Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Bevallom, én másodszorra is visszaküldtem.
Először azért, mert túl erős volt.
Másodjára ugyanolyan (túl) erős volt, de mondtam, hogy akkor majd nem talpalom (naggggyon ment). Aztán mentem vele autópályán nyugodt stílusban, de annyit vagy többet fogyasztott 160-nál, mint máskor 180-nál. Akkor kértem rá módosítást, azt írták, hogy padlón ugyanaz lesz mint a durva verzió; így már rendben volt a fogyasztása, viszont nem éreztem azt a lehengerlő powert.
De talán a Te esetedben működne, lévén van csak szoftveresen erősebb kivitele a motornak.
(Az automata karóra ennél egy nagyságrenddel nagyobb invesztíció.)