Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
- [Re:] Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [Argos:] MuzsikAI
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [callmeakos:] A bukott koncepció, amiért háromszor is fizettem.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Erre nem lehet válaszolni így , mert több az ismeretlen. Milyen autó? Mikori a kocsi? Mikor volt, ha volt ugye bontva a futómű? Ha volt bontva lett-e cserélve benne o-ring? Per definíció mi az "átlagos méretű" kátyú? (Nekem pár hete "átlagos" csinált 1000€ kárt a jobb egyben ugyan ilyen sebességnél, bár ott a silent szakadt ki.)
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Magnum_
nagyúr
Tegnap is mi volt M7-esen...
I humbly and respectfully decline™
Szada85
aktív tag
Szokásos hétvégi dodzsem.
Tényleg nem értem az embereket, miért nem jó akár lassabban is lejutni (vagy eljutni valahova), semmint összecsukni az autót, és még pluszban a szabi/nyaralás/hétvége is ugrott.
MC Pite
veterán
Teljesen jó; legalább tűrhetően biztonságos, nem sok típushibája van (de van egy pár), és nem is olyan rossz vezetni mint elsőre gondolná az ember.
Ahogy tboldi is írta, lelke a normális olaj (meglepő, mint szinte mindennek), tessék odafigyelni rá: [link]. Eneos 0W20ból idén adnék meki egyet, és tél végén/5000km múlva megint, majd ha nem ette addig és nincs sok olajsár, utána elég évente. Itthon félásványi negyvenes szarokkal üzeneltetik, abból jön az olajfogyasztás, majd ha első jelekre nem figyelnek, akár motorhalál. Ha már elkokszosodott annyira hogy eszi az olajat, nem mell beszarni, új alapméretes lehúzó (és kompresszió, húgomnak is az tört el a múlt héten hasonló problémák miatt) gyűrűk, teknőt kipucolni, fent szelepeket kipucolni, oszt mehet még félmilió km-t.
Fékolajat, méghozzá az ABS tömbből műszerrel kivezéreltetve(!) cseréljetek szintén a nullszerviz alkalmával, és váltóolajat is (nem mindenkinek evidens, és 99,99% hogy kisjapánként elhanyagolták).
És ha elhagyja vele valaki valaha is a várost sötétben, akkor egy normális (!) H4 ledizzó kell, vagy évente egy Megalight 130/Bosch120. Városban úgyse kell lámpát kapcsolni nappal. Vagy rendes osram drl mehet lökösbe, vagy indexhez 'kétszálas' switchback drl is járható, a izzónál maradtok a főfénynél (utóbbi szinte legális, minden előírást tudnak; az engedély kivételével).
Sok balesetmentes km-t vele, esetleg veztech tréningre küld el vele, nagyon hasznos (főleg ha nem kap most új gumikat)
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
Magnum_
nagyúr
Koszonom, nagyon hasznos volt, amit irtal.
4S vredi gumik vannak rajta, kopasjelzo hataran, csere lesz hamar (kb 1 honap, mire bepapirozzak).
Ki szervizeli hugodet? Ezeket ki csinalta, amiket irtal?
I humbly and respectfully decline™
A millio leiras es emberek elmondasa alapjan akkor 130 vagy 120 euros csekkre szamitok, egyre vagy kettore es ha nem fizetem be idoben, elkezd felkuszni 300-3000 eurora.
A 2 x 3000 euros maxos buntetest a kapumennyiseggel gondoltam, de ugy tunik, hogy ez nem igy mukodik szerencsere. Draga nyaralas lett volna.
Everybody lies.
CactuS
Arcképgyáros
Pesten szerintem Ecsedi Robi megcsinálja ezeket.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
Gabesz87
addikt
Nagy az isten állatkertje. M5-ös, jöttünk haza du. H.vásárhelyről. Pestre érve a 70-es táblánál lelassítok 70-re, megyek el a belsőben a lassabban haladó autósor mellett. Erre rámesik k.va gyorsan eszetlenül villogva egy hülye Vitarás. Megállás nélkül villog a seggemben, én gondoltam, elég koszos az ablak, lemosom. Aztán behúzódtam, ahogy tudtam, véleményemet kifejezvén megmutattam a középső ujjam. Nyilván eldurrant a paraszt agya, nem bírta a sértést, és kezdődött az álomfutása. Mindenáron mellém akart jönni, emberkedni gondolom, téve ezt jobbról előzve (és haladva) buszsávban az autókat, egy alkalommak feleségem (aki hátul ült a 2 kisgyerekkel) azt mondta, hogy le is köpte a kocsinkat jobbról. Ezt végig folytatta az 50-es szakaszon, majd a felüljárón, ahol újra 70 van, elém érve azért még egy enyhébb fékezést is bemutatott.
Kérdés: kamera felvételt hogysmint, hova, kinek kell küldeni? Police? Vagy Bp-i autósok közössége? Meg előtte rendszám kitakargatást is cisnálni kell a videón? Azt mivel? Sosem csináltam még ilyet, de most betelt a pohár.
CactuS
Arcképgyáros
Mehet Bpinek kitakarás nélkül. Majd ők kitakarják, ha a rendőrségnek tetszik a performance, akkor megindítják az eljárást. A kommenteket majd ne olvasd el, toxikus a közösség, van áldozat hibáztatas ezerrel.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
Ez a leköpdösés is valami ősi román szokás?
Túl nagy és népes ez az állatkert
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Tehát ha valaki rádesik akkor az a standard hogy meg sem próbálsz mielőbb kikerülni a szituból nehogy csúnya vége legyen, hanem kelletni kell magunkat majd ha ránkszakad egy Isten barma akkor játszani a sértődöttet és feljelenteni?
Csak kérdem, hogy tudjam már mit kell csinálnom legközelebb ha hasonló szituba kerülök - esetleg még ha ráfékezek az jó? Vagy elég csak nonverbálisan ingerelni tovább hogy biztos legyen konfliktus? Esetleg ha meg is veretem magam, akkor már biztos hogy nem én leszek legalább részben felelős?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Magnum_
nagyúr
Ez a bajom nekem is itt most.
Ket provokator van, ket sertes van, nyilvan egyik sulyosabb, de a sulyosabb nem szunteti meg a kevesbe sulyosat.
I humbly and respectfully decline™
e.vid
senior tag
Én ilyen esetben azt szoktam csinálni, hogy amint lehet elengedem. Nem zavar ha villog, de nem szeretem, ha rám jönnek.
Ablakot nem mosok és nem intek be... nehéz eldönteni, hogy ki mekkora paraszt...
'' Ne félj a tökéletességtől! Úgysem éred el sohasem.'' - by Dali
6030D
Ármester
Van két sertés, a harmadik meg nem érti.
Le kell gyorsulni a Vitarát.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
Gabesz87
addikt
És, én azzal bármiféle közlekedési szabályt szegtem, hogy kijelentettem efféleképp a nemtetszésemet? Sajna az ilyen barmoktól elgurul a gyógyszer, nem vagyok az a fajta, aki leáll üldözni, meg a seggébe állni viszonságképp, meg hasonló mutatványokat, egyszerűen max elintézem ennyivel. Ha neki ettől felmegy a pumpa, és nekiáll bosszút állni, nehogy már még én legyek a hibás. Igen, el lehet intézni annyival, hogy behúzódok, amint lehet (amit meg is tettem), és hagyom a fenébe, had menjen, de attól, hogy beintek neki, én nem szegtem szabályt (de javítsatok ki, ha tévednék).
stickermajom
addikt
A kérdések jogosak. Ezt pofázom én is mindig: ha siet, el kell engedni és mindenki boldog.
#89309696
törölt tag
Nem szabad ablakot mosni és bemutatni, mert pont azzal locsolod rá a 60 liter benzint a tűzre. Az ilyen ember pont arra vár, hogy ezeket csináld és akkor okot kap rá, hogy folytassa.
Amúgy meg jah, tipikus. Ő nagyooon sietett, de bőőőven ráért veled szórakozni, tehát mégsem sietett.... Ez kb. az összes sima büntetőfékezőre is igaz. Nem sietnek ők valójában, simán csak frusztráltak és keresik azt aki visszaint és elkezdhetik a kötekedést. Ezért nem szabad beleállni akármennyire is nehéz. Illetve bele lehet állni, de akkor nagy az esélye, hogy ilyen lesz a kimenetele.
Ha valaki tényleg siet akkor két húsz másodperc múlva már a rendszámát se lehet elolvasni olyan messze elhúzott előre. Mint én.
[ Szerkesztve ]
Szada85
aktív tag
Egyetértek, ilyenkor a legritkább esetben segíti a helyzet elmúlását ha lesüllyedünk a szintjükre, söt inkább csak olaj a tüzre, a lenti eset is ezt mutatja.
Bár az utóbbi idöben inkább azt látom, hogy a bármilyen villogás is inkább kontraproduktív, vagy nem is igazán tulajdonít neki figyelmet az elöl haladó, vagy már csak azért sem húzódik le elöle.
Én emiatt legvégsö esetben 1-et villantok (ha már a második-harmadik kamiont elözi a furgonos úgy, hogy közbe böven volt hely kihúzódni, vagy hasonló), utána a következö "lyuknál" inkább leugrom jobbról..
szerintem tulreagalod. kulturalt emberek vagyunk itt a pehan, nem allunk neki mutogatni meg ablakmosozni masik autonak, foleg nem az asszonnyal meg a gyerekekkel hatul, akik majd ezt tanuljak meg, hogy igy kell kvazi konfliktust kezelni meg kiengedni a faradt gozt.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
Magnum_
nagyúr
Nem feltetlenul kozlekedesi szabaly...
Az altalad leirtak alapjan en azt latom, hogy haladni akart a vitaras, az az o sajat kockazata, hogy ezt kresz szabaly megszegesevel teszi. Te nem huzodtal le (ha a jobbratartasi kotelezettseg nem kerult megszegesre, akkor oke, de majd reszedrol volt egy provokacio, ami akar felbujtas is lehetne, ezutan indult az igazi buli, ahol mar a vitaras -leirasod alapjan- elkovethetett szabalysetest, akar buncselekmenyt is (a kopes tettleges becsuletsertes lehet, a buntetofekezes kozuti veszelyeztetes lehet, jobbrol elozes szabalysertes lehet).
A leiras alapjan en most elengednem ezt a nyilvabossagra hozatalt (mi van, ha neki is van kameraja es azon mas latszik?)
Egyre tobb frusztracio van az emberekben es egyre tobb az eljaras a kozlekedesi konfliktusok miatt.
I humbly and respectfully decline™
Kár hogy visszamentél a nagy faluba, most is itt vagyunk még. Ok gondolom a baba miatt most nem annyira aktuál, de majd még leszünk itt
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Puma K
veterán
Így az ujj bemutatásoddal együtt teljes egészében, hogy ok-okozat és következmény oszd meg minden forrással és írd bele a te rendszámodat is becsületesen szépen.
2 kisgyerekkel meg asszonnyal SE mutogatnék be senkinek forgalomban meg amúgy sehol sem... ha ekkora trauma a vezetés akkor ne vezess. Ha meg ilyen eseményt élsz át, akkor tegyél ellene hogy minél hamarabb megszűnjön és ne csapj még nagyobb hullámokat, mert ráfázhatsz.
Én mindig is arra emlékeztem gyerekkoromból is, hogy akik bemutogattak azokat mindig jól elverték...
A hiperérzékeny és sértődős emberek szócsöve lett az internet... hurrá.
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
CactuS
Arcképgyáros
Ezt miért tőlem kérdezed?
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
CactuS
Arcképgyáros
Ha siet, akkor utána nem áll le köpködni és büntető fékezni. De a többség pont addig a pillanatig siet és tapos át mindenkin, amíg vélt.vagy valós sérelem nem éri.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
stickermajom
addikt
Nyilvánvaló. Ezt viszont előre nem tudod megállapítani, így a legegyszerűbb elengedni mindenféle provokáció nélkül.
MC Pite
veterán
Én javasoltam nekik KE megyében Tarjánban Vargaszékat, de a pasija a saját szerelőjét preferálja, nem tudom mi lett/lesz a vége (ők motorcserét akartak, ez amúgy EB0, de a probléma az azonos).
