Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-28 08:07:54

LOGOUT.hu

Autós topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#115601) Magnum_ válasza Doki16 (#115600) üzenetére


Magnum_
nagyúr

Még hybriddel se lenne pofám beállni ide

Nem is lenne szabalyos.

I humbly and respectfully decline™

(#115602) retesz147


retesz147
addikt

Sziasztok!

Senki nem használ itthonról beszerzett szivargyújtó elosztót?

Köszönöm! :R

Xiaomi 13 eu dev...

(#115603) gzbotii válasza Doki16 (#115600) üzenetére


gzbotii
veterán

"Azok az undorító hozzászolások amik szoktak lenni egy egy frissen megépült töltő híre után szégyenletes. "

Pl? Mi a bajuk a töltöttekkel? Egy linket tudsz?

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

(#115604) Peter.70 válasza Magnum_ (#115601) üzenetére


Peter.70
őstag

Még plug-in hybriddel sem?

(#115605) Magnum_ válasza Peter.70 (#115604) üzenetére


Magnum_
nagyúr

Nem ertem a kerdest. Az toltheto, azzal odaallnek. Nem toltheto hibriddel miert allnek oda? Doki a peldajaval NEM pluginre gondolt.

[ Szerkesztve ]

I humbly and respectfully decline™

(#115606) Qru válasza zoo8800 (#115598) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Képről szépen kitölti a 19"-os kereket de sztem is ez inkább elírás lehet.

#nincsbennetarcsi

(#115607) Peter.70 válasza Magnum_ (#115605) üzenetére


Peter.70
őstag

Bocsi, így okés :)

(#115608) Doki16 válasza Magnum_ (#115605) üzenetére


Doki16
addikt

Tudom, hogy nem szabályos. Ezért nem állnék oda még akkor sem ha nem lenne máshol hely. Csak a pofátlanság határa a nagy dízellel oda állni, és ezzel húztam párhuzamot, hogy én még a kis emissziós kocsival se parkolnek be oda. :)

(#115603) gzbotii: A legnagyobb probléma az szokott lenni, hogy minek ez ide, úgyse jár senki elektromos autóval. Elveszi a parkolohelyet. Persze ilyenkor elokerul, hogy a gazdagok kiváltsága és, hogy minden helyet elvesznek a benzines kocsiktol. Meg a többi válogatott baromság különféle kombinációban. Nagyon proli munkasvaros ez.

[ Szerkesztve ]

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#115609) focvis


focvis
veterán

Eddig abban a hitben voltam, hogy csak a 20d BMW-k égnek ki, ezek szerint a 30d is veszélyeztetett. [link]

(#115611) Mágus2 válasza Qtya123 (#115599) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Amíg könnyen forog, nem hiba. Amint összekopik halkabb lesz.

(#115612) Qtya123 válasza Mágus2 (#115611) üzenetére


Qtya123
őstag

Értem. Köszi a segítséget az üggyel kapcsolatban. :R Forog mindegyik kerék könnyen. Nem is értem, hogy szorulás nélkül hogyan tud ilyen hangos lenni ez a betét.

Amúgy igazad van, a fék nem játék. Nem autószerelő vagyok, hanem egy lelkes hobbista. Emiatt (meg néhány hanyag autószerelővel szerzett tapasztalat miatt) állok neki otthon több dolognak, habár felszereltségem (lásd például mérőóra hiánya) és tapasztalatom nincs annyi. Lehet néha többet vállalok be a kelleténél.

Egy utolsó kérdés:
Akkor a kerékagy ütése nem valószínű a fentiek alapján, vagy érdemes azért ráméretni? Cserekor megrángattam még felszerelt kerekekkel a féltengelyeket, de nem kotyognak, mozognak.

(a jobb első azonban majd törődést igényel, mert ugyan nem kotyog, de kézzel forgatva van egy kis hangja

[ Szerkesztve ]

(#115613) SzlobiG válasza focvis (#115609) üzenetére


SzlobiG
félisten

Ez kezd egyre kínosabb lenni számukra nézve. :U

Nem elég hogy a 2 literesek vezérlése egy kalap xar még félj is nehogy kigyulladjon. Egyre kisebb az esélye annak, hogy BMW-m legyen. :)

(#115614) >Deego.. válasza Mágus2 (#115611) üzenetére


>Deego..
senior tag

Sok helyen ajánlják, hogy az új fékbetétek széleit egy kicsit csiszolják meg.

Épp ennek a problémának az elkerülésére?

Qtya123:

Nekem még az a felvetésem, hogy a féknyereg tartókonzol okozzhatja. Lazítsd meg, pozícionáld és húzz rá.

[ Szerkesztve ]

" Agyalok és cselekszem, de nincs az az isten hogy feladom és lefekszem " ...

(#115615) -v- válasza focvis (#115609) üzenetére


-v-
addikt

E39 30d kell :K az még nem volt ilyen hitvány.

Ez meg jónak ígérkezik: Villanyautóként tér vissza a Toyota MR2?

[ Szerkesztve ]

(#115616) Mágus2 válasza Qtya123 (#115612) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Nem kis hangja van, hanem kukás.

(#115617) Qtya123 válasza Mágus2 (#115616) üzenetére


Qtya123
őstag

Úgy értettem, lemaradt az idézőjel :DDD Viszont annak már tényleg nem én állok neki. Az már nagy munka nekem. Még jó, hogy lehet külön csapágyat cserélni.

[ Szerkesztve ]

(#115618) Mágus2 válasza >Deego.. (#115614) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Csak azért, hogy hamarabb fogjon, nagyobb felületen érintkezzen a betét középső rèszével a tárcsa, ne a szélével.

(#115619) focvis válasza -v- (#115615) üzenetére


focvis
veterán

+SzlobiG és Többiek

E9x -ből meg szabad venni bármelyiket ami nem ég és nem fosch a vezérlése? (elvárt max. átlagfogyasztás: 95 - 10 liter, GO - 8 liter, táltos bármi - 6 liter, viszonyításképpen a Golfom 9-et eszik 95-ösből)
Ha esetleg meghirdetem az autómat (50%) és elviszik és gyorsan kell valami (30%), főleg dízel.

Mai Laptiming: [link].

(#115620) F_Zolee válasza focvis (#115619) üzenetére


F_Zolee
veterán

Vége úgyis egy másik golf lesz. ;]

(#115621) MPowerPH válasza focvis (#115619) üzenetére


MPowerPH
félisten

35D -t, faceliftest. 7-8l kozott eszik atlagban, de 6l korul is tud enni, ha csak csorogsz. Ha 200 es folotte mesz sokat, akkor is megallsz 10l alatt. Bar nem tudom mennyit szansz ra... Minel kevesebb km, vezetett szervizkonyv, ami le is nyomozhato. Legyen visszanezheto, pontosan mit csinaltak az autoval a szervizeken kivul.
Azert ezek mar korosodo autok, dpf mindig problema lehet, de ez minden dieselre igaz. :)

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#115622) focvis válasza F_Zolee (#115620) üzenetére


focvis
veterán

Nem kizárt; viszont a Golf 8 megjelenése előtt célszerű lenne értékesíteni a jelenlegit. :D Úgy érzem, most még árában elmenne.

@BMW001: Köszönöm, nagyon max. 4 métert szánnék e9x-re; 35d faxa, de kevesebbel is beérem. Könnyű újraértékesíthetőség és pici bukó fontos.

@Vili: Thx, milyen évjáratok ez, gondolom facelift előttiek? Mondjuk a FL jobban tetszik. De egyelőre csak agyalok, rbalint88 ültette a fülembe a bogarat.

[ Szerkesztve ]

(#115623) -v- válasza focvis (#115619) üzenetére


-v-
addikt

Aha, dízelből az M-eseket, M47 4 hengereseket és M57 6 hengereseket... benzinesből esetleg egy kevés km-es N52 30i

(#115622) focvis: Aha, FL előtti, 2005-2007 (talán 2008 30d-nél a váltás) közöttiek

[ Szerkesztve ]

(#115624) MunezXBK válasza focvis (#115619) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Csak halkam jegyzem meg, ha BMW tulaj leszel, azt is letagadom majd, hogy valaha beszéltünk. :U

(#115625) SzlobiG válasza focvis (#115619) üzenetére


SzlobiG
félisten

Ha 2 literes dízel, akkor a vezérlése a gyenge pont, amit cserélni kell hiába a BMW hülyesége, hogy nem kell.
Ez a procedúra kb 400e ft, ki kell szedni a motort és minden részegységet cserélni kell.

2013 utáni motorok esetén azt ígérték, hogy javítottak a vezérlésen, de bebizonyosodott, hogy nem, mert ugyanúgy elszakad, vagy elkezd csörögni és cserélni kell. Többek között ez a legnagyobb visszatartó erő, hogy ne vegyek F31-et, nekem nem ér meg 400k-t egy vezérlés csere miközbe egy szíjas vezérlést töredékéért le lehet cserélni. Ja és persze már 200e km alatt jöhet a csörgés szóval még sokáig nem is bírja. Nem rég volt egy tulaj az fb-s csoportba 170e km körül minden előjel nélkül elszakadt a lánc pálya tempónál, összeverte magát a motor milliós kár...

(#115624) MunezXBK: Tán nem szereted a BMW-s közösséget? :D

[ Szerkesztve ]

(#115626) MPowerPH válasza focvis (#115622) üzenetére


MPowerPH
félisten

Akkor ott a 25D, az nincs tultolva. 4 hengeres vacakot ne vegyel.... Borzalmas egy valamik.
35D jol eladhato, mivel hozzaerto korokben jo hire van, koztudottan a legjobb motorjuk. Eros, takarekos. Nekem az E92 -ot 4 napig tartott eladni. Az F10 -et meg 2 hetig. De az utolso hetvegen egyszerre 7 -en hivtak, hogy vinnek.(ho eleje, megjott a fizu) A 35D miatt... De az teny, hogy a 4-be nem fer bele. A 25D viszont igen.

SzlobiG: 20D -nel 300k a vezerlescsere. 6 hengernel 350k. Gyari alkatreszekkel. Egyszer kell cserelni, de nem mindegyik 6 hengerest erinti.

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#115627) bitpork válasza SzlobiG (#115613) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Miért lenne kínos? Látható h garancián kívül senkit nem érdekel. Vegyél új autót akkor fedezve lesz a temetésed, azon kívül le vagy ejtve :)

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#115628) SzlobiG válasza MPowerPH (#115626) üzenetére


SzlobiG
félisten

A 6 hengeres viszont tényleg jó.

Hivatalos helyen 400k-t mondtak, asszem a bavariannál néztem.
Persze egyéb helyeken megúszható olcsóbban is.

Malac: Egy prémiumnak titulált gyártótól ez szerintem igencsak kínos, hogy amit régen (M47) motornál normálisan megtudtak csinálni azt miért kellett így elqrni.

(#115629) bitpork válasza SzlobiG (#115628) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Mert nekik is hasznot kell termelniük.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#115630) -v- válasza focvis (#115622) üzenetére


-v-
addikt

(#115631) pit stop válasza bitpork (#115629) üzenetére


pit stop
addikt

A haszon és az emberi élet veszélyeztetése azért két külön dolog.
Ha lesz olyan amikor valaki ne adj isten bennég, és a felmenői között vannak ügyvédek, akkor egy kis hirveréssel elég nagyot üthetnek a nimbuszán bajor márkának.
Ezek után én elektromos autóit is fenntatrással venném - ott is rájuk jön spórolhatnék, aztán a túlhevült akksi meglep az még fájdalmasabb is akár...

Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.

(#115632) EQMontoya válasza Qtya123 (#115617) üzenetére


EQMontoya
veterán

Nálam a kézifék pofa egyik rögzítő rugója tört el, ami után még működött minden, csak a törött rugó belülről beleért a tárcsába. Volt egy hangja. :) Szét is darálta rendesen a rugót.

Olyan szempontból szerencse, hogy pont jókor, mert a hátsó tárcsa és betét is dobós volt már, azzal együtt így cserélve lett a kézifék rögzítésére használt pár apró biszbasz is (valami 5k az utángyártott szett, pár rugó meg stift).

Azt viszont nem gondoltam volna, hogy Nov. 1-es hétvégén nyári gumival fogok Zakopaneba menni.

[ Szerkesztve ]

Same rules apply!

(#115633) focvis válasza -v- (#115630) üzenetére


focvis
veterán

Bő 10+ db Opellel a hátam mögött annyira nem kívántam rá az Insigniara; másnak jószívvel ajánlom, nálam még tart a túladagolás hatása. Max. 2,5-3-at fizetnék Insigniaért, de inkább nem.

Köszönöm Mindenkinek a tanácsokat!
Bár egy éve már lefotóztam a gépet, ma lőttem friss képeket a külsejéről (azóta új gumik, nincs matrica a hátsó rendszámon).

(#115634) BigBlackDog válasza focvis (#115633) üzenetére


BigBlackDog
veterán

Volvo, mint folytatás, nem játszik? Pl. S60 2.4 D5, vagy újabb S60 D3?

[ Szerkesztve ]

(#115635) focvis válasza BigBlackDog (#115634) üzenetére


focvis
veterán

Ezeknél én sokkal jobb fotókat készítettem. :D Még nem hirdettem meg.

A Tiédért 1,7-en áll a licitem, az nagyon OK gép; a 2. is szép; a kocka V70 D5 az igazi kedvenc.

(#115636) SzlobiG válasza focvis (#115633) üzenetére


SzlobiG
félisten

Feltöltöd vhova a képeket? Jól rémlik, hogy nem kombi G7 ugye?

Számomra a bmw eléggé kiesett a jelöltek közül a jövőre való váltás tekintetében.

Most ezek járnak a fejembe:
G7 kombi
Leon FR kombi
A4 kombi

Mind 2.0 manual dízel.

Még ott van azért az auris is, de az ára miatt ki fog esni.

Az összes közül a G7-et érzem a legesélyesebbnek Euro 6-os motorral highline felszereltséggel.

(#115637) molnarpeter válasza SzlobiG (#115636) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

GTI, nem kombi.

(#115638) Tsebacsi válasza focvis (#115635) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

Látom ideje venned egy Focus ST-t hogy tudd milyen az igazi jó autózás ;]

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#115639) MPowerPH válasza Tsebacsi (#115638) üzenetére


MPowerPH
félisten

FWD -vel van olyan, hogy elmenyautozas? ;] No ne mar. Akkor mar S3, az legalabb AWD...

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#115640) Qru


Qru
MODERÁTOR

A top 29 legmegbízhatóbb új autó márka a Consumer Reports felmérése alapján - TC

BMW-nek erős a 8. hely így vissza olvasva a délutáni termést. :DDD

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#115641) 426os


426os
őstag

nonstopgumi.hu-nál volt már valaki? Futóműállítással kapcsolatos tapasztalat érdekelne, ha van. Köszönöm!

.

(#115642) pit stop válasza Qru (#115640) üzenetére


pit stop
addikt

A Volvo viszont ráerősített a nemrégen megírt XC90 kálváriájára :U

Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.

(#115643) MPowerPH válasza Qru (#115640) üzenetére


MPowerPH
félisten

Volvo azert kemeny... En mindig azt hittem, a Volvok megbizhatoak.

Don't Tread On Me

(#115644) kisza25 válasza MPowerPH (#115643) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

Multkor cikkeztek is róla
Toyota mr2 vs yaris gmrnlaptiming

[ Szerkesztve ]

Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

(#115645) focvis válasza SzlobiG (#115636) üzenetére


focvis
veterán

2.0 benzines, 5 ajtós és DSG-s. :DDD 9-et fogyaszt, bár a dízel hasonló stílusban 8-at.

Nem akarom kitenni ide a fotók linkjét a GDPR miatt :D, ha valaki olthatatlan vágyat érez, annak úgyis elküldöm a nyers képek linkjét. "6m VB".

[ Szerkesztve ]

(#115646) MPowerPH válasza kisza25 (#115644) üzenetére


MPowerPH
félisten

Pont az XC90 -et olvastam. De ugy gondoltam, csepp a tengerben. A regi S60 -ak pl. eleg jo autok voltak, megbizhatosag teren is mind a diesel, mind a turbos benzinesek eleg jok voltak.

Don't Tread On Me

(#115647) Qru válasza MPowerPH (#115643) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Volt amíg nem került Kínai kézbe...

#nincsbennetarcsi

(#115648) BigBlackDog válasza Qru (#115647) üzenetére


BigBlackDog
veterán

Először ugye a Fordhoz került csak, de ahogy hallom innen-onnan, már az a korszak is lejjebblépés volt megbízhatóság terén. :D

[ Szerkesztve ]

(#115649) molnarpeter válasza MPowerPH (#115643) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Az új tulajdonosi kör láthatóan átcsoportosított némi pénzügyi keretet a marketingre, esélyesen a minőség-ellenőrzés kárára :F

(#115650) Qru válasza BigBlackDog (#115648) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

GM olcsósított kicsit a gyártáson de így is bukás volt nyitniuk kelet felé. Aztán inkább meg is váltak a márkától. Saab szintén zenész de azt legalább nem merik itt árulni csak otthon Kínában.

#nincsbennetarcsi

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.