Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Négymagos Xeon(!) CPU LGA775-ös deszkában
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] A használt VGA piac kincsei - Július I
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [HThomas:] Nikon D500 wishlist
- [Re:] [HThomas:] Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Snoop-y
veterán
En az elektromos bringasokat utalom
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
Declare
őstag
Akkor neked remalmaidban olyan kepek ugralnak, hogy egy kombi passatos a csomagtartoban szallit egy elektromos bicot es közben villogat?
barnam_
nagyúr
Végigolvastam, minden tiszta! Nem, hanem arra gondoltam max husit vinnék sütni. De jobban belegondolva nem biztos, hogy a BP - Siófok táv jót tenne neki hűtés nélkül
Folyt. köv. a másik topicban.
Kornel
veterán
Megpróbálom az ígért beszámolót megejteni az SX4 S-cross 1.4T 2WD MT-ről.
Szóval az autó lassan másfél éves lesz, ~27.000 km-nel járok, ami bőven több, mint az eredetileg tervezett km futás, ebben azért szerepe van az autónak is, ahova lehet autóval megyek, szerintem többet is, mint eddig.
Kezdem a negatívumokkal, ebből talán kevesebb van:
Gyárilag a zajcsillapitas csak közepes, főleg a hátsó részén, ahol az ülés és a csomagtér alatt szövet sincs, ezért bőven nem ér fel a középkategóriához ebben a tekintetben. Ezen utólagos hangszigeteléssel segítettem, az ajtókat és az egész hátsó traktust CTK standard lapokkal fedtem be, az eredmény egész kulturált lett, hátul prémium kategóriás zajcsillapitassal, persze most elől igényelné, de ez otthon gyakorlatilag kivitelezhetetlen, az egész műszerfalat ki kellene bontani a teljes körű munkához.
Szokásos Suzuki betegség az egy két apró, de annál zavaróbb zörgés, úgy mint a kesztyű tartó, kalaptarto, ezeket is gyorsan orvosoltam.
Az első üveg gyorsan karcolódik, és hamar kilyukad egy kis kavicstól is, made in France... Nemsokára cseréltetem utángyártottra, ennél csak jobb lehet.
A fényezés iszonyú sérülékeny, és az indigókék sajnos mind narancsos is, ez van, majd megszokom.
A kormányzás nem elég közvetlen, de megszokható, vannak sokkal rosszabbak is, de nem is egy sportautó.
És az előnyök:
Az 1.4T elég jól mozgatja a viszonylag könnyű kasznit, elég könnyű a szabályos kereteken kívül kerülni, ezt rajtam kívül többen is leírták. A gyári gumival viszont rögtön csalódás ért, azt hittem, hogy az autó esne le az útról, közben pedig a gumi hibája volt. (Eco contact 5)
Az útfekvés és úttartás annak ellenére is megfelelő, hogy hátul csak csatolt lengőkarra telt, forszirozott helyzetben azért jól jönne az Allgrip automata módban, utólag gondolkozva megérte volna a 400k-s felárat.
Fogyasztásban szerintem parádés, vegyesben, viszonylag haladva 6,8 liter a számolt nagyátlagom, ennyit égett a 2.0 dízel Mondeo, és 1 literrel kevesebb, mint az 1.8-as Civic, ami ráadásul nem is ment.
Ülése minőségi plüss huzattal jónak mondható, 900 km után sem fájt a hátam benne, de kitűnő osztályzatot így sem érdemel. A gyári huzat viszont inkább 2-es, ezért is éri meg egy jó üléshuzatot csináltatni rá.
A fék kitűnő, bárhol, bármikor megáll, abszolút értelemben is az élmezőnyben van.
Kátyúkat jól átlépi, bár inkább feszes a futóműve, mint lágyan rugózó.
Beltér átlagos Suzuki-s, viszont próbáltak kicsit előre lépni, például szövet betét az ajtó könyöklőin, puhább műszerfal betét a kéz előtt, de az alap dolgok egyen Suzuki-s megoldások.
Méretre bőven az átlag kompakt méret felett van, elől hátul kényelmesen elférek a 184 cm-el és a hosszú lábaimmal, a csomagtér 430 litert az ál padlón kívül, összehasonlítva sokkal tágasabbnak hat egy Astra-nal vagy Focus-nal is.
A GL+ felszereltsége az átlagos alap / közepes felszereltségű versenytársak felé emeli az ár érték arányát, a LED lámpák kitűnőek, az automata fényszórók, ablaktörlő, automata ketzonas klíma, az automatán sötétedő tükör elég komfortossá teszik a vezetést.
A 27.000 km alatt semmilyen extra meghibásodás nem volt, remélem sokáig így is marad.
Összességében alaphelyzetben 7/10, upgrade-elve 8/10 pontot érdemel eddig nálam, a pár apró bosszantó dolog miatt.
Snoop-y
veterán
Itt svajcban nem. Itt csak az elektromos bringasoktol kapok fraszt. A passatosok altalaban apukak vagy anyukak es nyugiban haladnak.
Az elektromos bringasokat azert utalom mert tul gyorsak de tukorbol csak sima biciklisnek latszik (nemelyik siman 50-el is megy) igy nehez megmondani mennyivel megy
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
Snoop-y
veterán
Jo leiras. Akkor elmondhatjuk ,hogy jol valasztottal. Tovabbi sok sok balesetmentest!
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
Kornel
veterán
Valószínű hogy nem jutott minden eszembe, akit más is érdekel, kérdezzen nyugodtan.
Snoop-y: ár érték arányban igen, többért persze lenne jobb, pl. egy Tuscon.
Qru: teljes értékű pótkereket (6,5 col R16) raktam az alpadlo alá, gond nélkül befért.
[ Szerkesztve ]
Qru
MODERÁTOR
Jó kis összefoglaló! A pótkerék befért a padló alá simán?
#nincsbennetarcsi
Elektrosokk
addikt
Úgy látszik Pesten minden nap lát valami újat az ember.
Ennél a kereszteződésnél egy 6-os coupe bmw pirosnál úgy jött át hogy átment a szembejövő sávba... közben autók jöttek mentek, nem átcsúszott a sárga a pirosba. komoly volt
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
Qru
MODERÁTOR
Biztos nagyon sietett a sarkon üzemelő kupiba.
#nincsbennetarcsi
BigBlackDog
veterán
Asszem, hogy a mankókerék igen, a teljes értékű pótkerékkel viszont elveszik a padló alatti plusz szint.
Magnum_
nagyúr
belami mon ami
I humbly and respectfully decline™
Qru
MODERÁTOR
Elég a mankó nekem, nem kell teljesértékű. A lényeg, hogy ha kapnék egy defektet a telken ne ragadjak ott.
#nincsbennetarcsi
Van ott egy jó VW bontó.
Akkor tökéletes az autó! Köszönjük az összefoglalót!
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Peter.70
őstag
Köszönöm szépen a beszámolót
barnam_
nagyúr
brumi1024
veterán
Köszi a beszámolót, jó volt olvasni.
rbalint88
addikt
Csodalkoztam is, hogy tegnap nem rakta be senki
Btw vegyen mindenki 3-5 evente uj autot es akkor lesz esely fasza veteranra
[ Szerkesztve ]
Kornel
veterán
Így van, de annak ellenére mellé és bele bőven lehet pakolni.
Tsebacsi:
Egyébként a tökéletes 10/10 lenne
[ Szerkesztve ]
Hehe... ugye milyen könnyű megszokni a jót? Máris túlteljesítetted a tervezett használatot.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
tboldi
nagyúr
a beszámolót!
Kornel
veterán
Így van, szerencsére a Kleber quadrexer 2-k bírják a strapát.
Csak a felár miatt nem választottad a 4wd-ot?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Elektrosokk
addikt
Mercedes W203 3.2 -es benzinesről mit tudtok mondani ?
(#109210) Qru egyébként igenjó hangja volt amikor megpadlózta
[ Szerkesztve ]
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
tboldi
nagyúr
Éppen a szervizben ülök és várom, hogy elkészüljön a WagonR. Kíváncsi leszek, hogy milyen lesz az új lengéscsillapítókkal, meg hogy találnak-e valamit még.
BigBlackDog
veterán
Egyébként a hátsó, utólagos zajszigetelés jótékony hatását lehet érezni elől is? Vagy inkább csak hátul ülve lehet érezni a kisebb zajt?
Integrale
veterán
Ez engem is érdekel.
"Bad reklám is reklám too"
outsiders
aktív tag
Kombi és SUV karosszéria esetén a zaj nagy része hátulról jön, ha ott leszigeteled akkor elöl is jótékony hatása van, saját tapasztalatom alapján.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
tboldi
nagyúr
Na, a fék nem lesz cserélve egyelőre, mert kellene két új csapágy, így meg már nem fér bele az időbe, csak holnapra tudnák beszerezni őket. Vagy egy másik alkalommal csinálják meg, vagy ha úgy dönt apum, akkor nekifutunk még egyszer otthon.
[ Szerkesztve ]
Kornel
veterán
Igen.
Integrale, Bigblack: igen, természetesen érezni, anélkül elég erősen jelen volt elől is a hátulról jövő gördülési zaj.
outsiders: így van, ez itt is tetten érhető.
Mod: egyébként elől és a tetőn is jó lenne megcsinálni, de érzésem szerint nem lenne egyenes arányban a befektetett munka az elért eredménnyel.
[ Szerkesztve ]
outsiders
aktív tag
Mennyire szedted szét amúgy? Csak csomitér meg hátsó ülések alatt tetted le a bitumenlapokat?
Ajtók sokat hoznak eléggé szintén, nekem a Foresteren legalábbis. Plusz a legjobb a kerékjárati ívet lenne megcsinálni valamivel, de az nagyon macerás dolog sajnos.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.