Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vanir
veterán
Üdv! Segítséget szeretnék kérni a hozzáértőktől. Bármiféle tanácsot/az ötleteimre kritikát örömmel veszek, mert eléggé laikus vagyok a témában.
Adott egy KTM Strada CX országúti. Szeretném egy könnyű, stílusos egysebis városi cirkálóvá csonkítani (nem fixivé), lehetőleg ésszerű anyagi kereteken belül.
Képek: [link]Triatlon-stílusú kormányon gondolkodtam, könyöklő nélkül (pl: [link] ).
Nézegettem kormányvégbe szerelhető fékeket, viszont nem találtam hozzájuk olyan kormányt ami kompatibilis, illetve ezt eljátszottam fordítva is.
Itt kérném az első segítséget, aki tud ajánlani kormány+kormányvégbe szerelhető fék kombót, annak nagyon megköszönném! Ha ez a megoldás nem életképes, akkor cyclocross fékkar is megfelelne.Part kettő, azaz a hajtás. Nézegettem egysebis hajtókarokat, ez megtetszett (árban is):
[link]
Ehhez viszont ha minden igaz kell monoblokk is, mivel nem négyszögletű a mostani. Ez az a téma, amihez abszolút teljesen nem értek. Ide is bármilyen tippet elfogadnék.Valamint ezeket lestem még:
Kerékszett: [link]
Szabadonfutó: [link]
Ennyiért a kerékszett nagyon gagyi, vagy bírni fogja a városi körülményeket? Nem szoktam szadista módjára tekerni, kikerülöm a kátyúkat és a nagyobb/kikerülhetőbb úthibákat.Előre is köszönöm a segítséget!
-
Vanir
veterán
Hali! 80-as évek vége környéki menetes Shimano aggyal kompatibilis ez a téma? Tudom, a hézagolás, láncvonal-beállítás nem lesz egyszerű.
-
Vanir
veterán
válasz szőröscica #24629 üzenetére
Eddig kétszer rendeltem tőlük, legutoljára egy hete és kb. 3 nap alatt gond nélkül kihozták.
Ellenben a wheeldoctoros srácok nem igazán akarnak reagálni a rendelésemre.[ Szerkesztve ]
-
Vanir
veterán
Egy KTM Strada CX kisebb átalakításáról néhány kép, akit érdekel, ezzel gyúrom most az aszfaltot.