Hirdetés

2024. április 24., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-28 08:07:54

LOGOUT.hu

Autós topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#132301) focvis válasza Qru (#132300) üzenetére


focvis
veterán

Csak utasként éltem át a halálfélelmet egy XC70-ben az Erzsébet híd végén, Budára menet; úgy kanyarodik mint egy uszály.
Az Ignistől szintén tartottam, végül kellemes meglepetésemre nem borult az oldalára egy dinamikus kanyartól. (Provokálni, nem provokáltam.)

(#132302) rbalint88 válasza focvis (#132301) üzenetére


rbalint88
addikt

Utaskent sokkal parasabb, asszony se lelkesedett annyira, amikor a splashnek kentem, az se nyugtattam meg, hogy nyugi van, befordul az es nem felborul, csak el kell hinni :DDD szerintem objektive az xc70 se volt annyira gyaszos, csak az anyosrol mas az erzes. Ha van ra lehetoseg, probald ki soforkent is :) egyebkent az pont egy olyan auto, ami lenevel a hirtelenkedesrol es gyors iranyvaltasokrol. Orszaguton mar lehet neki kenni neki, de varosban gyorsan meneshez pici auto kell es lehetoleg alacsony (de imadtam az elso modern generacios mini coopert, amikor ket hetig nalam volt...)

(#132303) Lobeu válasza rbalint88 (#132302) üzenetére


Lobeu
csendes tag

Vagy nagy és erős. ;]

Én amúgy pl A5 3.0TDI-t (igaz, meg van irva olyan 320 lovacska körülire) városban nagyon-nagyon imádom. Ahogy rálépsz és már egy másik kerületbe suhantál, kezes, fordul, tapad, megáll, kilő, mindenre jó. :K

(#132304) Reggie0 válasza focvis (#132243) üzenetére


Reggie0
félisten

V60 D6-al figyelni kell par dologra. Pl., hogy a klimas visszahivason ateset-e es utana toltottek bele masfajta klimagazt, mert a gyari eszi a tomiteseket es tonkre fog menni. Ebben a tipusban a klima huti az akkupakkot is, tehat allandoan kell. Ha szarul megy a klima, akkor idovel viszi magaval az akkukat is. Ha nem volt, akkor meg utana kell jarni, hogy a markaszerviz hajlando-e visszahivni, utan a gazcseret megcsinaltathatod magadnak, csak a draga cuccokat cserelje a szerviz.

Latom itt (#132265) focvis irtad te is. A6 3.0-t nem fogja pofanverni, kb. fej fej mellett van, amig birja az elektromotor.

[ Szerkesztve ]

(#132305) focvis válasza Reggie0 (#132304) üzenetére


focvis
veterán

Ha esetleg veszek egyet, akkor majd megnézzük. :) Ha nem hagyja állva az A4 3.0 TDI-t, akkor kap csipszet. :D
Mondjuk az önsúlya 2044 kg; ez további kérdéseket vet fel a virgoncságát illetően.

@ Munez: :D Dízelhez talán könnyebb szakit találni.

[ Szerkesztve ]

(#132306) MunezXBK válasza focvis (#132305) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Visszaküldőset? :D

(#132307) kisza25 válasza rbalint88 (#132302) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

I20 980 kg, relatív alacsony, azzal is lehetett kenni városban:D
Amúgy tipo sem rossz, mert csak 1150 kg, de a mérete miatt nem olyan jó városban, mint az i20.
Viszont i20 előbb elkezdte tolni az elejét, lehet a 195 vs 205 gumi miatt is

Más: 1nap nem használom+ eső, ok első fékezésnél lejön (aztán jön a szálló rozsda) a golf4, 3 napja áll, aztán semmi

[ Szerkesztve ]

Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

(#132308) golfvariant válasza kisza25 (#132307) üzenetére


golfvariant
aktív tag

Vegyél rá fékpor szűrőt és többé nem gond a szálló rozsda. ;]

[ Szerkesztve ]

(#132309) gzbotii válasza kisza25 (#132307) üzenetére


gzbotii
veterán

Gondolom tárcsa függő, nekem Golfon egy nap alatt már hallható, úgyszintén. Nedves időben is, nem is kell hozzá eső.

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

(#132310) barnam_ válasza Mágus2 (#132285) üzenetére


barnam_
nagyúr

Azóta nem mentem még vele, csak beindítottam miután kicseréltem a szűrőket.

(#132311) kisza25 válasza gzbotii (#132309) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

Ja már nem az van rajta amivel kijött a gyárból (golf)

Ma beültem tipoba a jobb 1-be és mondom valami nem stimmel. Lemértem 57 cm széles hely van jobb oldalon, bal oldalon meg 65 cm, aham nem csak érzetre volt kisebb

[ Szerkesztve ]

Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

(#132312) Qru válasza focvis (#132301) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Áá, utasként teljesen másként érzed mint a vezetőülésből, az becsapós. De nyilván egy ilyen nagy hajó nem úgy kanyarodik mint egy kis agilis Ignis főleg nem úgy mint egy GTI. Mondjuk nem is arra vannak tervezve, hanem arra. hogy ne rázza ki a fogtömésed a "remek" magyar utakon. :D

mod:

Reggie0: Nem veri meg? Biztos vagy te benne? [link] :))

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#132313) gzbotii válasza grizlisandor (#132253) üzenetére


gzbotii
veterán

Itt ki parkolt rá kire? 😀
Vagy a BMW jobbkormanyos?

