Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vanir
veterán
Üdv! Segítséget szeretnék kérni a hozzáértőktől. Bármiféle tanácsot/az ötleteimre kritikát örömmel veszek, mert eléggé laikus vagyok a témában.
Adott egy KTM Strada CX országúti. Szeretném egy könnyű, stílusos egysebis városi cirkálóvá csonkítani (nem fixivé), lehetőleg ésszerű anyagi kereteken belül.
Képek: [link]Triatlon-stílusú kormányon gondolkodtam, könyöklő nélkül (pl: [link] ).
Nézegettem kormányvégbe szerelhető fékeket, viszont nem találtam hozzájuk olyan kormányt ami kompatibilis, illetve ezt eljátszottam fordítva is.
Itt kérném az első segítséget, aki tud ajánlani kormány+kormányvégbe szerelhető fék kombót, annak nagyon megköszönném! Ha ez a megoldás nem életképes, akkor cyclocross fékkar is megfelelne.Part kettő, azaz a hajtás. Nézegettem egysebis hajtókarokat, ez megtetszett (árban is):
[link]
Ehhez viszont ha minden igaz kell monoblokk is, mivel nem négyszögletű a mostani. Ez az a téma, amihez abszolút teljesen nem értek. Ide is bármilyen tippet elfogadnék.Valamint ezeket lestem még:
Kerékszett: [link]
Szabadonfutó: [link]
Ennyiért a kerékszett nagyon gagyi, vagy bírni fogja a városi körülményeket? Nem szoktam szadista módjára tekerni, kikerülöm a kátyúkat és a nagyobb/kikerülhetőbb úthibákat.Előre is köszönöm a segítséget!
-
Vanir
veterán
Hali! 80-as évek vége környéki menetes Shimano aggyal kompatibilis ez a téma? Tudom, a hézagolás, láncvonal-beállítás nem lesz egyszerű.
-
Vanir
veterán
válasz szőröscica #24629 üzenetére
Eddig kétszer rendeltem tőlük, legutoljára egy hete és kb. 3 nap alatt gond nélkül kihozták.
Ellenben a wheeldoctoros srácok nem igazán akarnak reagálni a rendelésemre.[ Szerkesztve ]
-
Vanir
veterán
Egy KTM Strada CX kisebb átalakításáról néhány kép, akit érdekel, ezzel gyúrom most az aszfaltot.
A ruhaszárító és az olajos rongyok javítják az összhatást.[ Szerkesztve ]
-
Vanir
veterán
-
Vanir
veterán
Gyönyörű régi ruszki pályabringák felújítva (bocsi, ha már volt linkelve). Van egy-kettő eszméletlen szép.
-
Vanir
veterán
-
Vanir
veterán
Üdvözlet topiklakók, rég írtam ide. A mai eset azonban kíván néhány szót maga után (wall of text incoming).
Egyirányú utcában haladtam, balra-jobbra parkoló autók, tehát értelemszerűen elég minimális a hely. Viszonylag le voltam húzódva a szélére, bár ezek után száz százalék, hogy ezen a szakaszon nem fogok újra ebbe a hibába esni. Autós koma valami kisebb egyterűvel úgy gondolta, hogy akkor ő elhúz mellettem tizenöt centivel, úgy, hogy kb. 80 méterrel előttem már ott figyelt a négyes kereszteződés, ahova STOP tábla szól az irányomból jövőknek. A fazon lelassított úgy 30-ra, és index nélkül elvágódott jobbra a kanyarban.
Utolértem egy pirosnál, benéztem, mutattam a sisakomon lévő kamerára (ami természetesen tegnap lemerült, de erről nem kell tudnia) és tekertem tovább. Érdekes módon elmaradt az ilyenkor szokásos kihajolok az ablakon és üvöltözök mer' én vagyok a sztráda császára dolog, hanem csak visszanézett és ennyi. Pedig az alkata meg volt hozzá (kopasz, napszemüveg, nagy bicepsz, még nagyobb gyomor). Nevetséges, hogy ilyen emberek jogsit kapnak.Ja, és egy kérdés, mert hallottam ilyet is, olyat is: kerékpárost meg szabad előzni sávváltás nélkül, avagy nem?
-
Vanir
veterán
válasz lsebestyen #44075 üzenetére
Köszi a felvilágosítást! Sajnos ilyenek vannak, és lesznek is...
-
Vanir
veterán
válasz ShiTmano #57854 üzenetére
Én rövid vázat vettem és kihúztam jól a nyeregcsövet. Mellesleg a mostani projekt egy 3 centivel hosszabb vázzal rendelkezik, mint kéne, úgyhogy rövid stucni és majdnem teljesen előretolt nyereg van, de én nem edzek és nem küldöm neki izomból, csak városi használatra lesz.
-
-
Vanir
veterán
Na, közben összeraktam. Nem szép, ellenben nagyon jól megy és sikerült belőni kényelmesre. Még menni fog rá sárvédő, meg talán klipsz (és persze lámpák és csengő is).
A képek meg gányok lettek.[ Szerkesztve ]
-
Vanir
veterán
Lassan elkészül talán végre valahára a városi rombolátorom, egy svájci kisiparos vázra épített járgány. Holnap érkezik rá egy első csomagtartó, illetve még szükségem lesz egy-egy sárvédőre is (óccsó kínai felpattintós lesz valószínűleg).
A fék meglepően jól fog Weinmann 405 létére, mondjuk a pofák vadonatújak.[ Szerkesztve ]
-
Vanir
veterán
válasz ghost364 #62488 üzenetére
No, a hátsó agy az konkrétan egy tárcsafékes első agy, arra van felcsavarozva a fix lánckerék. Az egész kerékszettet a wheeldokitól vettem, 18 rongy volt szállítással (korábban volt már egy ugyanilyen szettem, teljesen jól tette a dolgát, de tavaly eladtam a komplett bringámat vele együtt).
Első fék nélkül ne közlekedj forgalomban (marha menő tudom, meg sok hipszterpont, de életveszélyes és baromság). Jó pár éve tekerek városban, ismerem majdnem az összes utcán a táblákat, de még így sem nyomnám fék nélkül (tavaly egy hétig rá voltam kényszerülve és rettenet - mondjuk itt Győrben alapból nevetséges a közlekedés egy-két helyen).
Én direkt nem vettem újonnan hajtóművet (meg amúgy semmit sem vettem volna, de kereket nem találtam normális áron használtan), mert nem érik meg az árukat. Az a Prowheel úgy 6-7 rongyot érne reálisan, de inkább annyit se. Ennyiért érdemesebb valami régi outi hajtókart venni (Shimano 105, 600, Stronglight, SR és társai), és a középtengellyel játszani láncvonal terén. Én a mostani Campát 6000-ért vettem postával együtt, a kókány festésen kívül hibátlan állapotban van.Btw írok egy Logout cikket is a bringa építéséről, pár nap múlva kész lesz, ha valakit érdekelne.
[ Szerkesztve ]
-
Vanir
veterán
válasz Pttypang #62491 üzenetére
Szvsz gumimérettől függ. 23-as gumival nagyon nem bírom, 25-össel sokkal jobban, 32 pedig teljesen király. Persze az sem mindegy, hogy mennyire jók az ízületeid, meg mennyire vagy hozzászokva. Őszintén szólva néha bánom, hogy eladtam ezt, haladni királyul lehetett vele, és a kisebb gödröket / szarabb utakat meg sem éreztem, de én szeretem a virsligumit is.
-
Vanir
veterán
válasz ghost364 #62496 üzenetére
Az a 400EX teljesen jó! Az még bő tíz év múlva is hajtás marad, ezek a mai tízezerforintos árkategóriában mozgó cuccok meg öt év alatt elrottyannak. Az én jelenlegi hajtásom 175 hosszú, én is tervezek helyette egy rövidebbet venni, de az még a jövő zenéje.
Megnézegettem a képeidet, tök korrektül van összerakva a gépezeted, tetszetős, bár hosszútávon a lemezpapucs kérdéses, hogy mennyire fogja bírni (néhány hetente lecsekkolnám a helyedben, hogy nem hajlott vagy repedt-e meg valahol). -
Vanir
veterán
válasz FirstAndroid #63267 üzenetére
Azért ellenőrizd le, hogy nem lopott-e a cucc esetleg, kérj egy vázszámot meg ilyenek. Ennyiért gyanúsan olcsó.
-
Vanir
veterán
válasz Tothgera30 #63298 üzenetére
Hibátlan.
-
Vanir
veterán
-
-
Vanir
veterán
válasz Tothgera30 #64091 üzenetére
Brutál poén lehet egy ilyennel pörgetni a sárban, nagyon kipróbálnám egyszer.
Közben nekem is összeállt a városi-ingázós dolog.
[ Szerkesztve ]
-
Vanir
veterán
válasz razzorr #64994 üzenetére
Régi oútiknál arra kell figyelni, hogy csúszópapucsos legyen a váz, és ne ejtő, azaz lehessen a láncon húzni nyúlás után (márpedig nem sok olyan egysebességes lánc van emberi áron, amit nem nyújtasz meg a harmadik skid után). Pár bringát már átalakítottam, és szerintem ötször jobban megéri, mint venni egy Csepelt. Persze ki kell fogni a jó találatokat. Legutóbb 17 rongyért vittem egy vázszettet, úgy, hogy volt benne Stronglight közép- és kormánycsapi is, valamint nyeregcső, stucni és kormány, szóval ezekre nem kellett költeni, rengeteget megspóroltam vele.
Ami még fontos, hogy a papucs kovácsolt legyen, mert a lemezpapucsok hamar megrottyannak egy-egy velősebb skidtől.
Amúgy meg ne érdekeljen néhány karc/festékleverődés, ha pénztárcabarát megoldást keresel.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest