Steamen se áll valami fényesen. 29%
A negatív értékelés mind a teljesítmény problémákra érkezett. Hogy maga a játék milyen, arról szinte nem ír senki.
Steamen se áll valami fényesen. 29%
A negatív értékelés mind a teljesítmény problémákra érkezett. Hogy maga a játék milyen, arról szinte nem ír senki.
Ha az Ign 70-et ad, akkor már tényleg baj lehet.
A kritikák elég jól megfogalmazzák. A legrosszabb értékeléssel kezdtem, de konzisztens a fanyalgás. Dead Space koppintás, redundáns, hülyének nézi a játékost, csőlineáris, bugyuta, ostoba a sztori, unalmasak a karakterei, nincs miben elmerülni, nincs tétje, nincs kiért aggódni, nem ad teret a beleélésre. A pozitívumok is egybehangzóak: az effektek és a gunplay baromi jók. Féltem tőle, hogy ez egy béna epigon lesz, mert túlontúl a DS-vonatra akart felkapaszkodni, és tartok tőle, hogy igazam lett. Lelketlen iparosmunkának tűnik, szóra sem érdemesnek, főleg, ha survival horror kedvelő vagy. Más kérdés, ha akkora fanja vagy ennek a(z) (al)műfajnak, hogy mindent, válogatás nélkül bezabálsz. Akkor tetszhet.
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
(#4) CptAdamica
Ez elég szomorú, pedig azt hittem, hogy ma egy újabb remek horror játékkal leszünk gazdagabbak. Steamen nagyon sokan panaszkodnak a teljesítményre, nem tudom mennyire van köze ennek a denuvo-hoz, vagy a jó öreg UE a hibás, de ha az utóbbi, akkor kiolvashatók a következtetések, hogy:
1, A játékipar agyon hype-olt motorja, az UE egy hulladék, arra jó, hogy lehessen demózni hogyan festene xy játék UE motorral, nulla interakcióval,
2, Szokásos veterán fejlesztők szindróma, agyon hype-olunk valamit, mert xy cég volt fejlesztői alapították.
Kivárok még a vásárlással, szomorú...
[ Szerkesztve ]
Megyen!
Ez megint Cyberpunk szindróma lesz. Valahogy abból is sokan csak a bugokra akarnak emlékezni és közben majdhogynem feledésbe merül, mennyire fantasztikus játék is a CP 2077. Mert felültek a hype-vonatra és fejben felépítettek valami eszményit, aminek a játék soha nem tudott volna megfelelni.
Egyelőre nem volt szerencsém játszani kicsit a Callisto Protocollal (Milyen mókás, a Cyberpunk is CP, meg ez is ) , de csak a kezdeti performancia problémák miatt ekézni egy játékot... ezért baromi káros a mega-hype! Mert mindenki úgy rápörgeti magát, hogy aztán a legkisebb problémából is elefántot csinálnak. De valahol minősíti a közönséget is, hogy az utóbbi időben egyre kevésbé toleránsak az ilyesmivel. Pedig szép számmal tudnánk sorolni azokat a játékokat, amelyek a launch idején stuttereltek, fpsdroppoltak, fagyogattak, bugoltak és mégis klasszikusok lettek, sokak kedvencei.
Önmagában ez nem jelent semmit - ha a játék amúgy jó. Majd kijavítják. De ha egy játék alapvetően elhibázott, akkor ott nincs mit tenni, futhat majd akármilyen jól, nem fogják szeretni - és erre bizony van rengeteg példa. Kijönnek, sehol egy fps drop, de a játék egy rakás hulladék. Én inkább ettől félnék, mint attól, hogy launchkor droppol az fps. Reméljük, a CP nem tartozik majd ide...
Sokan, köztük én is nagyon vártam, de ha ilyen komoly teljesítmény gondok vannak, meg összeomlások, akkor nem túl nagy öröm játszani vele. Persze, ha ez a denuvo műve, akkor pedig a fejlesztőknek kell elgondolkodni, hogy a mai cancel culture időkben mennyire éri meg feláldozni a teljesítményt 1 hét denuvo miatt, ezáltal sok negatív kritikát generálva.
[ Szerkesztve ]
Megyen!
Gyenge dead space kopinak tunik gameplay alapjan
Ebből a "Dead Space koppintást" olvasva csak a karjaimat tudom széttárni, mindenki tudta/tudhatta előre, hogy ez egy Dead Space játék lesz.
Tényleg az lett...akkor ez most mért is negatívum (nem neked szánom a kérdést nyilván)?
A csőlinearitás, az ostoba sztori, és az unalmas karakterek meg pl. a Resident Evil 2 remakeben is ugyanígy megvannak, ezek szerint ott akkor a nosztalgia vitte el a hátán az egészet...
Pedig nem az. Mondom ezt 5 óra játék után.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
Na ezek aztán vegyes értékelések.
Mondjuk meg tudom érteni az alját is meg a jókat is.
