Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Kolondrum:] Éves rezsi
- [Re:] [plevips:] Építkezünk 3. rész (2024)
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Qtya123
őstag
Na akkor tegyük itt tisztába a dolgokat, mert fals információkat kaptál, de nagyon.
Amit belinkeltél nyomatékkulcs az nem fog se racsnizni, se kattanni (se nem állítható a fejének a forgásiránya, mivel fix). Ez egy torziós nyomatékkulcs. Ott van a skálázás rajta, meg felette a hegyes vaspálca, aminek a hegye mutatja, hogy épp mekkora nyomaték van.
Amikor elkezded meghúzni a csavart, akkor hajlik a szár és az elhajlás mértéke mutatja a skálán, hogy épp mekkora a nyomaték. Tehát addig húzd, amíg az általad kívánt értékig hajlik meg a cucc. Semmi nem fog kattanni, meg jelezni, csak a szemed.
Ez egy fapados cucc, nem a legprecízebb, de kerékcseréhez nagyjából nyomatékra húzni tökéletesen megfelel.
A lekattanós eleve teljesen máshogy néz ki és máshogy működik. Ott te állítod be a nyelét csavarva a rugó előfeszítettségét és a fej "lekattan" ha elérte a nyomatékot. Teljesen máshogy is néz ki: [link]
[ Szerkesztve ]