Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
brumi1024
veterán
Mármint melyikbe került Android Auto?
A 3er szerintem nem ennyire rossz (lehet csak meg szoktam), de tény, nem egy liga az Audival. A nem fullosra felextrázott F10-es 5er (ami az F30 3er felett van jelentősen belsőtérben) mellé simán oda lehet tenni az A3-at (8V), nincs annyi helyen bőr, de a műanyagok, a gombok és az összeszereltség igényesebb szvsz. Az X5-re, vagy az új designra (X3, 5, 7m) már ezt nem lehet mondani, az megint más szint.
focvis: Az mx5 még mindig gyenge, vagy más gond van vele?
[ Szerkesztve ]
brumi1024
veterán
*megszoktam
Ültem tavasszal EQM 1,6-os MX-5- jében, nem tűnt vészesen gyengének. Viszont erre se vagyok rákattanva; egy króm lökhárítós kispók jobban vonz (szentimentálisan).
109549) rbalint88: Jól hangzik. Augusztus 20. rémlett, mint vmi határidő.
[ Szerkesztve ]
Integrale
veterán
Giuliaba kerult az AA, nem most, korabban, de mar ideje volt.
Nekem nagy csalodas volt a most futo 3-as, raadasul M3 volt es M4.
Csak amikor olvasol egy tesztet, es nyaltenger az egesz, mert ilyen jo a belso, olyan jo a belso, szuper anyagok, aztan bepattansz, es nyakoncsap a valosag...
Zorgo B oszlop boritas, sorjas kardanbox buekolat, kopogo muanyagok konyoklotol lefele stb. Ciki.
Ami tenyleg azert erthetetlen, mert penz van ra, tudas is, es technologia is adott, szoval siman tudnanak egy Audi szintet.
"Bad reklám is reklám too"
Declare
őstag
ez a regi bmw müszerfal nekem tovabbra is tökre tetszik Baszki nekem is kell egy 3 as kupe
B-L-A-C-K
titán
Támogatom, kintről keress egy f@szát.
#47205632
törölt tag
Azt nem büntetik, ha valaki az EU-s rendszám kék csíkjára felmatricázza a régi magyar zászlós részt?
[link]
Épp egy ilyet láttam a boltnál parkolni.
Declare
őstag
Biztos, hogy nem ragaszthatsz rá/le semmit a rendszámodon....eszem megall mennyi unatkozo ember van akit nem köt le az elete es nem tudja mi a rossebet kezdjen a szabad idejevel
(#109556) B-L-A-C-K tudnek valogatni Erdekes, hogy Te sohe nem voltal bmw manias, mint mondjuk en es ettöl függetlenül ugyan ugy megfogott a vezetes elmenye, mint engem
[ Szerkesztve ]
Snoop-y
veterán
Vezettem mar sok fajta BMW-t egyestol a hetes szeriaig szinte mindet.
Nekem valahogy nem jott at az a nagy feeling. Vannak jobbak rosszabbak az M szeria nyilvan fasza(M3 es M5 volt a seggem alatt) de az atlag BMW nekem ugyanugy egy sima auto mint egy Golf vagy egy Focus. Semmi extra.
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
rbalint88
addikt
igen, aug1- és aug20 között szabadságon volt a turbós ember, holnaptól lehetne vinni hozzá a portékát, de előbb valamelyik szerelővel kell egyeztetnem időpontot, aztán trélerháton eljuttatni hozzá a gépjárművet.
Declare
őstag
Nyilvan nem kell szeretni, meg ez is egy velemeny, de azert ez igy eleg fennhejazo hsz....
Alapbol az összeszereles, az anyagminöseg, design, extralista, meg kidolgozas miatt sem lehet egy lapra tenni egy focussal vagy egy golfal... Teny, hogy egy alap 1 er, 3 er az semmi extrat nem fog adni, de a hatsokerekhajtas az önmagaban egy olyan plussz, ami elvitathatatlan. Plane egy golfhoz kepest. Ehhez jön hozza azert a komolyabb design munka, az aprosagoknak az igenyesebb megoldas, komolyabb extra lista, meg motor valasztek stb....de persze nyilvan egy 1er vagy 3 er nem lesz baaaaaaaaaaaaaaaaah kategoria.
Am nem is celja a fenti bmw-knek "extrának" lenni....mint ahogy nem is varhatja el senki ezt egy 116i töl 7-8 millioert ezt Ellenben ha szeretned az 1er t is kerheted 340 loerös valtozatban, komolyan felextrazva, ami azert ugy megint nem eppen focus kategoria
A plusszt meg extrat az M es bmw-k adjak, meg a jol felszerelt es motorizalt 5 er meg 7 er.
Persze ha egy Porsche-ban vagy egy Maybachban ülsz, lehet fikazni, hogy a bmw semmi extra...de azert a golffal meg focussal összehasonlitani, az picit hangulatkeltes
Elektrosokk
addikt
köszi!
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
Snoop-y
veterán
Hat nem tudom 9+ millioert vagy honnan is indul az egyes kicsit jobb minoseget varnek el?
Zorgo fos muanyagok benne, tapintasra sem kellemes.
Amugy en a vezetesi elmenyre ertettem foleg egy bizonyos kategoriaig kb mindegy miben ulsz.
Amirol te beszelsz az az 5-tol felfele kezd megjelenni. Ez a BMW mar reg nem az ami regen volt (amikor R5 GT turbom volt megvesztem volna ha beleulhetek egy harmasba)
Nem kell maybachot birtokolnom ahhoz ,hogy ne lassam a wow factort egy sima 1-3 kategorias BMW-ben eleg volt beleulni parba es vezetni oket.
Nem azt mondtam ,hogy szar csak azt ,hogy nekem semmivel nem kulonlegesebb mint ulni egy golfban vagy egy focusban. (azt se vennek nem kell aggodni )
Az iDrive-tol meg agyfaszt lehet kapni.
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
máyköl
veterán
Barátomnak ilyen S80 -ja van. Első tulajdonos. Most lépett 600.000km fölé a mutató.
Azt mondta az automata váltóhoz kellett egyszer nyúlni ami drága volt, ezen kívül semmi komoly, motorhoz soha nem nyúltak még. Azt mondja filléreket kapna már érte csak a magas km miatt, ameddig megy a kocsi addig használni fogja.
Úgyhogy ha a linkelt példányban valós a km, valaki marha jól jár majd ezzel a kocsival.
[ Szerkesztve ]
Gergőke88
addikt
Én múltkor 600+km-t nyomtam le egy seggel egy 6gt-ben (40i az új modell) és nekem nagyon átjött hogy miért kerul ennyibe és hogy mit tud.
gzbotii
veterán
Én a főnököm 8 éves éves Porsche Caymanban ültem volt, és azon is nagyon visszás volt az egészürke, kopogós műanyag mindenhol. De gondlom egy alapmodell volt, azért. Pedig az sem Golf kategória árban.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
A tied szvsz kívül belül jobb. Na meg aki ilyet csinál, inkább az jusson a pokolra. Tiszta notch. Csak itt az autogyárak majmolják egymás hülyeségeit.
Magnum_
nagyúr
Van elonye is.
Nem kell csiszolgatni rola a kokszot :-)
I humbly and respectfully decline™
Csak a porkéban nem a kényelmet fizeti meg az ember első nekiindulásra. Nem ok nélkül felárasak a nagy motorteljesítményű sport centrikus autómodelleknél a hifi meg a minden is. Elsősorban a sportosság élményét veszik meg, nem?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
brumi1024
veterán
Pedig szerintem az iDrive (újabb változatok) messze az egyik legjobb a fedélzeti rendszerek közül. Simán ott van/bizonyos szempontokból jobb, mint az MMI, a többi, amit láttam nagyon messze utána kullog. A Tesláét nézném meg még, az maradt ki egyedül a modernkoriak közül. A Mercié serintem szégyen, UI designerük monnyonle.