Részről ez valszeg lemezes vétel lesz.
"Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"
Hát ha van olyan jó, mint a DS akkor ok.
Most a Dead Spacenek sokkal jobb értékelései vannak, mint mikor megjelent. Anno nem tette lea haját tőle senki. Jó volt az atmoszféra, igazi scifi horror, átlagos történt, karakterek? Hmm azok nem nagyon voltak.
Én szerettem főleg a hangulat miatt. Ezt kell hoznia a CP nek a mai színvonalon.
Azért Cyberpunkban ott volt a nagy lore, a nagyon jó mellékküldetések. Ez csak egy sima cső horrorjáték. Azt vártam, hogy változatos lesz a gameplay, elsősorban a harc és lesz egy jó történet mellé, de úgy tűnik, hogy nem kapom ezt meg. Pedig már nagyon vártam egy jó játékot, majdnem elő is rendeltem. Azért még megvárom a ph-s véleményeket, érveket és lehet, hogy leárazva megveszem.
"I did a strict diet. I cut alcohol, fats and sugar. In two weeks I lost 14 days." Tim Maia
Ne már. A Dao Inquisition óta nem vettem day one full price játékot, erre ez meg rossz. Reggel vettem meg megyek haza melóból beröffenteni.
Nem rossz a játék. Még ha adni is lehet a kritikusok véleményére (nem lehet), a 76% akkor sem egy rossz játék....
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
Mivel ugyan azok csinálták...
Eleg szarul fut 12600k 4090 el...arrol meg nem tudok nyilatkozni milyen a game inkabb varok vmi peccsre..
Én letettem. Tetszett ez a marker mizéria, az atmoszféra az olyan volt hogy még ők sem tudták megismételni, a játékmenet is nagyon tetszett, meg az hogy a hud a karakteren volt, és így nem kellett sehova pillantgwtni a képernyő sarkaiban, meg úgy egyébként is tök vagány volt.
Nem mondom hogy best a zsánerbe, de nekem azonnal kedvencek közé került, és az ending után kezdtem is előről, meg azóta már annyiszor végigjátszottam különbözó platformokon hogy az teljesen indokolatlan. 😅
"Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"
Rögtön a PC-s verzióra való időbeli ugrást linkeltem. Ismét a stutter a probléma a shaderek előállítása miatt. Sajna nincs precompile shaders. De több minden van, érdemes megnézni (meg az egészet, aki a többi platformra kíváncsi).
[ Szerkesztve ]
Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!
Ez elég tré sajnos, úgy látom konzolon sem jobb a helyzet, ezt tudják vajon patch-elni, vagy UE fícsőr?
Megyen!
UE-t nem szereti az AMD.
"I did a strict diet. I cut alcohol, fats and sugar. In two weeks I lost 14 days." Tim Maia
Azt írják a denuvo miatt is lehet stutter. Steamen követelik a kivételét.
Ma reggel úgy mentem melóba, hogy majd hazaérek és rárepülök és a délutánom meg is van oldva, erre olvasom mindenhol ,hogy kuka.
¯\_(ツ)_/¯
Szerintem semmi köze a Denuvohoz. Egyszerűen nem tesztelték le rendesen a játékot.
Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ
"We’re aware that some users are experiencing stuttering issues on the PC. We’ve got a patch that will be available in a few hours to improve performance, with a number of additional updates on the way."
[ Szerkesztve ]
Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!
AMD driveres hírben Abu leírta, hogy mi az oka. UE4 shader compile cache kezelése. Ha a Denuvo lenne, akkor konstans FPS drop lenne, de itt időszakosan van, ráadásul bizonyos idő után (amikor a shader compile-ok már lefutottak párszor), egyre ritkább. Én most tolom kicsit több mint 1 órája és már csak nagyon ritkán fordul elő - mondhatni annyira, mint más új címekben, amelyeknek nagyobb a gépigénye és meg-meg röccen. Hogy tudják-e ezt javítani, az kérdéses - ha ez engine sajátosság, akkor maximum valami workaround lesz rá.
Kell egy PS5 Csak belenéztem és tökéletesen fut rajta
PS5 + PS VR2 <-> XSX <-> 65” S90C
Eléggé jelentkezik az fps drop nálam is. Resi 2-3 Remakkel egy szint a grafika kb, azok viszont tökéletesen tudnak futni.
Remélem lesz javítva.
[ Szerkesztve ]
Szerintem ezt ha más nem de vmilyen workaround-all meg lehet oldani, semmi para, lesz ez olyan jó mint a Dead Space, azt de szerettem.
Dr Disrespect ebben a pillanatban is ezt tolja, már jó 5 órája. Két részben akarja végig játszani. Helyenként monoton, de eszméletlenül látványos.
Helló biztos úr. Nem alkohol vagyok befolyásoltsága felett. Néha összeszavakat a keverem.
Nézem a gameplayt róla, és baromi idegesítő megoldás a pályabetöltésre. Gondolom azért van, hogy ne az orrunk előtt rajzolja ki a textúrákat, ami egy régi hibája az UE-nek. Én mondjuk sose rajongtam ezért az engine-ért...
Amúgy a játék faszának tűnik.
[ Szerkesztve ]
Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ
Most jött egy update hozzá, kb 90%-ban megoldotta az akadozást, nagyobb bajom vele az ,hogy szétmosott a kép, hiába próbálom az élsímitást akár az nvidia profilban felül íratni egyszerűen nem működik és zavaróan homályos a kép vagy pixeles.
¯\_(ツ)_/¯
[link] Nyilvan itt sok az AMD...
https://www.coreinfinity.tech
Ez miben kapcsolódik ahhoz, hogy konzolon is ugyanolyan problémák vannak a játékkal? Esetleg ahhoz, hogy rosszabbul fut, és kevésbé stabilan az UE4 AMD-n, mint Nvidián?
"I did a strict diet. I cut alcohol, fats and sugar. In two weeks I lost 14 days." Tim Maia
Ugyanazok a kulcsemberek készítették mint a DS-t.
"In The Callisto Protocol, if you connect a USB keyboard to your PlayStation 5 and press the TAB key, a strange border appears at the edge of the screen and the D-Pad stops working. You have to re-load your last checkpoint to undo it. Some kind of leftover debug mode?"
Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!
Esetleg trehany modon van megirva a prduktum? Ez lehet?
https://www.coreinfinity.tech
FSR nálad be van kapcsolva? Csak mert az szétmosottá teheti a képet. Már a Sniper Elite 5-ben sem voltam lenyűgözve tőle. A DLSS-hez képes sehol nincsen minőségben. Ha meg a teljesítmény miatt mosott képet akarok nézni, akkor natívban visszaveszem a részletességet, de ennek így nem sok értelme van. Én most néztem a peccselt verziót és nekem nem mosott semmi - igaz nem használom az FSR-t.
Próbáltam FSR-el meg sima FXAA és temporallal is, mindenhogy fos, most néztem 4K streamet, ott tökéletesen szép a kép, szerintem ez 4K-ra van optimalizálva, mármint kép élesség szempontból, hülyén hangzik de nézd meg;
¯\_(ツ)_/¯
Nagyon jó játék kicsit sem zavar a Dead Space attittűd, sőt... Illetve Series X-en játszva tökéletesen fut nincs vele problémám.
Nekem pont ugyanilyen 1440p-ben, nem tudom nálad mi lehet a gond. Esetleg még a felbontás skálázás ha 100% alatt van, akkor lesz mosottas (mert akkor alacsonyabb felbontásban renderel, hiába natív).
Ebben a játékban új értelmet nyer a "kitapos a beled 10 creditért" illetve a "minden ajtó nyitható, ha elvágod a szalag kábelt" kijelentések.
Live long and prosper.
100%-on van, temporal élsimitáson vagy?
¯\_(ツ)_/¯
2 óra játék után nekem is ez a véleményem, annyi különbséggel, hogy PS5-ön játszom
PS5 + PS VR2 <-> XSX <-> 65” S90C
Igen, de ez semmilyen formában nem kapcsolódik sem az alap hsz-hez, sem pedig az én válaszomhoz.
"I did a strict diet. I cut alcohol, fats and sugar. In two weeks I lost 14 days." Tim Maia
Performance módban Series X-en beton stabil 60fps van 4-óra játék után 1-2 átvezetőnél beesik pár fps-t, de a játékmenet közben nagyon fluid. Én úgy voltam vele, ha a Dead Space szintjét hozza, akkor már nem panaszkodom. Nekem hozza... A hangok meg a hangulat hozzá nagyon jó.
[ Szerkesztve ]
Jó lenne ha nem ülne fel a többség állandó jelleggel a fikavonatra. Rohadtul fárasztó az állandó jellegű negatív hangvétel, és nem csak játékok terén. VR Pisti belevágott a projektbe, eddig 4 rész ment le és még én is remegtem a fotelban. Valami hihetetlenül jól meg van csinálva az egész, és számomra durvább mint a Dead Space volt hajdanán. Egyelőre parkolópályára teszem, mert nincs kedvem ennyit vacogni egy játéktól
A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.
Így van Alig várom, hogy holnap folytassam fejhallgatóval a fejemen
[ Szerkesztve ]
PS5 + PS VR2 <-> XSX <-> 65” S90C
Én gondolkoztam, hogy behúzzam-e a kritikák ellenére is, de aztán elkezdtem nézni az általad említett videóst, és el is ment a kedvem, csak megerősített ez is, hogy a DS Remake itt a lényeg, ez meg elolvadt hópénisz se.
[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
Azt gondolom ez így rendben van, mivel te legalább már a látottak alapján ítéled meg a játékot, és gondolom komolyabb összevetésed van a DS-el mint nekem. Nem erre az esetre vonatkozott a felvetésem.
A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.