Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MC Pite

    veterán

    válasz rbalint88 #184692 üzenetére

    Szerk: Nem pont neked, csak folytatom a gondolatmentet :)
    Engem meg majdnem mindenki feltart az utakon a tápláléklánc alján lévő autót vezetve is(az utazó sebesség elérésében), most a bigblockos 83 lovas kisautóval, előtte a 73@80 lovassal (is). A napi 2 órában van 2-3 erősebb (2.0 dízel vagy 1.4-1.6T) céges aki otthagy mint a pinty ha nyomják neki, a többiek meg ha fel is veszik a lapot; hogy ne hervadjak már el, amíg elérjük a hatvanat/kilencvenet; nem (nagyon) lépnek el. És nekem ez tökre elég :)
    Ha valahonnan hozzuk el ez autót, mindig én hozom a gyengébbet, és másnak adom az erősebbet, de mindig agyérgörcsöt kapok hogy a facért nem ér utol másfél-kétszer annyi lóval -a feleségemen kívül- senki. És nem racsingolok, csak úgy mennék, ahogy a kreszben le van írva.
    Jó, a Meganeban több a hajlandóság, meg már a gyárinál is több, de ugyanazoktól a 140+lovas turbósoktól kapok ki, a többiekre meg többet verek :DDD .

    Miután én is vezetek olyan 140+ lovas szekereket is, többször felmerült benne: Mi a p...nak polgári változatokba ennyi/több erő(főleg olyan futóművekkel amik alattuk vannak)?! De komolyan, a 205/225ös gumiknak esélye nincs még néha hármasban sem.

    S5-ben konkrétan szarul éreztem magam, a táj gyorsan ment, de nem esett jól, nem kívánta az autó sem, meg én sem a gyors haladást, kanyarvadászatot. Szaros kis konzervdoboz Elise-ben (vpályán) meg folyt a fülemből az adrenalin, hogy 'jájj, ezt sose tudnám megunni' :D .
    Sőt, a 208al legalább úgy élvezem a közlekedést mint az S5-el, és a fele V6os hangja se rosszabb mint annak :DDD . Nem vagyok álszent, jól jött az erő, sőt, sok is; de ebből nem mindig tudott eleget letenni, az autó nehéz volt, és ... nekem steril és stresszes azokkal a peres gumikkal.

    Szal csak a teljesítmény szerintem kb semmit nem mond el az autóról. Akik szerint 100-150-250 ötven ló kevés, menjen ki a ruszkikhoz egy hétre.
    Mindegy, hogy 60 vagy 600 lovas autót hajtanak, az összes lovat megdolgoztaják, még a városi forgalomban is. Ami valahol beteg is, meg jogos is, nem azért veszek x lovas autót, hogy 0,4x-et hasznájak csak belőle, míg itthonra juzerek 95%a nem használja ki a 60%ot sem, (és 65nél beb*ssza az ötöst és még 1 km mire eléri a 90et :W ).

    t72killer: Izé, nem elég ha az ülőlapokat veszed ki, és akkor a támlák még kb sík, pakolható felületet is adnak? Előbbi könnyen ki szokott jönni, de mindenképp egyszerűbb kiműteni, és nem kell az üa szivattyút sem védeni.

    [ Szerkesztve ]

    Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés