Szerkesztve ]

Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért

(#206754) F_Zolee válasza Gombinyó (#206733) üzenetére


F_Zolee
veterán

Szintén 2004, F Astra. 1.4es volt ha jól rémlik.

(#206755) rbalint88 válasza Gombinyó (#206752) üzenetére


rbalint88
addikt

Dragabb persze, de tobbet is ad. Azert szerintem elegge ki van ez piackutatva, hogy egyik tipus se legyen sokkal olcsobb a masiknal :)

(#206756) Petyyyyy válasza ngaba (#206702) üzenetére


Petyyyyy
addikt

Még mindig tanulom.

A200 CDI, 2011-ben - igaz már tudtam vezetni mikor oda értünk. Nem tudom mennyit evett, de agyvérzést okozott a sebességfüggő ablaktörlője. :D

[ Szerkesztve ]

Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star

(#206757) molnarpeter válasza Ed3r_X_ (#206750) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Ha csak ennyi a probléma, akkor lámpa szétszedni, és fekete spray :D

(#206758) molnarpeter


molnarpeter
nagyúr

80.000 Ft-ot kapsz, ha LPG-s autód van [link]
Nyilván van bőven feltétel :)

(#206759) Snoop-y válasza ngaba (#206702) üzenetére


Snoop-y
veterán

Audi 100

New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need

(#206760) Qru válasza molnarpeter (#206758) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Óóó, kár hogy a Subi utólagos gázosítással elég vegyesek a tapasztalatok... A gyári az jó, csak kevesen értenek hozzá.

#nincsbennetarcsi

(#206761) pècsimunkás válasza ngaba (#206702) üzenetére


pècsimunkás
addikt

Zsiguli. ZY- os rendszáma volt.

Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!

(#206762) Snoop-y válasza Puma K (#206719) üzenetére


Snoop-y
veterán

Ez volt az aktualis autonk amikor vizsgaztam :K

New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need

(#206763) Snoop-y válasza pècsimunkás (#206761) üzenetére


Snoop-y
veterán

Mienknek ZV 45-47 volt a rendszama.

New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need

(#206764) ngaba válasza bitpork (#206743) üzenetére


ngaba
aktív tag

Kaposváron tanultam vezetni, egy bizonyos Tibornál. :)

cappa72: Félve vallom be, hogy nekem anno kimondottan tetszett a Xsara (szigorúan a FL előtti). Igaz, nem ültem ilyenben soha, bár a Pug306 alapján kábé tudom, hogy mire lehet számítani.

(#206765) pècsimunkás válasza Snoop-y (#206763) üzenetére


pècsimunkás
addikt

A Wartburgunké UX 20-61 volt. Majd az új rendszám CNF- 907 lett, de az már nem hangzott olyan szépen, mint az eredeti. Az eredeti az belém égett.

Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!

(#206766) cappa72 válasza pècsimunkás (#206765) üzenetére


cappa72
nagyúr

Ugye? A régi rendszám...
PL 67-92 --> CWF-095. Utóbbival minden családtagnak meggyűlt a baja... mármint a megjegyezhetőségével. Aztán szerintem már rég elrohadt szegényke, bár nem néztem a JSZP-t.

#206764ngaba
Ó b'sszus... nem is Xsara volt, hanem Saxo... :B Bocsánat a félreinformálásért. Ez én bűnöm...

[ Szerkesztve ]

Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért

(#206767) 6030D válasza ngaba (#206702) üzenetére


6030D
Ármester

Fehér 1,0 Swift. Barátomnak már volt jogsija, a nevelőapja (rip) volt az oktatóm, így azt az autót használtuk bandázni is. Balon kormányoz, jobbon pedált nyomkod.... mindegy, elévült. :) Nem tudtuk mennyit fogyaszt, mert nem mi tankoltuk, és nem írta az arcunkba állandóan, de gyorsulást mértünk Casio stopperrel, de nem emlékszem az eredményre. (7 körül ;] )

Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla

(#206768) MC Pite válasza rbalint88 (#206749) üzenetére


MC Pite
veterán

Olvastam már az autóról, sajna még nem vezettem.

-Én az erős közepesen felszerelt autókat szeretem, de sokaknak nincsenek nagy igényei - nézd meg mennyi suzuki vásárló van. Nekik alapár körül is tök jó. Nem 8-tól indul legalább, de élhetően felszerelve sem 10m.
-Maga az autó jó. Nem pont az amit szeretek, de korrekt. Motortól függetlenül.
Nálam is a Kia szokott közelebb lenni az ízlésemhez.

-1.5 dpi meg jó hogy van, mint lehetőség. Magában a 3 hengerrel nincs bajom, abból is van jó (208 motorját szeretem pl, 2750nyomatékcsúcsot is) meg 4 hengeresből is van vacak.l
Olvastam már párszor erről, azt írják egész jól megy, és korea felébredt, nem 4500, hanem 3500ön már nyomatékcsúcsot érünk, megy a pacsi! :C

Amúgy a DPI azt hittem hagyományos dpi, egy gdi meg egy mpi befecskendezés, de nem; ez 8 mpi szerű (még közelebb a szelephez) befecskendezés, ez szimpatikus.

Nem vitatom el a turbómotorok előnyét, szeretem a jól sikerült (kisturbós, gyorsan felpörgős, nem már 4000nél visszametszett) feltöltős mocikat is.
Aki leszarja a motort, konzervatív, vagy tud vezetni, tök jó ez is, átlag juzernek, hölgyeknek ott az ezres turbós.
Meg szoktam járni az Alpokot legalább évente, keményebb (2x-3x%-os) emelkedőkkel is találkozok mindig, és igaz hogy 4500-6000 között, de (ottani) normál dinamikával abszolválom szívó (chippelt) 1.6osokkal. Ha ott laknék, azért nem azt venném, az 1.4tsi/tgdik elpicsáznak meredeken.
Sőt, kifejezetten szeretem , mikor végre lehet menni egy jót szerpentinen(ülés picit le, mégfüggőlegesebbe a támla, picit le a kormány, magamra húzom az övet és szúrjuk), és kikormolom végre a vasat :DDD . Csak átlagjóskával ne találkozzak, aki ugyanazzal ugyanott kecmereg a motort gyilkolva, és nagyobb forgalom esetén n
nem olyan buli megelőzni. Vagy k..a nagy teherautót, amit csak kettesben tudunk követni, és fejvakarós az előzés, de 5-6 évente ezt is megoldom.

Amúgy ha ezt/Ceedet (ha lesz benne ez a motor) vennék (fiatal használtba) jó kérdés mivel venném, ki kéne próbálni - de nem a kereskedés körül síkon 2 fővel 5 percben. Araszolás, nagyobb emelkedő terhelve. Akinek ilyen tapasztalata van/lesz, dobhatja ide, vagy privátba is akármilyen. Valószínűleg csipsszel ez is inkább 125-130 ló körül tudhat amúgy, mégjobb megindulási hajlammal. Tudom, ott az 1.4/1.5 is, de oktávba is fölösen erős az év nagyrészében, és évi 25k km esetén plusz egy liter annyit nem ér. Meg akármennyi ló van az autóban, hajlamos vagyok mindet kihajtani, ami a napi 2 órás út alatt lehet néha felelőtlenebbé tenne. Azonos fogyasztással a nagyobbik turbós kéne, nincs kérdés - psa 1.2 puretech ill a renault 1.2-1.33-asa pont jó kompromisszum és karakter, azok a kedvenceim ebben a ligában.

[ Szerkesztve ]

<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

(#206769) MasterMark válasza MC Pite (#206768) üzenetére


MasterMark
titán

A gdi az direkt befecskendezést jelent a hengerbe.

Switch Tax

(#206770) joshua7 válasza gooool (#206662) üzenetére


joshua7
veterán

Mi maradtunk végig, 6-ig.
BZ egész szépen kente egyébként.

A Lotus-okra raktak rendszámot, míg kimentek az utcára pár körre, de aztán a nap végén azokat is trélerezték. A sárga Exige padlónál komoly hangot produkált. :K

Semper Fi

(#206771) rbalint88 válasza MC Pite (#206768) üzenetére


rbalint88
addikt

Nekem ugye a turbos i30 elott szivo 1.6gdi elantra volt, elvileg 135 loval. Na most az egy dolog, hogy nyomatek nincs, de forogni se szeret, egyszeruen mindig gyengenek erzodik. Ellenben a Splashben mindig vigyorogtam, tok jo lelkes a motorja, vidaman forog a szabalyzasba, veszi a lapot, tenyleg jo hasznalni. Gyenge? Az hat. De nem

faj. Az elantra meg papiron “jol megy” a kategoriajaban, de nem szeretheto a motorja. Ez az 1.5dpi meg gyengebb nyomatekban es loeroben is, az auto nehezebb, szoval sietosoknek nem valo.
Biztos benne van ebben a velemenyemben az is, hogy az elantrahoz kepest viszonylag eros/nyomatekos sajat autoim voltak, hozzaszoktam ahhoz, hogy 2000-3000 fordulat kozott mindent megold az auto megorulesen innen. Szoval nem azzal van a baj, hogy ha dolgozni kell a valtoval, csak ez ne az alulmotorizaltsag miatt legyen :)

(#206772) pècsimunkás válasza cappa72 (#206766) üzenetére


pècsimunkás
addikt

A Wartburgunk is elporladt már sajnos( valószínűleg)

Ha már Wartburg...
Jövő hétvégén lesz megint Wartburg találkozó.
Ki szoktam menni mindig, egész szép autók szoktak lenni.
Meg alkatrészek hegyekben.
A főbérlőm a Wartburg klub elnöke- alelnöke Eisenachban.
Van egy patika Wartburg kombijuk. Fehér. A miénk is fehér volt.
Az övék kb gyári, új állapotban van.
Ha kimegyek a Wartburg talira, lövök 1-2 képet majd.

Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!

(#206773) tboldi válasza MC Pite (#206768) üzenetére


tboldi
nagyúr

A Suzuki 1.2-es DualJetje pont ugyanilyen megoldással operál 2013 óta. :)

[ Szerkesztve ]

(#206774) grizlisandor válasza ngaba (#206702) üzenetére


grizlisandor
addikt

Időrendi sorrendben: Fiat Brava, Fiat Punto(szerencsére ezt nem sokat, mert elég kicsi volt nekem), VW Golf 3.

(#206775) MC Pite válasza MasterMark (#206769) üzenetére


MC Pite
veterán

Igen, és a legtöbb dual befecskendezős az közvetlen + szívócső befecskendezős (felénk az 1.8 tfsi kezdte asszem).
És részecskeszűrő mentes is.
tboldi: Igen, ez is olyan. :K

rbalint: Így van, az 1.6 GDi vagy a Toyota 1.6 VVT (132le) 110nek (se) érződik általában. A Kia 109lovasára 90et mondtam, stb.
Míg az enyémre az 1.8-as 140 lovas (ufo) Civices kolléga azt hitte, hogy turbós. Nem, csak jó helyen a nyomaték a sztratoszféra helyett, meg picit engedékenyebb már, és érzésre sokkal megy/indul meg, mint a szintén kkcsiker ejtő váltós ejtő Civic.

Amúgy 7,35 a konkrét tesztautó ledes főfénnyel, sztem nem rossz ár.

Szóval 1 számmal nem lehet leírni egy hajtásláncot, egyetértünk. Nekem elég lehet ennyi kraft (csipszel) ha jól adja elő. De pl ha a suzuki ezres turbósához hasonlít a kicsi tgdi, akkor az is bukó, szerintem ez középtré.

Több vélemény: https://rollingtons.hu/2021/03/04/tokeletes-nepauto/
Joggal gondolhatnánk, hogy ezért a vándordűnék dinamikáját idéző menetteljesítményekkel kell megfizetnünk, de nem. A fickós ,egyötös" őszinte lelkesedéssel fog szelet a kompakt kombi vitorlájába. Nagyszerű párost alkotnak a könnyedén, pontosan, szinte élvezettel kapcsolható, rövidre áttételezett, hatfokozatú sebességváitóval.
https://www.autonavigator.hu/cikkek/orok-elet-meg-egy-nap-hyundai-i30-1-5-dpi/
A 110 lóerő nem tűnhet soknak, nagy félelmem volt, mire lehet képes nagyobb terhelésnél, de egészen meglepő, hogy négy felnőttel és egy 1,5 évessel a gyomrában pont ugyanolyan, nem változik semmit, ebben nagyon jó egy ilyen szívómotor. Autópályán gyorsítani ekkora terheléssel is bőven képes, a 130-as utazót kényelmesen eléri és tartja is, innen még értelmezhető előzésre is képes.
https://www.vezess.hu/ujauto-teszt/2020/11/23/autoteszt-hyundai-i30-2021-15-dpi-szivo-benzines-teszt/

Odafigyelve a kuplungra, a motor alapjáraton is megmoccantja az autót, nem kell minduntalan gázt adni parkolás közben. Változó szelepvezérlésével a motornak 2000 körül már van elég nyomatéka, váratlanul életképes az alsó és a középső fordulatszám-tartományban.

Pár száz kilométer megtétele után úgy éreztem, hogy ez a szívómotor nem ahhoz képest elfogadható, hogy egy 110 lóerős, turbó nélküli benzines, hanem jól harmonizál az autóval, amikor nincs telerámolva vagy nem meredek kaptatón, autópályás emelkedőkön kínlódsz vele. Jól harap, akarja a menést, igazán szerethető szívómotor.

Vezess szerint amúgy nem csatolt hosszlengőkaros a futóműve, de nekem a képen annak tűnik. Igaz, másik helyen a dpi=mpi+gdi megoldást írtak, plusz a több helyen megjegyzett nincs helye a kalaptartónak/értelmetlen rekesz azbülés mögöttre is lenne egy fogadásom, hogy az a kalaptartónak a helye.

[ Szerkesztve ]

<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

(#206776) barnam_ válasza ngaba (#206702) üzenetére


barnam_
nagyúr

Skoda Superb mk1 dízel, de fogalmam sincs milyen motor volt benne.
Arra jó volt, hogy megtanultam nagy autót vezetni, nem féltem utána amikor a saját autómat elkezdtem vezetni.
Az oktató is abszolút korrekt volt, sose kellett cipelnem helyekre, mentünk autópályán/országúton és BP-i dugóban egyaránt; nappali meg éjszakai vezetést is gyakorolva.

(#206777) MC Pite válasza MC Pite (#206775) üzenetére


MC Pite
veterán

Ezt előbb nem találtam:
https://www.autosvilag.com/tesztek/7231-hyundai-i30-wagon-1-5-dpi-comfort.html
Arra számítottam, hogy a károsanyag-szigorítások nyomán egy visszafojtott, kelletlenül gyorsuló, inkább hangos, mint lendületes autót fogok vezetni, amit megkönnyebbülés lesz visszaadni. Ehhez képest az első néhány kilométer összeszokást követően már a városban kitört belőlem az „Ejha, ez nem is rossz” érzés. Már nagyjából 1 500 – 2 000 fordulattól van annyi nyomaték, hogy a gázpedál lenyomására az autó érezhető gyorsulásba kezd, ha pedig tovább pörgetjük, egész fickósan elindul. Nem fogja persze soha felszaggatni az aszfaltot maga alatt, de útakadály sem lesz autó soha. Ebben valószínűleg a hatos kézi váltó első néhány fokozatának rövid áttételezése is segít, de tény, hogy pl. körforgalomból kifelé kettesben, hármasban nem várt lendülettel indul meg. Az alapmotornak még pályatempóban sincs oka szégyenkezni, 130-ról hatosban is tud gyorsulni, ráadásul ugyan soha sem marad észrevétlen, de a 3 500-as fordulaton pörgő motor a remek zajszigetelésnek is köszönhetően egyáltalán nem ordít.
Hyundaii30Wagon53Persze 5 személlyel, csomagokkal megrakva nyilván csökken ez a kraft, ám hétköznapi használatra tökéletesen alkalmas. A motor nemcsak nagy sebességnél, pályatempóban, de országutakon, városban is hihetetlenül csendes, finom járású, a hatfokozatú váltó pedig precízen, bár egy kissé hosszú utakon jár. A gép a hatodikat már akár 50 km/óránál is mindenféle kínlódás nélkül elviseli, így a városi forgalom lendületét simán lehet tartani vele. A 110 lóerős szívómotor szolgálataiért cserébe nem is kér sokat: az M5 autópályán sík terepen és szabályos 130 km/órára állított tempomattal 6,3 litert evett, míg országúton 90-100-as tempóban 5,5 literrel is megelégedett. Városban, Szegeden használva az autó 6,4 literes átlagfogyasztást írt. ki.

<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

(#206778) Integrale válasza Qru (#206666) üzenetére


Integrale
veterán

Váltó helyett beszereztem a gyári küszöbburkolatot (+10 rajpont), mégiscsak fontosabb, mint az új váltó... :N

[kép]
[kép]

"Bad reklám is reklám too"

(#206779) MC Pite válasza Integrale (#206778) üzenetére


MC Pite
veterán

Cool 🙂
Link van? Lehet rakok a 208ba is ilyet, a fóliával úgyse vagyok túl elégedett amit felraktam.

<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

(#206780) tboldi válasza MC Pite (#206779) üzenetére


tboldi
nagyúr

Fiat gyári alkatrészhez minek neked link? ;]

(#206781) MC Pite válasza tboldi (#206780) üzenetére


MC Pite
veterán

Ja, elfelejtettem hogy Integrale gyári tartozék fan :D
Én agyam aliexpress vonalon jár típushoz való kiegészítőkből ;]

<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

(#206782) fatalerror19


fatalerror19
csendes tag

Sziasztok
Remélem nem olyan durván off.
Adott egy 2014-es 1,2-es swift.
Néhány hónapja hallok egy nagyon idegesítő hangot menet közben, alacsony gázállásnál 40-70-es tempó környékén sebességtől függően, főleg négyesben és ötösben. Jobb szó híján prüttyögésként tudnám leírni, ami a fordulattal gyorsul. Talán mintha motorféknél is hallanám gyorsabban gurulva, de olyankor elhanyagolható. 70-80-at elérve vagy elhallgat, vagy elnyomja a többi hang.
[link]
A felvétel szerkesztve van, magas hangok ki vannak emelve, hogy jobban hallatszódjon.
A szerelőm nem hallotta, szerinte minden tökéletes.
Esetleg volt-e már ilyen valakinek, vagy tipp esetleg, hogy mi okozhatja, mielőtt komolyabban nekiindulnék szerelőt kutatni, aki hallja is:D
Köszi előre is!

(#206783) Jorus válasza ngaba (#206702) üzenetére


Jorus
nagyúr

Golf MkII, asszem 1.6l volt, egy faragott farkasfej volt a váltógombja.

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#206784) #89309696 válasza Jorus (#206783) üzenetére


#89309696
törölt tag

:K

(#206785) Integrale válasza MC Pite (#206781) üzenetére


Integrale
veterán

Hackival beszéltük, hogy ô megvette aliról a csomagtérbe való hálót, mint ahogy minden épeszû ember tette volna, én meg inkább háló nélkül vagyok, amíg nem találok gyárit. :B

Ez így jött, a lémyeg az az apró halvány felirat: Ricambi Originale.

Lybrahoz a kiegeszitok osszesen, kb az auto aktualis piaci ertekenek felelnek meg, de van, amit ki sem bontottam, hatha lesz 10 ev mulva egy hozzam hasonlo, a 20 oldalas kiegeazito katalogusbol csak a hutolada es a nyakkendo hianyzik, ora is van.
Elfogadtam már, hogy nem vagyok normális. :D

[ Szerkesztve ]

"Bad reklám is reklám too"

(#206786) kisza25 válasza ngaba (#206702) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

1,4 opel corsa B (1997)

Más: ki hogyan oldja meg strandon a slusszkulcs kérdést?
A tipo pótkulcsa szerencsére vízálló :)

[ Szerkesztve ]

Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

(#206787) focvis válasza Integrale (#206785) üzenetére


focvis
veterán

Ez Aliról jött, és "Original Teile", és valóban az. :K [kép]

Nyilván Kínában nem forgalmaznak Cromat.

(#206788) tboldi válasza Integrale (#206785) üzenetére


tboldi
nagyúr

Nyugi, én is gyári tartozék mániás vagyok, képes voltam 30k Ft-ot kiadni egy fém váltógombra. Na, meg a gyári könyöklőért is 50k-et fizettem, pedig törött volt a teteje, de annyira ritka, hogy muszáj volt lecsapnom rá. :D

Ja, és nekem is van gyári küszöbdíszem (40k Ft), habár ez nem világít.

[ Szerkesztve ]

(#206789) focvis válasza kisza25 (#206786) üzenetére


focvis
veterán

A nyaralóban / szállodában hagyom. Ha strandra megyek, egész biztosan fogyasztok sört vagy fröccsöt. 🤗

(#206790) kisza25 válasza MC Pite (#206736) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

Csak az alapban a műszerfal egy hányadék és + 350 eFt hogy kinézen valahogy és akkor már 5,5M Ft és még se egy alufelni, de nem is tudd kérni, csak két felszereltséggel feljebb, sokkal több extraval inkább a tipot vettem 4,4M Ft-ért, pedig már volt pár hyundaiom és kia is volt/van a családban, meg nekem is és az 1,5 dpi csábító volt

Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

(#206791) kisza25 válasza focvis (#206789) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

Én messze lakom a strandtól+ gyerek(sok csetresz) ezért autóval megyek, mondjuk nem teljesen megyek a strandig, sín alatt az halál autóval

[ Szerkesztve ]

Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

(#206792) MC Pite válasza kisza25 (#206786) üzenetére


MC Pite
veterán

15 perc sétával :DDD
Másut... Bringával, vagy a telefon mellé rakom. Azt hiva rakod? Mi táskába, ruhazsebbe.

Tipo sem rossz, de a Meganehoz után felesleges lenne rá cserélni, sőt.

[ Szerkesztve ]

<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

(#206793) mycso válasza Snoop-y (#206763) üzenetére


mycso
veterán
LOGOUT blog

Nekünk egy remek Dacia volt: DX-1254 --> BLN-527

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#206794) Qru válasza MC Pite (#206768) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Nekem kerek 1 ora a szintidom a telekre Bubival is (170/230) meg a Skordeval is (190/400). Pedig Bubi biztos nem hozza a papirformat a Skorde meg erosebb mint papiron. Addig engedem a lovakt amig biztonsagosnak erzem. Mondjuk Bubibol a power hianyzik a Skordebol meg a rendes hajtaslanc. Megneznek egy 4x4-es Superbet de az csak egy szinttel feljebb kerheto.

Amugy nincs bajom a szivomotor karakterrel, ha lenne nyilvan turbost vettem volna. Van osszehasonlitasi alapom mert Bubi elott B5.5 1.8T es Superb 1.8 TSI-t hajtottam.

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#206795) Qru válasza cappa72 (#206766) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

LL 32 92 -> ERU398

De kivancsi leszek kinek lesz kozulunk elsokent uj formatumu rendszama. :K

#nincsbennetarcsi

(#206796) rbalint88 válasza MC Pite (#206775) üzenetére


rbalint88
addikt

1.0t-gdi-t nem vezettem, fel se merult opciokent :N Szvsz egy ekkora bodehoz a kenyelmes haladashoz keves egy chipelt 1.5-1.6 szivo is, ha agyig irod se lesz olyan nyomateka, mint egy turbosnak. Meg ugye gariidon belul nem celszeru csipszelgetni…
autopalyas fogyasztas: 5liter korul tudja az 1.5t-gdi tempomattal, duplakuplungossal :DDD
Vezesses cikket olvastam, de ugy voltam vele, hogy engem nem vernek at :DDD igy, hogy megvan az 1.5t-gdi, foleg azt gondolom, hogy kell ez a teljesitmeny, hogy jol menjen. Persze, biztos hasznalhato a dpi is, csak soha ne akarj vele sietni :))

Qru: azt akkor kezdik adni, amikor elfogy a mostani kiosztas vagy adott datumtol? Lehet mi is eselyesek vagyunk, ha asszonynak osszejon a villanyos (ioniq vagy e-golf facelift)

[ Szerkesztve ]

(#206797) tboldi válasza Qru (#206795) üzenetére


tboldi
nagyúr

Tippre focvisnak vagy kiszának, esetleg bulikavagyoknak. :))
Vagy stickermajomnak a villanydákó? 🤔

Magnum_ is cserélt már néhányszor autót, amióta nekem megvan a Jazz, de úgy érzem, ő most “megérkezett” az E90-nel. :D

[ Szerkesztve ]

(#206798) kisza25 válasza MC Pite (#206792) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

Telefont pénzt nem vittem le, csak a gyereknek kell matrac, labda, vizi fegyverek csatázni, törölköző, inni, ennivaló stb
tboldi, de most miért? :D amúgy nekem is megfordult a fejemben, már megint autókat nézek :P :DDD :W
De egy autóra már bejelentkeztem, annak már van rendszáma, de nem tudom mikor lesz az enyém, meg nézegetek ezt-azt, veloster, 1,6 t, genesis 3,8 v6 stb :D

[ Szerkesztve ]

Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

(#206799) pècsimunkás válasza Qru (#206795) üzenetére


pècsimunkás
addikt

Ebben a versenyben én nem veszek részt :D

Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!

(#206800) BigBlackDog válasza Qru (#206795) üzenetére


BigBlackDog
veterán

Kérdés, hogy mikorra buggol be teljesen a szoftver a Golfon. ;]

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.