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

(#132314) aero. válasza gzbotii (#132313) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

Szerintem a lada, de ha igen, nagyon jol tette.

(#132315) gzbotii válasza aero. (#132314) üzenetére


gzbotii
veterán

Írta itt valaki, hogy van egy régi Vitaraja, annyira nem sajnálja, és azzal lehet így büntetni :D Több ilyen kellene.

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

(#132316) focvis válasza Qru (#132312) üzenetére


focvis
veterán

A GTI-t 80-ig veri, ahogy nő a tempó elhúz a Golf. Ezzel együtt tudok élni. [link]
Az 500 nyúlmókusos A6 3.0 TDI-t 180-ig veri. [link]
A frissebb, szintén 500 nyúlmókusos A6 3.0 TDI (c7) -vel szo-szo pariban van 160-ig, utána jobb az Audi. [link]
A Quattro Competition pedig egyértelműen erősebb: [link]

(#132317) máyköl válasza focvis (#132316) üzenetére


máyköl
veterán

Tervezed cserélni a GTI -t? :)

(#132318) Reggie0 válasza focvis (#132316) üzenetére


Reggie0
félisten

Igen, a regi A6 a regi motorral nehez, ha a volvoval egyidoset nezel kicsit mas a helyzet. Valamint a valto is szamit, audinal a manualissal jobb idoket lehet kihozni, mint a katalogusadat, 0-100 eseten olyan 0.2s-0.3s is lehet ugyessegtol fuggoen. De elobb utobb ugyis elhagy az audi, mert 230-nal korlatoz a volvo :) Egy 2013-as szinten automata A4 3.0tdi olyan 1-2 masodpercet ver a volvora 0-200-on. Szoval szituaciotol fugg, de kb. fej-fej mellett van a ketto.

[ Szerkesztve ]

(#132319) bitpork válasza focvis (#132316) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog

C6 3.0 tdi nél egy komoly csipsz (jó állapotú motornál) 300 le körülre lövi a mocit és valahol 600nyúlmókusra. azzal már lehet betyárkodni a német pályán.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#132320) Qru válasza focvis (#132316) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Igen a villany alacsonyabb temponal buntet. Talan ott voltal amikor Saint az Amperaval 90-ig elkente Tomcsi szajat. Persze 90 felett fordult a kocka. De a zoldrendszam nagy hivoszo, es azert ezzel a Volverrel nem tartod fel a forgalmat. Nekem inkabb kene mint egy “mezei” dizel. Talan kesobb is kell feladnod a vele valo kozlekedes (kornyezetvedelmi szigoritasok).

#nincsbennetarcsi

(#132321) molnarpeter válasza Reggie0 (#132318) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Az is számít valamit, hogy a C7 S-tronic tud lenni, a V60 sima Aisin. Nameg városban szinte ingyen jár 10 liter helyett :)

Csipsz a V60service.hu jóvoltából van többféle, elvileg valami polestar csapatból kivált társaság csinálja.

[ Szerkesztve ]

(#132322) Reggie0 válasza molnarpeter (#132321) üzenetére


Reggie0
félisten

Persze varosi autonak sokkal jobb, ez biztos. Mondjuk en felnek kicsit a dizel-elektromos par miatt, mert a kokszosodasnak es a turbonak nem biztos, hogy jot tesz a sok leallitas ujrainditas az elektromotor mellett, de eddig nem mutat a tapasztalat nagy problemat, az meg az oregedessel derul ki mi lesz. A zold rendszam nagy elony. Utazosnak inkabb a dizel audi, abban van rendes quattro meg a sedan hozza kb. ugyan azt a csomagteret.

[ Szerkesztve ]

(#132323) grizlisandor válasza gzbotii (#132313) üzenetére


grizlisandor
addikt

Nem tudom, én is csak a képet kaptam. :B

(#132324) focvis válasza máyköl (#132317) üzenetére


focvis
veterán

Június elején lesz 2 éve, hogy vettem. De korántsem biztos hogy cserélem.

Nézegetek még Audi A4 B9 kombit, kb. 6 millióig.

A V60 D6 ugyanakkor városban tisztán elektromos módban tud működni, 50 km hatótávval, nem pusztítja a DPF-et. Pályára pedig ott a sor5 tádé.

(A fürdőkádból írok...)
Qru: Nem láttam Saint Amperáját. Az nem jó pályára, így kiesik nálam.

Reggie: A 230 nekem már elég, a GTI-t csak egyszer-ketszer toltam el 230 fölé, kíváncsiságból (1x volt 253 az órán, talán kicsit ment volna még).

[ Szerkesztve ]

(#132325) kisza25


kisza25
félisten
LOGOUT blog

Tudna valaki segíteni, hogy egy 2002-es suzuki grand vitara soft topra merre keressek tetőponyvát? :R

Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

(#132326) sutszi


sutszi
veterán

Átlinkelem gumis topikot hátha valakinek érdekes lehet a téma.
Felújíttattam az alu felinkek mielőtt rákerülne az új nyári szett. Oszi-szinternél csinálták. Szép munka, nagyon elégedett vagyok velük. Helyileg kicsit nehéz megtalálni őket, de rendesek és kedvesek is. Igaz kicsit lassan ment mert 5 hetet vártam rá, de sajnos ilyenkor szenzon van, máshol is 4 heteket mondtak mikor telefonálgattam.

[ Szerkesztve ]

Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage

(#132327) Tsebacsi válasza focvis (#132324) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

Ez a dízel hybrid Volvo nagyon tetszik nekem is a tesztet olvasva.

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#132328) rbalint88 válasza kisza25 (#132325) üzenetére


rbalint88
addikt

Vannak kabrioteto javitasara-gyartasara szakosodott cegek. Valoszinuleg dragabb, mint keresni egy bontott tetot, ami szinten mar 15+ eves, cserebe biztosan megoldodik a beazas :)

(#132329) gzbotii válasza kisza25 (#132325) üzenetére


gzbotii
veterán

Esetleg egy bontott hardtop? Haver olyanra cserélte.

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

(#132330) F_Zolee


F_Zolee
veterán

Olajleválasztót használt már valaki? Ha jól gondolom ilyen esetben nem kellene vezérlőben túrkálni bármit is csak betesz és örül?

(#132331) salieri.


salieri.
őstag

Sziasztok!

Mi a véleményetek erről a gépről?

(#132332) SzlobiG válasza Tsebacsi (#132327) üzenetére


SzlobiG
félisten

Én is nézegettem már, csak kicsit utána járva, ha annak egyszer baja lesz rohadt zsebbenyúlós, de tudom akinek van majomra, legyen banánra is. :D

(#132333) molnarpeter válasza SzlobiG (#132332) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Kb. minden második hirdetés olyan példány, amin már el lett végezve az összes méregfog-kihúzás, azt meg egyszer elég megcsinálni :)

(#132334) Qru válasza focvis (#132324) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Tudom, nem is azért írtam, csak azért hogy azért a villany nyomaték más mint egy turbós autóé (sokkal előbb a rendelkezésedre áll). Én pártolom ezt a kombót elvégre a mozdonyoknál és a tengeralattjáróknál régóta alkalmazzák. Igaz azok nem nagyon mennek rövidtávot. :D

#nincsbennetarcsi

(#132335) kisza25 válasza gzbotii (#132329) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

Ez lett volna a második kérdésem, létezik hozzá hard top?
rbalint88: 300-400eFt mondtak rá

[ Szerkesztve ]

Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

(#132336) mycso válasza Qru (#132334) üzenetére


mycso
veterán
LOGOUT blog

A mozdonyoknál, a diesel motor nem a kerekek meghajtására van (diesel-villany kivitelnél), hanem az emberméretű generátor forgatására. Aztán az itt megtermelt elektromos áram fogja megtáplálni a vontató motort/motorokat és ezzel mozgásbahozni a mozdonyt.
Cégnél ilyenek vannak, aztán az egyik pilóta valami ilyesmit mesélt a működésükről.

[ Szerkesztve ]

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#132337) Qru válasza mycso (#132336) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Tudom, az Ampera is így működik amúgy.

#nincsbennetarcsi

(#132338) sutszi


sutszi
veterán

Alvázvédelemhez kapcsolódó kérdésem lenne, de az eddigi kereséseim alapján a különböző fórumokon megosztotta az embereket. Ezért előrebocsátom, hogy tisztában vagyok azzal, hogy más oldalról, más módszerekkel is lehet ezt közelíteni, de engem most ez a konkrét dolog érdekelne... Szóval kérném, hogy ne vigyük el a témát.

Tehát, az a terv, hogy az alváz és üregvédelemre Hammerite-ot (is) használnánk. Természetesen elsőként próba jelleggel kisebb területen. A rozsda azon a részen kis csiszolással eltüntethető nem mély. Bár alapvetően a termékleírások szerint rozsdás felületre ajánlják azért amitől csak lehet fizikai úton megszabadulnék. Ezt a fajtát néztem ki, mivel van belőle kék/sötét kék ami egyezik a fényezés színével (nem üt el annyira). Ajtóknál és kerékíveknél is jól jönne... A nagy kérdés, hogy ezzel az anyaggal lekent felületeket szerintetek lehet utána fényezni?

Azért merült fel a kérdés, mert ez egy másik termék ahol külön leírják, hogy a legtöbb festékkel kompatibilis... A fentinél nem írnak ilyesmiről.

[ Szerkesztve ]

Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage

(#132339) Peter.70


Peter.70
őstag

(#132346) rbalint88 válasza kisza25 (#132335) üzenetére


rbalint88
addikt

Az realis sajnos.

(#132349) elbandi2 válasza kisza25 (#132325) üzenetére


elbandi2
tag

Pl: [link] ?

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.