Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
EQMontoya
veterán
Az oktatóautókon az alapjárat alapvetően valahová a Sztratoszféra és a Hubble űrtávcső közé van emelve annak érdekében, hogy a falábú tanoncok ne fulladjonak le minden sarkon.
Nem az 1.2-1.4 különbségen múlik, hanem azon, hogy az oktatóautókon 1000 fölé van emelve az alapjárat, normál autókon meg 6-800.
Az oktató nem azért van, hogy megtanulj vezetni, azaz kezelni az autót (láthatóan nem is történt meg), hanem hogy jogosítványt kapj. Ez megtörtént, most ideje megtanulni vezetni.
Same rules apply!