- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Okos Otthon kezdőknek
- hcl: Döglött tabletből wifis kijelző kókány
- bambano: Bambanő háza tája
- sziku69: Szólánc.
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
LOGOUT
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
ArthurShelby
addikt
válasz
Chereiose #312784 üzenetére
A golfot kb256ezerrel vettem tavaly, anno a zafirát 150ezerrel vettük (abban most van 301ezer, csak izzítógyertya cserék voltak, most lesz majd futómű (eddig nem volt semmi), kettőstömegű+kuplung, váltó...). Egyikkel sem volt meg semmi baj céges létére. Igaz, ismert előélete volt a cégnél (ez fontos kitétel
), tudtuk ki használta (egyik rokon volt).
-
426os
őstag
válasz
Chereiose #312780 üzenetére
Hiszed vagy sem, de az autók szerintem min.99%-át 30ezrenként (vagy, ahogy a gyártó előírja) szervizelik az első pár évben. Elenyésző azon újautó vásárlók száma, aki nem így tesz. Egy lízingelt/céges autó esetén én is pont tennék rá, ha tudom, hogy 3 év múlva cserélem. Annyit meg bármilyen autó kibír.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
Chereiose #312780 üzenetére
Igen, célzottan emiatt írtam mindent le.
Céges volt, nem volt beleszólásom a dologba, de nem is akartam megtartani. Egyébként szvsz ilyen szempontból még egy darabig nem lesz gondja, 200e kilométert azért könnyedén kibír az a motor tippre. De 10-12e kilométerig egyáltalán nem csökkent a szint, szóval 10-15e kilométeres cserékkel hosszabb ideig is gondmentes lenne véleményem szerint.
-
válasz
Chereiose #312780 üzenetére
Sajnos ez nem igaz. A céges autókat a kötelező előírt intervallum alapján viszik szervizre. Semmivel sem hamarabb. Sőt, imponál a cégnek, ha minél ritkább az előírt intervallum, hiszen így kevesebb a költsége. Amíg a cégnél van, nem lesz baja, a lízing időt kibírják
Utána meg úgyis maradványértéken megy tovább, nincs jelentősége mennyire van leélve.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
Chereiose #312758 üzenetére
2020-as Golf + 1.5 eTSi-vel van tapasztalat; egyszer kért utántöltést (kb. +1 liter) olajcsere után 28e kilométerrel, de többször nem volt ilyen gond ~112e km alatt. Pedig nagyjából 50-60% autópályás használat volt és ~30e kilométer után volt csak olajcsere (céges periódus). Ahogy észrevettem, olajcsere után 10-12e kilométerig nem fogyott, aztán elkezdett szépen lejjebb menni a szint és kb. a 30e kilométeres periódus végére ér minimum környékére.
-
válasz
Chereiose #312758 üzenetére
Nekünk azok voltak az utolsó golfok, talán ~18 darab lehetett, az mind ilyen volt. De van másik vw csoportos autó is a flottában, azokról nem hallottam ezt. Aztán elengedtük a golfokat, mert nem jött pozitív visszajelzés - márkaszerviz, ígért/valós fogyasztás stb. - az ügyfelktől. Azóta sokkal több a ceed, igaz, ott meg a hybrid dízelekkel szívtunk anno egy nagyot.
-
válasz
Chereiose #312745 üzenetére
Mondjuk ezt egy S-Cross után mondani egy Ceedre, hát izé...
De ízlésen nem vitatkozunk.
Tökéletes autó nincs, nálunk az utolsó adag golf nem bírt ki egy olajcsere periódust utántöltés nélkül, elég gáz volt literes olajat adni ajándékba az ügyfeleknek a pár hónapos autókhoz. Ha 4-5 évente cseréled, akkor meg kb. igazából mindegy, kollégám szokta mondani, hogy az összes sz*r, olyat válassz ami tetszik arra a rövid időre amíg működik.
Kia garancia lista elérhető nyilvánosan: [link]
-
válasz
Chereiose #312639 üzenetére
Én nem osztom fauvé das auto gondolatot, flottás szinten elég rossz tapasztalataink vannak vele, mármint az autóval is és a szervizhálózattal is. A KIAkat is megnézném, beltérben teljesen más, mint egy Hyundai, nem az a kopogós műanyag cucc. Én utoljára G7ben ültem - javarészt száműztük a Volkswageneket a flottából, talán csak a nagyobb vasak közül maradt egy pár tucat - , az kisebb volt az én méreteimmel, mint egy Ceed - például ceedben nem fejeltem szét az első beszálláskor a középső púpot a visszapillantó felett, a golfban pedig igen -. Technikában pedig ugyanaz, mint a hyundai, csak a dízel hybrideket kerülném egyedül, flotta szinten mi azzal jó nagyot szívtunk.
-
aero.
veterán
válasz
Chereiose #312643 üzenetére
Biztos, hogy oktávot vennék Golf helyett [link]
A golfnak semmi okos dolga nincs, a simply clever cuccok a Skodánál elég sokat adnak a használati értékhez. Nekem volt 2 évig 8 R, egy Ceed-ben jobban éreztem magam, az előző Octavia is sokkal kellemesebb volt belül, mint a Golf 8, de legyen ez csak az én véleményem. Meg a Golf 7, pláne. (BBD belső, világos színkombója vizuálisan kellemesebb volt, mint az én fekete belsőm, de a Starthoz úgy sem kapsz). Próbáld ki a mindkettőt. -
válasz
Chereiose #276425 üzenetére
Az logikusan gondolkozó embernek olyan érzése van azért tart eddig, hogy több pénzt tudjanak lepapírozni… egyszerűen felfoghatatlan, kb mint itt a M0 híddal is amit műveltek (elbontották a tartószerkezet egy részét, hogy megerősítsék majd meglepődtek, hogy laza homokos a talaj
)
-
kisza25
félisten
válasz
Chereiose #271754 üzenetére
2018- ban volt a fapad 3,59M Ft a tipoból egy rövid ideig akciósan, akkor 4M Ft volt az opening
Én kifutó modellként vettem a mirrort 4,5M Ft ért 2020- as modelt.
Most az alap modell jobban felszerelt, mint akkor az opening. 2018- ban 310Ft volt egy euró és azóta volt vagy 30% infláció, ezt a kettőt kiszámolod pont megkapod a jelenlegi árat ( nem a lista árat az akkor is sokkal magasabb volt) -
Dare2Live
félisten
válasz
Chereiose #271744 üzenetére
Dacia Sandero 5.5től indul.... 6misiért swift/ignis árban ezen a piacon rendben van.
Árnál 2019ből ami fejből megvan és hasonlítható az a Suzuki SX4 Scross. GL+ 4.5misiért lehetett elhozni. Most 2023ban 8.5misi. 89%os infláció 4év alatt.
De ha megelégszel egy 2019es SCrossal akkor a legolcsobb hahun 4.8misi. De csak 1.0ás. ÉS van benne 148.000km.Ez se rossz indikátor.
@kisza25 Itt látszik a marketingben ereje hogy mennyit számít és abban baromi erőss Kia/Hyundai vonal. Ehez képest ár/minőségben finoman sincsenek a toppon.
-
rbalint88
addikt
válasz
Chereiose #264890 üzenetére
Hat akkor mas autokban ultunk sztem
az i3 egy olcso/ujrahasznositott anyagokbol gyartott, de jol kitalalt auto, az e208 meg egy dobaljuk ossze azt jovanazugy erzetu auto volt nekem. Futomu se volt jo, furcsan csinalt mindent, a pedalok es a kormany hangolasa is nagyon mu volt nekem. A belter meg… kisauto, tejfolospohar, de probaljak eladni minosegnek. Engem nem zavar a kopogos muanyag se, ha nem akarjak tobbnek eladni, ami, de az e208-ban valahogy folyamatosan az volt az erzesem, hogy at akarnak verni.
-
Petyyyyy
addikt
válasz
Chereiose #258787 üzenetére
A torlódást amúgy egyáltalán nem értem. 50-es meg 30-as tábla van kint, ehhez képest tegnap délután is szinte állóra lassult a sor, pedig semmi nem indokolta. Egyetlen rész van, ahol kanyarodik a változott sáv, de azt lehet abszolválni ötvennel is.
Nem érdemeljük meg a 70-es felső limitet.Délután négyen támaszkodtak a munkagép elejének, pont nem történt semmi. Lehet csak várták a valamit.
-
-
Petyyyyy
addikt
válasz
Chereiose #257816 üzenetére
Ha mobilgarázs lesz a befutó, arra figyelj, hogy a két oldalán legyen merevítés. Egyik cimbi is ilyenben parkoltatja az F02-es bimmerét, tavaly ősszel akkora szél volt a környéken, hogy benyomta a garázs oldalát és a lemez találkozott az ajtóval+tükörrel.
Visszapillantó burkolat, horpadásjavítás+fényezés. -
brumi1024
veterán
válasz
Chereiose #252391 üzenetére
Ha nincs ra a tekero/joystickon egy behajtott tukor ikonu allas, akkor nincs benne.
-
macilaci78
nagyúr
válasz
Chereiose #249079 üzenetére
Én szarnék a rendszerre és betennék egy DC tápcsatit a kardánalagúton valahova, a szivargyújtó csatlakozót is eszerint lecserélném. Mehet külön 10 A biztosíték a tápcsati elé.
Sokféle szerelhető tápcsati van, köztük van pár ízléses is, meg úgyse lenne szem előtt.A szivargyújtó csatlakozó nem arra van kitalálva, hogy akár órákon keresztül menjen rajta a 10A, hanem hogy félóránként kibírjon fél percet, amíg a szivargyújtó tekercse felmelegszik. Egy DC tápcsatira meg nyugodt szívvel rá lehet küldeni 100A-t is, ha aszerint veszed.
-
macilaci78
nagyúr
válasz
Chereiose #246725 üzenetére
Ablaklehúzót sose használtam, csak papírtörlőt. 2-3 soron is meg kellett csinálni, amikor nagyon dzsuvás volt.
Tavaly elvittem egy autókozmetikába, mert nagyjából véget ért a koszolós időszak. (Megvolt a felújítás, költözés.) Szűk 30k-ért kiglancolták. Az ablakhoz azóta nem nyúltam, még tiszták, a műszerfalat 2x töröltem le mikroszálassal és múlt héten kiporszívóztam (ezt elbírta volna sűrűbben is).A kiglancolás nem lett 100%, de sokkal jobb lett, mint volt. Pl kértem, hogy a tetőkárpitot, ajtókárpitokat hagyják. Utóbbi már lóg, előbbi még nem. De azért a hátsó fejtámlák alatt is porszívózhattak volna, ha az ülés alatt nem is.
-
sagesz93
addikt
válasz
Chereiose #246725 üzenetére
[macskaalom] zokniba betöltve ülések alá + csomagtartóba, a probléma elvileg megszűnik
Tisztítani meg szerintem inkább mikroszálassal, meg valami komolyabb szerrel. Pl: [link]
Még trükkök: klímát leállítani jó pár perccel előbb mint az autót, ilyenkor van ideje leszáradni a rendszernek(a szellőzést persze tovább járatni) + menet közben az ablakokat résnyire lehúzni tartósan.
Milyen kocsi egyébként? -
válasz
Chereiose #245646 üzenetére
Szintén csak a piac követése miatt nézem az árakat. A parkolóba nagyon régen tettem bármit is, most ránéztem: 30 autó (egy időben sokkal több volt) , miután töröltem a megszűnt hirdetéseket, maradt 9 db. Van 1-2 ígéretes darab
illetve olyan is ami még tavalyról maradt a parkolóban.
-
426os
őstag
válasz
Chereiose #227909 üzenetére
Nyugodtan vidd el futóműállításra. Ahol én voltam nemrég, mondta a srác, hogy az utóbbi időben elég sok vattaúj autót visznek hozzájuk (párszáz km-t futottak), mert gyárilag nem volt rendesen belőve a futóművük. Ezeknél a kocsiknál gariban nem csinálták meg, csak márkaszervizes áron (~30k) állították volna, így kerültek a futóműveshez, mert ott ez csak 10k volt...
Lassan visszaköszönnek a Merkúros idők és magadnak kell befejezni az autót -
Új hozzászólás Aktív témák
- Battlefield 6
- Milyen egeret válasszak?
- Könyvajánló
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- BestBuy topik
- További aktív témák...
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 3600 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1080 8GB Rampage SHIVA ADATA 600W
- Telefon felváráslás!! Xiaomi 13T, Xiaomi 13T Pro, Xiaomi 14T, Xiaomi 14T Pro
- Honor Magic5 Lite 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Fujitsu LIFEBOOK E449 i5-8250U 8GB 256GB 14" FHD 1 év garancia
- Asus ROG Strix G713QE - 17"3FHD IPS 144Hz - Ryzen 5 5600H - 8GB - 512GB - RTX 3050 Ti - Win11
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest