Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [GoodSpeed:] SAMSUNG Galaxy Buds FE (SM-R400NZAAEUE) a 9 éves SONY SBH20 utódja (nálam)
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [petipetya:] Nagy chili topic. :)
- [Re:] [Lenry:] Windows 11 telepítése inkompatibilis gépre
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
szőröscica
addikt
Igen, ez az, amit 5 eves koraban megvennek 100 ezer km-el, es meg 5 evig nyugodtan hasznalnam. Vegyetek sok ilyet, hogy majd en is vehessek!
Gergőke88
addikt
Csak nehogy 4 évesen a műszakin már ne menjen át a rozsda miatt...
Johnny_vT
senior tag
BBD: Ez nem egy pont olyan Volvo felni, mint amilyen neked is van?
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
tboldi
nagyúr
szőröscica
addikt
BigBlackDog
veterán
Nem, nekem Eurus van.
(#115104) tboldi:
rbalint88
addikt
Örülök, hogy Magyarországpn is van legalább két személy, aki diszkréten és feltűnésmentesen tudja viselni a vagyonát, ezért beruházott egy Bentley Bentaygába. Igazán visszafogott, szerény gépjármű, mely hűen tükrözi gazdájának társadalmi érzékenységét. Egyiküknek még regadóra is futotta! Azt sajnos nem láttam, hogy a Breitlinget belerendelték-e, anélkül ugyanis csak félkarú óriás szegény autó
irónia off.
-v-
addikt
Rozsdát
Gergőke88
addikt
Jujj vigyáz. Mert te is megkapod mindjárt a magadét...
szőröscica
addikt
Csak kene egy jo kis dizel bimmer
hacki87
senior tag
Harasztin a tűzépesnek van bentaligája.
Magnum_
nagyúr
Par hete a garazsnal (d)Zsuzsi zuzott el elottem egy fekete uj GT-vel. Az se magyar rendszamos volt.
I humbly and respectfully decline™
(#115114) molnarpeter válasza szőröscica (#115111) üzenetére
molnarpeter
nagyúr
Ha szükséges, cserélik. Ha nem szükséges, mi van?
gaborbol
őstag
Fel kellett mennem NY-ba kocsival lehozni szuloket repterrol, lefoglaltam egy luxus kategorias kocsit. Lincoln MKS, vagy Cadillac XTS, apro betuvel hozzateve "vagy valami hasonlo". Szeretem a szedanokat, vegre nem SUV, nagy kenylemes hajo, szepen elferunk benne,
Odaerek,hat gond van mert alig van auto, vagy adnak egy V8-as mustang cabriot, vagy egy infinity qx70-et.
Mustang merete matt kilove, SUV-ot sem szeretnek, adjanak egy szedant... De nincs mas es ez a SUN is resze a luxus csomagnak, vagy elviszem azt, vagy menjek at masik telephelyekre....Mar elve kesesben voltam, elhoztam a QX70-et.
V6 3.7 L nagyon szepen morog a motor, lelkes, ugrik,egyesz, jo vezetni.
Fereallok, telefon parositva, de nem jatszik le zenet.
Nezem a hi-fi-t, semmi markajelzes nincs rajta, hangszorok BOSE, szepen szol, de ennyi.
CD-s radio( nincs MP3-se), radio 1-6 ig programozhato savok es ennyi. Nincs erinto kepernyos sem,az osszes funkcio a menube a fogyasztas es a szerviz idopontok. USB port van, de az meg csak ismeretlen eszkozt uzenetet dobal fel.
Oke, mi van ebbe konkretan ? Semmi, semmi sincs benne.
Holt ter figyeles, nincs, semmi mai biztonsag extra, mint savtartas, radaros fekezes-tempomat, nope.
Extrak: BT csak telefon, es a tolato kamera
Nem hittem el, hogy "balkan editiont" kimondottan a kolcsonzoknek csinalnak, es 2017-es modell volt.
A motorn kivul meg a tankajot mogott levo "premium fuel only" feliratot leszamitva semmi premiumot nem sikerult felfedezni benne
SzlobiG
félisten
Úgy látszik eddig bírták húzni a dolgot.
Snoop-y
veterán
Kolcsonzok a legparajabb autokat veszik. Ha azon a 2 dollaron mulna amit meg tudnak sporolni az ajtokilincset is te fognad belulrol nehogy kiessel...
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
Qru
MODERÁTOR
Hmm, erre a 194 lovas szívóra kíváncsi lennék.
#nincsbennetarcsi
Johnny_vT
senior tag
Én is... A Mazda motorikusan mindig is király volt. Ha nem rozsdásodna olyan eszeveszettül, akkor ma egy H-generációs 6-osban ülnék, nem S60-ban. (Vagy nem, sose tudjuk meg )
Amúgy emlékeztessen valaki, mert még fiatal vagyok. 190 lóerő a turbó korszak előtt nem volt túl megszokott egy családi autó szívómotorjától, ugye?
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
eastsider
nagyúr
Sziasztok,
Cascot+ kgfb-t kötnék, mire érdemes figyelni a casconál?
pl köbe/allianz 30k/év a kötelező + ~90 a casco
uniqua 200 összesen, de van még többért is...
(gondolom több mindenre fizetnek a magasabb cascoért)
[ Szerkesztve ]
Richard!
addikt
20.000€-tól már lehet kapni, 100 000 km alatti futással, 2013-as évjárattól. (mobile.de)
Not bad! 😎
Ma kezdődik életed hátralevő része!
rbalint88
addikt
Passat B3, B4, B5, B5.5 2.8 V6 174-193 ló, Ford Scorpio is volt 2.9-es motorral, Opel Vectra, Omega is volt 2.5 és 3.0 mocival ilyesmi erővel, Alfa 155, 156, 164, 166 is volt 2.5, 3.0 és 3.2 V6 motorokkal 190-240 ló közötti teljesítménnyel. Na meg ugye a Volvonak is volt a 2.9/3.0 motorja, ami létezett szívóban is.
Vagy mennyire régi autókra gondoltál?
Qru
MODERÁTOR
Európában nem annyira, USA-ban simán. Honda Accord G7 3.0i meg G8 3.5i ott a bevásárlós autó kategória.
M3 hazafelé délután egész jól járható volt, rendőrök sehol. Illetve egy elfogó autó (Audi Avant) felkapcsol lámpával várta áldozatát (kivételesen nem engem).
mod:
eastsider: Casco és kötelező gépjármű felelősségbiztosítás topik
rbalint88: Középsuliban az osztálytársam faterjának volt 3.0i Safrane-ja. Elég menő volt akkoriban.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Johnny_vT
senior tag
Na ja, de a V6-os Volkswagenek, az Alfák, meg a sorhatos Volvók soha sem számítottak éppen olyan átlagautónak (vagy nevezzük flottás autónak, mindegy), mint ez a Mazda. A maga nemében mindegyik kuriózum volt akkor, még a nagymotoros Opelek is.
Vagy én ülök fordítva a lovon és ez a 6-os mégsem olyan szürke egér, mint amilyennek lelki szemeimmel elképzeltem?
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
eastsider
nagyúr
bocs, törölhető
Qru
MODERÁTOR
Igen ezek az adott modellek zászlós hajói amiket leginkább presztízsből árultak, nem is túl sok fogyott belőlük. Bár egy W8-as B5.5-öt azért élnék mondjuk.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Ezekből a saját scorpio és az alfa 164 3.0 nem volt 190LE csak a cosworth vagy 24v változatban (mk2).
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
rbalint88
addikt
anno akartam venni W8 Passatot. és hidd el, nem a 13-20 literes fogyasztás tántorított el tőle egy normál Passathoz képest 2-3x a fenntartása és már az se volt olcsó
Johnny: nyilván nem ezekből adtak el igazán sokat, ahogy a Mazdából se ebből adják el a legtöbbet, hanem a dízelekből és a 2.0 benzinesből.
bitpork: lehet a régiek gyengébbek voltak, 156 és 166 vonalon műveltem ki magam, ott a 2.5 is 188 ló volt legalább
[ Szerkesztve ]
Qru
MODERÁTOR
Igen, horror drága. Anno a Leitoldnál volt egy ilyen, elég szép hangja volt nem tudom a cikkben miért írják, hogy kölyök mókus hangja van.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
tboldi
nagyúr
Egyik tanfolyamtársamnak ilyen W8-a van, de lehet, hogy már csak volt. Folyton arra panaszkodott, hogy milyen nehéz hozzá alkatrészt szerezni. Már akkor tervezgette, hogy vesz helyette egy másik B5.5-öt, csak 1.8T-t és kombit. Nem tudom, hogy azóta sikerült-e neki.
-v-
addikt
Amikor működik, és nem kell bele önteni épp a pénzt, vagy alkatrészt vadászni, vagy péket vadászni, aki látott már ilyet és nem lett rosszabb a keze alatt mint amikor bevitték hozzá , akkor biztos nem rossz.
Meg kell számolni, egy átlag W8 tulajnak hány bookmark van a "Passat" mappájában ebay meg bontó meg fórum meg egyéb linkekkel az egy jó metrika, mennyi szellemi, idő és pénz ráfordítással üzemeltethető egy használt autó
[ Szerkesztve ]
Qru
MODERÁTOR
Nem rajongok a német autókért de az 1.8t B5.5-öt szerettem. 374k km-t tekertünk bele mielőtt visszatekert órával egy murvás nepper telepen landolt volna. Ez idő alatt csak 1 turbócsere volt (ami kvázi kopó ugye) a szokásos karbantartáson kívül. Hangja is egész jó volt és nem volt benne ez a fene nagy sterilitás amit miatt nekem kelletlen minden modern német autó. Volt karaktere, szépen fütyült a turbó, és olyan 3000-nél érezted, hogy felépült a töltőnyomás és van tartalék.
#nincsbennetarcsi
Casco- ott érdemes kötni ami fizet is, aegon, allianz... Köbénél biztos nem fizetnék cascot
Eladó: Ryzen 5 4600G 6C/12T BOX (hűtővel) 35 hónap garancia 28,5eFt, posta van
tboldi
nagyúr
Akkor én jó vagyok, hogy nincs "Jazz" mappám, csak egy szem jegyzet a telefonomban?
Qru
MODERÁTOR
40 ezrenként EGR-t pucolsz? Az derék.
#nincsbennetarcsi
tboldi
nagyúr
Annyi az előírás a szelephézagra, és ha már ahhoz le kell venni a szívósort...
[ Szerkesztve ]
szőröscica
addikt
Basszus, milyen jó lehet egy ilyen kocsival járni és tudni, hogy hova kell nyúlni, ha valami elfingja magát benne. Nem kell félteni, de nagy, kényelmes és hangulatos.
Én meg féltem az Amperát, hogy milyen gyökér megy neki, és ha bármi elromlana benne, pingvineznék az út szélén.
Magnum_
nagyúr
Lattad, hogy a kollegamnak 5hetig volt Dunaban az Ampera, miutan belement egy hulye.
I humbly and respectfully decline™
szőröscica
addikt
Ja, en sem annyira az anyagi vonzatatol felek, hanem az auto nelkul maradastol. Nekem a tomegkozlekedes egy halalos itelet itt a XVII-ben.
Qru
MODERÁTOR
Táltos benyó, nem nagyon lehet az kormos ilyen gyorsan.
Mondjuk pont ma tankoltam 379,9-ért a puruttya E5-öt.
#nincsbennetarcsi
szabonagyur
félisten
Nekem 100k után is nagyon jó volt az EGR, szaki is mondta, hogy látszik a jó üzemanyag használata, pedig általában normál ment bele, néha csak a jobbik.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
Qru
MODERÁTOR
Ha időnként meghajtod pályán és előtte néha nyomsz bele prémiumot az szvsz egy jó aranyközépút. A pucolást úgy sem úszod meg akkor sem ha csak prémium megy bele.
#nincsbennetarcsi
szabonagyur
félisten
Így van használva Kb. fele-fele arányban van benne jobb minőséggel is töltve.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
tboldi
nagyúr
De ha már így is, úgy is lekerül ez az átvezető csatornás lap, akkor nem teszem vissza, csak tisztán. És ha már ezt kipucolom, akkor nem végzek fél munkát, a szelep és a csonkja sem marad ki.
szerk.: Nem tudom, pontosan mikor nyúltak ehhez utoljára, olyan 50-60k km-re saccolom a képen látható állapotot. Ebből kb. 40-45k-et ment német benzinnel, ~10k-et már itthon, az előző tulajnál, nem tudom, milyen benzinnel, és ~5k-et az én kezeim alatt V-Power 100-zal.
[ Szerkesztve ]
Qru
MODERÁTOR
Nem vészes állapotú. De jah, ha már szétkapod akkor érdemes. Nekünk is most van túl egy ilyen beavatkozáson.
#nincsbennetarcsi
Integrale
veterán
A katalizátoros 3.0 V6 164 180 lóerős volt, a cat. nélküliek 192-200 a 24 szelepes V6 232 volt.
Mazdából a Xedos 9-ben volt 170 lóerő feletti V6, de ott van még a Peugeot 605, Citroen XM, Lancia Thema (eleinte ugyan azzal a PRV V6-tal, mint a PSA, Volvo, Delorean-ban is, később Alfa V6.)
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-v-
addikt
Mazdából a Xedos 9-ben volt 170 lóerő feletti V6
Abból a szívó 2.5-ös csak 167 lóerő volt, a 211 lovas 2.3-mas az kompresszoros volt, nem szívó.
[ Szerkesztve ]
Integrale
veterán
"Bad reklám is reklám too"