Hirdetés
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- A fénynél gyorsabban
- Építkezünk 6. rész (2024)
- A gyerekem "tartalmat gyárt". Mit tegyek?
-
LOGOUT.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
6030D
Ármester
válasz stickermajom #230102 üzenetére
A miénk is forgatható, nincs lába, de nem éri el a vezető ülést az Octaviában.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
veterán
Ahogy nézegetem viszont az a korosztály (2012-13 A4 és 2011-12 A5) 2.0 csak multi váltóval van szerelve...
Én találtam csak olyanokat vagy valóban még azokat azzal szerelték és csak a "nagyobb" van S-Tronical? Tip ezekben nem is volt?The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
-
félisten
-
veterán
Semmiképp, akkor vissza mondom ez biztos. Jövőhét utáni hétfőn tudnám vinni, de még most hétvégén eldöntöm mi a helyzet aztán lemondom, ha úgy van.
Nézegetem a kinti árakat és jobb a helyzet, mint itthon, de nem tudom mire lenne értelme lecserélni. 3.5M-től nem akarok többet bele tenni egy forinttal sem szóval most tényleg tanácstalan vagyok. Jobb lenne 2-3 évvel újabb és valamivel jobban felszerelt A4/A5, de jelenleg nem látok olyat amibe "bele szerelmesedtem" volna.
Ti mit csinálnátok egyébként?
The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
-
veterán
válasz szabonagyur #230108 üzenetére
Igazából azért jött a csere ötlet, mert kb 1, de lehet 1,5 milliót is tudnék nyerni rajta (ahogy a piac kinéz). Annyiból venni egy újabbat, de valóban az ismeretlen lenne ennek pedig, ha nem lesz hirtelen bármi baja csak olajcserére lesz szüksége kb 40k km-ig.
Az A4 és A5 fogyasztás terén, mivel nem annyira nagy, mint az A6 szerintem valamivel kevesebbet enne. Viszont mindenképp Quattrot akarok ami megnehezíti a "vadászatot".[ Szerkesztve ]
The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz syIex #230110 üzenetére
Megtartanam az A6-ot. Az ismert eloelet nagyon kincs, mert akkora szoporollereket ki lehet fogni egy gondatlan gazda utan… Es egy modern dizel tele van koltseges dolgokkal (magasnyomasu rendszer, kettostomegu lendkerek, DPF, esetlegesen elhanyagolt automata valto).
#nincsbennetarcsi
-
veterán
Az A6 szervizkönyve adott és amióta a családban van azóta rendben van ez biztos, de azelőtt 10 évig jó kérdés, hogy ténylegesen mi történt vele, mert csak másfél éve van édesapámnál és ez alatt ment bele általa kb 40k.
Azóta két "hiba" található rajta, az egyik egy szenzor ami néha kigyullad (pontosan nem tudom miért), de a szerelő (aki tényleg jó ismerős és ért az autókhoz) azt mondta, ha nem zavar, hogy néha kigyullad az a lámpa hagyjam, mert röpke 100k lenne a cseréje. A másik pedig, hogy kapott egy jeget tavaly és az látszik rajta egy két helyen aminek a csináltatása kb 200k lenne. Erre még a chip szóval az A6-ra, ha tényleg pacek rendbe akarom tudni kb fél milliót kell költenem. Valamint ott van még a kettőstömegű meghibásodási lehetőség, de erre azt tanácsolták, hogy az alapjáratot emeltessem meg 1000-1100-ra és úgy nem lesz gáz a sok városi használat.[ Szerkesztve ]
The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
-
félisten
-
tboldi
nagyúr
Ypsilon:
- ózonozás ✔
- tankolás ✔Fogyi 7,2 lett kiszámolva és a BC szerint is, Móvár only. Shell V-Power Diesel ment bele, most kivételesen volt. Amúgy ott miért 480 az is? A többi kúthálózatnál nem árstopos a prémium gázolaj. 🤔
Jazz:
- ózonozás ✔
- olajcsere hamarosan, megjöttek a cuccok
- 185/55R15-ös matrica megrendelve, hogy eggyel kevesebb dologba köthessenek bele műszakin 😄Concours d'Elegance:
Én is szeretnék ott lenni, remélem, idén összejön.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz syIex #230117 üzenetére
Ja, csak itt, a szlovák és osztrák határ mellett többször nincs, mint ahányszor van. Mindenki hozzánk jár a határontúlról, akár kannákkal, hordókkal is. 🤷♂️
Vasárnap, mikor az ingázós WagonR-t szoktuk tankolni, nem ritka, hogy csak a 3. kúton kapunk benzint...
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz syIex #230085 üzenetére
Szomszéd tervezi eladni a 2014-es A5 Sportbacket (2.0 TDI, DSG, quattro, 200 e. km), 7 m-re gondolt. 8 éves autó.
Kikormolás pipa [kép] , próbáltam megnézni mit megy, de a megfelelő szakaszokon mindig bezavart a forgalom, pénteken délelőtt se lehet normálisan haladni.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #230120 üzenetére
Szerintem abban lehet a titok nyitja, hogy a Shell B7, míg az OMV B0, meg elvileg a Mol is.
[ Szerkesztve ]
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz radi8tor #230079 üzenetére
Meg tegyük hozzá, hogy azért alapvetően félvezető hiány van a piacon, csak az autógyártók nem fizetnek érte eleget és mások veszik meg a készletet. Mindezt úgy, hogy árat azért szépen emelnek, most ott tartunk, hogy 7 hónap alatt nettó 3,5 mFt-t drágult egy nyamvadt Transit, tehát bruttó 10mFt fölött van. És azért technikában nem egy A8 Audi...
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
veterán
Igen sanszos szerintem is, hogy ennyi alatt ki jött volna.
Lehet inkább erre kellene költeni és meg mindig árába lenne ha mindent is megcsináltatok rajta is kb 2.9-be lenne.
focivs; Köszi az infót, de ha találnám sem adnék annyit egy 8 éves autóért.The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
-
6030D
Ármester
Azért nem olyan esetlenek már ezek a SUV-ok, legalább is egy új Outlander PHEV szépen elfordult 120-szal a Vác - Katalinpuszta közötti 70-es hajtűkanyarban. Vártam, hogy majd elveszi, mert tolja az orrát, de nem vette. Mondjuk bent nem ültem volna, biztos borult mindenki minden felé.
Heti fogyi 6,0, napi kétszer át a buckán. Jót tesz a bölcsi járat az átlagnak, a pénztárcának kevésbé (napi 50 km plusz az eddigiekhez képest).Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Puma K
nagyúr
Ma elnéztem 2 felnijavítós helyre (köszi a tippet Qru).
Első körben Soroksárról mentem Budafokra.
Hogy időben mindenhova odaérjek sport módba állítottam a lábaimat és a karjaimat így a belső sáv az enyém volt a PNV-vel.
Amúgy nem lett volna baj ezen a szakaszon, de komoly balf@szkodás volt... a bringás fszság miatt adott lekanyarodókat lebólyáztak és rendőr autót és rendőrt állítottak oda. Erre a nép összecsokizta a bokáját, hogy júj rendőrautó+rendőr
Kamionok elakadásjelzővel gurultak és szétnyitottak mintha baleset lenne (??). A sok majom autós meg nem tudom mit gondolt (egyszerre több műszaki hibás kamion amik egymás mögött mennek??), de ezeket a kamionokat meg megpróbálták megelőzni-kikerülni. Szóval volt olyan hogy autó-autó-kamion a 2 sávos úton... aztán a szerencsétlenkedés a majdnem egymásnak menésselBudafokon leszedték a bal első kereket és megnézték annak milyen a futása. Az alapján az egy leszedett kerekem alapján megállapították, hogy bárhol is csináltattam a centrírozást azt elég bénán csinálták (AKH). A 17"-os kerék felújítása 104k Ft+szerkezeti javítás ami még x pénz, de ez majd akkor derül ki mikor csupaszak lesznek a kerekek és gépre teszik őket. Ha náluk csináltatom akkor lesz 4 db olyan felnim mintha most gyártották volna őket.
Budafokról irány Qru tippje alapján Rákospalotára.
Drága kenyér ami visszafele volt... Tömött sorok ahol kikúrt bénán és rohadt hirtelenül-idegesen váltottak sávokat az emberek olyan autókkal amiket az adott 3,5 tonnások úgy összecsomagolnának hogy még nézni is rossz lenne... és ezek elé be. Hirtelen.
A belső és a középső sáv tele jó ha(!) 100km/h-val menő nudlival. A külső meg néhány szakaszon üres volt. Komolyan... 3 sávos szakaszok esetén jobbról kellett előzni őket. És nem azért hogy letudd azt az 1-2 ember. Nem. Vagy 8-10 autós csoportokat lehetett így lehagyni akik mögé-közé be volt szorulva a sok szerencsétlen és ezek együtt mentek. Félelmetes volt. Nagyjából 2-3 ilyen csoportosulást lehagyva ismét lehetett haladni a belső sávban.
