Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Kolondrum:] Éves rezsi
- [Re:] [plevips:] Építkezünk 3. rész (2024)
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
(#218940) stickermajom válasza Vismajor01 (#218935) üzenetére
stickermajom
addikt
"Az én kis 22kw nyamvadt töltőmön neki 11 óra feltöltődni."
Mármint minek? 11 óra lógás egy 22kW-os töltőn az több mint 240kWh-nyi áram, elégnek kell lennie bármielyiknek.
De - ha tudja az EVSE- egy 16A-s röfiből is belenyomsz 40kWh-t 11 óra alatt, ez még télen is van 200km hatótáv a legtöbb elektromos autónak. Ez a szokásos 30-80%-os használat mellett bőven elég egy átlag autósnak. Persze, ha valaki taxizik, vagy sokszor kell gyorsabban tölteni, akkor ki kell hozzá építeni a megfelelő infrastruktúrát.