Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [plevips:] Építkezünk 3. rész (2024)
- [Re:] [Victoryus:] Már a Josef Seibel se a régi
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Mágus2
Közösségépítő
Pontosan így van, de a tisztítás nem minden esetben oldja meg a dolgot.. Attól függ, miért tömődött el. Ha a sok rövid város miatt, de egyébként nem kopott semmi, akkor segíthet, de a legtöbb esetben nem ez a helyzet. Valami elfáradt, ami megtöltötte a szűrőt.
A kiégetés maga több tényezőtől függ. Nagyon fontos, hogy elég forró legyen a kipufogóban a katalizátor. Ekkor olyan dús keverékkel kezd üzemelni, hogy jusson elégetetlen nafta a kipufogóba is. Amint ez érintkezik a forró katalizátorral, izzásig hevíti azt, ezután megemeli a motorvezérlő a turbónyomást, és a forró gázokkal átfújja a szűrőt, ezért kell menni az autóval nagyobb fordulaton 1700-2700 között. Amint padlógázt adsz, megáll a regeneráció, mert kell neked a motor teljesítménye. Aki azt hiszi, hogy amikor regenerál az autó, akkor taposni kell, mint a barom, az nagyon téved. Többet árt, mint használ. 2200-as fordulaton állandó sebességen kell autókázni, ez ideális körülmény a motornak és a szűrőnek.
A legnagyobb baj, hogy az autó nem jelzi, mikor akar égetni, hogy a marha a volán mögött tudja és ne állítsa le...
[ Szerkesztve ]