Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [Adrian Mole:] Friss konfig, Win 11, gyere rám
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
- [Re:] Kempingezés és sátrazás
- [Re:] [HThomas:] Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
EQMontoya
veterán
Alapvetoen egyetertek.
Nalam ugye egy "fullfull" NBFL van: klima, sperr, 1.8, limitalt szeria krom bukocsovel, fa kormannyal, vilagosbarna bor belsovel, stb.
Innen elore lepni MX5-on belul azert nehez.
NC tagasabb es komfortosabb, de nehezebb is, szoval vezetesi elmeny szempontjabol csak kicsit mas (utazni komfortosabb, kevesse gokart), de nem elorelepes.
ND alapvetoen tetszik, de abbol az 1.5 azert gyengebb, a 2.0-bol pedig inkabb a FL utani kellene, nem is a +20 lo, hanem a karakter (tovabb lehet forgatni, es fent lett tobb ero) okan.
Ugyanakkor egyszer szeretnek kiprobalni egy S2000-et es egy Boxster S-t is (kizarolag a regit, szigoruan hatos boxerrel), ki tudja, mit hoz a jovo. Talan egyszer a tozsde is helyreall...
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!