Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
i-sti
senior tag
De nézik.
Rom-mániában.
Azért van itt mindenkinek, nekünk is, 2.0 #szarfosdizelje.
Itt 2000 ccm fölött 3x az évi adó. 2500 fölött csak duplázódik, és így fel fele. Valahol leírtam részletesen, hogy mekkorák az adók itt lökettérfogatra.
Ezért megy az, hogy sokan nálatok íratják be az autót, majd használjak itt.
Mi fizetünk a 2.0 dízelre 180 lejt, de egy 3.0-re az évi adó 3000 lej körül van.
15x drágább. Plusz erre még rájön, hogy biztosítás is jóval drágább, plusz majdnem dupla fogyasztás.
Novum Forum Siculorum