Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [lezso6:] Miért veszünk SUV-okat?
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [petipetya:] Nagy chili topic. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Argos:] MuzsikAI
- [Re:] [callmeakos:] A bukott koncepció, amiért háromszor is fizettem.
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] iPad Minim balladája
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Declare
őstag
Igy tippeltem volna, köszi!
(#92949) Qru ezek mind manual valtosok, amikröl beszelek...ezek csak lejtön kúsznak
Ami egyebkent a VW nel most szerintem nagyon szep az az Arteon. Gondolom 99% ban egy passat, de akkor is
molnarpeter
nagyúr
5 ajtós Passat
Qru
MODERÁTOR
Ahaam. Bár ültem 3er-ben de az sokkal szűkösebb hátul mint a Passatunk és ültem Jettaban az meg tágasabb mint az 1er. De akkor biztos csak a térérzet szar a bimmerekben.
Declare: Olajos dsg, még tartja magát. Van egy kis késlekedés előzéskor, így automatice áthúzom S-be előzés előtt és akkor jó. De amúgy jól van programozva 130-nál ha nyomsz egy padlót lazán visszavált 4-esbe és megindul szépen. Amúgy lazán elforgatja 4000 főlé ha odalépsz neki.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Integrale
veterán
A teret jól érezted, de a tér és a külső méretek nem határozzák meg egyértelműen a kategóriát. Felszereltség, választható extrák, anyagminőség, hajtáslánc, futóművek stb. is számít. A Jetta/Octavia gyakorlatilag egy szedán Golf = C szegmens.
A "prémium" gyártók modelljei rendre kisebbek, mint a kommersz márkáké, másban adnak többet, de ez régen is így volt, egy B4-B5 Passat 40 centivel hosszabb mint a vele egyidős E36/E46 vagy C vagy A4 bármi.
"Bad reklám is reklám too"
Qru
MODERÁTOR
Ez evidens, hogy nem egy ligában játszik a bimmer meg a vw. Itt csak a fizikai méretekről volt szó. Vagy legalábbis én pusztán méret alapján hasonlítottam őket.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
na ez nekem teljesen új, mondjuk nekem a méret többet számít, mint, hogy melyik kategóriába tartozik, mert kb letojom, hogy a bmw 3 és passat egy kategória, mikor az 5-ös bmw is passzentos nekem
a 3-asba meg szabályosan klausztrofóbiám van
[ Szerkesztve ]
Eladó: Ryzen 5 4600G 6C/12T BOX (hűtővel) 35 hónap garancia 28,5eFt, posta van
Az i20-ban nincs?
Más:[2018 Kia Ceed beltér képek]. Le sem tagadhatná a rokonságot az i30-al.
[ Szerkesztve ]
"Less but better" - Dieter Rams
szőröscica
addikt
Mondjuk nehezen tudom elkepzelni, hogy egy i20-ban ulve egy 5er hogyan tunhet szukosnek, mikor mar az E61 is akkora, hogy a 192 centimmel nagyon tavol vagyok meg attol, hogy teljesen hatra kelljen tolnom az ulest, illetve gyakorlatilag keptelen vagyok kinyitni az utasoldali ajtot a soforulesbol, pedig Olymp ingbol is a hosszitott ujjut kell hordanom...
Qru
MODERÁTOR
Dízelmotoros verzió nem lesz és kap részecskeszűrőt a benzines is... Hurrá.
#nincsbennetarcsi
MunezXBK
nagyúr
BMW-ben nem csak a térérzet szar.
tboldi
nagyúr
Dízelmotoros verzió nem lesz és kap részecskeszűrőt a benzines is...
Biztos ezzel akarják kiengesztelni a dízelpártiakat, hogy egy kis darabot áttesznek a benzinesbe.
[ Szerkesztve ]
EQMontoya
veterán
Hát ehelyett sokkal inkább az alap Leaf. Ezzel se mész 200km-nél messzebbre.
Same rules apply!
mdani01
aktív tag
Elkelt a Zafira
Vasarnap feltettem hahura, kb 180-an rakattintottak, majd hetfon jott az sms a AAA autotol a szokasos szovegukkel. Felhivtam oket csak kivancsisagbol, mondták hozzam be es megalkudunk. Mondtam a csajnak hogy nem tudom bevinni gyorsan ra is vagta akkor semmi gond kijonnek ok megnezik de 500-nal tobbet nem tudnak adni érte, utána letettem a telefont😃
Kedden a kozeli kereskedesbe bevittem, kereskedovel mentunk egy kort, utana mondta beall vele ugy h kitudjak menni (na mondom akkor ennyi). Aztan bementunk az irodaba, kerdezte mennyit kérnék érte, 750-et mondtam, persze sok volt neki. Vegul 600-ert ott maradt, par helyen mar elkezdett holyagosodni kuplung is csereérett és ezért.
Most pedig kell vadászni egy pénztemető 3-er-t
[ Szerkesztve ]
iPhone 6S SpaceGray
Declare
őstag
Hat de most ha ezt nezzük, akkor ülj be egy A4 be hatra....egy hona Jazzben valoszinüleg jobban elfersz....akkor a Jazz most magasabb kategoria?
(#92958) joamilestoné szerintem vannak olyan hsz ek, amikre nem erdemes reagalni....nekem is van olyan haverom, akinel az aktualis ceges auto az mindent visz es az autogyartas netovabbja Hallgattam en mar vegig az anyosülesen ülve, hogy a full fapad 1,6 dizel Rapid az autozas netovabbja....es hogy odanezzek, hogy mar majndenm 200 al megyünk, aztan eszre se venni, meg se kottyan....meg multkori ment valahova 600km t es frissebben szallt ki az ülesböl, mint reggel, amikor felkelt az agybol jah es legutóbb ült a fönöke uj A8 audijaba....es hat igazabol meg kell, hogy mondja, hogy nem is nagy szam....jo jobban megy mint az öve, meg egy ket aprosag, de összessegeben a rapidnal több nem kell az embernek....minden mas baromsag.
Most epp az 1,6 Octavia az, aminel nincs feljebb
Qru
MODERÁTOR
Igen.
Fizikai méretről volt szó részemről.
mod:
mdani01: Egész jó áron szálltál ki belőle. Bakker mindenki elad?! Meg kéne hirdetnem Bubit és venni egy IS300h-t nekem is.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
tboldi
nagyúr
egy hona Jazzben valoszinüleg jobban elfersz....akkor a Jazz most magasabb kategoria?
Integrale
veterán
Van ebben a beltérben minden, Volvo, Opel, Fiat/Dodge, Audi...
"Bad reklám is reklám too"
brumi1024
veterán
5er jelentősen nagyobbnak érződik mindennapi használatban, mint a Passat (B6). Az a 20 centi a tengelytávban, 15 minimum hosszban nagyon érződik, ha manőverezni kell. Súlyban is más liga a kettő, egy jól felszerelt 5er 2 tonna. A térérzet más dolog, a baromi hosszú orr és a jó irányban lévő motor sokat elvesz a beltérből.
[ Szerkesztve ]
i-sti
senior tag
"a baromi hosszú orr és a jó irányban lévő motor sokat elvesz a beltérből."
Ebben nagyon igazad van
Novum Forum Siculorum
joamilestoné: már vártam A BMW-ben attól van klausztrofóbiám, hogy minél nagyobb annál nagyobb a középkonzol, a lábamhoz végig hozzáér, a műszerfal is belóg és az ajtó könyöklő balról, jobbról meg a sima, olyan, mint egy bunker. Amúgy a legújabbakból csak 3-as BMW-ben ültem, a régebbiekből meg e39 (abból vagy 5-ben) és e61-ben
az i20 kicsi (nem is akarom egy lapon emlegetni a 3-as bmw+ passattal, nem én kevertem ide), de itt most arról volt szó, hogy passat vs 3-as bmw
A hyundai/kia jellegzetessége, hogy a műszerfal rövid, hirtelen "leszakad" és a középkonzol nem áll bele a térdedbe, mert nincsen alja
Qru: nem kapta meg az új padlólemezt?
[ Szerkesztve ]
Eladó: Ryzen 5 4600G 6C/12T BOX (hűtővel) 35 hónap garancia 28,5eFt, posta van
Hajrá!
@mdani01: magánszemély érdeklődő nem is volt a Zafirára?
[ Szerkesztve ]
brumi1024
veterán
Én pl pont azt szeretem benne, nekem az az üres rész középen nem szimpi.
[ Szerkesztve ]
hülyegyerek
addikt
Főleg ezért vettünk Ceedet Focus helyett. Sokkal jobban elférek benne.
Amúgy a Civic is ilyen, semmi belógó bizbasz nem nyomja a térdem benne, hosszú pályázásnál lehet benne terpeszkedni.
[ Szerkesztve ]
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
gondolom ez ember függő, de én mindig terpesztek vagy 75 fokban, így kényelmes és ahol van középkonzol le lóg a váltóig az nyomja a térdem.
Amúgy a kia ceed 1,6 gdi hol helyezkedik el a civic-hez képest, futómű, dinamika, összeszerelés, fogyasztás, ergonómia...részedről?
[ Szerkesztve ]
Eladó: Ryzen 5 4600G 6C/12T BOX (hűtővel) 35 hónap garancia 28,5eFt, posta van
hülyegyerek
addikt
Ceed vs. Civic b. 3000-es fordulatig jobban húz, dinamikusabb, viszont 3000 felett sokkal gyengébb. A fogyasztása kb. fél literrel több.
Az ülése kevésbé komfortos, kevesebb az oldaltartása, és keményebbre is van tömve, amit én nem szeretek (mondjuk lehet, hogy a Civicé is ilyen kemény volt újkorában, csak azóta eltelt 12 év. ), viszont az elektromos deréktámasz kárpótol mindenért.
A futóműve sokkal komfortosabbra van hangolva, simán átsiklik minden úthibán, ahol a Civic már bőven koppan, viszont sokkal instabilabb is az egész. A kormányzásról már írtam, nekem borzasztó szintetikus a Ceedé.
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
igen ez az alacsony fordulaton erősebbnek tűnik ez hyundai i20, meg régebbi ceednél is megvolt, amikor azt várnád hogy megindul nem teszi, hanem egyenletesen húz.
Fater civicje pont fordítva, alul semmi, de 3500-4000 megindul, és g4 ugyanez.
A 2011-es ceed még sokkal keményebb volt, a 2013-as i30 meg már túl lágy volt nekem
Az i20 2015 hasonlóan kemény, mint a 2011-es ceed
A kormányzás 2011 ceed sokkal jobb volt. Mióta van ez a 3 módban változtatható szervó kormányzás totál szintetikus lett
[ Szerkesztve ]
Eladó: Ryzen 5 4600G 6C/12T BOX (hűtővel) 35 hónap garancia 28,5eFt, posta van
Magnum_
nagyúr
I humbly and respectfully decline™
hülyegyerek
addikt
A Civic gyenge alul, nem a Ceed. Tudtam, hogy keveredés lesz a karakterspórolásból, de telefonon olyan írni, mint kiskanállal krumplit szedni.
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
#47205632
törölt tag
Nem tudjátok a fekete szarvas matrica mit jelent a kocsikon? Már több autón is láttam és nem tudom mit akarna jelenteni.
Jól értettem, azt írom én is, hogy alul 3000-ig erősebbnek tűnik az 1.25 16v i20 és 1,4 16v ceed, mint az 1,6 16v golf/ 1,4 honda, aztán 3500-4000- nél fordul a kocka
Városba, országútra jók ezek a motorok, pályán érezni a hátrányát, mondjuk az 1,6 gdi-t hol dicsérik, hol szidják az autós újságírók, döntse el az ember
Eladó: Ryzen 5 4600G 6C/12T BOX (hűtővel) 35 hónap garancia 28,5eFt, posta van
tboldi
nagyúr
[ Szerkesztve ]
MunezXBK
nagyúr
Ha így használod a tyúkbelet, akkor hamarosan polír is.
BigBlackDog
veterán
Milyen autókon? Nem véletlen volvókon, meg Saabokon? Mert azokkal kapcsolatban az itt, "Prancing Moose History 101" résznél olvasható történetet ismerem.
molnarpeter
nagyúr
Töltő csatihoz van takaród?
#47205632
törölt tag
Neem, mindenféle kocsin. Egy sima szarvas. [link]
Azt nem tudom miért szarvas, ha egy kutya/macska/ló van ráragasztva még értem, de szarvas?
BigBlackDog
veterán
Akkor passz, azt hittem, hogy ilyen jávorszarvas matricát láttál. Az általad linkelttel még nem találkoztam és tippem sincs, hogy milyen jelentése lehet.
#47205632
törölt tag
Lehet, hogy ilyen volt nem tudom. Van különbség?
Volvo-ra meg saab-ra szokták rakni
Eladó: Ryzen 5 4600G 6C/12T BOX (hűtővel) 35 hónap garancia 28,5eFt, posta van
Magnum_
nagyúr
Nem, AZ karcol. Majd meg gondolkodom rajta.
Munez, nagyon vigyazok, tudod. De maskepp ennel a toltonel nem megy. Szembe nem allok fel szabalytalanul.
I humbly and respectfully decline™
hülyegyerek
addikt
Én nem érzem hátrányát pályán sem, max egy intenzív lassítás után 2mp-el később érem el újra a 150-et. Más karakter, mint a Honda, de bőven szerethető.
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
barnam_
nagyúr
Na erre majd kíváncsi leszek a következő topic talin
Nekem meg valami olyan kell, ami bírja a napi 2x7 km-t, és nem kár érte, ha meghúzzák / nekimennek a parkolóban. Ezért kár
hacki87
senior tag
Fasza ez már új vagy még a Karate bajnokság első helyezettje által okozott kár?
bajnokpityu
félisten
Abból kiindulva,h simán viszi a másféltonnás sportaget az 1.6gdi, jó lehet minden kisebbe is. Konkrétan jobban megy, mint szívó vitara. Cserébe 8 fölött eszik városba.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
barnam_
nagyúr
Nem, ez új. A tavaly augusztusi történet a jobb hátsó ajtót érintette.
(#92995) hülyegyerek válasza bajnokpityu (#92993) üzenetére
hülyegyerek
addikt
Pályán is.
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
szőröscica
addikt
Vettel egyet?
tomcsi23
veterán
Hátez
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
#47205632
törölt tag
Az ugye csak apró hibára utal, ha egy nagyobb gödörbe belehajtva az ABS hibajelző felvilágít, de ha leállítom a kocsit és újra beindítom akkor tökéletes megint? Gondolom kontakthiba lesz valahol, ezt le kell csekkoltatnom majd.
Jaffa75
őstag
És Tse...
Megvan a Jetta, tök zsír és tiszta, a múlt héten f@száztam le (Jó nem Saint módon, de bőven vállalható! ).
3 hét alatt mentem vele 30 km-t, tényleg felesleges lesz hamarosan.. Van 8k km a szakszervízben a 30-ból 15-ből, és ugyanennyi a zsír új vásárolt Michelin CC-ből alatta!
Nem teszem még fel, van még 9 hetem a véglegesítésig...