Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
brumi1024
veterán
Ez ráadásul nem csak a DSG-kre igaz, a család zöld Cooper S-ében lévő 7 sebességes duplakuplungos automata is ilyen. Sokkal inkább lent tartja a fordulatot, és többet vitorlázik, mint a sportosabbra hangolt 8-as automata a JCW-ben. Az is leengedi, de már normál vezetési módnál is azonnal visszakapcsol egy határozottabb gázra, így ilyen szempontból élhetőbb. A fogyasztáson mondjuk meglátszik, ugyanabban a stílusban hajtva a kettőt hétvégi városozásnál az enyém 8 körüli számot mutat általában, az 7-et.