Hirdetés

2024. május 6., hétfő

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-28 08:07:54

LOGOUT.hu

Autós topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#92401) BigBlackDog válasza szőröscica (#92400) üzenetére


BigBlackDog
veterán

Jól értem, hogy teljes motort akarnál cserélni? Nem értek hozzá, de a jósdisznóm asz'ondja, hogy a motorcsere nem lesz egy egyszerű kör. :N

(#92402) Acheron válasza szőröscica (#92386) üzenetére


Acheron
őstag

Hehe, a Kugát már el is vitték Gondolom pár nap múlva fent lesz 6 - 800k felárral. :)

(#92403) EQMontoya válasza szőröscica (#92400) üzenetére


EQMontoya
veterán

Azért azzal óvatosan: ha belepapírozod, akkor szerintem még némi adóval is meg..nak érte, ha nem, akkor meg karcos lehet később eladni, mert eredetvizsgán illetve műszakin kenőanyag-fogyást fogsz tapasztalni.

Same rules apply!

(#92404) Remekelek28


Remekelek28
őstag

Sziasztok.
Az átirásnak mi a sorrendje? Az adásvételivel kell menni a biztositóhoz és a kötelezővel az okmányirodába? Lényegébe a kötelező érdekelne,h mikor kell megkötni?

(#92405) BigBlackDog válasza Remekelek28 (#92404) üzenetére


BigBlackDog
veterán

Én úgy tudom, hogy az adásvétel napján már célszerű. Amikortól már a Tiéd a jármű (tehát az adásvételin szereplő tulajdonjog átruházás dátuma), onnantól kezdve kell legyen biztosítás is hozzá (ami a Te neveden van). Kötelezőt utána is meg lehet kötni, de olyankor a kieső napokra fedezetlenségi díjat számolnak fel (200-300 Huf/nap, ha jól rémlik). Átíratáshoz kell a kötelező kötvényigazolása, meg egy papír eredetiségvizsgáról, illetve az adásvételi szerződés egy példánya (+ régi törzskönyv, forgalmi).

Kötelezőt online felületen kötöttem eddig, ott nem kellett emlékeim szerint az adásvételit feltölteni.

(#92406) Remekelek28 válasza BigBlackDog (#92405) üzenetére


Remekelek28
őstag

Köszi szépen. Ezt a kötvényt lehet nem találom. Nem tudom,h emailbe kaptam,vagy postán. Ha bemegyek a biztositóhoz,kiadják?

(#92407) t.kristof válasza Remekelek28 (#92406) üzenetére


t.kristof
senior tag

Kötvényt csak később küldenek, elég ha a biztosítás szerződését viszed, nálam azt is elfogadták.

Az élet sz*r játék, de k**va jó a grafikája...

(#92408) szőröscica válasza EQMontoya (#92403) üzenetére


szőröscica
addikt

Jaja, tudom, hogy papírozni sem egyszerű.

Na, most ott tartok, hogy négy opció van:
-motorcsere: 250-300k maga a motor, plusz azon tömítéscserék, olajcsere, munkadíj: 600-ban talán megáll. Annyira nem szimp

-ennek a gyűrűzése: 1M+ összeg, ha meg van bontva, akkor a vezérlésem is ki kell cserélni, hengerfejet rendbetenni, stb - a szerelőm szerint ezt az opciót semmiképp se, egyetértek vele.

-eladom most és beülök valami másba: igazából a tegnap esti, ma reggeli keresés alapján a legnyugodtabban egy i40-be ülnék át, ami anyagilag belefér, de az meg gyengécske lehet. Vannak jónak tűnő 525d-k meg 330d-k, de most megint rollerbe ülni félnék

-használom még így ahogy van 1-2 évet, töltögetek bele olajat, teszek félre pénzt és veszek majd valami mást

Az utolsó két opció a legszimpatikusabb, leginkább a használom még dolog, csak attól félek, ha ez tovább romlik, és esetleg eljutunk oda, hogy 1 litert megeszik 1000 km-en, akkor hogyan fogom tudni eladni. Mert ez nyilván nem olyan dolog, amit elhallgat az ember.

(#92409) MunezXBK válasza kisza25 (#92399) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Ez nem Magyarország. :U

1 év garanciát gondolom véletlenül nem vetted észre.

(#92410) molnarpeter válasza szőröscica (#92408) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Van bent egy i40 automata, ha érdekel a típus, ki tudod próbálni :)

[ Szerkesztve ]

(#92411) Remekelek28 válasza t.kristof (#92407) üzenetére


Remekelek28
őstag

Jah félreértettem,azt hittem,h a még jelenlegi biztositásnak kell a kötvénye. :)

(#92412) bajnokpityu válasza molnarpeter (#92410) üzenetére


bajnokpityu
félisten

Tietek is rondán öregszik?

eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO

(#92413) molnarpeter válasza bajnokpityu (#92412) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Fényezés kicsit mintha érzékenyebb lenne az átlagnál kavicsokat nézve, belül a műanyagok érzékenyebbek a karcokra. Ülések jól bírják, bőr átlagosan bírja, ablaktörlő karokon is látszanak a kavicsok 200 feletti futásnál. Technika stabil, apróságok kevésbé kifinomultak, de abszolút élhető. :)

[ Szerkesztve ]

(#92414) t.kristof válasza Remekelek28 (#92411) üzenetére


t.kristof
senior tag

Nem, a vásárolt autó biztositásának a papírja kell+eredet vizsgás papir+régi forgalmi, törzskönyv.

Az élet sz*r játék, de k**va jó a grafikája...

(#92415) -v- válasza szőröscica (#92400) üzenetére


-v-
addikt

Arra csináltatsz egy felújítást mielőtt berakatod, vagy ott mi a garancia az nem szar? Az is M54 .. szinte biztos, az is eszi.

[ Szerkesztve ]

(#92416) focvis válasza szőröscica (#92373) üzenetére


focvis
veterán

No, azért nagyon depis ne légy az autó miatt! :)

(#92417) szőröscica válasza -v- (#92415) üzenetére


szőröscica
addikt

Hát, ha sikerülne egy igazoltan keveset futottat venni, az talán nem, de igazából 600-at sem szívesen költenék rá, főleg, hogy azért a papírozás sem egy egyszerű móka.

Ezért mondom, hogy az utolsó két opció játszik leginkább, és leszarom módon szeretném még élvezni egy kicsit valahogyan, még ha a kedvem sokszor el is rontja a hülyeségeivel, de félek az eladástól, ha nagyon elkezdi majd enni. Mármint nekem már ez is nagyonnak számít, de lesz egy még rosszabb is.

Szóval hülye fos helyzet ez nagyon. Nem is olcsón vettem, hosszú távra szántam, ezért beleborítottam bőven 1 millió felett, felgumiztam felsőkategóriás abroncsokkal télre, nyárra, belerakattam a komfortülést, stb. Még egy bontott másik difiben is benne lettem volna. De most ott vagyok, hogy van benne egy motor, ami ki tudja mikor kezdi el még jobban enni az olajat, és ha ki akarok szállni belőle akár most, akkor nulla forintot fizetnek meg abból, amit én beletettem, és valószínűleg az a 10 ezer euró, amiért vettem, az most értékesítéskor legjobb esetben 8500 ha lenne.

Szóval másfél év és 26 ezer km alatt közel 2 misi bukó lenne. Sosem gondoltam, hogy valaha is megfizetik azt, amit én ráköltök, magamnak csináltam. De azt sem gondoltam, hogy esetleg ilyen hamar szabadulni kell tőle. Nagyjából úgy terveztem, hogy 300 ezer km táján (most van benne 220) adom el.

[ Szerkesztve ]

(#92418) Magnum_ válasza szőröscica (#92417) üzenetére


Magnum_
nagyúr

Megbantad, hogy megvetted?

I humbly and respectfully decline™

(#92419) szőröscica válasza Magnum_ (#92418) üzenetére


szőröscica
addikt

Most már ki merem mondani, hogy igen.

A Mondeot kellett volna elhozni. Bármilyen jó ez kényelem terén (pazar az automata, nagyon jó a komfortülés, fasza a futómű, nagyon csendes, szeretem a HUD-ot, az elektromos csomagtérajtót, jók a mindenhol sötétedő tükrök, jól működik az esőérzékelő, király a hifi, pillanatok alatt fűt az ülés, stb), idegileg kikészít. A pénz másodlagos e téren, nyilván az is egy plusz, hogy nagyon sokat költöttem rá, többet mint gondoltam eredetileg, de lelkileg dönt meg leginkább.

És az a baj, ha egyszer volt egy ilyen jó autója az embernek, egyszerűbbe nagyon nehezen ülne vissza. Nézegetem én a hahut egész nap, de ma kiugrottam 2*5km-re a BMW-vel, és hát na... Nem egy Hyundai i40. Meg nem is Mk4 Mondeo. Nem akarok megsérteni senkit, sőt az volt az első mondatom, hogy a Mondeot kellett volna venni. De érted. :)

(#92420) Motion_Blur válasza szőröscica (#92419) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Fater ugyanebben a cipőben jár. Van neki egy 2.0PDTDI mutitronic A6 avant (2009 v 2010), de mivel az elmúlt 3 évben több alkalommal is megállt alatta az autó + most kellett kettőstömegűt cserélni, gondolkozik hogy kiszáll belőle, mert ha a váltó is megfosik, csak a felújítás fél misi.

Elmentünk nézni neki új Ceedet, S-Crosst. Mindig az volt az első mondata hogy hát szép meg új meg minden de na... szóval le is mondott egy időre a cseréről, de most meg az új Dustert akarja megnézni, valszeg attól se fog elájulni :D

hozzáteszem hogy az Audit nem újonnan vette, hanem Weltautonál 6 évesen, ki tudja hány tulajjal... előtte mindig új autó voltak (Trabant, Lada 1500, Swift, G Astra), amiknek soha nem is volt semmi bajuk, mert ha leesett a hó inkább nem ment be dolgozni, ennyi vigyáz az autóira. Az Audi is patika kívül, belül, csak műszakilag egy hulladék

[ Szerkesztve ]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#92421) Magnum_ válasza szőröscica (#92419) üzenetére


Magnum_
nagyúr

Tokeletesen ertem.

I humbly and respectfully decline™

(#92422) -v- válasza szőröscica (#92417) üzenetére


-v-
addikt

Ha ráköltöd azt a 600at is az már akkor 2.6m másfél év alatt, ~150k/hó .. hát, biztos jó ez a hud meg komfort ülés, de azért nem tudom.. :U meg mondjuk ha az lenne, vétel után egy összegben el kell rá költeni egyszer másfél milliót, és utána sokáig hozzá se kell nyúlni, csak beleautózol a napfénybe, az még mindig sokkal inkább ok, mint hogy mindig van valami, folyamatosan .. ez mitől prémium érzés? 10x akkora szopó meg stressz meg vesződség mint egy fapad akármi :D az ember általában arra hajlandó pénzt áldozni, hogy nyugodtabb, kényelmesebb meg simább élete legyen, ez meg nekem épp az ellenkezőjének tűnik.

[ Szerkesztve ]

(#92423) szőröscica válasza -v- (#92422) üzenetére


szőröscica
addikt

Hat na ez az, ennyibol meglizingelhettem volna egy Focust vagy tetszoleges kompaktot.

(#92424) kisza25 válasza Motion_Blur (#92420) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

mondjuk a6-ot nem ceedhez kellene mérni, hanem optima-hoz, az is gyengébb lesz anyagokban, de nem egy ceed és 6,5M 2.0 szívó 163ló, ez az alap felszereltség teljesség nélkül (csak párat kiszedtem):
Első LED ködlámpa
LED nappali menetfény
Automata fényszóró hazakísérő fénnyel
Elektromosan állítható deréktámasz
Elektromos ablak elől és hátul
Kétzónás automata klímaberendezés
Automata párátlanítás a szélvédőn
Hátsóablak fűtés időkapcsolóval
Automata első elektromos ablakok
Automata hátsó elektromos ablakok
Automatikusan sötétedő belső tükör, esőszenzor
4 irányban állítható szervokormány
Konvex külső tükör
Távirányítós központi zár riasztóval
Automata központi zár (sebességfüggő)
Dohányzó csomag
Tempomat sebességhatárolóval
Adaptív tempomat
60:40 arányban dönthető hátsó üléstámla
Fűtött, elektromosan behajtható külső tükör LED irányjelzővel
Helytakarékos pótkerék
KOMMUNIKÁCIÓ/NAVIGÁCIÓ/MULTIMÉDIA
Kormányról vezérelhető audio rendszer
Bluetooth
AUX+USB csatlakozó
6 hangszóró
Navigáció (7") tolatókamerával, TomTom Service-el, MP3 lejátszóval, RDS funkcióval, Apple CarPlay,
Android Auto

[ Szerkesztve ]

Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

(#92425) -v- válasza szőröscica (#92423) üzenetére


-v-
addikt

Szerintem ne húzd a dolgot, pont mert idegileg kikészít :) hozd meg a döntést hamar, ha eladod még holnap hirdesd meg, nem kell számolgatni a bukót, lezárod ezt aztán kész. Ha megtartod szintén nem kell számolgatni, ez van, kicseréled mindig amit kell, gecisokat kér de cserébe jó, nem kell hátul járatni akkor a gondolatot, hogy el kéne adni.

(#92426) aero. válasza szőröscica (#92408) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

Az enyém van hogy megeszik 1 litert is. 155e km...
Manuallal 3400rpm a 130, hosszutavon szepen megteszi a hatasat az amugy is szar alkatrrszekre. A gyűrű is kivan, 4e felett padlora tolja a fustot. Megbantan en is, de csak a motor miatt, mert amugy az eddigi legjobb autom.

(#92427) bitpork válasza -v- (#92422) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

A prémium autót nem megvenni prémium. Csak szólok.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#92428) Motion_Blur válasza kisza25 (#92424) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Azért ahhoz hasonlítjuk, mert ilyen 5M a határ. Tudom, nem korrekt. Csak megértem a kollegát hogy miért is ragaszkodik a megbízhatatlan foshoz, azért mert attól még kurva kényelmes, fekszi az utat ahogy kell, biztonságos, és dög. Csak ha megáll alattad, ez mind hirtelen semmit nem ér...

bitpork: soha nem értettem hogy milyen elgadható magyarázat van arra hogy egy prémium autó fenntartása mondjuk 10x annyi mint egy budget-é? abba is olaj kell meg hűtővíz, mitől 700e Ft egy Volvo CX90 időszakos szervíze???? mert annyi...

[ Szerkesztve ]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#92429) EQMontoya válasza aero. (#92426) üzenetére


EQMontoya
veterán

Azért az kemény, hogy ennyire eszi...

Lexus GS-t kell venni, csak abból nincs kömbi.

[ Szerkesztve ]

Same rules apply!

(#92430) Salex1


Salex1
senior tag

Nem tudja véletlen valaki, hogy hol van a Chevreolet Spark-ban (2008) a központi zár vezérlő elhelyezve? Illetve, hogy a vezető oldali ajtóban van-e motor.

(#92431) tboy93 válasza aero. (#92426) üzenetére


tboy93
nagyúr

Neked milyen autod is van?

(#92432) kisza25 válasza Motion_Blur (#92428) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

Na igen, valamit valamiért, kia-val nekem a 6 év alatt összesen volt 200eFt az 5 kötelező szervizem 70e km alatt, ebben benne van az éves olaj, olajszűrő, pollenszűrő, légszűrő csere, volt fékbetét, ablaktörlő, meg egy klíma hűttő garis cseréje, feltöltéssel együtt. Meg minden éves szervizzel az 1 év aszisztansz és garancia hosszabítás teljes átvizsgálással.
Egyszer le is políroztak róla egy sérülést, mert bántotta a szemüket (elvitték a bal tükröm és a fényezést is meghúzták)
Nekem kényelmes volt és szeretem az ergonómiáját
I 20 al sincs különösebb bajom, de 2 év múlva lecserélem a gari lejárta elött.
Minél több autót nézek, anál logikusabb, hogy nekem megint ceedet kellene vennem:P

Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

(#92433) ΞΔGLΞ válasza Motion_Blur (#92420) üzenetére


ΞΔGLΞ
nagyúr

Szia!

És a váltó milyen állapotban volt/van? Mert ezeket általában együtt szokták/érdemes? akkor már cserélni.

(#92434) szőröscica válasza -v- (#92425) üzenetére


szőröscica
addikt

Jövő hétvégéig eldöntöm. Most azon is gondolkodtam, hogy ha nem tartom meg, akkor újba ülök át, valami egyszerűbb kompaktba.

aero.: az szép, akkor kaphatott régebben sokat. Az enyémben jóval hosszabb a hatodik (azért is lomha), 150 körül fut 3000-nél. Nálam az alapból szar alkatrészeken sokat segíthetett, hogy az első osztrák tulajdonos 25 ezrenként cserélte benne az olajat. Csak tudnám, hogy hogy ment el annyit két csere között? :DDD

(#92435) Motion_Blur válasza ΞΔGLΞ (#92433) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Váltó rendben van, bár hidegen nem mindig szereti visszaejteni a fordulatot úgy ahogy kéne.

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#92436) bitpork válasza Motion_Blur (#92428) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Mondjuk vannak olyan szösszenetek mint h a csúcs modelleknél lehet bótolni a szerviz idejére autót, hogy a nagy teljesítmény/luxus kényelem/ bármilyen technikai csúcsteljesítmény tulajdonlása kell hogy visszatermelje a legnagyobb arányban a beleölt mérnöki munkaórát. Amikor megvesz az ember egy luxus autót, annak nem csak olajcseréje van. Pláne nem szakszervizben. A PoHu és bármelyik szaGszerviz a csúcsgépek kiszolgálásakor tételes listán megy végig, nem csak olajat cserél, de folyadékokat pótol, műanyag patentokat cserél meg tucat kisebb dolgot is megcsinál, garanciával a legfehérebb módon gazdaságilag. Ez kerül benne ennyibe.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#92437) -v- válasza szőröscica (#92434) üzenetére


-v-
addikt

Csinaltasd meg a difit meg a gyuruzest erre a motorra, aztan szolj ha elado ;]

(#92438) rbalint88 válasza szőröscica (#92434) üzenetére


rbalint88
addikt

az a baj, hogy kényszerpályán vagy, mert 3 lehetőséged van:
-megcsináltatod, használod
-megcsináltatod, eladod
-így eladod.
az első esetben lehet csökkenteni a bukót azzal, hogy ha használod jó sokáig a javítás után.
a második esetben lehet csökkenteni a bukót azzal, hogy drágán rakod fel és majd jön valaki, aki ezt megfizeti.
egy teoretikus, harmadik esetben lehet csökkenteni a bukót azzal, hogy elsunnyogod az olajevést és bízol benne, hogy nem jön vissza a vevő miatta a szart is kiverni belőled plusz a pénzt visszakérni, amire ugye minden joga megvan.

(#92439) Szada85 válasza -v- (#92384) üzenetére


Szada85
aktív tag

Pedig egy C Vectra Caravan OPC a 2.8V6 Turbóval szerintem is meggondolandó.
Oké, nem "prémium" (értsd nincs benne HUD, vagy komfortülés), ebben hibádzik, de a Caravan kasztni kellemesen tágas utastérben is, a csomagtér pedig elég nagy, a V6 turbó szépen is szól és menni sem megy rosszul, pluszban húzható is kicsit akár.
Valamint nem is egy híresen problémás motor a 2.8 (az elsö, 256 lovas szériának volt vezérlés érzékenysége, gariban cserélték, a 280 lovasnak már semmi ), és van automata váltóval is -aminek a tartósságát nem ismerem persze-, árban pedig 3-3,5 millió körül már kb. a kínálat teteje van, elég jól felextrázva, legalábbis a mobile.de-n lehet találni jópárat.

(#92440) kisza25 válasza bitpork (#92436) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

Nem kell ahhoz csúcsautó, a hyundainál-kia nál 3,5-4 órát dolgoznak az autón éves szervizkor, mert mindent átnéznek, az egyiknél km korlátozás nélküli gari miatt, a másiknál a 7 év gari miatt

[ Szerkesztve ]

Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

(#92441) Tsebacsi válasza szőröscica (#92434) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

Basszus nagyon sajnálom, 100%-ig átérzem a helyzeted :(
Nem tudom mit csinálnék... A pozitív dolgok nagyon túlsúlyban vannak, de elképeszt mennyire rossz a motor. Az a baj, hogy ha át ülsz egy kompakt autóba az sehol sem fogja adni egy 5er kényelmét, menését. A nagy döntés előtt mindenképpen menj el és próbálj ki pár kompaktot ha lehet minden helyzetben. Szerintem csalódás lesz a legtöbb. :( Az i40 biztos. Egy Focus főleg :) Nem tudok mást tanácsolni és szorítok hogy jól és szerencsésen dönts!

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#92442) -v- válasza Szada85 (#92439) üzenetére


-v-
addikt

Én a simára gondoltam, nem az OPC-re amúgy, csipsszel az is 280 ló környékén van, de lehet nem is kell rá ..
néztem amúgy az OPC karavánt, azért azt nem mondanám, sok van kint se ... és 2.8-as euro4-es benzines, jó sok arra a regadó is.

[ Szerkesztve ]

(#92443) brumi1024 válasza Motion_Blur (#92428) üzenetére


brumi1024
veterán

Bitpork leírta a lényeget. A nagyobb modelleknél sokszor a motor elhelyezkedése, teljesítménye, kihegyezettsége, stb. dobja meg a szervizköltséget. Mondjuk az XC90 700k-s időszakos szervizköltsége soknak tűnik, a Volvo jóval-jóval egy Audi/Merci árszintje alatt van, és még a Q7-et is meg lehet úszni 250 alatt.

(#92444) EQMontoya válasza brumi1024 (#92443) üzenetére


EQMontoya
veterán

Szoszó.

Ez is csak akkor igaz, ha a csúcsmodell egy túlkomplikált technodemo ahelyett, hogy használható konstrukció lenne. Szóval inkább készült a katalógusnak, mint a usernek.

Nézzünk ékes példákat jó csúcskonstrukciókra: Lexus LS400, IS300 (még a legelső sziából, 2JZ-vel), E46-ban, is ugye a 30i volt a legjobb motor, ami gyakorlatilag a csúcs, az Accordban is 2.4 volt a legjobb moci, Mazda6-nál is az MPS turbós 2.3-asa jó volt, de ugyanaz a blokk szívóban már nem ajánlott...

Aztán van a másik véglet, amikor felül kell múlni az előzőt, és bekerül a V8 olyan helyre, ahol megfőzi magát (E92 M3, illetve kortárs M6), jönnek a hengersorok közé rakott turbók, stb, stb.
Na meg persze nem top motorokból is alkottak iszonyat szarokat, mint pl. a Prince.

Same rules apply!

(#92445) Szada85 válasza -v- (#92442) üzenetére


Szada85
aktív tag

Biztosan nem felel meg minden kritériumnak, de elég soknak viszont igen. :) Persze, kinek mi.
Van most 7 eladó darab ( automata sajnos kevés, az valóban ritkább), jó, nyilván nem egy 320d kínálat. :)
Egy opciónak elférhet a lehetöségek között.

(#92446) bitpork válasza EQMontoya (#92444) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Sztoj!
Az LS400 286 LE maximummal jön ki. Így nem nehéz tartós motort gyártani... Ha megnézel egy EU felső kasztot vagy teljesítményben, vagy extrák terén de túlmutat a távol keletin. Mind a kettőnek megvan a maga ára.
Az európai felsőt adó gyártók már abból presztízst csinálnak, hogy minél több új technológia megjelenjen. Aki ezt veszi annak ezzel tisztában kell lennie - mármint h az elsőségnek megvan az ára üzemeltetés oldalon is.

De mondom tovább (még ha senkit nem is érdekel amit röfögök :P ) Mindenki retteg a légrugótól. Pedig egy most 10+ éves konstrukcióba már nem kerül darabja 500€+ munkába. Inkább a fele. Ez is jól bemutatja azt, hogy még használtan is felső kategória, de ésszel tervezve sokkal élhetőbb mint a mostani alsó v közép amibe leszivárognak a dolgok.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#92447) máyköl


máyköl
veterán

Napi idióta: Arena plázában keresek 20 perce parkolóhelyet, majd elkezdek követni egy, a kocsijához gyalogló vásárlót, szépen index ki, és vártam türelmesen ahogy bepakolja a szatyrokat, felöltözteti a gyereket, beteszi a gyerekülésbe, becsatolja, stb. El is készült, áll ki, majd abban a pillanatban velem szemben befordul a sorba egy autó, és bevág a parkolóhelyre az enyém. Naivan azt gondoltam, csak nem vette észre, hogy a helyre vártam indexelve. Dudálok, de semmi, száll ki a kocsijából az emberünk, és sétál a lift fele. Kiszálltam én is, hogy perceket vártam erre a helyre, és legyen szíves ne álljon már ide. Válasz: “hívjál akkor rendőrt te gyökér.”

Rég ment fel nálam ennyire a pumpa, mint ott akkor...

(#92448) brumi1024 válasza bitpork (#92446) üzenetére


brumi1024
veterán

:K , pl.: LS aktuális csúcsmodellje 415 ló. Ezzel szemben az előző S8 610, a mostani 7-es 600, aktuális S osztály 621.

Tech vonalon ott az új A8. Az az első level 3 önvezető autó a világon (nem, nem a Tesla, az csak egy fancy néven futtatott sávtartó automata és követőtempomat, a K Astrában is van).

(#92447) máyköl: Rég ment fel nálam ennyire a pumpa, mint ott akkor...

Nem csodálom. :(

[ Szerkesztve ]

(#92449) EQMontoya válasza bitpork (#92446) üzenetére


EQMontoya
veterán

Tény, csak 286 ló volt, viszont:
-bőven elég
-ma is fut a nagyja

Pont ezért említettem az előző hozzászólásomban, hogy a csúcsmotorok része sokszor a katalógusnak készül, és nem a usernek: jól mutatnak a technikai paraméterei, de nem tartós, és egyre több vele a nyűg idővel.
Ez viszont nem csak a legfelső kategóriára jellemző, lásd a 2.2 D-CAT mocit, amit az Avensisbe meg az IS220D-be raktak. Jó nagy fiaskó is lett.
És számomra az ebben a fura, hogy alapvetően a megalománia és a versengés okán kerül piacra sok ilyen fos. Mert legyünk őszinték, semmi szükség nincs egy 5erben 300 lóra közútra.
Nyilván fel lehet hozni, hogy ez viszi előre a világot, de amit az autóiparban motorok terén sikerült alkotni az elmúlt 10 évben, az nem vitte előre. A fedélzeti elektronikák, a belterek minősége, az nem kérdés, ott jelentősen előre mentünk, de hajtásláncban szerintem elég kevés értékelhető produktum keletkezett.

Same rules apply!

(#92450) szőröscica válasza EQMontoya (#92449) üzenetére


szőröscica
addikt

semmi szükség nincs egy 5erben 300 lóra közútra.

:F

Hogyne volna? ;]

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.