Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
ngaba
aktív tag
Nekem azt mondja meg valaki, hogy "külföldön" amikor zöldre vált a lámpa, akkor tényleg meg tudják oldani az autósok, hogy egyszerre indul el a sor (és nem úgy, hogy elindul az első, majd a második stb.)? Az autós oktatóm ezzel hitegetett, és néha örülnék neki, főleg a rövid ciklusú lámpáknál, ha ez itthon is így menne.
Pályán nem annyira érzem még a két részre szakadást, bár én szinte sose csúcsidőben megyek (tippre a 100-110 inkább a munkáb járós rétegnél van, spórolás miatt).
Engem inkább a már-már közhelyes jobbratartás hiánya zavar pályán, meg az, amikor 3 autó a szélsőben utolér egy kamiont, akkor szinte tuti, hogy az utolsó vág ki a belsőbe először, fékezésre kényszerítve az első kettőt... Ezt is oktathatnák valahol, hogy ilyet ne.
[ Szerkesztve ]