Hirdetés
- Klímaváltozás, természetszennyezés
- Ninebot Max G30E II elektromos rollerrel Hajdúszoboszlóról Berettyóújfaluba
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Amiga A500 - A régi barátnő
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Digitális Állampolgárság Program
- Miért ne vegyél gagyi kínai LED izzósort...
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
-
LOGOUT.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ígyvanferi
addikt
válasz IMIIKE1998 #74997 üzenetére
Kajálással is lehet összefüggésben. Mit és mennyit ettél, és mennyi idővel tekerés előtt? Bár lehet tekerés közben jelentkezett volna probléma emiatt.
Lehet tényleg csak túlhajtottad magad, kiürültek teljesen a glikogénraktárak, és leesett a cukrod. -
-=RelakS=-
veterán
Egy kis gonoszkodás, már ha csapatban tekersz.
Ne próbáld ki otthon!
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
geotigris9
tag
válasz hegyimorc #74926 üzenetére
(Fogyasztói társadalom. ) Ez a sötétedés probléma nálam is jelentkezik, hogy van nagyon jó minőségű nappali védő-napszemüvegem, de sötétben használhatatlan tehát ha rámsötétedik benne, akkor vehetem le és mehetek szemüveg nélkül vagy, ha raktam be eseti szemüveget akkor csere. (Most erre a célra egy víztiszta lencsés munkavédelmis szemüveget használok.) De ha már esete felé megyek el és tudom rám fog már sötétedni természetesen a víztisztát viszem csak.
/Egyébként nem látok nagy különbséget egy kerékpáros minőségi védőszemüveg és egy "munkavédelmis" minőségi védőszemüveg között az áron kívül. Ami jó még a munkavédelmis szemüvegekben, hogy azoknál minden féle szigorú szabványnak előírásnak meg kell felelniük még olcsóbb verziónál is./Éjszakaira az abszolút ideális az enyhén sárgított lencse ami "sárgítja" az esti fényeket (főleg itt autó lámpákra gondolok) és azok kevésbé zavaróak a szemnek, de erdőben is sötétben jól lehet vele látni. Nyilván ilyet nem a legideálisabb használni a nappali vakító napsütésben, mivel szinte semmit nem sötétít a lencse.
(#74996) Hasaggymeg Az baj, hogy nálam negálja helyét az én KONÁMAL teljesen lehet erre azonosulni. TAPASZTALAT!
Az tény régen még U.S.A. -ban gyártott volt az összes KONA mára már szerintem a nagy-részét ott is a távol-keleten csinálják és sajnos az tény a keleti meg a nagy mérvű gyártás nem feltétlenül a minőségnek kedvez legelső sorban. (És ez most minden márkára ki lehet jelenteni.) OFF
[ Szerkesztve ]
((( Hallgass Szabad és Független Tilos Rádiót FM90.3./Tilos.hu Mert megéri! )))
-
IMIIKE1998
őstag
Nektek volt már olyan, hogy tekerés után hazamentetek és otthon rosszul lettetek? Ma lehet túlhajtottam magam. :/
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz geotigris9 #74992 üzenetére
Megnéztem a videót és csak vártam...és vártam...és vártam,de nem jött egy esztétikus megoldás sem. Ami Konát illeti,tudom,hogy nagy név volt,de ma már rég nem látom különlegesebbnek a többinél...pedig van nekem is egy Schwinn Csepelem. A belinkelt szöveg meg sima marketing bla-bla,melyből mindegyiknek van egy rakat."A legjobb kerékpárok nagyszerű élményérzettel az Univerzumban!" Pfff... (No offence! )
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
geotigris9
tag
válasz Runner_fxr #74914 üzenetére
"geotigris9: Régen én is imádtam a Konákat, volt bennük valami különleges. Jó pár Kona bringám volt. De mára ez valahogy eltűnt, sőt mintha inkább csak kapaszkodnának a többi után. Nem érzem már azt a különlegességet ami anno körüllengte a Konát."
Az tény, hogy erre felé nem most éli virágkorát a KONA itt Magyarországon meg itt a régióban sem. A másik meg, hogy rengeteg új márka jelent meg és nagyon megduzzadt és meglódult a bringa piac az utóbbi időben.
A hibrid elektromos gépeknek van most a virágkora erre felé Európában.
De az én kis KONÁMBAN benne van minden esetre az a bizonyos "különlegesség" a bátran kijelenthetem minden elfogultságot nélkülözve Runner.(#74909) 6030D Én folttisztító/mosó szappant használok a sisak táska hevederes párnás részeinek adott esetben meg az egész tisztítására. (dm -n lehet kapni saját márkás szappant ami ilyen, nagyon jó a sisak szerkezetében sem tesz kárt, de nagyon jól szedi ki a dzsuvát/koszt az e féle dolgokból is.)
[ Szerkesztve ]
((( Hallgass Szabad és Független Tilos Rádiót FM90.3./Tilos.hu Mert megéri! )))
-
geotigris9
tag
válasz Hasaggymeg #74911 üzenetére
Valószínűleg nem volt még KONÁD meraknák egy idézettet ami nem alaptalan "propaganda" írás:
"A Kona fejlesztette ki az 1990-es években az első „Big-Bike”-kot, tehát az öszteleszkópos kerékpárokat, North-Shore Trails használatra, amelyet az első Bike parkokhoz terveztek. Ami ezen a kerékpárokon igazán különleges volt, a 4-Bar váz, amely lehetővé tette a több rugóutat, anélkül hogy a hátsó vázrész túl „lággyá” vált volna.
Ma már a Kona egy széles palettával rendkezik kerékpárokból, ahogy exotikus konstrukciókból, mint pl. teherkerékpárokból, de Cross és Országúti kerékpárokat is tart. Továbbá a Konát egy erős szociális elkötelezettség is jellemzi.Kona tényezők
Egy Kona kerékpár élethosszig elkísér – GARANTÁLT, mert a Kona vázakhoz élethosszig tartó garancia tartozik.
A Kona kerékpárok alapja az állandóság.
Ami számít, az a biztonság, a stabilitás, és a megbízhatóság.
A legjobb kerékpárok nagyszerű élményérzettel az Univerzumban!
A Kona alapelvei a kivitelezésnél egyértelmű:
jó és kiegyensúlyozott kezelés a leggyorsabb kerékpároknál
Kona 4-Bar hátsó vázrész, egyike a legstabilabb és legkidolgozottab csillapító rendszernek világszerte
legjobb alapanyagok és alkatrészek használata, ahogy egy erős megjelenés is. "De hozzá társul egy nagy adag pozitív életérzés is ..
(Azért amit linkeltél az egy alsóbb kategóriás bringa a KONA kínálatában.)
[ Szerkesztve ]
((( Hallgass Szabad és Független Tilos Rádiót FM90.3./Tilos.hu Mert megéri! )))
-
Vanir
veterán
válasz geotigris9 #74992 üzenetére
Én az elsőt csináltam meg anno, tette a dolgát.
-
geotigris9
tag
Egész esztétikus főleg a 2. verzió: [link]
((( Hallgass Szabad és Független Tilos Rádiót FM90.3./Tilos.hu Mert megéri! )))
-
Doki-HUN1978
senior tag
-
ivana
Ármester
válasz Hasaggymeg #74989 üzenetére
Az XTR még drágább... Dura acet úgyis csak profi versenyzők vesznek, ultegrához képest normál felhasználáshoz több a hátránya mint az előnye.
-
-
SOAD19 :3500ft-ért vettem,tényleg nem olcsó,állítólag egy hajlítást bír ki és azután törik általában,de ezt nálam jobban hozzáértők megerősítik vagy cáfolják.
[ Szerkesztve ]
"It was me on that road. But you couldn't see me.Too many lights out, but nowhere near here.It was me on that road. Still you couldn't see me.And then flash lights and explosions"
-
SOAD19
addikt
válasz Hasaggymeg #74981 üzenetére
Köszi! Igen a helyén van a kerék, megnéztem 3-4* is. Akkor lehet a váltófülön alakítani. Nem tudtam, hogy merjem-e feszegetni, vagy ilyen esetben célszerűbb-e cserélni a váltófület.
(#74982) Runner_fxr
Köszi a választ Neked is! A bovden szépen, simán fut. Megpróbálok kicsit állítani a fülön, és újra finomhangolni a váltót, hátha sikerrel járok.(#74983) Normi01 :
Egyelőre megpróbálkozok alakítani rajta, mert ahogy láttam múltkor nem olcsó egy váltófül, ha jól rémlik. Több, mint 20k-t adtam most ki az alkatrész cserékre...
[ Szerkesztve ]
-
válasz SOAD19 #74979 üzenetére
Nekem ugyanez volt,el volt görbülve a váltófül.És végül cserés lett mert kétszer hajlítottak rajta majd egyszer menet közben eltört és kerék kivételnél a kezemben maradt.
[ Szerkesztve ]
"It was me on that road. But you couldn't see me.Too many lights out, but nowhere near here.It was me on that road. Still you couldn't see me.And then flash lights and explosions"
-
Runner_fxr
Ármester
válasz SOAD19 #74979 üzenetére
Váltóbovdened nem szorul sehol? Szépen fut a házban? Esetleg egy kicsit lazíthatsz is a rugó előfeszítő csavaron. Ettől függetlenül lehet, hogy a fül picit elhajlott, váz nem hiszem, bár különösebben nem tűnt ferdének a váltód a fogaskerekekhez viszonyítva. Néha sajnos előfordul olyan is, hogy bizonyos fogaskeréksorral bizonyos váltók nem tudnak pontosak lenni. Én is találkoztam már ilyennel. Elvileg kompatibilisnek kellett volna lennie, de a gyakorlatban mégsem volt az. Kicseréltem egy másik sorra és megjavult a váltó. Láncod jó?
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz SOAD19 #74979 üzenetére
Ha a kerék rendesen a helyén van,akkor a váltófül lesz.Én rögzíteném rendesen a helyén a fület,majd egy állíthatós kulccsal (~1,10percnél) óvatosan helyre húznám.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
SOAD19
addikt
válasz SOAD19 #74656 üzenetére
Úgy tűnik, hogy mégsem a patentszemmel van a gond, mert azóta bejáratódott. Tegnap levittem az egyik közeli szervizbe a bicajt, hogy beállíttassam a hátsó váltót. Olykor nem vált fel, vagy le, és van mikor kettőt ugrik... A szervizes is érdekesnek találta, mert néha úgy tűnt neki, hogy feszes, néha meg lazának a bovden. Utána azzal jött, hogy a váltókarom nyolcas, amin igencsak meglepődtem. Mondom megnézem otthon, hogy a régi fogaskoszorúm 9-es volt-e, mint az új amit vettem. Meg voltam győződve, hogy 9-es rendszerem van/volt, de elbizonytalanított a srác. Itthon kiderült, hogy 9-es az a 8-as váltókar. Lehet a srác nem tudott mit kezdeni a váltóval, és inkább így szerelt le.
Tegnap délután próbáltam én is finomhangolni a váltót, de nem tudtam tökéletesen. Ha jó a tippem, kicsit el van ferdülve a váltófülem, vagy maga a váz, mezen a részen. Mutatnék pár képet, hátha az alapján tudnátok tanácsot adni, hogy a váltófül van-e elhajolva, vagy a váz.
Amiből azt feltételezem, hogy el van hajolva a váltófül: Mikor a legkisebb tányéron van a lánc, akkor a felső részen szinte hozzáér a vázhoz, míg az alsó részen, van egy kisebb hézag. Azaz olyan, mintha a fogaskoszorú felső része be lenne dőlve a váz irányába.
De itt vannak a képek: [link][ Szerkesztve ]
-
-conrad-
addikt
válasz -conrad- #74975 üzenetére
74977: akkor meg akár az alsó régióban lenne nekem az 54es? Akkor tuti nem lehet nagy ezek szerint. Mondjuk - ne röhögjetek - egy lecsúszkálós rövidgatya volt rajtam hasonló alsóval meg 35 vqgyok szóval nekem már a gravitáció is jobban húzza. Megálltam hazafelé menet és beugrottam, akkor tekertem vele egyet, nem éppen sportcuccban.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Hasaggymeg #74974 üzenetére
Hát nem mindenki büszkélkedhet ekkorával: [link]
-conrad-: A geo táblázat alapján 2 méret között lehetsz, vagy az Cube szerinti 54-es ami ténylegesen 52, vagy a Cube szerinti 58-as, ami ténylegesen 56. Én látatlanban egy 56-ost mondanék.
-
-
-conrad-
addikt
válasz Runner_fxr #74973 üzenetére
Köszi a választ. A lentebb linkelt curve pro 2016os modell.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
A mugli azt szúrja ki elsőnek,majd az szerint dönt.
(#74971) hegyimorc...ők nem osztják véleményed,amúgy meg nem véletlenül találták ki a 2 irányban visszaváltást,pont a fékkar alá való benyúlás elkerülése az értelme.Az viszont igaz,hogy a reklámok sugallta látszat ellenére sem versenyre szánják.
(OFF)(#74973) Runner_fxr(/OFF) ...esetleg kicsi a műszer? ( )
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Runner_fxr
Ármester
válasz -conrad- #74962 üzenetére
Kell maradnia a zacsi és a váz között szabad helynek. Az hülyeség, hogy nem baj ha eléri, mert úgy sem így használjuk. Kissé fura nekem ez, mert 52-es a Fitness bicóm, de van hely a felső cső és a műszer között. Pedig én 178 centi magas vagyok és a belső lábhosszom sem több mint 83 centi. Egyébként ez konkrétan melyik Cube bringa?
[ Szerkesztve ]
-
6030D
őstag
válasz Hasaggymeg #74969 üzenetére
Igen, szerintem is az lesz, csak hátha van valakinek tapasztalata.
ivana: gondolom többen megveszik XT+octa-val, mint Alivio/Deore+integrált hajtással. Amúgy igazad van.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
hegyimorc
senior tag
válasz Hasaggymeg #74969 üzenetére
"állítólag a Piniont nem is lehet egyáltalán váltani terhelés alatt"
Kb 800km-t mentem Pinionnal. Nem állítólag, hanem akkor és úgy váltottam amikor és ahogy akartam. Terhelés alatt, vagy akár álló helyben is. Terhelés közben annyi a különbség, hogy lefelé váltásnál nem annyira zökkenőmentes (de még így sem rosszabb, mint a láncváltós váltás). Felfelé teljesen mindegy, hogy terheled-e, pedig ott számít igazán minden apróság ami megakaszthatja a lendületet.
"pöcögtetőssel le és fel váltásánál is ujjaid maradhatnak a féken"
Az első fék bal oldalon van, ott nincs váltókar. Nem hiszem, hogy valós igény tövig húzni két fékkart és közben váltani is.
"Ennek inkább versenykörülmények között lehet jelentősége,de akkor is."
A Piniont nem vesenyzéshez szánják.
Eladó 100km-t futott CUBE SL Cross Race fitness bringa 460eFt helyett 300eFt-ért (kb 175-195cm közötti magassághoz) : https://goo.gl/acsjPA
-
ivana
Ármester
válasz Hasaggymeg #74969 üzenetére
Amúgy ez a szokásos XT hátsó váltó az minek? Raktak volna rá egy integrált hajtást inkább.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz hegyimorc #74950 üzenetére
2 dolgot említenék ezzel kapcsolatban,egyik,hogy bár egyiket sem ajánlatos állítólag a Piniont nem is lehet egyáltalán váltani terhelés alatt,a másik meg amíg a jobb pöcögtetőssel le és fel váltásánál is ujjaid maradhatnak a féken,a marokváltónál nem tudom hogyan lehetséges,magyarán a fékezés a váltás pillanatában nem nagyon lehetséges.Ennek inkább versenykörülmények között lehet jelentősége,de akkor is.
(#74968) 6030D...látszólag valami saját márkás alsó kategória.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
őstag
Valaki Ausztria környékén lakó/járó ember: milyen hely az a Gigasport (vagy csak webshop?) és milyen a Miles márkájuk?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
ivana
Ármester
válasz -conrad- #74965 üzenetére
Kell lennie, mert ha hirtelen kell megállni és például egy gödörnél állsz meg akkor beverheted... 4-5 centi már elég. De 88cm-el egy 54-es vázat simán át kellene tudni lépni, két lehetőség van: kevesebb a belső lábhosszad amit nem hiszek ezzel a magassággal. A valószínűbb, hogy hülyeség a geo táblázat. Egy 54-es outi neked kicsi lenne pedig azt CC-ben mérik, és 88cm átlépővel a neked kb. jó 56-ostól még lenne 4-5 cm-ed.
-
L.L.
senior tag
válasz -conrad- #74962 üzenetére
Szia, igaz nem tőlem kérdezted, de ha minden igaz ugyanezt a kerékpárt néztem én is már (cube?). Én is 183cm magas vagyok 85-86cm belső lábhosszal. Az 54-es méretű felső vázcsöve, nekem is érinti, viszont kényelmesnek találtam. Az 50-es méret szerintem kicsi volt, illetve az üzletben is azt mondták. Végül is egy Focust vettem 55-ös méretben, hasonló geometriával, a kisebb 50-es méret itt is kicsi volt. Ennél is érintem a felsőcsővet, de a hétvégén egy 70km-es túra után is, csak a nyerget találtam kényelmetlennek.
[ Szerkesztve ]
-
-conrad-
addikt
válasz Runner_fxr #74933 üzenetére
Szia, hadd kérjek még egy kis segítséget tőled!
183 centi vagyok 88 centi a belső combhosszom, amit néztem bringa az 54-es.
Ezek a méretei:Na most két ellentétes infót kaptam, X boltban azt mondták, hogy a váz és köztem legyen 1-2 centi távolság, ha a lábam között van (ez ugye csökken ahogy öregszem ), a másik boltban meg azt, hogy ez szerinte butaság, mert úgysem használjuk a bringát ilyen pozícióban, se lámpánál se várakozáskor, stb.
A bringa tekerve kényelmes, sok bringán volt ilyen kakasülős érzésem, mikor az egekbe kellett tolni a nyerget, hogy kényelmes legyen a lábamnak, itt ez az érzés nincs meg.
Mit gondolsz, jó méret lehet nekem ez a bringa?
(még akkor is ha a zacsi-váz távolság nulla. ) -
Runner_fxr
Ármester
válasz hegyimorc #74957 üzenetére
Ez tényleg így van. Ettől függetlenül nekem azért van fenntartásom a pinionnal kapcsolatban. Nehezebb mint a láncváltó és ha műszaki probléma van vele, azt igen körülményes javítani. Emellett nyilván számos előnye van, nem vitatom, de valahogy nem érzem azt, hogy kéne.
Strezi: Hát ott valóban észnél kell lenni az időjárással, még szezonban is. Nekem is most érkezik meg csak a bringám, aztán vége a szezonnak. De ameddig nem megy 10 fok alá a hőmérséklet, és nem lesz csapadék, megyek vele hegyre.
szjoci: Nyilván meg van a maga létjogosultsága a markolatváltónak, nem véletlenül van a palettán, de azért a legtöbb embert nem győzi meg. Nem véletlenül, lehet XC-ben működik, de egy AM/Enduro kategóriában, pláne DH-ban elképzelhetetlen. Pedig anno a 90-es évek közepe táján pont a DH-ban debütált a Grip Shift.
[ Szerkesztve ]
-
-=RelakS=-
veterán
Nem rossz a markolatváltó, már ha nem mész olyan terepen, ahol bizony kapaszkodni kell.
Anyámé abból a kategóriából van, ahol még egy kicseszett számozást sem tudnak rendesen megcsinálni Az első váltón az 1. fokozat a nagytányér, a 3. a kistányér. Magyarázd meg, hogy hogy megy a váltás, ha az egyiken a számok növekedése könnyít, a másikon nehezít a hajtáson
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
-
szjoci
őstag
válasz hegyimorc #74955 üzenetére
"Ennek abból a szempontból nincs jelentősége, hogy a markolatváltók szarok-e, mert egyértelműen nem."
Biztos hogy van létjogosultsága, gondolom a Sram se azért talált ki a felső/csúcskategóriába is opcióként markolatváltót, mert sz@r lenne. Mivel csak a legalja sramhoz volt szerencsém és az nem igazán győzött meg, így nem is erőltettem az épített bicajomnál a markolatváltót. Bár lehet ki fogom már csak azért is próbálni, használtan "fillérekért" ki lehet fogni.
Crytec210, nézd mit leltem: helyben van, csak az árából kellene farigcsálni picit...
[ Szerkesztve ]
-
hegyimorc
senior tag
válasz Napfénysüti #74956 üzenetére
"itthon hányan eengedhetnek meg maguknak Pinionos kerékpárt?"
Nézd meg hányan hirdetnek drága bringát, hány embernek van hasonló értékű motor, kocsi a garázsban, hány hobbyfotósnak lóg a nyakában kb ennyit érő fotóscucc ... szóval valószínűleg sokkal többen mint elsőre gondolnánk, csak ha valaki ennyi pénzért motort vesz akkor senkisek szeme se rebben, ha viszont bringát akkor hülyének nézik.
Eladó 100km-t futott CUBE SL Cross Race fitness bringa 460eFt helyett 300eFt-ért (kb 175-195cm közötti magassághoz) : https://goo.gl/acsjPA
-
Napfénysüti
nagyúr
válasz hegyimorc #74955 üzenetére
Az oké hogy a Pinon jó, annyi pénzért el is várom de valljuk be itthon hányan eengedhetnek meg maguknak Pinionos kerékpárt?
Szép lenne ha mindenki olyannal járhatna de sajnos itthon nem realitás. Amúgy egyszer én is mennék vele már mert eléggé dícsérik.Més que un club!
-
hegyimorc
senior tag
válasz Napfénysüti #74951 üzenetére
"Csak egy Pinion rendszer mennyibe is kerül?"
Ennek abból a szempontból nincs jelentősége, hogy a markolatváltók szarok-e, mert egyértelműen nem.
(Az, hogy a legalja markolatváltók szarok, de nem nagyon gyártanak jót, csak a legfelső árszegmensben, más kérdés.)"Engem ami zavart az a véletlen váltás lehetősége"
Mivel sosem próbáltam legalja markolatváltót, nem tudom, hogy azokkal mennyire lehet véletlenül váltani, de a Pinionnal biztosan nem. Feltételezem, hogy a Rohloffal sem.Egy rövid betanulási fázis van, de ez is inkább arról szól, hogy tényleg elhidd, hogy ez kibaszottul odavált és tényleg, és nem talán meg esetleg hanem tuti ....
Főleg az nagyon jó benne, hogy ha egy lejtőn lendületet akarsz szerezni a következő meredek emelkedőhöz, akkor nem kell két váltóval kattogtatni még arra is figyelve, hogy mikor milyen a terhelés, mert szépen egy csuklómozdulattal, hajszálpontosan oda teszed ahová akarod akkor amikor kell.
Az árra visszatérve: tudomásom szerint nem árulják külön, csak vázgyártókon át, amik gyakran egyedi bringákat készítenek a konkrét vevő igényei szerint. Ez pedig az a kategória, ami más rendszerekkel sem olcsó. (És egyébként se legyünk szemérmesek, mikor délután még hatvan meg százezres szemüvegekről volt szó.)
Eladó 100km-t futott CUBE SL Cross Race fitness bringa 460eFt helyett 300eFt-ért (kb 175-195cm közötti magassághoz) : https://goo.gl/acsjPA
-
Strezi
őstag
válasz Runner_fxr #74924 üzenetére
Lehet hogy eltolom akkor két héttel! Bár, ott már nem játék az időjárás, ha leesik az első hó, akkor vége a bringás szezonnak... legalábbis én a közelébe nem megyek egy sáros alpesi lejtőnek bringával
Lassan megvan a 800. kilométer a gépben, ideje fejleszteni! Ma mentem egy 70km-es terep + aszfalt kört, direkt odafigyelve, hogy az első váltót nem használtam, végig a 32-es karikán volt. Mászások kiállva mentek csak, de így a tapadásra kellett figyelni. Aszfalton meg 42-ig tudtam elforgatni 32-11 el... Ennél több nem kell.
Szóval 1 x 11 sebességes lesz a gép, kap egy 180mm-es XT karat 32-es tárcsával, meg egy 11 - 46 hátsó sort és rövid karos váltót. Aztán jöhet a 130mm-es Pike előre, meg egy új belső nélküli kerékszett....
És, mire mindez meglesz, sár lesz és vége a szezonnak
Használt 14.3 kWh LifePo akkuk eladók ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
fpeter07
veterán
Holnap 10 órás verseny, kijött a pollenallergiám és nagyon fáradt vagyok és holnap esni fog az eső. Ha kegyesek az égiek reggel nem fog esni az eső. Engem nem érdekel, de a segítő tesómat annál inkább.
-
veterán
válasz Napfénysüti #74951 üzenetére
Én is elég alja cuccot használtam/hsználok, de nem igazán sikerült akarat nélkül váltanom, pedig azért futottam vele vagy két km-t, ennyi idő alatt már lekopik a gumiról a minta, ha lenne ilyen, akkor már előjött volna gondolom.
Az egyetlen problémám vele, hogy jelenleg ugye el van törve, pontosabban már harmadszorra lett eltörve ugyanaz, azért már szemeznék egy cserével, mert nincs kedvem ragasztani, de a végén úgyis az lesz, ha a nyeregcső 4 hetes szállítási idejét veszem alapul
Ebikerol 5k környéke lenne a bal&jobbos sunrace szett, csak éppen nem sok mindent tudok róla, runner a fém alsó résszel rendelkező másikról azt mondta, hogy pontatlan, ha jól emlékszem.Everybody lies.
-
hegyimorc
senior tag
válasz Pttypang #74949 üzenetére
"Nem tudom, mi ez a nagy marokváltó gyűlölet"
A többség, csak legalja szarokon látott markolatváltót vagy még azon sem, csak úgy hallotta, hogy az rossz.
Kb mint régebben én
Az első amit próbáltam az a Pinion. Más bringán használok SRAM és Shimano rapidfire rendszerűt, outin használtam Ultegra fékváltókart. Ezek mind jók, de montin, terepen a Pinionra szavazok. (persze itt nem csak a váltókar, hanem a váltó miatt is ... igazából ennél nem is karban van a pozícionálás, az is a gearboxon belül, ezért sem lehet egyértelműen a váltókar "érdemének" tekinteni azt ami miatt nagyon jó)
Eladó 100km-t futott CUBE SL Cross Race fitness bringa 460eFt helyett 300eFt-ért (kb 175-195cm közötti magassághoz) : https://goo.gl/acsjPA
-
veterán
válasz szjoci #74940 üzenetére
Nem tudom, mi ez a nagy marokváltó gyűlölet, nekem semmilyen negatív tapasztalatom nincs vele, de nyilván a teleszkóppal se volt, a biciklihez járt, az árához képest működik, kész. Marokváltó ugyanez.
Az a problémám, hogy egyéb esetben kell vennem új markolatot is, mert a jelenlegi rövid lesz.
Az egyik a másikkal együtt lenne értelmes, vagyis akkor már nyolcas váltókart venni nyolcas sorhoz, de ahhoz kéne sor, lánc, hátsó kerék, de legalábbis agy csere, akkor pedig ismét beleszaladtunk, hogy minek is költenék még több pénzt erre a v fékes csodáraValószínűleg a markolat és váltókar szett csere lesz, de az meg nem biztonságos kiadás csak így hirtelen, ezért is gondoltam ,hogy egy szervizes "ocó" sramos-t megszerzek, de teljesen meglepodtem, hogy nem tartanak
Everybody lies.
-
-
-
válasz Napfénysüti #74941 üzenetére
Azért egy Rohloff agyváltó esetében megbékélnél vele gyanítom
"It was me on that road. But you couldn't see me.Too many lights out, but nowhere near here.It was me on that road. Still you couldn't see me.And then flash lights and explosions"
-
szjoci
őstag
válasz Napfénysüti #74941 üzenetére
Hozzá lehet szokni amúgy, de minek ha van jobb is. Egyetlen előnye hogy marha gyorsan tudsz (ha akarsz...) sokat váltani. Mondjuk ez már manapság nem csak a marokváltók privilégiuma
(#74943) dokee78: csak linkeltem egyet hirtelen, nem sokkal drágábban van komolyabb cucc is szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
szjoci
őstag
válasz Pttypang #74939 üzenetére
Lepd már meg magad egy pöcögtetőssel inkább. Frissebb, szárazabb érzés De lehet kapni sram markolatváltót is ha ragaszkodsz hozzá. Használtam én is egy teszkószökevényen annó, de nem győzött meg
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Ennek a jobb oldali, hét sebességes részére lenne szükségem.
Szerintem beszerezhető valamerre Miskolcon, csak a decathlon így logikusabbnak tűnt, hogy tartanak, hiszen eladtak ebből vagy két darabot, biztosan van azért 1-2 tartalék váltókar, ha én letérdeltem, más is képes rá gondolom, de úgy tűnik, hogy naív elgondolás volt
Everybody lies.
-
veterán
Igen, másik teleszkópot kapott, amivel már értem, milyen, amikor tényleg mozog egy villa.
A vicces pontja a mai napnak, amikor a decathlonos kerékpár részlegen közölték telefonban, hogy nem tartanak a 340-eshez sram váltókar cserét, btwinesre cserélik, ha kell.
Végülis alig pár darabot adtak el, minek is lenne hozzá alkatrész.Everybody lies.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Doki-HUN1978 #74934 üzenetére
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Doki-HUN1978
senior tag
Hallottam egy nyeregről, melynek nincs előre felé álló csúcsos része, csak a hátsó, ahol az ülőcsontok helyezkednek el. Tudjátok esetleg melyik az?
"A szórakozottság a zsenik erénye"
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Napfénysüti #74932 üzenetére
Mi 99-ért adjuk a Variotronic lencsés szemüvegeket, 60K-s hagyományos szemüveghez mérten szerintem nem elrugaszkodott az ára. A sima variomatic 35-40 körül van.
-
Napfénysüti
nagyúr
válasz Runner_fxr #74917 üzenetére
Nekem van a Rudy csúcs bringás szemüvege a Tralyx ImpactX2 lencsével de az is "csak" 60k-ba kerül.
Més que un club!
-
Runner_fxr
Ármester
válasz hegyimorc #74926 üzenetére
Azért az Uvex-nek elég nagy tapasztalata van abban, hogy ne csináljon olyan szemüveget ami nem jó a szemnek. Nekem is van vagy 10 napszemüvegem, fényre sötétedősből is vagy 3db és van egy Variotronic is. Mind Uvex, és nincs ezekkel alapvetően baj, nagyon kellemes a lencséje. Általános használat mellett 95%-ban semmi gond, probléma akkor fordul elő ha nagyobb sebességgel szeretsz menni komolyabb terepeken. Akkor adódhatnak szituációk amikor túl sötét egy S3-as lencse. Ez márkafüggetlen, ez minden szemüveget érint. Ilyen esetekre hasznos a Variotronic, nyilván nem az átlagfelhasználóknak készült, ezt az ára is tükrözi.
Egyébként szerintem a szemüveg egy elég fontos kérdés. -
-=RelakS=-
veterán
A nagyobb görgő miatt a lánc a váltókanál keretén kívül fordul el a felső görgő felé. Emiatt aztán leeshet, és fennakadhat magán a váltókanálon. Ha meg lehetne a kanál alját toldani 6-7mm-el valahogy, hogy megint a ketrecen belül forduljon el a lánc, akkor meg lenne oldva a probléma.
Majd 1-szer nekilátok utánajárni
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
6030D
őstag
válasz -=RelakS=- #74928 üzenetére
sarokcsiszoló.. vagy nem tudom hol vezeti a láncot, amiben elakad.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
őstag
-
hegyimorc
senior tag
válasz Runner_fxr #74924 üzenetére
Már abban sem vagyok biztos, hogy jó, ha túl gyorsan változik egy lencse sötétsége. Lehet, hogy a 0.1 sec papíron jól néz ki, de hogy a szemnek is jó-e az még akár egyénenként is változhat. Nem vagyok szemész és még nem is próbáltam ezt az uvex lencsét.
Az enyém nem változik túl gyorsan és ez nekem így jó. Túl sokat nem gondolkodtam rajta, hogy lehetne-e jobb,de ez annak is nagyon jó jele, hogy nincs vele semmi gondom, nekem így jó ahogy van. Volt olyan - nem sport - szemüvegem amiben zavaró volt változás, tehát azt is tapasztaltam milyen az amikor szar (Kb olyasmi mit amit írtál)
Tényleg elég sokféle szemüvegem van, hosszan lehetne sorolni, hogy melyiknek mi az előnye és hogy milyen apróságokon is múlik, hogy mennyire szeretem, de annyira nem érdekes a téma, hogy hosszasen fejtegessem.
Szívesen kipróbálnám ezt az uvexet is, de így is több van itthon mint amit tényleg használok
Eladó 100km-t futott CUBE SL Cross Race fitness bringa 460eFt helyett 300eFt-ért (kb 175-195cm közötti magassághoz) : https://goo.gl/acsjPA
-
Runner_fxr
Ármester
válasz hegyimorc #74918 üzenetére
"de attól hogy valami technológiailag túl lett bonyolítva, még nem biztos, hogy a gyakorlatban is jobb. A magas árat viszont indokolja"
Ezzel a kijelentéssel még egyet is tudok érteni, mert valóban nem feltétlenül a legbonyolultabb megoldás a legjobb. Viszont jelen esetben talán mégsem egészen helytálló, mert a Variotronic egy olyan problémára nyújt megoldást amire egyetlen hagyományos fényre sötétedős lencse nem tud megoldást nyújtani.
A hagyományos vario lencsék besötétedése viszonylag gyors, ami azt jelenti, hogy kimész vele egy napos helyre és kb 1 perc alatt besötétedik, ám a kivilágosodás több időt vesz igénybe, akár 10-15 perc is eltelik mire teljesen kivilágosodik. Ez mindegyikre igaz, kivéve a Variotronic-ot, ami 0,1 másodperc alatt sötétedik és világosodik, mivel elektromosságon alapuló technológia. Tudja ezt manuálisan is és automata módban is. Ennek a szerepe akkor jelentős amikor erdőbe bringázol, és van amikor besüt a nap, van amikor árnyékos. Nagyobb sebességgel így menni egy besötétedett napszemüvegben nem mindig biztonságos, mert nem látod rendesen a köveket, gyökereket. Nekem nincsenek látási problémáim, de bizony sokszor előfordult, hogy ezért kellett lassítanom, vagy épp az utolsó pillanatban vettem észre valamit amitől akár el is eshettem volna. Ez a probléma egy Variotronic-al nem áll fenn, mert fényt érzékel, még csak nem is UV-t és 0,1 másodperc alatt alkalmazkodik a fényviszonyokhoz. Nyilván ennek ára van, de kapsz is érte cserébe olyat amit más nem nyújt.Strezi: Nem kell egy ilyen gépet félteni, ez már a Trail kategória, ami azért bírja a csapatásokat, persze nem a 10 méteres ugrásokat. Inkább a hátsó agymotorod miatt lehetnek problémák, mert könnyebben pattan meg a kerék emiatt.
Mennék én is ha 2 hét múlva mennél.[ Szerkesztve ]
-
-=RelakS=-
veterán
Nem
Tök fasza, meg minden, csak a váltókanálnak van egy olyan kialakítása, ami az oldalra is himbálózó láncot a görgőn tartja. Na, ez 15T esetén nem működik, 13T esetén is szerintem csak a szerencsén múlt.Szóval ki kell találnom valamit a váltókanál moddolására
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
6030D
őstag
válasz -=RelakS=- #74919 üzenetére
És neked bevált a nagyobb fogszámú LEUR?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Strezi
őstag
Gondolkodom egy hétvégi ausztriai körön, de nem kellene túlvállalni magam ...
Semmeringen van legközelebb épített pálya, vállalható az 120mm fullyval, vagy el se induljak? Ugrálni nem szoktam, szóval 30 centi feletti letöréseket kihagynám ...
Vagy marad xc mászós kör Eisenerz környékén, amit jobban ismerek. Ahol fel tudok menni, ott a lejövetellel sem lehet gond alapon.
Esetleg valakit érdekel a fenti program a hétvégére, minimális üzemenyagköltséggel és valami olcsó szállással szombatra (Bahnhof, Praebichl v. hasonlo)?
Használt 14.3 kWh LifePo akkuk eladók ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
-=RelakS=-
veterán
Hogy is híják azt a bigyót, ami az izén keresztül a düznibe csatlakozik a bringán?
Mind1, megnézem a képen:Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
hegyimorc
senior tag
válasz Runner_fxr #74917 üzenetére
Közben utánanéztem
Több mint a tipikus fényre sötétedő lencsék, de attól hogy valami technológiailag túl lett bonyolítva, még nem biztos, hogy a gyakorlatban is jobb. A magas árat viszont indokolja
Eladó 100km-t futott CUBE SL Cross Race fitness bringa 460eFt helyett 300eFt-ért (kb 175-195cm közötti magassághoz) : https://goo.gl/acsjPA
-
bringasisti
őstag
SELLE nyereg, nyilván nem olyan mint amivel a három hetesen mennek. A gondom hogy elszakadt ami jó volt, vettem ezt ami töri a seggem és most kénytelen vagyok egy lepusztult régi gatyát használni de égek benne mert esztétikailag nem az igazi és már a végét járja.
BENEFON DELTA--------N8
-
hegyimorc
senior tag
válasz Runner_fxr #74914 üzenetére
"Ha jól láttam 75körül van egy ilyen Rudy? Akkor már inkább egy Variotronic az Uvex-től, a 2 technológiát meg nem lehet egy lapon említeni."
Nem, amit én vettem az (akkor teljes áron) 45 körül volt.
Az Uvex variotronicját nem ismerem, de nagyon meglepne ha nem lehetne egy lapon említeni.
Eladó 100km-t futott CUBE SL Cross Race fitness bringa 460eFt helyett 300eFt-ért (kb 175-195cm közötti magassághoz) : https://goo.gl/acsjPA
-
Runner_fxr
Ármester
válasz truefx #74907 üzenetére
Viszonylag hamar tönkre tud menni ezekben a fényre sötétedős funkció, ezek a lencsék nem túl hosszú életűek. Minőségibb gyártótól vegyél ilyen szemüveget, pl Uvex. 30-40 között elérhetőek ezek a szemüvegek.
hegyimorc: Ha jól láttam 75körül van egy ilyen Rudy? Akkor már inkább egy Variotronic az Uvex-től, a 2 technológiát meg nem lehet egy lapon említeni.
geotigris9: Régen én is imádtam a Konákat, volt bennük valami különleges. Jó pár Kona bringám volt. De mára ez valahogy eltűnt, sőt mintha inkább csak kapaszkodnának a többi után. Nem érzem már azt a különlegességet ami anno körüllengte a Konát.
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz bringasisti #74912 üzenetére
Biztos nem a nyereg a baj?
-
bringasisti
őstag
Üdv. Olyan rövid gatyát ami válpántos 8 ezerig hol lehet venni mert amit a Decathlon- nál vettem a pelenkás része nem az igazi és tőri a seggem
BENEFON DELTA--------N8
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz geotigris9 #74905 üzenetére
Közben látom,hogy valami számomra ismeretlen merev villa teszi különlegessé,ugyanakkor nálam nincs előbbre a Cube vagy éppen Focusnál semmivel. Ez mivel jobb mint bármelyik társa? Joytech agyak vagy a noname villa teszi Konává?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Runner_fxr #74886 üzenetére
Az a darázs színű kecske naggggyon ott van!
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
őstag
Ez nem rossz ötlet, bár megnézném, mik vannak és mennyire segítőkészek. Mondjuk a váci kúton jó fejek.
Sisak tisztítás: ki mit csinál a szövet részekkel? A nyári meleg+por megtette a hatását, kezd eléggé alom szaga lenni (borz-alom...höhö). A szivacsokat ki lehet szedni, az oké. Mosógépet bírják? Pántokat mivel lehet takarítani?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
hegyimorc
senior tag
válasz truefx #74907 üzenetére
"Mi lenne az idealis valasztas helyette?"
Több szemüvegem is van, de a Rudy Project Zyon ImpactX Photochromatic a kedvencem. (Ez jóval drágább mint amennyit szánnál rá, de szokott a Rudy akciózni,, én is így vettem)
Egyébként pedig azt tapasztaltam, hogy a szemüveg nagyon egyéni ízlés kérdése és az, hogy melyik mennyire jön be, nem nagyon függ az árától. Pár ezer forintos munkavédelmi szemüvegek is teljesen megfelelnek a célnak - ráadásul nem csak annak, hanem szigorú szabványoknak is -, ezért ha most nem lenne egyáltalán szemüvegem, akkor vennek egy olcsó munkavédelmit és megvárnám amíg legközelebb féláron adják a Rudy Projectet
Szóval vagy nagyon olcsó munkavédelmi vagy valami igazán jó (amikor akciós).
Közepesen drága szemüveget bringaboltban venni, a legrosszabb ár/érték arány. Ilyen a BBB is.
Eladó 100km-t futott CUBE SL Cross Race fitness bringa 460eFt helyett 300eFt-ért (kb 175-195cm közötti magassághoz) : https://goo.gl/acsjPA
-
truefx
aktív tag
Szeretnek egy fenyre sotetedo lencses bringas szemuveget venni. Koltsegvetes olyan 20-25. Egyik jelolt ez lenne: [BBB BSG-37 Rapid PH], de a testbike-on elegge lehuzzak. Esetleg van masnak is rola tapasztalata? Mi lenne az idealis valasztas helyette? Amire nekem kell: ne kelljen csereberelni a lencseket, akar toksotetben is haza tudjak tekerni anelkul, hogy a bogarak feltoltik a szemgodromet.
Koszi a tippeket!
[ Szerkesztve ]
-
geotigris9
tag
válasz geotigris9 #74824 üzenetére
(Ez eggyébként egy link nem tudom kinek tűnt fel.[?] )
[ Szerkesztve ]
((( Hallgass Szabad és Független Tilos Rádiót FM90.3./Tilos.hu Mert megéri! )))
-
geotigris9
tag
válasz Hasaggymeg #74827 üzenetére
Vannak dolgok amiknél indoklás teljességgel fölösleges.
(rövid indoklás a kedvedért: csak mert KONA több indoklás már tényleg nagyon fölösleges )(#74848) Runner_fxr Na igen nesze neked "környezet tudatosság" valami nem kis energiából nem kis pénzből adott esetben nem kis munkával elő van állítva és bár kis javítással még használható lenne (adott esetben teljes értékűvé válna) mégis mert selejt megy a zúzdába. De hát nem számít mert úgy is már a bolygó úgy van használva, hogy az erőforrások többszörösét éljük fel mint amit elbírna a föld minden évben. ..
[ Szerkesztve ]
((( Hallgass Szabad és Független Tilos Rádiót FM90.3./Tilos.hu Mert megéri! )))
-
Runner_fxr
Ármester
válasz CaNNa3IS #74895 üzenetére
Nem lesz azzal a Stereo-val semmi gond, ezen a szinten itt már csak az dönt melyik tetszik jobban, mindegyik kiváló bringa. Mind német. Ha meg kevés az 1 X 11, majd lecseréled egy 2 tányéros hajtóműre, meg kap egy első váltót.
Igen, nekem is Saint lesz az új bicón, remélem bírni fogja a csapágyazása.
Az spd-s pedálokat nem tudom elviselni montin, nálam az csak aszfalton játszik.
Amúgy jók ezek is amiket linkeltél.
Nekem még ezek tetszenek:
DMR
Hope
Funn[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Kuponkunyeráló
- PlayStation 5
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Torrent meghívó kunyeráló
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Okos Otthon / Smart Home
- Gaming notebook topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest