Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [GoodSpeed:] SAMSUNG Galaxy Buds FE (SM-R400NZAAEUE) a 9 éves SONY SBH20 utódja (nálam)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] AMD Radeon undervolt/overclock
- [Re:] [Argos:] MuzsikAI
- [Re:] [lezso6:] Miért veszünk SUV-okat?
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Fiat500 hybrid, Szekszárd - Tatabánya útvonal (M6 Dunaújváros -> 62 Székesfehérvár -> Gánt -> Tatabánya) 150km, a BC szerint 5.4 lit/100km.
Vicces ilyen kicsi autóval. Néhány emelkedőn a tempomat ellenére visszaesik 100-ra a sebesség. Hát nem ehhez szoktam még az öreg Astra-nál sem.
Pedig csak egy útitársam volt: néhány liter bor...
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
rbalint88
addikt
az lehet, csak épp takarásban volt, szóval nem sok esélye volt a Priusnak észrevenni, de legfőképpen nem hajtunk be olyan kereszteződésbe, amit nem tudunk biztonságosan elhagyni. Főleg a felvétel alapján 100% a rendőr volt a hibás.
#89309696
törölt tag
[link]
Itt van két ronda és nagyon koszos kipu is.
Auuu. DTM style. 🤦♂️ Gyárilag is dupla volt, kulturált.
Ugye mondtam már, hogy én nem szeretek kiput pucolni? Csak muszáj.
#89309696
törölt tag
Ja azt látom, hogy a kisebb gyári lefele néz és arra van húzva ez a felfele álló valami. A 6 henger kitolja a levegőt ezen is.
,
addikt
1,6-okhoz rövidebb áttételezésű váltó járt, így nem érezted sokkal gyengébbnek az erősebbekhez képest, cserébe nem is evett igazából kevesebbet az erősebbekhez képest, de főleg nagyobb tempóknál jött ki inkább a különbség. Amúgy az első motor, amivel vettem, nem tudom, hogy gyári volt-e vagy sem, de 3.-ban is megforgatta a kereket a kipörgésgátló ellenére, szóval nagyon tudott menni. A második motor már csak 2.-ban forgatta meg a kereket. Nekem életem legjobb autója eddig a B Vectra, és valószínűleg mindörökké az is marad. Most biztos sokan utálni fognak, de nekem pont úgy jött ki a lépés, hogy huszonéves koromban vettem meg, 30-as éveimben is végig velem volt, most már a 40-es éveim közepét taposom, és eddig kis túlzással ugyan, de szinte pénzt se kellett költeni rá (sajnos párszor megtörték, és pl. egy külső visszapillantó letolatására is kaptam mondjuk kb 60ezer Ft-ot (elektromosan állítható és fűthető), amit amúgy a bontóban nyilván nem ennyiért vettem meg, nagyobb törés esetén meg nyilván még többet fizettek).
[ Szerkesztve ]
Qru
MODERÁTOR
Ooo, nekem a Subaru is visszakapart 3-asban. Aztan lecsereltem az 5 eves 4S gumit es meg is szunt a racse feeling.
#nincsbennetarcsi
MunezXBK
nagyúr
A Master tud tolatni 30-cal. Sprinter 20-nál leszabályoz.
Ilyen dolgokat is csak én tesztelek?
Qru
MODERÁTOR
Dobozosbol csak a tejjel van dolgom.
#nincsbennetarcsi
,
addikt
Nekem új gumival is (nyárra Michelin Pilot, télre Michelin Alpin volt, amíg még volt tél Magyarországon). Bár lehet, hogy ezekben még a kipörgésgátlónak is volt egy kis ráhagyása? Padlógáz, nyekken a gumi, és már mész is. Kikapcsolható volt amúgy a kipörgésgátló, de én csak hóban próbáltam meg, mert állítólag egyesek havon kikapcsolt kipörgésgátlóval tudtak jobban elindulni. Ehhez képest én pont nem.
Persze, hogy rövidebb váltót tesznek értelmes mérnökök* egy 1.6-hoz, mint egy 2.0-hoz. És persze, hogy jobban megy a 2.0.
Az 1.6 Astra volt foscsi a nála nehezebb 1.6 Vectra B-hez képest. (De nem ette az olajat.)
*És vannak a nem értelmes mérnökök, akik az Astra G 2.0-hoz ugyanazt a váltóáttételt tették, mint a Astra G 1.6-hoz. (100%)
Qru
MODERÁTOR
Ha kiporog akkor a minta kikopi a havat magabol, bizonyos gumikkal bizonyos korulmenyek kozott akar meg valid is lehet. Mondjuk nekem gyarilag 4S gumi van rajta, igy rendes teli gumival meg nem probaltam a sajatom.
#nincsbennetarcsi
Qru
MODERÁTOR
Bezzeg a Honda ebben is uttoro. Ott az 1.2 hosszabb atteteles mint az 1.4.
#nincsbennetarcsi
Integrale
veterán
Valoszinuleg jobb a motor karaktere, nyomatekcsucs alacsonyabb fordulaton jelentkezik.
"Bad reklám is reklám too"
CactuS
Arcképgyáros
Ezt már csak az igényes fóliázás miatt is megvenném.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
,
addikt
Sima betonon, padlógáz 0-ról, nyekken a gumi, de azonnal indul az autó, 2-esbe váltásnál szintén, 3-asba váltásnál szintén nyekken. De amikor volt a motorcserém, utána a másik motor (ugyanazzal a motorkóddal) az már csak 2.-ban nyekkentette meg a gumit. 7 éves korában vettem az autót, nem újonnan, nem tudom, hogy volt-e a motoron bármi módosítás, de csak 5000-ig szeretett igazán forogni, de addig viszont nagyon ment, belesüppedtél az ülésbe. A másik, ugyanilyen motor szépen elforgott 7000-ig is akár, de valahogy ekkora lendület nem volt benne. Teljesen más volt a 2 motor, pedig ugyanaz volt a motorkód. Az egyik szépen elforgott pirosig (7000 rpm), a másik csak 5000-ig ment jólt, de addig viszont kegyetlenül tépett a másikhoz képest.
Qru
MODERÁTOR
Majd Boldi tolja a tutit de azt hiszem ugyanott van a nyomatek csucsa a ket motornak (2800 rpm). Valoszinuleg az 1.4 alig menne jobban mint az 1.2 azonos attetelezessel (78 vs 83 lo).
#nincsbennetarcsi
Qru
MODERÁTOR
Lehet ez elson vmi mokolt soft. volt.
#nincsbennetarcsi
tboldi
nagyúr
Ahogy Qru is írja, semmi különbség nincs hangolásban.
brumi1024
veterán
Nekem is annyi szokott lenni a Minivel.
-v-
addikt
Úgy kedvezőbb a fogyasztási adat, nem?
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Nem lehet, hogy rövidebb hajtókarok voltak benne, az pont megmagyarázná azt, hogy csak 5000- ig ment és hogy alulról jobban ment, seat (vw) 1,4 86 ló és 1,6 105 ló is ugyanaz a blokk és ott is pont ez van (na jó nem nyom az ülésbe egyik sem), de a 86 lovas 5000-ig megy a rövidebb hajtókarokkal, de 2500- tól megindul, a 105 lovas meg 4000 környékén kezd el menni, de 6000-ig húz
[ Szerkesztve ]
Eladó: Ryzen 5 4600G 6C/12T BOX (hűtővel) 35 hónap garancia 28,5eFt, posta van
,
addikt
Passz, nem lett megnézve, de sokkal jobban ment, mint a másik ugyanolyan motor. Vagy legalábbis érzetre teljesen más volt a kettő.
Végülis a gyári adatok szerint 5600-as fordulatnál adja le a 136 lóerőt, és a régi motor tényleg kb ilyen 5000-5500-as fordulatig ment érezhetően egyre jobban, viszont afölé már semmi értelme nem volt forgatni. Ehhez képest a mostaniban bár nem érezni hirtelen akkora erőt, viszont ha éppen 6500-ig forgatom, akkor is érezni mindvégig, hogy egyre jobban megy a fordulatszám emelésével.
A gyári adatok szerint 3200-as fordulat környékén van meg a nyomatékcsúcs (188 Nm), ami a régi motornál érezhető is volt, de ennél a másiknál meg mintha inkább 4000 körül lenne csak meg, viszont egyúttal tovább is forgatható.
Mondjuk teljesen más volt az életútja is a két motornak, az elsőt kb 7 éves korában vettem (az autóval együtt), 95ezer km-rel. A cseremotor huszonéves korában került hozzám, a km-futásáról semmit sem tudok, viszont automata váltós autóban volt, ott szétforogni biztosan nem tudta magát eddigi élete során.
gzbotii
veterán
Az én X14XE Corsammal is ez volt. Akkor az autó értékének 1/5 lett volna az új EGR
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
gzbotii
veterán
Ez mild hybrid nem? Annak az előnye nem fog itt kijönni, egyedül indulásnál segít rá, ha jól tudom.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
Qru
MODERÁTOR
Bizony, bizony.
#nincsbennetarcsi
Integrale
veterán
Rovid hajtokaru, kis loketu motorok pont, hogy porgosebbek. 1.4 es 1.6 kozott mas a fotengely is.
Nagy loketu motorok pedig alul nyomatekosabbak, es nem forognak annyit.
"Bad reklám is reklám too"
#89309696
törölt tag
Pont ezt akartam írni, a rövid hajtókar pörgőssé teszi, nem távolodik el a főtengelytől annyira a dugó, nem ránt rajta akkorát, a kisebb terhelés magasabb fordulatot enged meg, a hozzáhangolt kiegészítőkkel együtt. A robogómnak olyan rövid, hogy a dugó szoknya majdnem eléri a főtengelynek a kiegyensúlyozó részét, cserébe gyárilag 9000 a tiltás. Persze szelepek sincsenek benne.
Két azonos motorkódú motor között ekkora különbség az mondjuk érdekes. Lehet, hogy az automata miatt más ECU-ja van, de ekkora különbséget nem kéne produkálnia.
Mondjuk nekem az is fura, hogy egy sima szívó 2 liter 136 lóval harmadikban gumit nyekkent. Lehet az belül már nem 2 literes.
Integrale
veterán
Valoszinuleg nem nehez 2.2-est csinalni a 2.0-bol, furata megegyezik a ket motornak, fotengelyek es hajtokarok varialasaval, gyari alkatreszekbol, csinalhato 2.2-es motor.
"Bad reklám is reklám too"
pube111
senior tag
Tudja valaki, hogy mi a gond a Speedzone Laptiming között? Néha elejtenek félszavakat, de sehol semmi konkrét.
-v-
addikt
Qru
MODERÁTOR
Egyelore bc: 5.8 e10-bol, de majd hozok pontos adatot nehogy emiatt ne aludj rendesen.
#nincsbennetarcsi
-v-
addikt
Köszi szépen.
Szada85
aktív tag
,
addikt
Sajnos már soha nem fog kiderülni, hogy volt-e a motor belsejében bármi is átalakítva, de könnyen lehet, hogy igen. A szerelő nem akart a rossz motorral foglalkozni, azt mondta, hogy nincs értelme megbontani, mert olyan olcsón tudok másikat venni, hogy felesleges időpazarlás/pénzkidobás lenne. 80ezer Ft-ért vettem bele a komplett másik motort. Voltak olcsóbbak is (60ezer Ft-nál kezdődtek), de azok messzebb is voltak, illetve ki tudja, hogy volt-e azoknak bármi baja is. Ezt meg egy működő autóból direkt a vásárlási szándékom miatt szerelték ki, és még házhoz is hozták.
tboldi
nagyúr
Az a kis piros a bal szélen mi? Próbáltam rájönni, különböző szavakra, típusnevekre is rákerestem, amik eszembe jutottak, de nem lettem előrébb.
A Farad tetőboxok vajon mennyire vállalhatók? Annyiba van az új, mint egy félig agyonvert, 6éves Thule...
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
#89309696
törölt tag
Nekem 30 év körüli Ferrarinak tűnik. Aztán most kiderül, hogy mennyire vagyok balfsz az autókhoz.
Háááát, az a fekete visszapillantó eléggé kommerszautós mondjuk. Lehet nem Ferrari.
Szoszo94
őstag
Beszállok a tippelgetésbe, valami régi Mazda esetleg?
Btw szép a Cupra!
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II Limousine 1.5dCi // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
Régi MR-2 szerintem. De mégse, és nem MX-5... Ez jó feladvány. Pusztuljak meg olyan mint egy régi MR-2 és egy MX-5 szerelemgyereke
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
KTU
addikt
Futóműre rá kellene nézni, hogy lóg-e valami.
Utána beállíttatni.
A képen jobb oldalát "elnyalta".
Ha így hagyod, így jár az új garnitúrád is.
"Sajnálom, a válaszok készen vannak, csak jól kell kérdeznie."________Magyar Xiaomi Mi 10 Lite 5G #monet____https://t.me/MagyarXiaomiMI10Lite5G
Richard!
addikt
BMW Z1?
Ma kezdődik életed hátralevő része!
Szada85
aktív tag
Júliusban volt müszakin, probléma nélkül ment át, október elején voltam vele vásárlás utáni olajcserén, ott is kértem részletes átvizsgálást, mindent rendben találtak, szóval nem vagyok benne biztos, hogy ennyire rossz lenne a geometria.
De lehet elugrok vele mégegyszer egy mérésre, ne ennyi múljon.
Szada85
aktív tag
Még egy kicsit hagylak titeket totózni, 6-kor megírom mi az.
tboldi
nagyúr
Nem rémlik olyan Ferrari, aminek ilyen sárvédőívei lennének. 🤔
(#180991) Tsebacsi: Az az MR2, ami erre hasonlítana, az targa tetős, nem vászon. Az NA MX-5 meg sokkal gömbölydedebb.
(#180993) Richard!:
Magnum_
nagyúr
Legyen mar 18.00 ora
I humbly and respectfully decline™
Richard!
addikt
De a 80-as évek tuti
Ma kezdődik életed hátralevő része!
Most reggel 6 vagy este 6? Mert már 60
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- GAMER PC - RTX 3070 - i5 12400F/13400F - 16GB DDR4 - 500GB Nvme SSD
- LEGJOBB ÁR! GAMER PC - RTX 3070 - i5 10400F/11400F - 16GB DDR4 - 500GB Nvme SSD -
- Új Realme Realfit F2 Pro ANC Hibrid fülhallgató 4 színben Fekete,Fehér,Kék,Pink
- Eladó Patona akkumulátorok és dummy akksik.
- 2024 januári. Nintendo Switch Oled 2026-ig garanciális.