Declare
őstag
Kisse elbeszelsz amellett amit irtam
Pont ezt irtam le, hogy egy 1 er vagy 3 er az nem is celozza meg a wow faktort, de attol még az extralista, hatsokerekhajtas es motorvalasztek akkor is a egy golf föle emeli. 8+ milliotol indul egy 1 es bmw, mig egy jol felszerelt 2.0 dizel golf 11+ millio. Ezt igy kell nezni es ez is a celja az 1er el a bmw nek.
A regen meg mas volt dologhoz: Regen volt kb 5-6 modellje a bmwnek, ma mennyi van? Összeirni is nehez lenne. Ebben a mostani modellpalettaban pedig az 1er bmwvel egyertelmüen a belepö szintet celozzak meg, a golf kategoriat, csak egy picit dragabban. A 3 er ugyan csak a "passatos" kategoria, csak egy picit dragabban. Ahogy irtad is, meg en is eggyel feljebb, igen utana jön az 5 er, 7 er ami már rámegy a premium dolgokra (de ott is egy belepö 5 er azert nem ad sok wow feelinget )
gzbotii
veterán
Mondjuk előzések előtt nem kellett sokat gondolkodni, hogy beleférsz-e, az tény
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
Még új iDrive-ot nem próbáltam,de a régebbiek egy rémálommal értek fel.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
brumi1024
veterán
Azok szörnyűek voltak, az újabb rendszerek (2011+ kb) viszont nagyon rendben van.
[ Szerkesztve ]
Hiába no, csak jó tanár volt az Audi
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
BigBlackDog
veterán
Én a napokban láttam kiállított darabként egy új Fókát. Hát, eléggé kámpicsorodott, gyámoltalan eleje volt.
Snoop-y
veterán
Elbeszelunk egymas mellett. Hogy jon egy 6-os GT egy belepo szintu BMW-hez?
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
Snoop-y
veterán
Igen es ahogy lett tobb modellje a belepo modellek mind le is huzzak/huztak a nevet.
Amikor en vagytam 3-as bomosre akkor az volt a belepo modelljuk de klasszisokkal kivanatosabb auto volt mint a versenytarsai.
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-v-
addikt
Egy Golf 6-os simán hozza a faceliftes e90 3-as beltéri minőségét. Amikor eladtam a 6-ost, ilyent néztem először.
Declare
őstag
Hat sajna ezt a vilagot eljük ma....többet, gyorsabban, olcsobban .
Most ha azt nezzük a Goldbeck-nél az épitesvezetök jarnak 1 es bmw vel, csomo cegnel a kisebb területtel rendelkezö Außendienstek (üzletkötö, ügyfelkapcsolattartok) jarnak 1 er el....ide nem kell sehova premiumság. Egy kis fogyasztasu dizelmotor, meg bmw mint egy kis presztizs ertek es kesz.
De egy felsöbb vezetöi kategoriaba is tök jol el lehet löni az 5 er bmw t, egy közepes felszereltseggel 20d vagy 30d motorral. A 20d 53 ezer eurotol indul, a 30d 60 ezer eurotol. Még mondjuk egy 10% konfiguracios lehetöseget adsz a usernek es ha valakinek nincsenek extrem igenyei a vilag netovabbjanak eli mog hogy egy börüleses 5 ös bmw be ülhet. A cegnek meg belekerül 800-1000 eurojaba havonta.
BTW egy 5 ös bmw ben már en is nagyon jol ereznem magam
(#109581) focvis hat az az e90 es bmw az a "amikre nem vagyunk büszke kategoria" a bmw nel szerintem....föleg a face lift elötti, halogenlampas fapad verzio, azokkal az ülesnek nem nevezhetö alap üleseivel.....jáj....
[ Szerkesztve ]
rbalint88
addikt
pedig még abban a facelift előtti világszégyenében is érezni, hogy mennyivel különbül van összerakva, mint egy passat. sógornak volt egy fapad+ 320d (navi, ülésfűtés, multikormány az alapon felül), 12 évesen, 300ezerrel is egyben volt. ugyanilyen korú és futású passat egy kalap fos hozzá képest sajnos és nem csak azért, mert a 2.0 pd szétrázta, hanem az ugyanolyan fapad modellek között ide van eldugva az az 5-8ezer eurónyi felár.
-v-
addikt
Ehh .. ilyen a bele, olyan a bele, jó minőség, nem jó minőség ... mindegy, csak menjen
A műanyagok minőségét annyit kell nézegetni, mint a fogyasztást.
rbalint88
addikt
ezt pont tudja a BKV is, ugye?
Snoop-y
veterán
Akkor kezded el ezeket nezegetni amikor atlag autoban ulsz.
En is kaptam anno az STI-re uhh milyezmar hat hogy nez ki a belseje?
Mondom gyere ulj be az anyosra megyunk egy karikat. Masodik korforgo utan nem nagyon erdekelte a belso design
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-v-
addikt
Az alfával ellentétben megy, ja
Engem vihettél volna, akkor sem teCCik a bele Nekem a sebességnél sokkal többet nyom a latban h a szömöm ne essen kekszuális zaklatás áldozatává.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
brumi1024
veterán
De egy mindennapi használatra vett autónál (ami mondjuk másodállásban mókázásra is jó) az idő nagy része hétköznapi vezetés. Ott pedig számít, hogy a 140-160-180-200-nál is lehet normál hangerővel beszélgetni, hogy hogy szól a hifi és hogy milyen érzés megfogni bent úgy bármit.
[ Szerkesztve ]
Snoop-y
veterán
Mondjuk ez tipikusan az a retegmodell ami kb akarhogy nez ki megveszik.
Nekem sem volt a kedvencem attol fuggetlenul ,hogy japan auto fan vagyok de nem is azert vettem ,hogy bamulgassam.
Kormany es ulespozicio kenyelmes volt pedalok kivaloak az ,hogy 20 evvel ezelott a Nissan cherrynk beltere hasonloan puritan volt (korahoz kepest) az nem nagyon erdekelt
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
Snoop-y
veterán
Ezzel egyetertek.
mod:
Az STI-ben volt pioneer hifi/gps/TV hat kb 1x volt bekapcsolva a 2 ev alatt talan aznap mikor megvettem es kiprobaltam ,hogy mukodik e
Aztan inkabb azt hallgattam meg melobajaraskor is ,hogy Vroooom pssss Vroooom pssss
[ Szerkesztve ]
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
#47205632
törölt tag
[link]
Napi tevékenysége az átlagpolgárnak.
stickermajom
addikt
Megfogadtam már ezerszer, hogy nem olvasok kommenteket Facebookon, mert fájdalmas az a szintű ostobaság és műveletlenség, ami pl. egy TC cikk alá behányódik. Most a Mercedesekbe érkező Digital Light videója (ahol kedves üzeneteket, meg szívecskéket írogatnak fel a járókelőknek) alá néztem be és basszus 10 emberből kb. 6 agyáig nem jutott el, hogy nem ez a feature benne, és megy a fikázás. Elszomorító.
Ez most mi miatt is kapcsolódik az autókhoz? Olaj? Áram? Izé? Ööö...
Jótanács: Nem olvasunk kommenteket, nem reagálunk rájuk, árt az egészségnek, és csak még jobban csalódik az ember a világban...
(#109595) Peter.70: Mindig az kell ami nincs (Neem, csak most kéne bele a gyári 182 lovas chip és akkor csendben lennék. Úgy 2 hétig )
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Peter.70
őstag
Kezded unni az új autódat?
tboldi
nagyúr
Jóformán én is csak a Jazz csoportot követem, ott még azért viszonylag normális a társaság.
stickermajom
addikt
K Astrás csoportban mostanában csak a BC-s csoda fogyasztási képek, illetve a hogyan kell Android Autot telepíteni kérdések mennek.
MunezXBK
nagyúr
Én anno a B5 csoportot hagytam ott pánikszerűen.
tboldi
nagyúr
Majd pár év múlva, amikor már kezdődnek a bajok, ezt-azt cserélni kell, stb.