De aztán jött a fehér színű Suzuki Vitara. Adott szakaszon 2-3 sáv tele: kamionnal vagy 3,5 tonnásokkal a belső meg ezzel az egy agyhalott Vitarással, aki csak hangyaf@sznyival ment gyorsabban mint a tőle 1-2 sávval arrébb lévők. Már volt aki mögötte a bal oldali záróvonalon ment és balra indexelve ment mögötte, hogy érezze a probléma forrását. De ezeknek nem esik le. Vagy külön örülnek maguknak, hogy fogják a forgalmat...? Nem tudom, de nem is érdekel. Az ilyen ne üljön autóba.
Ezeket is kénytelen voltam jobbról előzni, mert amint rést láttam 3 sávos szakaszon jobbra már uzsgyi volt.
A Vitarás után a belső sávban előttem Teszla. Az is addig ment gyorsan és hagyott le amíg újra utol nem értem (kb 3x) és az sem akart a középsőbe-külsőbe kimenni... aztán volt egy Mitsubishi Colt amit levillogtam nem sokkal korában, mert az is a belsőben kullogott... majd megsértődött és mikor a Teszlát utolértem és megint 100 km/h körül _ha_ mentünk mert megint valami jómadár volt a belsőben... akkor ez meg a seggemben jött. Amint lett lehetőségem ezt a pötst is ott hagytam.
Utána mindenki szépen vette a lapot és sorolt a belsőből a többi sávba és innentől kezdve kisimultak a ráncaim.
Rákospalotán szerelmes lettem a felniket felmérő lánykába. Kicsit sok a smink, de jó hús az nyersen is Ott 80k Ft mindennel (szerkezeti javítással) együtt. Viszont a színe nem lesz olyan mint a gyári.
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Szada85
aktív tag
-
tboldi
nagyúr
válasz tboldi #230115 üzenetére
Jazz olajcsere is kész, meglepő módon nem volt semmi gebasz.
2 észrevétel:
- A Jazz-hez nem jó a Mann olajszűrő leszedő kupak, nem fér rá a racsnis kulcs a hűtőventilátortól;
- A kis oil catch can majdnem tele volt, majd’ egy éve nem ellenőriztem, és az alján volt egy kis “tejeskávé”, esélyesen a téli üzem és a párakicsapódás az oka, mert a leengedett olaj nem volt ilyen, meg az olajbetöltő sapkája sem, nem tartom valószínűnek, hogy hengerfejes. Azért durva belegondolni, hogy alapesetben ez a trutymó mind vissza van vezetve a motorba. -
tboldi
nagyúr
Azért nem 100%-ig.
.......................................Mas: most meg este el kellett ugranom nagymamamhoz, es hazafele itt, a lampanal mellem allt egy 15-20 eves Toledo benne 4 db 20 kilos alfahimmel, en a kulsoben, ok a belsoben. Nagyon nyomtak a tuctucot, a sofor bogette a motort, gondoltam, itt most racse lesz. Amint zoldre valtott a lampa, csikorgo kerekekkel kilottek, en meg halalnyugodtan lekanyarodtam jobbra.
[ Szerkesztve ]
-
kisza25
félisten
válasz tboldi #230138 üzenetére
Ma én is autót "szereltem" reggel nem indult, na mondom akksi kuka, elmentem vettem, kicseréltem, majd feltanítottam az elektromos ablakokat, sajnos az automata fényszóró sem megy, na mindegy, majd megy a szerelőhöz máj 16 vezérlés, meg vízpumpa, meg mindent is cseréltetek benne amit kell, majd akkor ránézetek vele
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #230143 üzenetére
Az mar mind eladott auto volt. Na azok aztan varhatnak a sorukra…
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Vezetékes FEJhallgatók
- Házimozi belépő szinten
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- BestBuy topik
- Autós topik
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Xbox Series X|S
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- További aktív témák...
- Hankook téli és nyári gumi szett - 1 szezonosak - 235/45 R 17
- 2 szezonos - Hankook K135 Ventus Prime4 XL 235/45 R 17 97 Y XL nyári gumi
- 1 szezont futott - HANKOOK Winter i cept evo3 W330 235/45 R 17 97 H XL
- Philips AVENT Premium elektromos cumisüveg melegítő (SCF358/00)
- Újszerű Philips kézi gőzölőkészülék GC360/30 valamennyi tartozékkal, dobozában
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest