Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [bitpork:] 2024 phautós tali ?
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [petipetya:] Nagy chili topic. :)
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Magnum_
nagyúr
De tudod, hogy problemas a borkarpit ezekben az autokban. Sima szep szovet nincs?
I humbly and respectfully decline™
grizlisandor
addikt
Lobeu
csendes tag
Mostanában szemeztem én is ezekkel, érdekel, hogy milyen ezeknek a megbizhatósága. Kényelem oké, méret oké, fogyasztás oké, kérdés mennyire elromlósak, mennyire drága hozzá az alkatrész.
4F A6 3.0 V6 után mondjuk az erő is kérdéses lehet.
Amennyire tudom, a legnagyobb típushibája a klíma helytelen hűtőközege, az hűti az akkut is. Van rá megoldás [link].
Kényelem OK.
Méret szo-szo OK.
Múltkor láttam egyet padlón elindulni. Ohhhh Szerintem power mode-ban, állóból lazán pofán veri az A6 3.0 TDI-t.
Szerk: power mode-ban egyszerre tol a D5 és a villanymotor, valami 600-650 Nm.
Amelyik nem bőrös, az fapados felszereltségű más szempontból is.
[ Szerkesztve ]
stickermajom
addikt
Megvettem márkaszervizben a liter 5W30-at, 2990-ért. Vicces, hogy képesek voltak a nem retail olajra külön matricát gyártatni. Erre bezzeg van pénz, kesztyűtartó világításra nincs. ~2 decit töltöttem bele, fel is ment min-max közé, lehet mégsem 1 liter a különbség.
Magnum_
nagyúr
De ez a gm dexos2 5w30?
I humbly and respectfully decline™
Lobeu
csendes tag
Nekem A6 után a méret volt a legnagyobb kérdés, de a 130 kilómmal is elférek benne, elég jó azaz ülés.
Amit hallottam, hogy a szivósor szelepek környékén van nyűg és az elméletileg az összes Volvo dizelben szar amit az elmúlt 15 évben gyártottak és ha eltörnek nagy bajt tudnak csinálni, de nem tudom hogy ez igaz-e illetve valóban ekkora a probléma vagy csak kicsit túloztak.
Azért az A6 rajtból nem egy rakéta, de van benne akarat, az 500nm az nem viccel.
Na jó ezt most már abba kéne fejezni! A politikát különösen - miért nem elég a benzin-dízel v japán-német örök harag?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
MunezXBK
nagyúr
500 négyzetméter?
stickermajom
addikt
5W30 Dexos 1 Gen2.
Peter.70
őstag
Csakajapán
Magnum_
nagyúr
Ja bocs, tenyleg. Abba az kell
I humbly and respectfully decline™
Lobeu
csendes tag
Nanométer. Vagy nyúlmókus. Vagy Newtonméter.
zoo8800
veterán
Hmm ismerős, tippre Tatai utca.
rip and tear, until it is done
sesztakbence
tag
Üdv!
Jogi segítség kéne. Márciusig hajtottam egy 1.5 dCi Scenic II-t, aztán kaptam egy visszautasíthatatlan ajánlatot, és átültem egy Superb-be. Napi szinten kb 60-70 km-t mentem vele, soha nem volt vele bajom. 225-nél olajat cseréltem, kiolvastattam a hibatárolót, semmilyen hibakód nem volt benne. Eldöntöttem, hogy eladom, bevittem egy kereskedőhöz. Beszámolták nyomott áron, 226.000-et épphogy elhagytam, mikor kiszálltam az autóból. Eladta a kereskedés a kocsimat, 226090 km-el, majd hívott a jelenlegi tulaj, hogy megállt alatta a kocsi. Ez nekem nagyon fura, mivel nem hogy Injection Fault, de még Check Injection hibát sem dobott az autó,(mikor dobott, cseréltünk turbo középrészt, 200-nál volt nagygázra check injection hibám. Turbo középrész csere lett a vége, először geo tiszítással próbálkoztunk. Szívócső nyomás alacsony hibám volt,) ha adta volna, nyilván nem viszem oda. Soha az életben nem volt Injection Fault hibám,sőt a turbó középrész csere után teljesen hiba mentes volt a kocsim...Vegyesben még télen se evett 5 liter felett, mindig OMV vagy Shell kúton tankoltam, 10.000 km-enként egyszer vagy kétszer kapott Maxxmotiont vagy V-Powert. Eladás napján nyilván Németországban 80-150-re padlógázas gyorsítást is kipróbáltam, minden hiba nélkül sikerült is. Kérdésem a következők:
1. Létezik hogy az eladás után kb 40 km után az autó megálljon a jelenlegi tulaj alatt? Tény, hogy nem adtam át sok gázolajjal a kereskedésnek a kocsit (kb 200 kmre elegendővel) és a tulaj a saját bevallása alapján 90-el vette át, és még legalább 40-et ment vele, de gondolom egy 15 éves Common Rail rendszernek sokat nem használ, ha 2-3 liter gázolajat keringetnek körbe...
2. Lehet attól a hirtelen halál, hogy benzint tankoltak?
3. Perrel fenyegetőznek, ti mit tennétek? Bemérették a 4 porlasztót, kopott elvileg az összes, magas a résolaj. Felajánlottam, hogy kifizetem az általuk már kifizetett 4 bontott jegyzőkönyves porlasztót (100.000 Ft). Ők elvileg kedden mennek ügyvédhez. Mondta, hogy beméreti a magasnyomásút is, és ha az is kopott, azt is cseréli, aztán az ügyvéd megmondja, hogyan kell megállapodni. Szerintetek?
Én úgy tudom, hogyha egy alkatrészt kicserélt, akkor utána már nincs követelése. Hogy működik ez? Nagyon zavaros ez az egész történet nekem, attól tartok, sikerült egy igazi hülyét kifognom, aki elhiszi, hogy egy 15 éves autót az előző tulajdonosa fél évig karban tart neki...
Kereskedő neve sehol nem szerepel az adásvételin. Az én nevem van rajta.
Van egy olyan rész, ami rá lett pecsételve az "Az eladó a vevőt a gépkocsi műszaki állapotáról(esetleges) sérüléseiről részletesen tájékoztatta, aki ezt tudomásul vette" hogy:
"Az eladó és a vevő kijelentik, hogy a továbbiakban a gépjárműben előforduló mindennemű hibáért egymással szemben semmiféle követeléssel nem él. A gépjármű állapotáról a vevő tájékoztatva lett, a vételár ennek tükrében lett megállapítva"
A vételár az adásvételin ki van húzva, és kp van beírva.
Ennyi van az adásvételin.
(#132277) stickermajom válasza sesztakbence (#132276) üzenetére
stickermajom
addikt
226 ezernél kopott porlasztó miatt perelni? Haha, ne már.
Én nem engedtem volna hozzányúlni őket az autóhoz amúgy. Hozzák vissza, saját szerelőd megnézi, megbeszélitek. Viszont egy 200+ ezret futott autónál ezek a hibák nem állják meg a helyüket szvsz. Ezek természetes elhasználódásból eredő dolgok.
Magnum_
nagyúr
Azt irod, hogy a szerzodesen a te neved szerepel. Ezt hogy kell elkepzelni? A kereskedes nem vasarolta meg. Csak bizomanyiba kerult hozza, elore alairtal egy bianko adasvetelit es utolag szamoltal el a kereskedovel?
Felelosseg:. Leirtak alapjan nem latok. Bizonyotasi teher a vevon van, 226k km-nel ez benne van, a felajanlott 100k-val szerintem tobbet tettel, mint elvarhato
Szerintem nem inditanak pert, mert hogy mire...
[link] szerintem megnyugtato cikk a temaban
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
#89309696
törölt tag
barnam_
nagyúr
Ez volt a ma délutáni program:
Egy 1,5 literes palackba töltöttem, és arról üzemelt a motor. Nagyjából 2x 30 percig ment (közben volt egy kávészünet), alapjáraton meg 1500-2000 rpm-en tartva, illetve néha jobban is felpörgetve. Utána az előszűrőt és a fő üzemanyag szűrőt is kicseréltem. Ezen a képen az látszik, hogy jól működik a szűrő. A jobb oldali az, ami maradt a végére, a bal oldali meg amit kiöntöttem a szűrőből.
Aki pedig szeretne egy kis ketyegést hallgatni, az itt megteheti. Mondjuk ez a Xiaomi nem igazán van a helyzet magaslatán, ami a mikrofont illeti - vagyis szar a hang még ahhoz képest is, hogy dízel
Magnum_
nagyúr
Ez mi?
I humbly and respectfully decline™
Doki16
addikt
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
barnam_
nagyúr
Üzemanyagrendszer tisztító (adagoló, porlasztó).
Miért szürkültél be?
(#132282) Doki16: vártam
#89309696
törölt tag
Hozzászólás korlátozást kapott erre a topikra. 1-2 éve vezették be az új rendszerben, hogy ne kelljen feleslegesen tagokat kitiltani, ha nem muszáj.
Mágus2
Közösségépítő
Mérhetően tisztítja az injektorokat ez a lé. Milyenek a tapasztalataid, jobb lett valami, vagy minden olyan, mint volt?
MasterDeeJay Igen, az ECu rossz helyen, van, de lehet alá kiemelőt tenni, úgy nem főzi annyira. Elég háklis az olajra, meg a megfelelő periódusú cserékre. Ha hanyagolják a cserét a két vezérműtengelyhez tartozó mágnesszelep eltömődik, utána kerepel, csattog, meg mindenféle remegést produkál. Nem sok a gyenge pontja, de az egyik ilyen az olajhűtő hőcserélője. Ha nagyon meghajtják, elreped és keveredni fog az olaj a vízzel. Első előjele, hogy nem tűnik a víz, de mivel zsírossá válik, sír az alacsony hűtőfolyadék szint miatt az elkoszolt szintjelző miatt. Főleg pályás autókban szokott elfáradni ez a hőcserélő, én már cseréltem párat. Tömítések, vízcsövek, általános dolgok bármelyik motoron tönkremehetnek, ezen is, nem kivétel, de nem is rosszabb az átlagnál. A katalizátor viszont nagyon érzékeny, ha mennek vele gyujtáskimaradással, akkor hamar megfekszik, amin csak a csere segít és nem olcsó.
[ Szerkesztve ]
buci30
addikt
Egyszer kérdeztem de nem írtatok 😊
Milyen illatosítót használtok ami tartós és jó illata is van nem 5percig érezhető ?
Ezt a fa kupakost dicsérték, de nem jött be nekem gyorsan elmegy az illata pedig forgatom minden nap és olyan 2hetet bírt is.
iPhone 11 pro max, iPad Air2, Macbook pro, Apple Watch 44mm, Apple Airpods pro
Richard!
addikt
De igen, írtunk: [link]
Ma kezdődik életed hátralevő része!
Motion_Blur
félisten
Semmilyet.
Garázs + újautó illata van, azt kár lenne elrontani
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
#89309696
törölt tag
A fa kupakos az a Dr. Marcus szerintem. Pedig azok elég erősek.
Ketten (szerk.: hárman) is írtunk, nézd vissza, ha akarod, de gyanítom nem.
Amúgy a fenyőfások (speciel én a kókuszt és a black ice-t szeretem) elég tartósak, 2-3 hétig is simán bírják. Az ilyen folyadékos, szellőzőre tehető bizbaszokat sosem éreztem semmiben. Menet közben egyiket sem fogod, mert megszokja az orrod, csak az aznapi, esetleg szünet közti beszálláskor.
[ Szerkesztve ]
tboldi
nagyúr
+1
Ugyan az enyémnek már nincs új autó illata, de tökéletes így semlegesen is.
[ Szerkesztve ]
buci30
addikt
Na de ezt hova az ülés alá? 😊 Ez biztos vicc lehet, mert régen kb ilyen volt a wc-be 😆
Fehér Farkas Igen arra gondoltam, hát nekem nem jött be, vagy gagyi volt nem tudom 😊
aero. Köszi 👏🏻
[ Szerkesztve ]
iPhone 11 pro max, iPad Air2, Macbook pro, Apple Watch 44mm, Apple Airpods pro
Qru
MODERÁTOR
A TC teszt ota nekem is tetszik. De jelenleg nem kell kombi, se villany, se dizel.
Bar a 640Nm eleg meggyozo amit tud.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Richard!
addikt
A gázpedál alá és akkor a fogyasztásod is csökken!
Ma kezdődik életed hátralevő része!
Ebből muszáj a "kombi"; egyrészt csak kombiból készült a D5/D6 PHEV, másrészt így is kicsi a csomagtartója. Alapterülete kb. Golf kombi, viszont a mélysége csak 30 cm körüli.
A sor5 és az őserő teccik benne + természetesen a fogyasztása (amit nem kizárt, hogy elvisz az értékvesztése; újkori ára 20 M).
rbalint88
addikt
jó, de már beesett 5-6-ra, onnan azért csak kisebbet lehet esni
egyébként 13-16 között lehetett kapni, így még két évig esz belőle utánpótlás, ami nyomja majd le az árat, utána meg fog állni a zárcsökkentés, mint az amperánál.
Qru
MODERÁTOR
Inkabb SUV kene a hasmagassag miatt. Van a csaladban egy CRV azt jo lenne majd megcsipni ha elado lesz.
#nincsbennetarcsi
Persze.
A konkrét példány 3,9-ért megvehető. Így első blikkre olyan 200-at kell költeni rá (belsejébe pár bontott elem, szélvédő); + nemsokára új gumik.
Asszem' erre sincs tulajdonszerzési illeték, így 30 ezerből a neveden van, a teljesítmény adó 0 Ft.
@ Qru: Gondolom, a hegyi telek miatt.
Nekem annyi hasmagasságra van szükségem, hogy ne akadjon fel a sztenderd fekvőrendőrön. Volvo XC-k kizárva, kanyarban halálfélelem. Sajnos ezt nem tudtam kipróbálni, lehet, csalódás lesz a futóműve...
(#132299) sutszi: Úgy sejtem, hogy amiatt.
[ Szerkesztve ]
sutszi
veterán
illeték és teljesítmény adó megúszása a zöld rendszám miatt van?
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
Qru
MODERÁTOR
Igen bar ugyanilyen V60-ja van a szomszednak es Bubi is felmegy ugye de nyugodtabb lennek ha lenne extra hasmagassag.
A csaladban van XC60 D5 awd az kanyarban nem olyan rossz. Nyilvan nem egy Subaru de nem ereztem gaznak. De nyilavn mas a merced a GTi okan.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi