Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Mágus2
Közösségépítő
Nem azt írtam, hogy biztosan elromlik, örülni kell neki ha mégsem, de készülj fel, nem lesz mindig ilyen gond mentes. Sok függ a használattól, az üzemanyag minőségtől. A pályás autóknál még 400 000km után sem szokott gond lenni, városban meg 70-80000km és EGR, DPF, Turbó... minden szar megdöglik.
Ha minden alkalommal bemelegszik a kipufogó, mikor használod, akkor passzív kiégetés végbe megy, aktív ilyenkor csak megelőzően kapcsol, nem a magas korom szint miatt. Pl pályán 1000km/1 aktív regen az átlag, mondjuk 10 percig, míg városban 2-300km/1 aktív regen és 20-25 perc. Nagyon nem mindegy...
Ha bemelegszik a motor, nem kell sajnálni, meg kell néha nyomni, hogy jól átmelegedjen a kipufogó. Nálam nincs gond, bármerre indulok, emelkedő van.
Észre fogod venni, ha valami nem OK, lustább lesz, alacsony fordulaton nem lesz olyan nyomatékos, gyengébb gázreakció.
[ Szerkesztve ]