Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] Real Racing 3 - Freemium csoda
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] A használt VGA piac kincsei - Július I
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
dj79
senior tag
Amennyiben nincs porrá rohadva az alap, akkor nem kell sok pénz, na most az e36 esetében lehetne költeni bőven lemezre meg palackra. Pont tegnap néztem becsnepper pár napos videóját, becsöveztette a kupét. Erről a szomszédom, Csümi is tudna mesélni….
[ Szerkesztve ]
Gergőke88
addikt
Ha már ötletelés szinten felmerül, hogy “mennyire penztemeto” akkor felesleges is vele tovább foglalkozni
Ez is egy hobby ami pénzbe kerül. Sok-sok pénzbe. Egy pályanap belepo sem olcsó, és akkor a gumi/benzin/kopó fogyó dolgokról nem
Is beszéltünk.
szerintem…
tboldi
nagyúr
Egy Aprilia RS125 szerintem olcsóbb, még úgy is, hogy üzemórás a blokk, és valszeg egy komplett generállal kell kezdeni vásárlás után.
(#218604) molnarpeter válasza Vismajor01 (#218598) üzenetére
molnarpeter
nagyúr
Ha nem tudsz hegeszteni és nincs sok-sok (amennyire gondolsz, szorozd be tetszőleges számmal ) szabadidőd, akkor nagyon drága lesz. Néhol lehet bérelni ezt-azt, esetleg azt a vonalat járd körbe
(#218605) MasterMark válasza Vismajor01 (#218585) üzenetére
MasterMark
titán
Attól függ mire kell, de nem kell csövezni inkább. Ha becsövezed akkor kell jó sok plusz lóerő a súly miatt.
Papírosan becsövezni az drága, ha meg nem papíros akkor úgysem fogadják el pályán.
[ Szerkesztve ]
Switch Tax
(#218606) MasterMark válasza stickermajom (#218587) üzenetére
MasterMark
titán
Nem feltétlen, lehet road legal SP rendszámmal.
Switch Tax
(#218607) stickermajom válasza MasterMark (#218606) üzenetére
stickermajom
addikt
A "drága lesz-e" kérdés mellett szerintem szóba sem jön az SP rendszám.
pit stop
addikt
... és akkor mindig kiadja minden kanyar.
Mert ugye ha nem adja ki, akkor lehet javítani= tovább önteni a pénzt.
Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
(#218609) Vismajor01 válasza MasterMark (#218605) üzenetére
Vismajor01
addikt
Utána olvasás után legtöbb oályanapra csak akkor kötelező ha utast is viszel, amúgy legtöbb helyen elég ha van, nem kell papiros. De sokat visz az értékén ha papirosan van ebcsövezve, ellehet adni.
Most hogy igy egyre többet nézelődök az jött le, hogy nézzek ki versenyeket ahol indulnék menjek ki oda és kezdjek el kérdezősködni, hogy mennyi az annyi.
Simán lehet hogy a végén inkább rászánjuk a lovettát (tekintve h egyikünk orvos másikunk jogász, egyikse látott még hegesztőpisztolyt közelről), és megveszünk egyet készen pl ilyesmi csak inkább pályás nem driftes
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
gooool
őstag
A papír nelkuli csovet is epp ugyanolyan melos megcsinalni, mint ami homolog, innentol kezdve felesleges az elobbin gondolkozni, mert nem eri meg.
Ha ilyenre akarjatok adni a fejeteket, akkor ket lehetoseg van:
Mindenfele papiroktol mentes autot venni, hogy legalabb az alap olcso legyen es trelerrel hurcolaszni a helyszínre, de maga az alkatresz, egyebek ugyanolyan mocsok dragak lesznek.
Vagy vesztek egy jo alapot, amivel minden oke, labon tudjatok vinni (itt viszont bukik ha ki akarod belezni, csovezni, stb, mert az az eletben nem lesz road legal).
Az MX-5 jo volt erre, de porra rohad es mar nem is olcso, MR2-ot ha talalsz, akkor 2,5 felett fogsz (tudom, tegnap vettem egyet), marad az E36, de akkor gyorsan kell lepni, mert a fostaliga 316i (esetleg Compact) semmire sem eleg, a nagyobb motorok meg ritkak es egyre dragabbak is.
Ha beszallsz, akkor vagy beleszerelmesedsz es leszarod, hogy rengeteg pénzt felemeszt vagy addig epitgetsz, amig rajossz, hogy ez sosem lesz kesz, bele is unsz es buksz rajta egy szep nagyot.
Vegletek vannak, arany kozeput nincs.
Üdv, Balázs
MasterMark
titán
Egy E36 323i touringünk van driftre, meg van egy E36 kupé kasztni amiből majd pályás lesz egyszer. Utóbbiba tervben van cső. Előbbibe nem kell cső, mert gyenge lenne a motor akkor már. (Akkor kéne rá turbó legalább.)
Meg van egy V8 BMW motor szétborítva, majd egyszer talán lesz belőle valami.
[ Szerkesztve ]
Switch Tax
gooool
őstag
Ja igen, csak az elso sor szolt inkabb Neked, a tobbit a kerdezo kolleganak cimeztem.
My bad, elegge offon vagyok, csak leirtam a velemenyem, tapasztalatom a temaban.
Üdv, Balázs
MasterMark
titán
A pályázás egyébként is drága, ha ráadásul nem maguknak szerelik akkor meg pláne drága lesz. De egyébként mindenhogy drága.
Switch Tax
Qru
MODERÁTOR
Igen, ezert irtam roviden, hogy draga. Ha nem lenne akkor nepsport lenne, soka szeretnek vezetni.
Mondjuk az mx5 jo alap amugy, mert konnyu es van hozza turbo kit…
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Gergőke88
addikt
Ahogy olvastam egy turbós NB sem áll meg 3.5-4m Ft alatt. De rendszám legalább van rajta nem kell vinni pályanapra.
kNG
senior tag
Sziasztok!
Nagyobb huppanóknál berugózáskor nyöszörög az autó eleje. Amint átértem a huppanón, ez elmúlik. Az egyik mellékút legvégén - amerre szoktam járni - is van egy mély, rövid ereszkedő, amin lassan leengedve az autót szintén hallatszik ez a nyöszörgő hang. Ha ugyanitt felhajtok, akkor is. Áthaladás után, nem halllok rendellenes zajt. Jellemzően télen/fagyban hallani ezt a hangot. Mi okozhatja szerintetek?
Köszi!
[ Szerkesztve ]
MicroFluentAMP+DAC w. OPA BLUE, TMP Audio Ribbon IC, TMP Audio USB A-B, JDS LABS ATOM AMP + DAC, FiiO e10k, Sennheiser GSX 1000, Sennheiser HD560S, Grado SR 225i, AKG k712 PRO, AKG k371, Audio-Technica AD700X, Sennheiser HD 559, Sennheiser HD600, NO EQ! :)
BigBlackDog
veterán
Ha megnyugtat, a 10 hónapos Golf is csinálja már ezt az ősz óta.
Korábbi autóimnál nem igazán hallottam ilyet, kíváncsi lennék én is a megfejtésre. Első körben pl. a keményebb gumiszilentekre tippelnék.
MasterMark
titán
Stabilizátor rúd szilentje, vagy az összekötő gömbfeje / akármi amivel be van kötve (stabilizátor link).
szerk.: (#218620) fant0mi: Ja igen a link neve magyarul stabilizátor pálca.
[ Szerkesztve ]
Switch Tax
fant0mi
addikt
Olyan stabpálcás nyikkanásra gondolok, volt nekem is hasonló.
dj79
senior tag
Szilent, de nem feltétlenül hibát jelez.
Az aurison is nyekereg száraz időben, de minden a helyén van a futóműben (prius is nyekergett, azzal sem volt gond)
gooool
őstag
Cseszett draga...a pénz egy dolog, de mire az stabilan osszeall...legyen treleres a telefonban.
Most van egy kompis elado, en terveztem megvenni, de nem ugy alakult sem az eladonak, sem nekem a helyzet, hogy nyelbe tudjuk ejteni a bulit.
Vastagon 4 millio felett adja, cserebe keszen van es beton stabil, de azert lassuk be innentol kezdve retegautova valik, amit egy szuk kozonsegnek, eppen megfelelo idoben tudsz eladni, maskepp arulgathatod naphosszat...
Igazabol annyira mondanek valamit jot es nagy igazsagot, de ez sehogy sem setagalopp es foleg nem olcso, akarmit is vesz, akarhogy is akarja.
Üdv, Balázs
iceQ!
addikt
B6 passat is nyekereg, pedig minden rendben van vele.
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
dnelb
veterán
nálam golfon ez a hang lengőkar hátsó szilent volt.
kNG
senior tag
@BigBlackDog, MasterMark, fant0mi, dj79, dnelb: Nagyon köszönöm a gyors válaszokat! Érdemes lehet az első stabilizátor pálcákat a szilentekkel kicserélni, az vajon megoldaná a problémát? Ma voltam szervízben, és azt mondták, hogy a stabilizátor pálcák nem lógnak (kérdezték is, hogy miért szeretném cserélni), a szilentek lehetnek inkább csereérettek, de bezsírozták, mentek vele egy kört, és elmúlt a hang. Hazafelé átmentem a szokásos nagy huppanón, akkor persze nekem rögtön előjött. Lehet/szokás egyáltalán külön a szilenteket cserélni? Okozhatja csak az őszi/téli időjárás, illetve a fagy? (Nem emlékszem arra, hogy nyáron hangoskodott volna.) Bár nekem az lenne a logikus, hogy nem nyiszog az autó semmilyen körülmények között.
Még egy dolog jutott eszembe, ami rendellenesnek tűnhet, csak és kizárólag balra kormányzáskor egy kattanó hang (ez csak egyszer hangzik el, *katt* és kész). Nem csattan, nem hangos, csak egy sima *katt*. Ez normális lehet?
Az autó típusa (ha ez számítana valamit): SEAT Ibiza IV ST 1.2 TSI
[ Szerkesztve ]
MicroFluentAMP+DAC w. OPA BLUE, TMP Audio Ribbon IC, TMP Audio USB A-B, JDS LABS ATOM AMP + DAC, FiiO e10k, Sennheiser GSX 1000, Sennheiser HD560S, Grado SR 225i, AKG k712 PRO, AKG k371, Audio-Technica AD700X, Sennheiser HD 559, Sennheiser HD600, NO EQ! :)
MasterMark
titán
A stabrúd szilentje és a stabpálca két különböző dolog:
(a bushing a szilet, az end link a pálca)
Lehet külön cserélni a szilentet igen. Autótól függ, hogy mennyire szívás. Én amikor cseréltem akkor megkentem szilikonzsírral.
A hidegtől simán lehet hangja egyébként, de nem csak ennek hanem bármilyen szilentnek. De általában ez szokta a hangot csinálni amikor fel-le nagyot tér ki a felfüggesztés.
szerk.: A kattanás is bármi lehet, esetleg kicsit kopott féltengelycsukló.
[ Szerkesztve ]
Switch Tax
kNG
senior tag
Figyelgetem még majd, különösképp enyhébb időjárásban is (ha lesz egyáltalán mostanában), kíváncsi vagyok akkor mi lesz a tapasztalat.
Nagyon köszönöm!
MicroFluentAMP+DAC w. OPA BLUE, TMP Audio Ribbon IC, TMP Audio USB A-B, JDS LABS ATOM AMP + DAC, FiiO e10k, Sennheiser GSX 1000, Sennheiser HD560S, Grado SR 225i, AKG k712 PRO, AKG k371, Audio-Technica AD700X, Sennheiser HD 559, Sennheiser HD600, NO EQ! :)
Nyáron kérdeztem Mágust, hogy csereljem-e a szilentet, mert fekvőrendőrön áthajtva nyikorog. Szerinte (sincs) baja, alulról kellene megmosni az autót, a szilentek környékén jó alaposan. (Majd tavasszal.)
BigBlackDog
veterán
Nálam le van burkolva erősen, így csak a mosás valószínűleg nem segítene (ha sajátom lenne, akkor értelemszerűen leszedném a műanyag takarót, ha szükséges).
mandleee
tag
Gumi/fék hamar fogy pályán. Én olyat vennék, ami már alapból egy "jó" kocsi.
Pályán hogy leszel gyorsabb? Gumi/futómű/nagy fék. (De egy jó gumival is elvagy). Motortuning felesleges első körben. Olyan alap kell, amivel gyári állapotában alkalmas pályára. Lehetőleg könnyű legyen. A legolcsóbb az 1,6 mx5 lesz és még pályán kívül is lehet élvezni. Azt is vedd figyelembe, hogy kopó alkatrészek mennyibe kerülnek.
Puma K
veterán
Olyankor jó a kabrió, mikor folyamatosan tudsz menni, de nem feltétlen nagy tempóval.
Jobban érzed a környezetet és nem egy kalitkában ülsz és mész A-ból B-be. Hanem benne vagy a környezetben amiben éppen haladsz.
A kabriózás kicsit olyan mint a gourmet étterem.
Jó-jó, de mi értelme drágán keveset enni?
Az hogy egy alapvető dolgot-funkicót más köntösben kapsz meg. A lényeg meg csak az hogy közben és a végén jó érzéssel töltsön el, de más módon.
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
na ez nem aprózta el a szabálysértéseket
2x Ryzen 5 3600 # 2x Sapphire RX 570 8GB # 2x G.SKILL 16GB Ripjaws V DDR4 3600Mhz # KINGSTON 500GB NV1 M.2 PCIe M.2 3,500MB/s read, 2,100MB/s write,
stickermajom
addikt
Akkor itt lehet a gond: a gourmet őrületet sem értem.
Ékes példája, hogy az autó nem jogsival, forgalmival megy, hanem benzinnel.
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
macilaci78
nagyúr
Az enyém gázolajjal.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
Senki se lehet tökéletes.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
macilaci78
nagyúr
Én se vagyok tökéletes, belőlem például hiányzik a hiba.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Stylewars_kp
senior tag
Kerek 6 lityó B5 paszuly 1,9tádé. volt benne városozás ebben a hónapban... az betett.
[ Szerkesztve ]
(#218640) macilaci78 válasza Stylewars_kp (#218639) üzenetére
macilaci78
nagyúr
Ugyanaz, 7,29l/100km a legutóbbi tankolásnál, csak Budapest belterület.
A nagy átlag (35k km-re vetítve) 6,66l/100km
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
Integrale
veterán
Qru
MODERÁTOR
Passat B6-nal csak 200k km kornyeken jott elo nekunk. #regenmindenjobbvolt
Cserelni kell a szilentet vagy meg kenni akkor egy fel evig csendben lesz.
Jah es nekunk is csak telen csinalta.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
zsole84
senior tag
Sziasztok! Nyíregyháza vonzáskörzetében Audi szerelésben jártas autószerelőt tudnátok ajánlani?
Köszi!
goldnarmz
aktív tag
Sziasztok! Osztrák autópálya matricát hol tudok venni leghamarabb? Ha jól emlékszem, akkor Hegyeshalomhoz közel, az autópályánál van van egy nagy MOL kút. Ott esetleg tudok ilyesmit vásárolni? Sajnos az Asfinag-ról már lecsúsztam a közeli dátum miatt. Köszi!
molnarpeter
nagyúr
Online jelöld be, hogy cég veszi, és akkor engedi 14 napon belül.
goldnarmz
aktív tag
Ohh, köszi, ezt nem tudtam. Nem lehet ebből probléma kint?
Hát, őőő... Nem találom azt a menüpontot, hogy vállalkozó vagyok.
[ Szerkesztve ]
goldnarmz
aktív tag
Ahh, gondolom, regisztrációnál kell megadni. Csinálok egy másik fiókot.
iceQ!
addikt
Nyíregyházán keresd Kerekréti Istvánt. Fent van Facebookon is.
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
Qru
MODERÁTOR
Hataratkelo elotti kutakon kapsz matricat. M1 Mononmagyarovar Mol, ott vettem legutobb pl.
#nincsbennetarcsi