Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
(#186861) molnarpeter válasza BigBlackDog (#186741) üzenetére
molnarpeter
nagyúr
Mostanában az adott traktor eggyel nagyobb gép feladatait végezte, ekkor hallottam többször a kuplung gyanús valamit - gyakorlatilag akkor, amikor magasabb terheléssel kell elindulni, és aránylag gyorsan van felengedve a pedál. Konkrétabban mondjuk RZ-3 szárzúzó, alapból 50 lóerő körüli gép szokta húzni, ez meg 30 lovas csak; az erősebbek bírják parton is a tempót, a kis géppel csak lassan megy, és elinduláskor is leesik kicsit a fordulat (egy pedál oldja a hajtást és a munkagép tengelyét). Szóval mivel nem a lenyomáskor van hang, hanem felengedéskor, így a kinyomó szerintem jó, egyéb csapágyak remélem nem hibásak szóval csak az új kuplungtárcsára tudok gondolni.
Bezzeg 1: pár évvel fiatalabb ilyen traktor már külön kapcsol hajtást és TLT-t (két kuplung pedál)
Bezzeg 2: még a Wartburg kuplungozásakor is fel lett szabályozva a lendkerék, nem tudom, miért maradt ki.