Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
CactuS
Arcképgyáros
Vannak. Alapból a legtöbb cég 10% vagy min. 100e Ft önrészt fizet, illetve van flottákon belül bonus-malus a szerződések szerint, ami havonta néhány ezer Ft havidíj emelés, ha duplázik saját hibás kárból, ha jól emlékszem. Ezeknél ilyen 150-200k körüli kifizetést kell perkálniuk.
A legtöbb sérülés azért általában kisebb, nagyon kevés a TK/GTK kárunk van a flotta méretéhez képest, legutóbb a focus, amit mutattam az GTK a légzsákok miatt, TK legutóbb talán a bömbi volt, ami talán a hírekben is bent volt, ott ugye kb. az autó eleje eltűnt, amikor beleakadt a sóderszállító végébe (aztán pörögve átrepült a betonfal másik oldalára).
Kifizetésben a bömbi volt húzós, illetve volt egy érdekes ügy, amikor egy gumiabroncs cég bérlet ki három darab vadonatúj, teljesen egyforma áruszállítót tesztelni. A leghátsó sofőr a pályán elbambult és belement az előtte lévő autónkba. Ilyenkor ugye a biztosító nem fizet (kötelezőnél), marad a casco, ráadásul ott akkora volt a sérülés, hogy felmerült a GTK lehetősége mindkét autóra, az úgy már millió feletti önrész. Hivatásos sofőrök voltak, de a srácnak volt önbizalma, akarta menteni a menthetőt, hogyha esetleg kapna új hűtőt az autó, akkor menne vele tovább... És mondom az nem zavar, hogy a kormányból lóg kifelé a légzsák??
Ami volt még nálunk autó, abból a piros teszt Mustang GTt tudom, hogy ott is több, mint 1,5 milliós volt a tesztköre a pilótának, amikor TKra törte az autót, gyakorlatilag szinte 0 volt a roncsérték, egy ép elem nem maradt az autón (két oldalsó üveg talán).
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin