Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Android másképp: Lineage OS és társai
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Qru
MODERÁTOR
Elvileg a komfortelektronika lelovi magat kb 30 perc utan. De a VW topikban biztos megmondjak egeszen pontosan.
#nincsbennetarcsi
Erősebb és jobban húzó (érzésre) motor, cserébe széthullik, míg ezek vígan elmennek. Bár volt akinek az 1.6 ford is beszart 50k körül.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Qru
MODERÁTOR
Jaj mert hasznalni a manualis valtot nem az?!
#nincsbennetarcsi
diegho
nagyúr
Azért a Focus-t ne vegyük ide bele, az a beltér olyan szinten gáz, hogy röhögve szálltam ki belőle a kereskedésben. Szégyen! Én végül egy Leon 1.4Tsi-t foglalóztam be, jövő héten megyek átvizsgáltatni. Szerintem ez még az a kategória, ami vállalható, a hengerlekapcsolásos verziókat már kerülném. Próbáltam a Civic-et is és a Mazda3-at is. A Mazda jóval szűkebb, mint a Leon és az az 1.6 elég gyenge, a Civic pedig nagyon más anyaghasználat, az egyel újabb már rendben lenne, de abból egy jó 1.8-as példány minimum 500-al több lett volna.
Zizmand
aktív tag
Szia
Nekem azonos korú Passatnál évek óta folyamatosan ba van dugva a ledes telefon töltő, egyszer nem okozott problémát, szerintem nem tudja leszívni az akksit. (most 4 éves)
[ Szerkesztve ]
Hát ja. Az "én fejemben" egy prémium kategóriás kompakt új ára valahol 7-8 miki, egy értelmes kommerszé pedig 5-6. De a valóság rácáfol. :/
Ezek közül a Hondát kérném, ugyan az itteni tulajok mind köpködték.
fulton
addikt
Hát ezt nem próbáltam még :D na meglesem majd. Köszönöm a tippet
-v-
addikt
Nekem oké a focus beltere, semmi bajom vele. A focus 1 beltere is oké volt.
Ha nagytermetű embereknek kell akkor nem a legtágasabb az tény, de nem mindenki 185+
anyaghasználat
Ez (nem) meglepő módon a legtöbb embert nem érdekli, de ha érdekli is, nem az a kérdés jobb-e, hanem megér-e ez valakinek ennyi milliót (ha egyáltalán van rá).
Ott legyen jó az anyaghasználat, ahol kell (pl. egy vezérműláncban ), ezt a kopogós-e a műszerfal dolgot sose értettem, nem bejárati ajtó, nem kell kopogtatni a könyökömet ne nyomja meg a kormány ne legyen undorító anyagból, a többi nekem nem számít. Nem sértődöm meg, ha jobb, de pénzt pont nem ér.
[ Szerkesztve ]
Mr X
veterán
Nekem is ilyen az E46-ban, én inkább átkötöttem a szivargyújtótolyan 12V ágra, ahol csak gyújtáson van áram.
diegho
nagyúr
A probléma nem azzal van, hogy ezek annyira nagyon drágultak volna, inkább az a gond, hogy itt élünk és nem nyugatabbra. Az országunk teljesen a 22-es csapdájában van. Ha elkezd erősödni a forint, netán bevezetik az eurót, akkor a sok külföldi multinak nem éri meg ide jönni, nem lesz munkahely. Jelenleg ezekkel az évi 5-10%-os euró-forint árfolyamváltozásokkal simán tudják kompenzálni a béremeléseket (hiszen forintban fizetnek) és még marad is, ha ez megszűnik, akkor lesz baj.
-v-
addikt
Van ennyiért accord, mazda 6, kia meg hyundai is .. épeszű igényeket kiszolgáló, nem szétesős technika, minden más efölött szerintem nem létszükséglet, úgyhogy ott fokozottan bejön szerintem az ár érték arány, kicsit több nyomatékért (meg cserébe viszont jóval szarabb gázreakcióért) nem biztos megéri ennyivel több milliót kiadni. Nem mintha egy 130 vagy 150 lovas ilyen 1.5 TSI nagyon megváltaná a világot.
Qru
MODERÁTOR
Chips utan mar egesz jok amugy.
#nincsbennetarcsi
silver10
aktív tag
Én mint inkább csak read only topiklakó jelentem nálunk vidéken is beköszöntött az autós újév. BUÉK! Édesanyám, hármat Toyota tyúk!
Noha tojt, majd nevel Fiat is! Amíg kotlik zavard Kia hímeket, nem kell a kakaSkodás! Figyelj az örzésükre, akkor senki nem lOpel belülük egyet se! Aztán ha csirkék megnőnek , elNissantjuk a nyakukat. Az lesz a dógod, hogy jó áron forgalMazda baromfi húst. Ha átkóricának a határos telekre, nem gond, hisz az anyjuk is a szomszéDaewoot. Ha nem itt kapirgának, legalább Porsche lesz előttünk.
diegho
nagyúr
A vezérműláncot ki tudod cserélni, a teljes belső kárpitozást is, csak 10x annyiba fog kerülni, mint a lánc
Természetesen az A3 15 millióért egy ökörség, de az általad említett 3 autó sem éppen a megtestesült álom. Focus... borzalmas anyaghasználat és belső, Mazda3 rohad, Civic meg zörög. Megnéztem egypár autót az ősz óta. Ezek mind benne voltak, de amikor beültem egymás után a Golf6, Focus, Civic hármasba, akkor teljesen egyértemű volt, hogy hol érzem jól magam. A 10 éves Golf-ban egy nyöszögés sem volt 162k után, a Civic legalább 3 helyen nyöszörgött és rezgett, pedig jóval kevesebb volt benne, a Focus meg olyan amilyen, nekem nem kellene. Ezért döntöttem el, hogy vagy egyel újabb Civic vagy VW konszern lesz, itt jött a képbe a 3-as Leon a legjobbnak mondott 122 lovas 1.4TSI szíjas motorral 81k km-el. Minden ott van benne, ahová raknám, jók az ülések, jó vezetni. Nekem nem közlekedőedény kellett, hanem valami, amibe jó beleülni.
-v-
addikt
Hát, örülök, hogy jó vételt csináltál, de most amúgy az új autókról volt szó.
Az a 3 autó meg példa volt van még abban az árkategóriában sok más, elhiszem hogy egyik sem 100% kompromisszummentes, a felvetés alapja az volt, kinek ér meg + 5-8 milliót hogy egy pl. új octaviába átüljön.
Elhiszem, hogy vannak azért páran olyanok, de én nem érzem a jó ár érték arányt, de szerintem egyre kevesebben.
[ Szerkesztve ]
BÚÉK!
Lassan már összekaparom magam, de a pálinka még napokig nem fog hiányozni. Brrrr...
diegho
nagyúr
Én eredetileg egy Ceed 1.0T Gold-ot néztem kb 6-ért, de semmivel nem kaptam volna többet tőle, mint pl a Leon-tól. Ezért maradt a Leon.
-v-
addikt
Ceed 1.0T Gold-ot néztem kb 6-ért
Igen, ennyi.. ezt kapni ma 6-ért. Ami meg tudja azt mint a leon, az 10, na arra kérdezem ki fogja azokat akkor újonnan venni?
Nekem a Mazdáról sajnos egyből a rozsda villan be, annál nagyobb típushiba nincs, gyakorlatilag GTK a mai világban.
Tegnap a milyen autót vegyek topikban dobta be valaki a Hunyadi Velostert, az pl. tökre egyedi vas. Mondjuk versenyzöld színben.
Ha valaki olyant venne, van hozzá felesleges nyári gumim (Bridgestone T005).
[ Szerkesztve ]
Integrale
veterán
Pedig anyagok tekinteteben egy Leon sem valtja meg a vilagot, de meg a korabeli Passat 7-sem. Pedig egy B5.5 jobb volt belul. Igaza van vilinek, ezek egyre kevesbe fontosak, vagy talan sosem voltak azok.
"Bad reklám is reklám too"
tboldi
nagyúr
Nem, mert akkor már nem kell hajladoznom a derekammal.
Panaszkodok, mint egy öregasszony, pedig csak 25 vagyok.
Qru
MODERÁTOR
A 7-es az egy eros 6-os FL, az nem csoda hogy lefele log ki a sorbol.
Volt B5.5, az teljesen oke volt.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Integrale
veterán
Tudom, attol meg visszalepesnek erzem az 5/5.5 utan.
Nekem nincs bajom a belsejevel, csak a visszalepest nem ertem, ha ha egyszer tudtak jobbat. A B8 is atlag szerintem a korosztalyaban, mig a B5/5.5 atlagon feluli volt anno.
"Bad reklám is reklám too"
diegho
nagyúr
Azért nem 10, egy Mazda 3 újonnan 8 alatt is megvan, az új VW-eket pedig nem merném vállalni benzinben amíg nincs elég tapasztalat. Van a cégnél egy 1.5TSI Kodiak, nekem abszolút nem tetszik maga az autó, nem kellene, az árát elfogadnám, de ennyiből teljesen mást néznék.
-v-
addikt
Mondjuk egy leont vagy octaviat 1.5 tsi-vel második felszereltségi szinten 9.5M-nek ír a konfigurátor .. 3-mas mazdát is inkább 9M-ért látok értelmeset, ami nem az alapmotoros belépő - azért előbb vennék 2-3M-ért valamit ami megy is, mint 8M-ért 120 lóerőt
[ Szerkesztve ]
amiket összerakosgattam, az octaviából megállt kicsivel 10 alatt, leonból kb 10.5 és golfból pedig 11+. mondjuk akkor már inkább az rs octavia, ha az valóban elhozható 10.5-ért, ahogy valaki írta itt korábban. ha ezekből lesz valamelyik, akkor az valószínűleg az 1.5 tsi-vel.
[ Szerkesztve ]
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
7Sony7
addikt
Srácok, hol találok olyat, hogy melyik autónak milyen magasan van az ülőlapja?
-
diegho
nagyúr
Nekem még mindig egy 140 lovas 1.4 TSI DSG lenne az ideális, mint a céges Octavia, de a váltót nem mertem vállalni, ott azért bele lehet futni rendesen a szopórollerbe. Maradt a manuális. Nekem jobban bejön az 1.4 7-es száraz, mint az 1.8 4x4 6-os olajos kombó, van mindkettő a cégnél.
-v-
addikt
persze, 20-ért meg már fasza 5er. de akinek 10 milliója van autóra és/vagy nem tudja tölteni, az mit csináljon azzal, hogy 15-ért már fasza teslát kaphat?
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-v-
addikt
Én az ár érték arányról beszélek változatlanul.
11+ egy nem is GTI nem is csúcsfelszereltség, semmi extra golf .. annál igen, én jobb ár érték arányúnak érzem 15ért a model 3mat, vagy 12ért az id3-mat.
Pont, hogy ha 10 milliót szánsz autóra, megnézed szerintem az ár érték arányt, hogy használtan ami van 5M-ért, annál mivel tud többet egy új szalon golf 8as, meg ami többért van 15M-ért mondjuk az mivel tud többet, és pont kapufa szerintem ez a 10 milliós oktávia meg golf, még mindig azt mondom .. használtan jóval kevesebből kapok olyat aminél nem tud többet, ha meg többet költök akkor többet is akarok, arra megint nem jó, akkor (ha van rá) már megéri többért valami olyat ami tényleg többet is tud. Ha meg nincs rá akkor kevesebből megkapni használtan ami tudja amit kell.
[ Szerkesztve ]
így már értem az érvelésed. 5 millióért én is inkább boldog lennék egy használt 7-essel vagy leonnal, vagy octaviával. sajna ez a 8-10 milliós kategória az ár/érték arány bajnokságtól messze van most :/
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
pit stop
addikt
Csak ha senki sem vesz újat, akkor nem lesz mit megvenni használtan
[ Szerkesztve ]
Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
gzbotii
veterán
Szia,
A szivargyújtó áram alatt marad, tudtommal nem kapcsolja le.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
diegho
nagyúr
Marad a flottás és a külföldről hozott. Ne felejtsétek el, kint nem volt ekkora drágulás. Nálunk főleg az euró elszabadulása miatt mentek fel az árak.
gzbotii
veterán
...és a használtautók ára (főleg a pár éveseknek) nőni fog.
Mint a Vitara egy időben, hogy 2-3 éves nulla bukóval vagy akár többért is el lehetett adni (hibrid miatti átállás után, volt egy jókora kiesés a gyártásban, elég sokat is kellett várni).
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
Qru
MODERÁTOR
Nekem a B6 sem volt nagy ugras a B5.5-bol atulve. Igaz nem is malott szet a 6-os belul mint az 5-e.
#nincsbennetarcsi
Visszatekintve nem volt szar a Civic, csak megint ismételni tudom magam, összehasonlítva egy 3 gen fl Focussal:
- A Civic futóműben stabilabb, kvázi beton, cserébe kemény, sprőd. A Focus az ST-line futóművel is kemény kicsit, de még mindig élhetőbb.
- Civicben a Sport-nál már volt piperevilágítás, kesztyűtartóhűtés, hátulsó középső kartámasz, a Focusba ezek az ST-line-ba nem is voltak rendelhetőek
- Civicben bluetooth rádió se volt. Ford legalább ilyen szempontból friss.
- Civic 1.8 motor elpusztíthatatlan, jó, mai szemmel a 9l vásori fogyi simán elviselhető volt. Csak taposni kellett, és akkor meg üvöltött, mint a sakál (max. 30 éves korig ajánlott )
- Focus motor dinamikus, jó a hangja, de mind manuállal, mind automatával sokat eszik. Meg szar... Ha másfél literrel kevesebbet enne és nem szarna be alattam még meg is tartanám...
- Civicben több volt a hely, jobb a térérzet, jobban variálható belül.
- Mindkettő tud recsegni az úthibákon, civic futóműve kényesebb a szar utakra. Vili: Azért kell puha műszerfal, hogy ne kezdjen kopogni a szar utakon 5k km után.
- Mai ésszel lehet Civic-et vettem volna, még azzal a fos CVT-vel is. Már csak a motor miatt is. A kombi jó de tényleg nem mindig kell. Vagy Hunyadit...
- Aki most ebben az ársávban néz autót, az a Civic-el csak jól járhat.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
szabonagyur
félisten
Nulla bukó sosincs még akkor sem ha a nyers számok ezt mutatják (lehet nulla bukó de nem ilyen egyszerű).
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
6030D
Ármester
Haveromnak pont ilyen motoris TypeS van,megkímélt, első gazdás hobbiautó volt. (sógorától) nekem marha nagy csalódás volt, nem nagyon gyorsul, gázra csak hangosabb, mindegy, hogy 3 vagy 6000 a fordulat. Ok, malomkerék van rajta, de akkor is.
Vili, ahhoz a hondához képest a fos tsi jobban megy egy fêl méterrel nagyobb kasztniban is, és 2 literrel kevesebbet eszik, mindenhol. Tudom, ez nem számít, de ha évente csak 15e km megy a kocsiba, akkor az évente 100e ft, abból mondjuk el lehet járni pályázni (nem sz említett kocsikkal) vagy tréningezni.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
stickermajom
addikt
"nem nagyon gyorsul, gázra csak hangosabb"
Honda. Mit vársz?
-v-
addikt
évente 100e ft
Hát, a 7M-s árkülönbséget meg egy új autó értékcsökkenését figyelembevéve ez elhanyagolható.
Nálam nem fogyasztana kevesebbet mert mindennek kinyomom a szemét, csak a tsi szerintem ettől szét is dőlne
tboldi
nagyúr
Fék - 3. évad, mittudoménhányadik epizód:
Du. fogtam magam és szétszedtem, a kéziféknek semmi baja, és az úszónyereg csúszkái is szépen mozognak, csak a dugattyú van teljesen beállva, ahogy először gondoltam, se ki, se be nem bírtam tekerni.
Enyhítés gyanánt lepattintottam mindkét betét hátuljáról a rezgéscsillapító lemezkéket, így már nem fog be, sőt, szerintem egyáltalán nem is fog a jobb hátsóm. De legalább a szervizig el tudok így a 3 maradékkal gurulni vele.
Szerencsére a betétek megúszták, nincs szükség csiszolásra.
[ Szerkesztve ]
joshua7
veterán
Dehogy nulla a bukó, hiszen közben elértéktelenedett a Ft .
Semper Fi
AMD Power
titán
Sziasztok!
Lassan el fogom adni az Astra-t közel 7 év után. De szinte semmi papírját nem találom meg. Törzskönyv, adásvételi. Szerintem a költözéskor lett valami azzal a mappával amiben voltak az autó papírjai. Ilyenkor az "új" törtkönyvet honnan tudom kérni? Okmányiroda?
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
Szada85
aktív tag
Azért a cégektöl szerintem tisztességes mennyiségü autó kerül a piacra (mi cégünk is bezár 6 telephelyet, elbocsát 20-30 ezer embert, de a cég "eszei" decemberben megkapták az új kontingenst - X5-ök tömkelege, RS7, CLS GLC AMG-k, XC90-ek, spórolni úgyse magukon fognak..), a bérautós cégek is elég gyorsan rotálják az autókat általában max 30 ezres futással, illetve sok szalonban halomban állnak a "Tageszulassung"-os autók is.
Nyilván a privát vásárlók száma csökken(ni fog), különösen ha itt is beüt amit egyre többen jósolnak.
Okmányiroda. Köröztetni fogják kb. egy hónapig. Ha nincs meg semmiképp, akkor mihamarabb kezd el ügyintézni, első körben kérj időpontot.
Az idő megszépíti az emlékeket. Te is, BBD és Kornelka is sokat szidtátok akkoriban. Csak utasként ültem benne egy rövid távon, nekem úgy szimpatikus volt, tetszett.
Szada: Jól emlékszem, autóipari alkatrész-beszállító a cég?
[ Szerkesztve ]
Richard!
addikt
Szarjappán
Ma kezdődik életed hátralevő része!
-v-
addikt
Tse főleg azt szidta, hogy nem megy, meg hogy sokat eszik.
Nem az idő szépítette meg, a focus, ami még többet eszik, ugyanúgy nem megy, de legalább eszi az olajat is meg néha motort kell benne cserélni
[ Szerkesztve ]