Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Ketogén étrend
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [sh4d0w:] Darth Vader, a Lázadó
- [Re:] [bitpork:] Balatoni autós tali 2024
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/xdglx.gif)
ΞΔGLΞ
nagyúr
Meg az összes többi német szar is.
Szar a francia, szar az olasz, szar a német. Egyik sem szar, csak azok, amelyeket előtte leszartak és te egy ilyen szart veszel (ha már ez a meghatározó szó). rbalint88 frankón megfogalmazta, ami többségében az elb...tt magyarországi tulajokra jellemző. Egy autót nem megvenni nehéz, hanem fentartani.
Csak egy példa. A volt laguna 3-as autómba, amit kb fillérekért megkapsz manapság, az alkatrészek drágábbak, mint a szintén volt volvo s90 autómba, de a 2019-es amg mercibe se volt egetrengetően drágább több futómű alkatrész.
Konkrétan ehhez a redvás dízel renault-hoz minden alkatrész olyan drága (gyári), hogy amikor paraszttya (ja így ty-vel) rájön, hogyha főleg városban használja, akkor kb minden elszaródik rajta és egy vagyont ráköhöghetne a javításokra, akkor jön a tákolás-gányolás és terjed vírusként, hogy a francia egy szar.
Hát nem az, csak 9-10 ezrenként kell bele tenni - nem a gyári fos elf olajat- hanem jóval drágábbat, 5 ezrenként légszűrőt cserélni, prémium dízelt tankolni és amikor kigyullad a szerviz lámpa, akkor nem a fórumokat kérdezni, hanem azonnal diagra tenni és ha kell a kb 70 ezres egr-t rögtön cserélni és lehetne sorolni.
És akkor az az autó (is) kimegy a világból...
Szóval a lényeg, egyik autó sem szar, hanem a gazdája az és lesz amiatt az egy szar.
[ Szerkesztve ]