Robi jó lehet, (ha vállalja) akár teknő leszedést az elején be lehet iktatni felmérésképp, ha gondoljátok.
Papucsból én 165/60R14-néznék (anyám Agiláján is váltottunk, dettó a gyári méret, javult a fékezhetőség). A mi kisautónkra 4S² H750-et választottunk. Relatív gyorsan kopik,ki nem szarja le keveset futó 1t alatti autónál cserébe kiegyensúlyozott teljesítményű, középnyárias, de azon a 3 havas napon is simán el lehet vele menni, teszteltem mindenféle télies körülmények között, alsóközepes téli szintjét simán hozza, és akkor úgyis mindenki szüttyög; cserébe jobban teljesít a maradék bő 360 napon. GY is van ebben a méretben már, de az téliesebb.
Bőven más méret, de inkább kisebb méretekre optimalizált a minta, a videó konklúzióhoz ugorj ha nem akarod elolvasni az egészet. [link]
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
MC Pite
veterán
Ja H4 számokban: tompított 3000 helyett 2200 lumen, refi 6000 helyett 3200 lumen, és ezek miatt 1,0-1,1 helyett jelemzően 1,3%-os lejtést adnak meg. Ha már elvilágít annyit, mint egy sima H7, ezek is mehetnek 1,1%-ra jó állapotú lámpával.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
Magnum_
nagyúr
Koszonom.szepen
I humbly and respectfully decline™
dj79
senior tag
Nehéz ügy. Amit nem tiszta, a belsőben is hetvennel ment előtted valaki? Amennyiben nem, akkor index ki jobbra, első lehetőségnél jobbratartási kötelezettségednek eleget téve lehúzódsz a gyorsabb útjából és nem foglalkozol azzal, hogy ő éppen szabályt szeg. Minél jobban villogtat valaki, általában annál gyengébb az idegrendszere. Az ablakmosás még elmegy, de a mutogatás már sajnos csak extra olaj a lobbanékony természetre.
6030D
Ármester
Régen ha mentünk az utcán és jött szembe az idegbeteg, akkor kikerültük, ha beszólt, akkor meg nem szóltunk vissza. Most ugyanez van az utakon, csak ugye megvéd az autó. Mint amikor a kutyák a kapun keresztül ugatják egymást, de ha elhúzod a kaput, csendben vannak.
Ezért írtam, hogy ott kell hagyni az ilyet. Aztán ha utolér, mert nem veszi el ő sem, akkor úgyis tovább megy, hogy megmutassa, hogy az övé a nagyobb (pénztárca). Nekem egyszer volt egy ilyesmi, M0 fóti felhajtónál az auchanos körforgóba úgy mentem be, hogy az avensises hurkanyakú még bent sem volt, aztán persze a kihajtásnál már rám esett, a 80-as táblánál 100-nál villogott, majd ellőttem, ő kormolva is távolodott, majd amikor elvettem, utolért. Én ránéztem vigyorogva, ő szerintem a szívromham határán ordibált, majd tovább ment. Amikor letért a lehajtónál, 100 m-rel volt előttem...
Nem érdemes amúgy beleállni az ilyenbe jogilag, múlhat azon, hogy kinek van jobb ügyvédje.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
en egyszer siettem videkre, ballagasra, teljesen szet voltam esve, keseben, utkozben igyekeztem utolerni magam, telefonon tartani a kapcsolatot a csaladdal, wazet beloni. aztan keson indultam egy zoldnel, mogottem a dobozos autobol ektelen dudalas, amikor elindultam enis kimutattak neki az ablakon. aztan a kovetkezo lampanal utolert, volt kis szovaltas. gondolkodtam rajta, hogy elohuzom a kartyat, hogy megvolt a megfelelo ismerettsegem a cegnel aminek a logoja a dobozos auton van, biztos akarja-e, hogy ez eljusson a feletteseihez. aztan megegyszer raneztem a sracra, es biztos voltam benne, hogy a kovetketo lampanal kiszall es osszecsomagol Szoval inkabb bocsanatot kertem, es mentem a dolgomra.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
MC Pite
veterán
Alhambra mentés (beszéltünk valamelyik nap a korabeli vag tesókról): [link]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
rbalint88
addikt
Egeszen meg vagyok lepve, hogy csak most esik, pedig tegnap ket autot is mostam
Qru
MODERÁTOR
Gratula! 0W20 menjen bele es ne hagyd a napon mert gyorsan fakul a piros.
#nincsbennetarcsi
Qru
MODERÁTOR
A Szlovenok is eleg paraj modon mennek az autopalyan. De az M7-es araszolassal egyutt is 8.4-es atlaggal (bc 8.0) hazajottunk. Az egesz korrekt (lenne ha nem tudnam, hogy haver 2.0 tdi-je 6.4-el abszolvalta ugyanezt).
#nincsbennetarcsi
tboldi
nagyúr
Holnap reggel leszerelem a sárvédőt és kirakom az udvar közepére egy asztalra fektetve.
[ Szerkesztve ]
Qru
MODERÁTOR
Nekem foleg a tetolemezen latszik mar az ido/uv vasfoga.
#nincsbennetarcsi
Qru
MODERÁTOR
Nekem 1x vt ilyen szitu egy Leon bevagott elem en meg beintettem. Na erre nyomott egy satut es mar pattant is ki egy agyhaju benga csavo. Megindult a kocsi fele, en is kipattantam, meg a 3 masik srac is aki velem volt. Egyikunk sem benga de azert a csokott agyaval felmerte, hogy az 1v 4-es felallas nem neki kedvez. Ordibalt kicsit aztan visszaul es elment. Mi meg csak mosolyogtunk rajta.
Nem szadad beinteni, mert ha egyedul vagyok akkor lehet osszecsomagol.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
tboldi
nagyúr
Én most épp ellenkezőleg vagyok, szeretném látni azt a vasfogat ezen az egy elemen.
Magnum_
nagyúr
Ujjuj, kinti helyen parkol, na majd alaposan bekenem viassszal
I humbly and respectfully decline™
CactuS
Arcképgyáros
Hát nem, az a baj, hogy mostanra szerintem vérmérsékletben, frusztrációban lenyomjuk az oroszokat is, csak még nem bízunk annyira a dashcamekben.
Rettentően sok a hülye az utakon, akik bárhol, bármilyen szabályt leszarnak és közben elhiszik, hogy nekik az jár, a többieknek meg nem. Nem tudom, talán felnőtt az a generáció, akik az FF filmeket tekintik etalonnak és ez már nem lesz jobb.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
Szada85
aktív tag
Szerintem ezek az alsópolcos véglények még pontosan tisztában vannak vele, hogy tetlegességig "nem szabad" fajulniuk, mert ott már lehet követvezménye, illetve "nyoma is van". Pontosan ezért csak a hangja nagy az összesnek.
Aztán vannak a felsöpolcos MRicsárdék, de azok nem Leonból, meg hasonlókból ugrálnak ki...
Nekem eddig talán 2 hasonló eset volt, az egyik TypeC a Reitter F. utcán érkezett az elfogyó külsö sávból nagy tempóval tömött, folyamatosan haladó belsö sávba, de mivel nem fért be elém, mögém meg derogált neki, így sikerült a járda sarkára felugratnia, onnan a következö lámpáig követett, megállva ki is ugrott, odaszaladt, majd a "Miak*rvaanyádatcsinálsz, ravatalra teszlek te g*ci!" köszönéssel nyitotta az egyoldalú párbeszédet, de Ö is csak az árnyékboxig jutott, aztán hozzátette, hogy "mégegyszer meg ne lásson Újpesten, mert megöl engem a g*cit", elvégre "hátul ott ült a svéd utánpótlás, és majdnem meghaltak miattam" szerinte...
Nem láttam értelmét megpróbálni elmagyarázni, hogy az MK4-es Swift nem az a kimondott csatacirkáló, amivel ilyeneket illik játszani, szóval kb. csak végig mosolyogtam rá a monológ alatt... utána még elöttem haladva az autóban is folytatta a kényszermozgásait, de többre nem futotta szegénynek..
Biqci
aktív tag
Na az előző jónéhány hozzászólás megerősített abban, hogy jól tettem, hogy nem kocsival utazom Magyarországra. Elszoktam már az ilyen utcai csatáktól, vagy lehet csak elkényelmesedtem. Most ülök a vonaton, elhagytuk Münchent, szépen kényelmes van időm olvasgatni, zenét hallgatni. Ha otthon leszek, megyek villamossal, busszal és a jelenlegi üzemanyag árak miatt még mindig olcsóbb lesz. És megmarad néhány hajszálam a maga barna színében
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
MasterMark
titán
Na azért a villamost meg buszt se kell félteni.
Switch Tax
Paxker315
addikt
Legalább átfogó képet kapsz a nagyátlag mosakodási, illatszerhasználati szokásairól
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
A BKV se lesz piskóta
Amúgy azért nekem a reggeli-déltuáni csúcsot belevéve 3-4 utazásból 1x van értékelhető eseményem, ilyen követős, leköpős vagy autóhoz jövős meg talán 1x egész életemben. Sok a hülye, de tényleg a legjobb leszarni őket, mert ki tudja kinél van kés-vascső-pisztoly, akármi...
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
stickermajom
addikt
Nekem még annyi sem jön össze. Talán 10-ből 1, amikor látok valami hülyét.
Leköpős eset egyszer volt itt is, asszony vezetett és amúgy szabályosan sávot akart váltani, csak nagy tempóval megérkezett egy taxis a külsőben. Mi meg sem szólaltunk, csak megkérdeztem, hogy "te mit csinálsz?", ő üvöltött és köpött. Szerintem valamilyen tudatmódosító hatása alatt állt amúgy.
[ Szerkesztve ]
Biqci
aktív tag
Á, nem BP hanem az acélváros
De tudom, lehet az is kemény, de én is kemény vagyok, bár se macskám se Babettám
De komolyan, már így is ha otthon voltam, inkább pihent az autó sokszor, mert a parkolás nem egyszerű, meg azért a régi cimborákkal való találkozás és utána a vezetés nem klappol
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
Integrale
veterán
Pont ket hete mutattam be egy fasznak a benzinkuton. Ket kutoszlop egymas mogott, elottem alltak, tankoltam a hatsobol. Fizettem, majd lattam, hogy mar a Mastert is nagyon tankolnák mogottem, beinditottam es elorrebb gurultam, hogy addig tudjon tankolni a varakozo, majd elkezdett dudalni. En meg sem bekotve, nullazni is akartam, celpontot beallitani stb, de az meg csak dudal, pedig helye mar bove lett volna tankolni.
Ugyhogy, jobbnak lattam nyujtozkodni...
"Bad reklám is reklám too"
Puma K
veterán
A W201-es Merga után nem volt 2 évig autóm, mert eltömegközlekedtem Budapesten:
10-15 perc séta --> 2 megálló metró --> 11 megálló villamos --> 5 perc séta a buszhoz amivel 2 megállót megyek vagy helyette 10-15 perc séta
Hazafele ugyan ez csak visszafele.
Ezzel nem is lett volna baj, csak az új hely ahová költözött a cég az a régitől autóval 15 percre kijjebb került és itt jött képbe a HÉV.
Na a HÉV-nél olyan utazóközönség volt, hogy a MIT NÉZEL???-től (nem őt néztem) kezdve a ADJÁ' MÁ EGY CIGIT (nem dohányzom), ADJÁ' MÁ APRÓT (nincs felesleges pénzem) szintű biohulladékokba botlottam... ezt 3x volt lehetőségem megtapasztalni aztán döntöttem úgy, hogy veszek egy autót.
A hahu-n adott feltételek szerint szűrtem: benzines és minimum 115 lóerős legyen. Aztán végül rájöttem hogy kell nekem a klíma és a napfénytető (imádtam a Merciben a napfénytetőt elhúzni és úgy élvezni a légmozgást) aztán adott kínáltból szemezgettem, megnézegettem őket és végül döntöttem egy szerelős átvizsgálás után, hogy mire is esik a választásom.
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